Бензин vs Дизел

L

Luki Junior

Гостин
L

Luki Junior

Гостин
Ито 1.6... 1.9 сите се турбаши.
Да де... Овај заедничкио од Фолксваген, шо у Гољф го има со и без турбо...

Него според англиската Википедија има некаков од 55 киловата.. У германската го нема...
Ако имаш електронска копија (оти си имал а4ка) и ако не ти е мака погледни.. Мрзе ме да терам по интеренто верзија од неа... Ама се си мислам оти нема такво нешто...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Да де... Овај заедничкио од Фолксваген, шо у Гољф го има со и без турбо...

Него според англиската Википедија има некаков од 55 киловата.. У германската го нема...
Ако имаш електронска копија (оти си имал а4ка) и ако не ти е мака погледни.. Мрзе ме да терам по интеренто верзија од неа... Ама се си мислам оти нема такво нешто...
неам ништо, ама со огле дека обичните дизели ги клаваја во голф како SDI (а ауди со таква ознака нема)... ич не се мачи ни да бараш.
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Ито 1.6... 1.9 сите се турбаши.
Sigurni ste?Да не сте грешка?Еве од Википедиа
B5 engines

The following engines were available:
(saloon)0–100 km/h (62 mph)
(saloon) (manual)yearsCO2 emissions[5]
1.6 I4 8v SOHC
101 PS (74 kW; 100 bhp) 140 N·m (103 lbf·ft) 191 km/h (118.7 mph) 11.9 sec 1994–2001 174 g/km
1.6 I4 8v SOHC
102 PS (75 kW; 101 bhp) 148 N·m (109 lbf·ft) 11.9 sec 2000–2001 192 g/km
1.8 I4 20v DOHC
125 PS (92 kW; 123 bhp) 173 N·m (128 lbf·ft) 205 km/h (127.4 mph) 10.5 sec 1994–2001 182 g/km
150 PS (110 kW; 148 bhp) 210 N·m (155 lbf·ft) 222 km/h (137.9 mph) 8.3 sec 1994–2001 182 g/km
180 PS (132 kW; 178 bhp) 235 N·m (173 lbf·ft) 233 km/h (144.8 mph) 7.9 sec 1997–2001 194 g/km
2.4 V6 30v DOHC
165 PS (121 kW; 163 bhp) 230 N·m (170 lbf·ft) 225 km/h (139.8 mph) 8.4 sec 1997–2001 226 g/km
2.6 V6 12v SOHC
150 PS (110 kW; 148 bhp) 225 N·m (166 lbf·ft) 220 km/h (136.7 mph) 9.1 sec 1994–1997
2.8 V6 12v DOHC
174 PS (128 kW; 172 bhp) 245 N·m (181 lbf·ft) 230 km/h (142.9 mph) 8.2 sec 1994–1997
2.8 V6 30v DOHC
193 PS (142 kW; 190 bhp) 280 N·m (207 lbf·ft) 240 km/h (149.1 mph) 7.4 sec 1997–2001
all Direct Injection (DI)
1.9 DI I4 8v SOHC
75 PS (55 kW; 74 bhp) 150 N·m (111 lbf·ft) 158 km/h (98.2 mph) 1996–2001
1.9 TDI I4 8v SOHC
90 PS (66 kW; 89 bhp) 202 N·m (149 lbf·ft) 168 km/h (104.4 mph) 13.3 sec 1994–1997 125 g/km
90 PS (66 kW; 89 bhp) 210 N·m (155 lbf·ft) 168 km/h (104.4 mph) 13.3 sec 1997–2001 143 g/km
110 PS (81 kW; 108 bhp) 225 N·m (166 lbf·ft) 183 km/h (113.7 mph) 11.3 sec 1994–1997 114 g/km
110 PS (81 kW; 108 bhp) 235 N·m (173 lbf·ft) 183 km/h (113.7 mph) 11.3 sec 1997–2000 114 g/km
115 PS (85 kW; 113 bhp) 285 N·m (210 lbf·ft) 185 km/h (115.0 mph) 10.5 sec 2000–2001 123 g/km
2.5 V6 TDI 24v DOHC
150 PS (110 kW; 148 bhp) 310 N·m (229 lbf·ft) 210 km/h (130.5 mph) 9.0 sec 1997–2001 184 g/km

--- надополнето: 19 февруари 2013 во 16:51 ---
1.9ДИ со 75КС.....
--- надополнето: 19 февруари 2013 во 16:52 ---
Б4 каросерија е АУДИ 80,а Б5 каросерија е АУДИ А4...
--- надополнето: 19 февруари 2013 во 16:55 ---
Колата е донесена од Германија.......
--- надополнето: 19 февруари 2013 во 16:55 ---
неам ништо, ама со огле дека обичните дизели ги клаваја во голф како SDI (а ауди со таква ознака нема)... ич не се мачи ни да бараш.
1.9 DI I4 8v SOHC
75
PS

(55
kW

; 74
bhp

) 150
N·m

(111
lbf·ft

) 158 km/h (98.2 mph) 1996–2001
 
L

Luki Junior

Гостин
Сепак, имало ги...

У Холаднија 5 коли
http://www.autowereld.nl/audi/a4/?vrmvan=55&vrmtot=55&brstf=2&bjtot=2001

http://suchen.mobile.de/auto/audi-a4-diesel.html?scopeId=C&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&lang=de&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&minPowerAsArray=54&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=55&maxPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&ambitCountry=

И у Македонија 1...

Сите каталози ги проверих,

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/audi/a4/

Дури и Книга за поправки симнах, и там нема ништо за них.... Фантом коли.... Раритет у ПМ....
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Да
--- надополнето: 19 февруари 2013 во 17:26 ---
Е таа една ја купи една цеваница што е со мене тука.Кога ја однел у Порше,ја гледале ко да е од Марс колата,па му велеле дека Т му е паднато,за на крај кога виделе у сообракајна,почнале да се смеат,зошто тие мотори биле мегу првите серии на Волскваген да направи нешто без турбина ама со direct injection за да потоа ги сменале у SDI.А најинтересно е што за нив во МК нема резервни делови хехехеххеех......
 
L

Luki Junior

Гостин
Да
Е таа една ја купи една цеваница што е со мене тука.Кога ја однел у Порше,ја гледале ко да е од Марс колата,па му велеле дека Т му е паднато,за на крај кога виделе у сообракајна,почнале да се смеат,зошто тие мотори биле мегу првите серии на Волскваген да направи нешто без турбина ама со direct injection за да потоа ги сменале у SDI.А најинтересно е што за нив во МК нема резервни делови хехехеххеех......
Финтата е шо сди е 47 киловата без турбо до 1998ма.. У 4ката е дигнан на 50 киловата...
А оваа нешто е 55, сигурно има друг компјутер/софтвер, и усис на воздух...
Ама как ја е земал тај бе, се на се 10 коли има на база на европа и у него баш се паднала таква?
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Финтата е шо сди е 47 киловата без турбо до 1998ма.. У 4ката е дигнан на 50 киловата...
А оваа нешто е 55, сигурно има друг компјутер/софтвер, и усис на воздух...
Ама как ја е земал тај бе, се на се 10 коли има на база на европа и у него баш се паднала таква?
Е па тој што многу гледа велат не догледува:vozbud::vozbud:...Ама лична на око за мерак.Прва боја средена тип топ:vozbud:.......А и плус Авганистанец:icon_lol::icon_lol::icon_lol::icon_lol: пун долари,па да се покаже сега кој е у маало,дека ке вози Ауди.Сега си го чеша га*от,ама нема бегање.Нешто му тропало напред,однел у сервис 1500евра не знам што,делови нешто од Грција,нешто од Германија.....Хаос
 

Username1

шо е бе?
Член од
2 март 2012
Мислења
585
Поени од реакции
550
Другар ти многу лесно може да си го реши проблемот,за 300 евра нека си купи ТДИ мотор од А4ка а стариот нека го продаде на ибеј,ке се потепаат за него гарантирано. А од такви раритети бегај подалеку,делови за нив нема ни у фабрика а и да има ке коштаат многу.Кога веќе некој ке се одлучи за дизел,се знае што се зима,тоа што највеќе е присутно на пазарот и за кое е лесно да се најде делови ем ефтини.
 
L

Lu

Гостин
Секој според своите потреби ... и бензинот и дизелот си имаат свои позитивности и негативности :)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Е таа една ја купи една цеваница што е со мене тука.Кога ја однел у Порше,ја гледале ко да е од Марс колата,па му велеле дека Т му е паднато,за на крај кога виделе у сообракајна,почнале да се смеат,зошто тие мотори биле мегу првите серии на Волскваген да направи нешто без турбина ама со direct injection за да потоа ги сменале у SDI.А најинтересно е што за нив во МК нема резервни делови хехехеххеех......
Јас ги знаев тие 75Кс модели, вчера ги глеаф, мада пишеше дека се за Јужна Африка... Инаку се познава мотор со турбо и без, да го ебам... кај му беа очите?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom