Скутерчиња: Се за и околу нив

  • Креатор на темата Креатор на темата _FireFox_
  • Време на започнување Време на започнување
преводот планирам деновиве а тоа со собраќајната и регистрирањето понатака..... здравје имам време..

него ај да си ја побарам ја среќата тука може ке најдам одговор...

имам проблем со моторов - многу тешко пали!
му сменив нова свекица карбураторот го отворив не е прљав бензин му иде вакум има кабел за свекица сменив да не е пробиен добра компресија има а за палење треба да молам бога да запали - откако ке загрее после нема проблем со палење! проблемот е само на прво палење - што може да му е ???? и откако ке запали повеќе од 30 несака да чуе ни ладен ни загреган!

се работи за 4 тактен скутер 50 кубика....

Ако е саухот моторот нема да работи рамномерно или ќе гаси ако ја пуштиш гаста, јас мислам дека е CDI -то, најдобро е да пробаш од некој другар што има како твоето CDI да го ставиш кај тебе и да видиш дали е до тоа, да не купуваш за џабе, има два вида на CDI со 1 џек и со 2, ќе си провериш какво е твоето, најчесто се наоѓа кај акомулаторот или е во внатрешната пластика на десната страна..

1 џек:
http://image.made-in-china.com/2f0j00SCeQsMvWScqb/CDI-4-Pin-Scooter-Parts-80013.jpg

2 џека:
http://pmcdn.priceminister.com/photo/cdi-gy6-4t-50cc-125cc-scooter-chinois-926672348_ML.jpg
 
Ако е саухот моторот нема да работи рамномерно или ќе гаси ако ја пуштиш гаста, јас мислам дека е CDI -то, најдобро е да пробаш од некој другар што има како твоето CDI да го ставиш кај тебе и да видиш дали е до тоа, да не купуваш за џабе, има два вида на CDI со 1 џек и со 2, ќе си провериш какво е твоето, најчесто се наоѓа кај акомулаторот или е во внатрешната пластика на десната страна..

1 џек:
http://image.made-in-china.com/2f0j00SCeQsMvWScqb/CDI-4-Pin-Scooter-Parts-80013.jpg

2 џека:
http://pmcdn.priceminister.com/photo/cdi-gy6-4t-50cc-125cc-scooter-chinois-926672348_ML.jpg
електронското палење е тоа фактички така? - со 2 џека е и знам за кое ми збориш. немам некој што има вакво - најдов ама со 1 џек... ке треба да побарам па да видам дали е до него.
 
Еве едно видео во врска со блокажи на скутер:
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=3RjT1beU69s

Keeway F-act Racing 2011 50 cc 2t

3 вида на блокажи на (Вариатор,алспух,карбуратор)

Со блокажи:
Max speed: 45 km/h
Забрзување: 0-45 km/h 8 sec.
Обартаи: 9.000 rpm.
Снага: 1.22 kw
----------------------------------------------------------------------------------
Со извадена блокажа на вариатор:
Max speed: 64 km/h
Забрзување: 0-45 km/h 5 sec. / 0-64 km/h 16 sec.
Обартаи: 8.700 rpm.
Снага: 1.42 kw
----------------------------------------------------------------------------------
Без блокажи:
Max speed: 68 km/h
Забрзување: /
Обартаи: 9.300 rpm.
Снага: 2.2 kw
----------------------------------------------------------------------------------
Со мал тјунинг
-Црвен федер на ламела
-Мали федерчиња жолти на ламела
-Рацинг CDI

Max speed: 77 km/h
Забрзување: /
Обартаи: 10.700 rpm.
Снага: /

Повелете :cool:
--- надополнето: 1 февруари 2013 во 01:00 ---
електронското палење е тоа фактички така? - со 2 џека е и знам за кое ми збориш. немам некој што има вакво - најдов ама со 1 џек... ке треба да побарам па да видам дали е до него.

Да на електронското палење мислам, како што напомена погоре nikola_bb може е и карбураторот раштелуван, али сепак подобро да го провериш CDI -то пред да го чепкаш карбураторот.
 
ма карбураторот го отвори другар што се разбира го гледаше дали е добар рече океј е си функционира нормално не е запушен не е прљав.... од маани на моторот шо најдовме во делот на машината е издувниот вентил што е лабав или тропка така нешто и каиш што треба да се замени - друго нема
 
ма карбураторот го отвори другар што се разбира го гледаше дали е добар рече океј е си функционира нормално не е запушен не е прљав.... од маани на моторот шо најдовме во делот на машината е издувниот вентил што е лабав или тропка така нешто и каиш што треба да се замени - друго нема

Значи не било до CDI -то, ни до карбураторот
 
Ми прегори осигурачот и не ми кажува ни колку обртај у секунда праве, ни саатот ни ништо празно е каа на сликата...е сеа зошто каа му ставив осигурач од 25 ампера пак исто беше ништо не се покажува?

Пред тоа нон стоп користев осигурач од 8 ампера изгледа така е наштелувано или шо го ебам...

Шо има врска тоа? сеа морам да користам нон стоп осигурач од 8 ампера или..?

15.jpg
 
Значи вака, имам ЗНЕН (Жонг Зен) скутер 150 кубици, имам проблем, значи секое утро или прво палење скутерот пали чакмак, но доколку го наместам на сонце или на топло ова важи за на лето, не пали, морам да го палам преку акумулатор на копче. Што може да биде, што да му сменам? Ве молам за помош...
 
Ми прегори осигурачот и не ми кажува ни колку обртај у секунда праве, ни саатот ни ништо празно е каа на сликата...е сеа зошто каа му ставив осигурач од 25 ампера пак исто беше ништо не се покажува?

Пред тоа нон стоп користев осигурач од 8 ампера изгледа така е наштелувано или шо го ебам...

Шо има врска тоа? сеа морам да користам нон стоп осигурач од 8 ампера или..?

15.jpg
Осигурачот прегорел од некоја мака штом не светнува пак таблата и со друг осигурач нема везе дека е 25 ампера очигледно дека имаш друг проблем е сега дали е таблата или нешто друго не би знаел вака на памет
 
Ми прегори осигурачот и не ми кажува ни колку обртај у секунда праве, ни саатот ни ништо празно е каа на сликата...е сеа зошто каа му ставив осигурач од 25 ампера пак исто беше ништо не се покажува?

Пред тоа нон стоп користев осигурач од 8 ампера изгледа така е наштелувано или шо го ебам...

Шо има врска тоа? сеа морам да користам нон стоп осигурач од 8 ампера или..?

15.jpg

Значи не ти светат сијаличките ни за уље ни светло ни жмигавци, а исто така не ти работи ни квадратот исто како на сликата стои така празен, а дали ти покажува брзина ?
зашто не си му ставил таков осигурач каков што имал претходно од 8 него си му ставил од 25 или неможеше да најдеш таков.
--- надополнето: 1 февруари 2013 во 21:43 ---
епа така му доаѓа

Важно си го открил и си го решил проблемот сеа вози и уживај ;)
--- надополнето: 1 февруари 2013 во 21:49 ---
Значи вака, имам ЗНЕН (Жонг Зен) скутер 150 кубици, имам проблем, значи секое утро или прво палење скутерот пали чакмак, но доколку го наместам на сонце или на топло ова важи за на лето, не пали, морам да го палам преку акумулатор на копче. Што може да биде, што да му сменам? Ве молам за помош...

Ова што го објаснуваш мислам дека и мене ми се случуваше, кога е под сенка пали, а доколку стои подолго време на сонце неќе, е сега мое мислење е дека е акомулаторот,најубаво земи извади го акомулаторот од него и остај го на сонце без акомулатор некое време (како што си го оставал претходно ти си знаеш колку време) потоа стави го акомулаторот и пробај дали ќе запали на копче, и провери дали од акомулаторот некаде тече киселина.
 
Неможев да најдам од 8 па пробав со 25

Давам контакт има се е исто само пак не покажува ништо на таблата...

Прашав мајстор вика да однесам да а проверат електрониката...
 
Значи не ти светат сијаличките ни за уље ни светло ни жмигавци, а исто така не ти работи ни квадратот исто како на сликата стои така празен, а дали ти покажува брзина ?
зашто не си му ставил таков осигурач каков што имал претходно од 8 него си му ставил од 25 или неможеше да најдеш таков.
--- надополнето: 1 февруари 2013 во 21:43 ---


Важно си го открил и си го решил проблемот сеа вози и уживај ;)
--- надополнето: 1 февруари 2013 во 21:49 ---


Ова што го објаснуваш мислам дека и мене ми се случуваше, кога е под сенка пали, а доколку стои подолго време на сонце неќе, е сега мое мислење е дека е акомулаторот,најубаво земи извади го акомулаторот од него и остај го на сонце без акомулатор некое време (како што си го оставал претходно ти си знаеш колку време) потоа стави го акомулаторот и пробај дали ќе запали на копче, и провери дали од акомулаторот некаде тече киселина.

Не не е до акумулаторот пробав, уствари купив нов акумулатор стара прича е, дали можит да е до анласерот или некое друго такво говно, не знам ама сакам да го санирам дур е со време да не се малтретирам летово... дај нешо друга дијагноза дај ми :D
 
Значи вака, имам ЗНЕН (Жонг Зен) скутер 150 кубици, имам проблем, значи секое утро или прво палење скутерот пали чакмак, но доколку го наместам на сонце или на топло ова важи за на лето, не пали, морам да го палам преку акумулатор на копче. Што може да биде, што да му сменам? Ве молам за помош...
опиши го подетално проблемот што не пали?нема струја? не вергла? биди подетален за да можеме да ти сугерираме што да видиш
 
Неможев да најдам од 8 па пробав со 25

Давам контакт има се е исто само пак не покажува ништо на таблата...

Прашав мајстор вика да однесам да а проверат електрониката...

Претходната ти била 8 ти си ставил 25, значи не ти работи само квадратот во кој ти покажува обартаи,гориво и др. е сега незнам што ти се дешава, да е прегорен тој екран можда, затоа што осигурачот не изгорел од сонце сигурно има нешто, можно е да настанало до некој спој изгорел осигурачот па после него изгорел и екранот, сепак најдобро ќе биде да го однесеш на некој мајстор и да го ѕирне дали е екранот изгорен или сепак е нешто друго и да стоиш до него додека работи зашто може екранот да ти работи он да ти стави друг, а да ти рече дека бил прегорен и да ти земе пари, а тоа што си ставил појак осигурач мислам дека е невозможно така да си го изгорел екранот, зашто тој не дава струја па со преголема струја да изгорел нешто, тој е како заштита ако нешто не е во ред да удри на осигурачот, а не на нешто друго..
--- надополнето: 1 февруари 2013 во 23:56 ---
Не не е до акумулаторот пробав, уствари купив нов акумулатор стара прича е, дали можит да е до анласерот или некое друго такво говно, не знам ама сакам да го санирам дур е со време да не се малтретирам летово... дај нешо друга дијагноза дај ми :D

Ако е до алансерот, тој нема да пали никако без разлика дали е ладно или топло, него имам уште една идеја, остави го на сонце исто така и пред да го палиш, отвори го капачето на резерварот за бензин пополека и зебележи дали ќе излезе воздух, па повторно затвори го и пробај да го запалиш на копче, ако не е до тоа немам идеја што би можело да биде. :confused:
--- надополнето: 2 февруари 2013 во 00:02 ---
kiko001
да го решев проблемот ке беше добро ама не сум уште :)

Тоа и не е најлошо, важно си го открил проблемот и кога ќе си во можност ќе го направиш, нема да се нервираш дали е ова или она туку директно на проблемот и ќе си свиркаш :cool:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom