Ајде вака со поедноставни зборови. Оди стави и ембарго на Германија? Блокадата е одговор на ембарго, шо не ти е јасно?Србија стави ембарго со тие загуби? За 11 000 долари ембарго? Знаеш кога се става ембарго?
Не ми раскажувај за транспорт те молам. Те молам работи кои не ги познаваш не ги зборувај, за твое добро. Тие камиони кои дремат на Блаце се еуро нула, односно камиони кои возат Грција, Албанија, Србија и Косово. Тие се менуваат секој ден. Моментално извоз на зеленчук има секој саат. Тура до Белград е 600 евра. Тура до Приштина е 300 евра. Кога има извоз на зеленчук никој не вози за Косово, мислам дека знаете проста математика нафта-терминал-шофер-амортизација-профит = цена на превоз. За релација Скопје- Приштина се вози само ако клиентот ја имаа таа потреба, да не ги загубиш другите тури. Од Косово за увоз кон МКД се враќаат празни. До таму полни 300 евра, назад празни нема математика за транспорт во тој пазар. Од Косово не увезуваме апсолутно ништо, затоа извозот натаму е проблем. Од една тура не остануваат ни 100 евра. Како што реков тоа е само да му угодиш на клиент. За извоз нема ни еден камион во Македонија, тоа можеш и слободно да го провериш по граничен премин на ден колку МАК камиони излегуваат моментално.
Ние немаме загуби со затворена граница за транспорт. Ние со блокада го затвораме комплетно правецот на Косово, зошто имаме тури Германија - Косово, Турција - Косово, Бугарија - Косово, Италија - Косово. Тоа го штити блокадата на транспортери. Ако ние тие релации како досега не ги возиме, нема никој да ги вози. Ние сме главни транспортери и за Албанија. Ако не го возиме Косово идеме до Албанија.Економска логика кец на десетка. Во последниве години на криза сме и во Грција доминантни превозници, а извозот на Србија го возат Македонски камиони најмногу од Ниш кон ЕУ. Зошто ние ги имаме сите дозволи и ЦЕМТ регулативи. ЦЕМТ е дозвола со која пренесуваш роба помеѓу две земји од кои едната не ти е матична. ЦЕМТ Косово не е потписник - неможе да вози. Ние сме, ние возиме. Нејасно нешто?
Алтернатива за увоз на Косово има и сега, никој не ја спречи алтернативата ете и Бугарите се појавија да кажат. Алтернативата вика имате алтернативни патишта бујрум користете ги. Важно транспорт нема да ви мине на Блаце туку горе или околу Дебар +450 евра трошоци. Нема никој да мине на тој граничен премин. Нашите камиони се симнуваат од брод на Драч и влагаат во Косово. Оние кои си идат од Полска и Германија преку Србија влагаат. Нас ни се тие патни правци поефтини. Е сега на оној на кој не му се негов проблем.
Косово е увозна земја, зависи од увоз од храна, лекови, облека, нафта, струја, нема производство никакво. Кога носиш храна во земјата, а ти стават блокада ти си должен да најдеш храна. Таа храна сигурно од Германија не ја носиш. Ја носиш од соседи. На соседи зеленчук продава Македонија. Ти куувај и од нив, нас не ни смета. Босна нас ни плаќа, Косово неа. Апсолутно немаме проблем со тоа.
Ако блокадава потрае на Блаце плус пешки и такса да си платат, најнервозни и најзагубари се Косоварите како народ. Ние како народ не губиме ништо. Ние не сме нервозни. Косоварите сакаат да се лечат кај нас. Ете им соседи нека се лечат у Србија и нека не откачат? Зошто плачат на видеава? Неможе да минат, неможе. Ете им една лекција кога и како се користи ембарго. Во следните 30 години нема да им текне.
Никаква блокада симнување, после паѓање на ембарго и визи. Ете тоа би бил полн погодок. После ќе ги броиме штетите ако сакате јавно и транспаретно. Ако се јаки Косово нема да имаат потреба од нервози и плачење да влезат во земјава. Нели имаат алтернативи, што кур плачат на Блаце да влезат овде? Ние да не плачеме случајно