Мое размислување е дека овој моментален начин на учење,дали во Македонија,дали во светот , преставува лош начин на учење .... Се работи на метода, кој научил,научил,кој не научил,негов проблем е ,а тоа незнаење ќе се наголемува и ќе стане швајцарско сирење кај луѓето .... Ќе потенцира, на моменталниот модел на училишта кои постојат во светот ... 30 деца во еден клас по еден учител .... 15 деца ќе ти научат математика , но 15 деца нема да ти научат ... што правиме со тие 15 деца што не научиле и нема да научат .... ништо не се прави со нив ... кој научил, научил метода .... ќе поминуваат 5,6,7,8,9 одделение, средно .... пак не научиле геометрија .... и таа дупка создадена ,расте ,расте и едноставно станува реков, Сирење .... потенцирам дека воошто не е ефикасен овој модел на учење моментално ... мора да се преиспита , да еволуира ... овој модел ти е уште од пред 100 години од Индустријална Британија и си опстојува .... сите алармираат за проблемот , но малку се превзема во глобала ... џабе ми кокодакате , еј само Македонија проблем е ... Саше Мијалков е умешан
.....
наметнете глобална слика и дали прашајте ,дали е ок моментален систем на учење .... јас заради проклет Геро во 8летка во основно , немав појма математика се до средно 3та година , кој да е жив и здрав братучед ми Бојан ,инженер на ФЕИТ завршено , ми покажа алгебра шо како се префрла ,загради итн ... значи таа дупка си се тлее си се тлее итн до средно 3та година ... сеа кој е крив ... шо еден Геро го мрзеше да не научи самостојно да решаваме задачи, како постапката е на решавање на задачи ,шо да се прави нишо од тоа .... 4/5 задачи реши и тоа ти е тоа .... нема бекап нема нишо ... кој научил научил ... кој има роднина добар математичар уше порано ќе научи ... Благослов има .... но пак ќе потенцирам .... имам пола семејство во Белгија ,роднини .... истиот проблем и таму е со нив ... кој научил,научил ... зборуваме за високо развиена земја како Белгија .... истиот проблем и они .... дури и искрено поглупи се од нас на Балканот ... не знаат ни Јапонија кај се наоѓа на мапата .... анти-таленти се .... шо да се прави .... како и да е ,тоа е тоа ....
http://www.ted.com/talks/salman_khan_let_s_use_video_to_reinvent_education.html