Тешка сообраќајка-Регистрирани 6 жртви

  • Креатор на темата Креатор на темата Beck's
  • Време на започнување Време на започнување
Статус
Затворена за нови мислења.
Човек може да загине и дома во куќа/стан, може и на пат(дури и највнимателно да вози), може и на работно место, може и на улица и.т.н.
Ако човек се плаши од смртта тогаш не треба ништо да прави и треба да седи забарикадиран во 4 ѕида !
--- надополнето: 30 јуни 2013 во 12:01 ---


Премногу брзо се вози ... дури и на патишта кои не се во состојба да може да се вози брзо, се вози брзо дури и во градски средини, низ населби, а за на автопат да не правиме муабет ... кога некој го гледаш во Автокоманда/Ск на пр. дигнал преку 100ка(а дозволено е до 70км/ч макс.) тогаш што ќе остане за на автопат(преку 200км/ч)-а дозволено е до 120 км/ч(на автопат) !

Мојот пост беше назначен за гинење по патиштата , значи незбориме за ништо друго освен за билансот на жртви кои на годишно ниво гинат низ патиштава низ државава кое е на високо ниво и секоја година е се поголем бројот.Причината се лошите патишта , неусогласена брзина спрема условите на патот а исто и брзите возила , некој возел пред година дена 101 а го заменил со возило од 2000 и више кубика и се замислуваат дека се на рели .
 
Загинатиот полицаец ми е чичко. Вчера кога прочитав за веста не обрнав многу внимание бидејќи ме потресе тоа што цела фамилија се запалила. Денес ни јавија... Страшна работа :(
 
Колумна: Дракули на асфалт

Со кола од Амстердам, Холандија, до мајка Македонија во Охрид е интересна авантура од 2300 километри. Заедно со родителите го имам поминато овај „Тур де Балкан“ како бебе, дете, тинејџер и возрасен човек сигурно 25 пати. Низ екс-Југославија, Унгарија или со брод од Италија преку Грција. Јако доживување. Незаборавно. Го гледаш светот со други очи. Светот од четири колца, од асфалт, климатски промени, природа, градови, култури и различни сорти карактери. Сите сме тогаш како мравки. Свој газди и судии. Себични. Секогаш е другиот крив, нели.

Ако доаѓаме во Македонија преку Србија тогаш последните 230 км, од граничниот премин Табановце до Охрид се: уште-малку сме дома, и боже чувај не. Во тие три стресни сати се возиш по страшни патишта. Си мислиш: до овде дојдов ќе стигнам - што сака да биде, како секогаш дома. Готово. Не се предаваш. Има на моменти лоши делови со катастрофални дупки. Ама исто голем проблем се камиказа-возачи на патот до Охрид. Такви типови немаат никаков одговорност кон другите учесници на сообраќајот. Со странски таблици и македонски. Сите сме често сведоци на опасни „акции“ од себични блесави шофери.
Во невозможни планински свиоци, на дупли полни линиi (каде што е строго забрането да се вози бесно) тие престигнуваат и ти праваат тебе и на други од контра страна многу незгодни проблеми опасни по живот. Се се' работи за секунди. Тие се однесуваат како да се сами на асфалтот. Што ке правиш. Иако возам годишно низ Европа 40.000 километри пак ќе им пустиш пат во тој мал простор. Гледаме во ретровизори што се случува. Ќе намалиш брзина. Нека кршат глава.

Најнесфатливо ми е кога има во такви коли цели фамили. Таткото зад воланот, мајка до него и позади седат две три деца (без врзани сигурносни појаси). И господинот уште тебе те прави будала со финти. Не дај боже да им се случи нешто со ваков селјак. Истовремено го молиш господ да не ти се случи тебе нешто. Или на децата твои и сопругата. Колку пати му се има на секој еден ова случувано, верувам многу, тој позади тебе е веќе до тебе, а од спротивна страна доаѓа со голема брзина друга кола. Ако не закочиш ти веднаш - гарант будалата кој што е крив за се - ќе загинит. Со цела негова фамилија. Дали ќе ти рече фала? Од сите 200% негови грешки, уште ти ќе си крив за се. Господ златен. Тоа е.

Луди се таквите хорор возачи. Не, тие се на моменти дракули со маски. Ги има од сите сорти. Млади и озбилни во години. Зошто се вакви и такви. Што ги мачи? Што им смета? Кој им е крив за се во нивниот фрустриран живот? Депресивно лудуваат на асфалтот, каде сите си одиме до своја дестинација. Зошто така да се однесуваат во отворениот свет каде што треба едниот и другиот да се чуваме и да водиме сметка едни за други. Тие како да немаат правец или план каде одат во животот. Затоа се можеби такви. Подобро е да не им даваме никаков сигнал со око и мимики. Бидејќи тие веќе го имаат предвреме згрешено патот во животот. Прописи, табли, линии, закони, логика; тоа се за нив не постои.

Искрено: многу се плашам на македонските патишта. Се плашам некогаш и во Охрид да преминам на пешачки премин. Мислиш тука на тоа парче асфалт си заштитен. Никој не те шиша... подобро почекај си. Се е нешто нервозно, напнато во Македонија. Одбегавам глупости и се плашам да не загинам од грешка на други. Разни факултети и професори имаат истражено ако возиш со малку поголоме брзина; само неколку минути побрзо ке стигнеш на дестинацијата. Значи некоја будала која што ќе те престигне некаде кај Кичево 3-4 минути побрзо ќе е во Охрид. Ајде разбери се.

Друга реална приказна. Од Куманово до Гостивар има 5 или 6 рампи за патарина. Веќе неможеш да ги изброиш. Нема ни цели 70 километри. Од Амстердам до Охрид - низ Холандија, пола Германија, цела Австрија, цела Словенија, цела Хрватска и цела Србија - во сите држави заедно нема толку места за патарина до првата македонска рампа. На овие 70 километри (Куманово-Гостивар) си сведок на маките, реалноста, неслогата, проблемите, не организирани работи во државата. Тие рампи за патарина се симболично огледалото, приказната и судбината на Македонија. 5-6 рампи за едно бебешко автопатче. Таман ќе трнгеш и пак треба да застанеш на рампа, да платиш. Вози и кочи. Сметка. Кочи. Вози. Сметка. Се со пречки и застанување. Можеби е решение секој жител со кола во Македонија да плаќа една сума годишно за патарина, а на странците на граница да им се бара по 25 евра за месечна карта и готово. Од друга страна, нека останат патариниве. Иначе од Куманово до Гостивар патот ќе е лудило, формула 1 писта. Тогаш што ќе правиме! Ќе има само дракули, без маски!
Инаку ова лето доаѓаме со авион до Охрид. Со убаво. Ќе се расправаме само со познатите, културните, со подобрите, чесните таксисти....Тоа е, животот неможе да е перфектен.

Поздрав,
Влатко од Амстердам
© 2013 Ohridnews.com. Сите права се задржани.

Maла исправка до Влатко од Амстердам - од Гостивар до Скопје се 70 км., не до Куманово.

 
Загинатиот полицаец ми е чичко. Вчера кога прочитав за веста не обрнав многу внимание бидејќи ме потресе тоа што цела фамилија се запалила. Денес ни јавија... Страшна работа :(
бод да го прости
 
Мојот пост беше назначен за гинење по патиштата , значи незбориме за ништо друго освен за билансот на жртви кои на годишно ниво гинат низ патиштава низ државава кое е на високо ниво и секоја година е се поголем бројот.Причината се лошите патишта , неусогласена брзина спрема условите на патот а исто и брзите возила , некој возел пред година дена 101 а го заменил со возило од 2000 и више кубика и се замислуваат дека се на рели .

Да но тоа незначи дека не смееме да седнуваме и да возиме коли и тоа незначи дека сега треба пак да се вратиме да возиме лесни аута од типот на фиќо, пеглица, југо, 101 и сл.
Технологијата оди напред, до пред 5 или 10 години си возел југо или 101 а сега возиш ауто кое е дупло помоќно и поголемо од овие возила, но секој сам треба да си биде способен и свесен и да внимава и за себеси како и за животот на останатите учесници во сообраќајот како и пешаци !
Колку и некој пат да не е соодветен доколку возачот е свесен, внимателен и правилно управува шансите да се случи нешто се мали, проблемот е во тоа што се вози пребрзо, како и не се внимава доволно, а плус и алкохолот во многу случаи бил причина за сообраќајни незгоди !
Помал е процентот на незгоди причинети поради лош пат, лоши услови за возење(магли, дождови, мразови, снегови, темнина...), а многу е поголем процентот на незгоди причинети поради брзо возење, возење во алкохолна состојба како и недоволно внимание !
 
Без врска е што има лоши услови и неспроведување закони и безбедносни мерки. И австралијанецот, ако не го казни, ако нема камери и радари и соодветно проширени улици, ќе вози со 120 покрај школо. И германецот и швеѓанецот ...и секаде каде нема, каде е ситуацијата како кај нас ова ќе се случува. Жал ми е и лесна им земја ама треба да има веќе еднаш некои нешта за кои имаме и стручни лица. Нема радар и камера на честите црни точки и места каде мора да се намали (школи и прометни сообраќајници). Нема проширување на деловите на тие црни точки соодветно за зголемување прегледноста и намалување опасноста од излетување. Нема соодветно одржување на многу патишта низ РМ, полни се дупки па за да се избегне дупка или камен, се намалува безбедност...и така натаму. Ако нема казни и соодветна инфраструктура, за жал ќе се случуваат вакви работи, посебно затоа што од кога знам за себе најголем дел посебно регионални патишта се во таква состојба, оставени од бившиот југословенски сојуз, со мали корекции (автопатот како прво е руина). А прометот и брзината на возилата се многукратно зголемени, радари нема. Прашање е и на колку време ја ажурираат и сигнализацијата.

п.с. во врска со безбедноста и нефункционирање на нашиот систем, еден прост пример...Виена гледав едно лице преслечено со соодветни ознаки и знак стоп како застанува возила покрај школо за да поминат децата. Веднаш ми се јави слика како нашите деца претрчуваат преку улица кое како стигне.
 
http://kajgana.com/eden-zaginat-vo-soobrakjajka-na-patot-gradsko-prilep
Вчера бев сведок на оваа сообраќајка се враќав од Неготино за Прилеп на кривина директен судир Тојотата беше во ендек Доблото на патот а покрај доблото легнат беше загинатиот.Случкава беше кај таблата за село Раец црна точка е од секогаш.
Страшно е да возиш по нашиве патишта во секој момент може да ти излези некоја будала која престигнува на полна без никаква прегледност.И шо е најлошо ноќе ако не гледаат светла од спротива веднаш престигнуваат и тоа во кривини.
А дали некој се грижи за патиштава не за дупките туку за зеленилото од страна.Јез да е убаво со дрвја зеленило али нека стават полна линија барем.Пред некоја недела одев за Струмица на патот беше испрекината линија а од страна грмушки нараснати по две метра никаква прегледност за престгнување.
Со ум! :)
 
....додека не почнат да делат огромни казни и да одземаат возачки ....ќе бидеме сведоци на трагедии

....да ги оставиме отворените патишта на страна....видете само што се случува низ Скопје (Илинденска, Бул. Војводина, Бул. Србија, Бул.Асном, Автокоманда)...еден куп идиоти кои мислат дека патот е само нивен и служи исклучиво за тест на нивното возило....и додека момчињата во плаво казнуваат за возење велосипед на тротоар, непуштени светла преку ден и останати ситни прекршоци, формула-фраерите беснеат по улиците без никакви реперкусии

истите тие кога ќе излезат на отворен пат се однесуваат исто...патот е само нивен и никој ништо не им може

втор проблем се припадниците на МВР кои ја злоупотребуваат својата позиција и возат пребрзо (дури и кога се во цивил патуваат приватно) бидејќи поради колегијалност не се казнуваат меѓусебно

и трета категорија опасни возачи, иселеници од МК кои се враќаат од печалба со јаки коли со кои што неможе да се глупираат во Германија, Австрија, Швајцарија поради огромните и неселективни казни...па македонските патишта ги користат да се изглупираат до максимум...кога излегле од МК можеби излегле по опинци.....а сега со брзото возење и турирање сакаат да покажат дека се "нешто"

На патот Тетово-Јажинце секојдневно има по некој инцидент предизвикан од овие повратници во летниот период, но и низ другите делови на македонија каде што преку лето се враќаат печалбари
 
Истото се случува од кај шо прекинува автопатот за грчка низ клисурите.Странците шо се враќаат од грција а и нашите летаат и престигнуваат на полна.Во летен период најстрашно е за возење таму
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom