Кој го пишува сценариото на нашиот живот?

  • Креатор на темата Креатор на темата @cool@
  • Време на започнување Време на започнување

@cool@

Η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική
Член од
2 јуни 2007
Мислења
23.601
Поени од реакции
27.115
Целиот свет е — театар.
Во него и жените и мажите — се актери.
И секој игра повеќе улоги

Ако ја продолжиме оваа метафора, која припаѓа на Шекспир , можно е да додадеме: за да ја одиграме саканата пиеса или да снимиме филм - потребно ни е сценарио . И тогаш само по себе се наметнува прашањето : а постои ли такво сценарио во нашите животи ? Или се, што се случува во него– е чиста импровизација?

HDJD1lnB22w.jpg

Судејќи по се’ Шекспир бил не само генијален драматург , туку и интуитивен познавач на човековата душа.
Веројатно и во играните филмови , како и и во животот вам ви се случило да забележите дека понекогаш човек колку и да сака нешто да направи добро - му се случува сосема поинаку од планираното .Сценариото — е алгоритам, со кој ние го градиме својот живот и односот со другите луѓе. Таквиот алгоритам се формира уште во детството. На формирањето на животното сценарио големо влијание имаат надворешните фактори ( поведенијата на луѓето, околината, родителите, бабите, дедовците и т.н., раните детски впечатоци ). Веќе на четири години во основни црти е создадена фабулата- предметот како и жанрот на нашата животна пиеса. На 12 години сценариото е скоро завршено, а во наредните години вложуваме напори, да тоа сценарио го спроведеме во реалниот живот.
Може навидум да изгледа доста фатално да човекот во процесот на создавањето на сценариото игра пасивна улога. Но не е така. Вољата на детето има големо значење. Тој или оној избор човекот секогаш го прави сам. Дури и тогаш, кога две деца воспитувани во едно семејство во исти услови , можат ,а и прават совршено различни планови за животот.

На формирањето на сценариото влијаат и родителските пофалби, дозволи и забрани. На сите нас во детството ни зборувале како треба да се однесуваме , што треба , а што не треба да правиме . Некои посланија ние ги добивавме и невербално (со мимика , интонации), но и тие имаа исто големо значење . На пример, дете трча кон татка си за да му го покаже цртежот. А таткото во тој момент е презафатен и незаинтересирано му одговара «добро,браво, оди и понатаму играј си ». Но, неговиот тон не одговара со зборовите . Детето тоа го забележува и може да го сфати како на пример, дека со нешто го налутил татка си , и значи тој — е лошо дете. Секако, еден таков случај е недоволен за да влијае на натамошниот живот, но некои ситуации и фрази од родителите кои се повторуваат доволно често, секако дека можат да повлијаат на формирањето кај детето однос кон себеси и кон другите .

превземено од тука( но само дел преведено- оти ме мрзеше повеќе да пишувам во овие касни саати :icon_lol: )
http://era-vodoleya.com.ua/library/kto-pishet-scenariy-nashey-zhizni
 
Самите ние?!Оти не гледам кој друг би можел да ни го пишува и да ни го одредува патот.Сепак изборот и одлуките се наши и според тоа ние сме си креатори на нашето животно сценарио.Исто и кореспондивно на нашите одлуки добиваме соодветна реакција.
 
Самите ние?!Оти не гледам кој друг би можел да ни го пишува и да ни го одредува патот.Сепак изборот и одлуките се наши и според тоа ние сме си креатори на нашето животно сценарио.Исто и кореспондивно на нашите одлуки добиваме соодветна реакција.
така е во основа, но како го објаснуваш тоа што некои постојано се жалат дека се несреќни, некои дека никако неможат да си пронајдат работа во која би уживале, некои дека се безуспешни на било кое поле ........? Според тебе - значи ли дека тие така одлучиле- дека тоа е нивниот избор ?
 
Секогаш постојат сценаристи кои нешто замислиле и режисери кои ќе се погрижат големата претстава да биде одглумена како што треба. Актерите, во зависност од својот талент, интелигенција и способности можат понекогаш да импровизираат, само доколу тоа не ја нарушува целосната замисла на режисерот или сценаристот. Постојат големи и мали режисери и сценаристи, мали и големи улоги. Постојат, во најголем број, и обични статисти. Исто така, бидејќи играме повеќе различни улоги, постојат различни сценарија и режии.
Сценаријата се бескрајни. На пример, еден кривичен закон, погрешен лекарски рецепт, или пак, војна можат да претставуваат сценарио кое понатаму ќе се развива...
 
така е во основа, но како го објаснуваш тоа што некои постојано се жалат дека се несреќни, некои дека никако неможат да си пронајдат работа во која би уживале, некои дека се безуспешни на било кое поле ........? Според тебе - значи ли дека тие така одлучиле- дека тоа е нивниот избор ?
Дефинитивно тоа не е нивна одлука,мислам кој посакува да биде несреќен и тажен или кој му посакува несреќа на своето дете,но едноставно живееме во свет во кој религијата зема се поголем замав,која на некој начин делува како опиум за луѓето и притоа човекот заборава на вистинската сурова реалност и вистинската борба.Тоа е една причина зошто луѓето не се трудат доволно,жив пример сум и јас самиот значи многу лесно се откажувам после неколку неуспешни обиди со објаснување дека ете Бог така сакал,но во стварност работите стојат многу поинаку не е дека Бог така сакал,туку ти не си сакал доволно да го добиеш тоа за кое што си се борел.Значи борба,борба и само борба...за да се оствари посакуваната цел.
 
Јас сум и режисер и актер на мојот живот. Само ме клецка ова сценава и сето опкружување, така јако ме клецка шо ми ги помешува улогите меѓу сите актери, меѓу нивните улоги, меѓу мојот однос со нивниот, ја става во прашање мојата способност за режирање, мојата способност за глума и така времето поминува додека театарската претстава доживува свои моменти но и свои падови кои намерно или ненамерно фрлаат по некоја си лоша дамка врз истата. Претставата продолжува додека завесите(очните капаци) не го достигнат своето спуштање кое кога тогаш мора да дојди.
 
Ако гледаме според метафорава, тогаш театарот е светот, актерите сме ние но која е публиката?
Публиката ке му дојде наблудувачите,трачарите ,озборувачите,сеирџиите,
 
Публиката ке му дојде наблудувачите,трачарите ,озборувачите,сеирџиите,

Сето тоа се луѓе, а луѓето без разлика машки женски се актери и глумат на бината...Може е само генерална проба во празен театар, проба пред големиот настан... Gone too deep with this... :icon_lol:
 
Сето тоа се луѓе, а луѓето без разлика машки женски се актери и глумат на бината...Може е само генерална проба во празен театар, проба пред големиот настан... Gone too deep with this... :icon_lol:
Така е да,но некако јас ги делам на играчи и наблудувачи
а повекебројни се вторите
 
Го пишува едно нешто што луѓето го нарекле судбина. Можда тоа не е целосно објаснување и апсолутно точно, но не можеме да кажеме дека сценаристи сме самите ние или некој друг или трет. Сега можда звучам како некој побожен човек што ќе каже дека на секој ќе му се деси баш она шо му е пишано, ама не. Нема таква тетратка. Ај вака...
Денес сончев ден. Слободен си. Слободен си и утре. Денес веќе почнал денот и отишло времето ама за утре си викаш ќе одам на излет. Си легнуваш вечерта со мисла дека утре ќе одиш на излет. Стануваш сабајле гледаш дожд врне. Се откажуваш од излетот. Кој е сценаристот во овој случај ? Иста ситуација. ... Стануваш сабајле, врне дожд, се откажуваш. Ама ти ѕвонат друштвото веќе се договориле и ќе одат па што сака нека биде, дури дознаваш и дека ќе дојде и некоја твоја драга личност. Се спремаш и одиш. Сега кој е сценарист ?
Ова само глупи примери дека ние несвесно одлучуваме и мислиме дека тоа се наши одлуки и дека ние сме тие сценаристи. Овака би постапиле барем 90% од луѓето што ги знам.
 
Животот е театар доагаш настапуваш и си одиш,само што ти си режисер за тоа што ке настапуваш а не некој друг :)
 
Самите ние?!Оти не гледам кој друг би можел да ни го пишува и да ни го одредува патот.Сепак изборот и одлуките се наши и според тоа ние сме си креатори на нашето животно сценарио.Исто и кореспондивно на нашите одлуки добиваме соодветна реакција.
50 % ние ,другите 50% се околностите(случувања,настани) и другите луѓе (затоа што сепак не живееш сам и има различни мислења )
 
50 % ние ,другите 50% се околностите(случувања,настани) и другите луѓе (затоа што сепак не живееш сам и има различни мислења )
Значи дури 50% од твојте одлуки им ги доделуваш на случувањата и настаните па кој случувања жити леб,како што спомна некој погоре кога врне дожд?! Па ако сметам дека настанот ми е од интерес и можам да бенифитирам од истото тогаш ќе заминам по секоја цена,а дождот е најмала пречка во случајов,ако немаш кола или друго превозно средство тогаш луѓето измислиле чадор за во такви пригоди.И друго како туѓото мислење влијае на мојата одлука,може ли некој со мисла да ме спречи да направам нешто,ваљда не мислеше на Војна на Ѕвездите додека го пишуваше ова:facepalm:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom