Bratot
Стоик и Машкртник!
Сигурен сум дека во досегашното твое богато присуство на Кајгана посебно на историја, си користел написи, цитати ... си се повикувал на пишувања и книги со кои ги поткрепуваш твоите теории и тези, ете на пример за антричка Македонија, за антички Македонци или за нивни владетели, дали си се потпирал на оригинални записи од современици на настаните или си користел неколку вековни подоцнежни копии на неколкувековни подоцнежни автори?
Или не се сеќаваш на автори и книги кои ги користеше
Секако дека користам, но нема универзално правило и секогаш зависи од конкретни настани.
И не, не ја носам листата со референци истетовирана на кукот.
А никогаш не сум базирал тврдење на “оригинал“ без извор, како во случајот на Каснакоски. Повеќе од очигледно дека тој го нема оригиналот од Ватикан и повеќе од сигурно е дека користи преработени верзии од поново време, кои се базирани на ред други рецензии и преработки кои секако влијаат на веродостојноста на тие извори.
Ова исто било случај и со спорни тврдења кои се однесувале на антиката и Македонците, затоа не гледам зошто би требало некому да прогледуваме низ прсти.
Во случајов се пренесуваат легенди произведени од култот кон Св. Димитрија, од различни автори, од трите дела познат само еден кој живеел во 5 век, што значи ја исклучува можноста да бил современик на Пребонд од 8 век, што наведува на фактот дека тие оригинали биле од некого дополнувани, другиот дел е составен од непознат автор, а третиот датира од 10 век што нас не не интересира.
Спорот беше, кое било правото име на Пребонд, дали е тоа грчката верзија која ги заменува гласовите в=б или латинската верзија со б, а доколку земеме во предвид дека човекот не бил Грк, голема е веројатноста грчката верзија да претставува искривено грцизирано име на неговото вистинско.
Другата спорна точка, е времето во кое живеел Пребонд, каде се среќаваат разни претпоставки и нема ништо потврдено.
И дај потсетиме, како тоа требаше да придонесе твоето улетување во темава?