Конкретно за јазикот и културата на Бугарите, да не зборуваме пак за лексиката, кои се туркски, немаш одговор:
Конкретно искам да го докажеш со примери ова тврдение. Сите бугарски надписи кои и до ден денес са во музеите оставени на оригинален прабугарски език со грцки букви показват jасната принадлежност на бугарскиот език кон групата на източноиранските езици и наj - голема близост со аланскиот език, наследник на алнскиот е денешниот осетински език. На практика езикот на аланите и бугарите е ист !!! Бугарските руни припагат кон донско - кубанската група систематизирана от Турчанинов.
На практика нема разлика мегу аланските и бугарски руни. Сите имена на бугарските владетели са со иранска етимологиja, сите бугарски воeнно - административни титули са со иранска етимологиja, некои со тохарска. Тоа за ''лексиката''. За археологиjaта бугарите са сармати, тоа се знае от археолозите. За антрополозите бугарите са сармати. Типичната за сарматите и тохарите брахикраниja ( широколицев тип и круглоглавие ) се срешта и до денес масово во Бугариja. Стотици антрополошки примери мога да ти покажа. Брахикраниjaта се срешта масово и в Украjна и Русиja.
И сосема основано ве нарекуваме Татари бидејќи тој народ, заедно со Чувашите и две племиња од Башкирите, се потомци на Бугарите кои го населиле на Балканскиот Полуостров.
Тоа не е верно. Во етногенезата на денешните народи от Татарстан основен дел заемат куманите нарекувани оште половци и кипчаки. Част от тие половци бегаат масово от монголите кон Европа и се заселват каде мирно, каде со воjна во источниот дел на Европа, но наj - много са во Поволжието. Куманите са индоевропеjци ( тохари ), но са со туркизиран език. Те са расово различни от монголите и турките и тоа е многократно засвидеталствано от средновековните хронисти. Предците на чувашите ( савирите ) не са бугари, во определен момент са част от племенен соjуз, али самите савири се заселват во Кавказ векове след заселването на главното државотворно бугарско племе Ванандурите, които са част от управленската динистиja на тохарите yuezhi.
Ибн Фадлан jaсно разграничава волжките бугари от башкирите, които нарекува наj - злите турки. Ибн Фадлан никога не нарекува волжките бугари турки, нарекува ги сакалиби !!! Арабскиот израз сакалиба е нарицателен за светлокожото, европеидно население во Европа. Сакалиби са наричани дори франките. Ибн Фадлан описва башкирите като типични номади каквито са туркските племана. За разлика от тех арабскиот хронист е возхитен от дворците на бугарите и за него нема сомнение че тоа е цивилизиран народ со градски тип цивилизациja.
--- надополнето: 28 мај 2013 во 08:39 ---
Со преоѓањето на Монголите на исламот, се ствара синтеза на монголската и татарската (бугарската) култура, при што Монголите се асимилирани, а монголската историја станува и татарска баштина.
Мешаш баби жаби, при тоа преднамерно со цел манипулациja. Сам знаеш дека тоа не е верно. Татарската култура не е бугарска !!! За оригинална бугарска култура по Волга може да се приема само материалната култура изградена до доагането на куманите. Самите племана които са во основата и кои создават Волжка Бугариja са близкородствените бугари, есегели ( аскали ) и берсили. Суварите во тоа време наj - вероватно са били до известна степен независими. Етнонима на есегелите ( аскали ) показва прека врзка со етнонима на ранносарматското племе jaзиги и асите, които са част от етногенезата на аланите и денешните осетинци. Бугарската култура по Волга во 8 век показва по архелошки данни jaсна сармато - аланска принадлежност. Ибн Фадлан описва погребалните обичаи на волжките бугари. Описанието му е прекрасен нагледен пример за погребение со подбоj - нишово погребение во грунтова jaма както го нарекуват руските археолози. Овоj тип погребение е характерно за тохарите yuezhi, кушаните и част от сарматските племена. Другата масова погребална практика во Волжка Бугариja ( и Дунавска ) са погребениjaта во грунтови jaми со странични уширениja ( заплечки ги нарекуват руските археолози ) за закрепване на дрвен капак. Тоа сушто е белег за сарматска принадлежност заштото истата практика се срешта масово во сарматските некрополи. Дори титулата на волжкобугарските владетели - илтивар е со иранска етимологиja.По jaсно от тоа не мога да го обjaсна.
--- надополнето: 28 мај 2013 во 08:48 ---
red baron: Даден ти е одговор неколкукратно од кој ти бегаш и се покриваш со цели чаршафи сликички и текст. Конкретно за јазикот и културата на Бугарите, да не зборуваме пак за лексиката, кои се туркски, немаш одговор:
След археологичските, антрополошките, изворните данни следват и лингвистични кои jaсно показват че прабугарскиот език не е тjуркски, а език от сарматската група източноирански ( скито - тохарски езици ). Следват примери на надписи со грцки букви на прабугарски думи
Прабугарски надпис на варовиково блокче, Русенски музеj
Во тоа надпис не само думите са от индоевропски произход но и словореда. Во една от териториите во кои са обитавали прабугарите Болор ( Балх ) и до денес се използва подобен словоред кое личи от изрази като ''АНО МАЖ КАНО
Е '' - ''онзи маж е велик'' во превод.
Зент е иранско име -от осетинското
zond - разум или дигорското dzintae - почест, слава. Следваштата дума
АСО се срешта во согдиjски, санскрит и древноирански и значи
- пепел, тленни останки от труп. Последната дума
Е е често срештана при източноиранските народи и аланите и е притежателна глаголна форма.
Во превод :
НА ЗЕНТ ПЕПЕЛТА Е. Надписа е от погребална урна.
Надпис на варовиково блокче от Силистра
Думата
ОХСИ во дигорски
axsi, jaгнобски и пуштунски
xus, jaзгулемски и сариколски
xus - добар, убав. Втората дума
ЧИТ се срешта во осетинскиот иронски език като
čitt - почит, уважение, авестиjски
ciāt - отбелjaзвам, уважавам, тохарското
cetam,
citt. Думата е равна по значение со бугарската дума
читав - здрав и
почит - уважение. Третата дума
МА се срешта при много индоевропски народи от Азиja.
„Ма” - В тох./б/ mā – частица подсилвашта отрицанието. /DA-DT-b/ Во санскрит māā, обштоиндоирански mā, авестијски mâ, mâ-nô, староперсијски ma, с'вр.персијски mā, хотаносакски ma, палијски mā, осетински ma, хуфски, рушански mā, арменски mi, хетски memma – не, отрицание. Третата дума - ГИЛЕ - осет.gаliu - решен, лош, нечестив, зло, сравни с б'лг. галатски – дjaволски, галатja – поругавам, псувам. В тох./б/ kla, санскрит galati – дјаволски, хинди-урду galatī – криминален. /VS-ETD/ Аналогија с идентичното санскритско galati – долен, разположен ниско, адски, дjaволски.
Во превод : ПОЧИТАJ СО ДОБРО И НЕ СКВЕРНИ.
Не бегам, али некоj друг маj бега. От тие прабугарски надписи категорично личи дека прабугарите са збрували език от индоевропеjската група сличен и до голема степен ист со аланскиот език и денешниот осетински като прек наследник на алaнскиот.
--- надополнето: 28 мај 2013 во 09:55 ---
Сега да видим и друг надпис на бугарски език оставен от бугарите - Преславскиот надпис.
1 читкои-ичрегу-боил. Комендант на крепост.
Читкои. Вo осетински sqæt, , пуштунски čat, chat, персиjски čat, белуджи chat, кашмирски chath, непалски chāt, хинду-урду chat - покрив, кука, земно укрепление.
Ичрегу. Во иронски čeg're – посредник, или подчинен.
Боил. От обштоиранскиот и индоевропски корен *bal/*bar - висок, издигнат. Вf тохарсr bāl, хотаносакски bala, фригиjскr balaios, belo – власт, моtj, голjaм и balen – владетел, рушански, хуфски bōlig –старши, bolo – главен.
2. Хумсхи купе.
Хумсхи. Во осетински х'uыmаc – дебела волнена материja. Купе. Во санскрит kupa – метал и кавказкото куба - ризница.
--- надополнето: 28 мај 2013 во 10:43 ---
3. Тоулхси... естрогин. Тоулхси. Во хинду-урду tulī, tulā - томанена чаша, talaiyā - метален с'д, котел, бенгалски tōranga, trānka - метален суд, пуштунски tālaey - метални пластини. Има и алано - тохарски паралели - осетински taka - шлем от тох./б/ tuk – покривам, заштитавам.
Eстрогин. Во памирските източноирански езици yustrika – плетена дреха.
4 Тортуна пиле жопан. Тортуна. Во старобугарски трть - 'лпа, воуружен отред. Думата има индоевропеjски корени и показва ист произход со фригијското therm, арменското tarm, латинското turma, старонемското trym, thrym, персиjски tire - леме, т'лпа, с'што в ирландски trét - стадо, староирландски tura - воуружена група, врагове.
Пиле. Вo тох.(а,б) pāl - вoзхвалјавам. Д.Адамс сврзва pale с тох.(а) palom, тох.(б) peleunā – похвала. Во гилjaнски pille – голeм, важен.
Жопан. Двусоставна тохаро - иранска дума разпространета сред сармато - аланските народи и навлезла во езика на словените словените. Во тох.(а) ype – страна и иранското бан - господар. Во персиjски jaban – страна.
5. Алхаси купе. Алхаси. Во иронски ælхыnc', дигорски ælхij – примка, заплитане. Израза означава плетена заштитна ризница.
6. Хлобрин. Во осетински хælæn – разбивашт, во бугарски хлопам ударjaм), х'il – масивна изправена греда. Брин, от осет. bыrыnk' – острие. Во вахански brin – колено. Хлобрина е стенобитна обсадна машина за рушене на крепостни стени.
Ето тоа е езика на бугарите. Jaсно личи дека е част от сармато - аланските езици имашти тохаро - ирански произход.