Бучава, перка итн ...

  • Креатор на темата Креатор на темата r1ba
  • Време на започнување Време на започнување
Незнам што сте запнале за тиа напојувањата вакви такви онакви.
Моето го имам веке незнам минимум 5 години па ете скраја да е работи уште. Инаку е фуш по фуш амин, Делух или така некоја фирма безвезе.
Инаку како и се друго и напојаувањето си бара одржување и нема гајле ке си тера со години.
Најосновно прашината која се лепи на кулерот си бара редовно зачистување. Ако кулерот заглави нема да има проток на воздух да се ладат компонентите. Е тогаш незнам какво напојување да имате ке цркни и највероајтно ке повлечи уште нешто со него.
И друга битна работа електролитите во напојувањето. Чим видете некој поднадуен одозгора сменвајте ич не му се думајте.
Не се нешто скапи, и не се некоја филозофија да си ги смените сами. И напојувањето ке си трае и трае и трае........
 
Ќе си трае и ќе дава фуш напон ( поготово под терет, у игри на пример ) и ќе ти ги пржи деловите полека полека.
 
Објаснувано е многу пати, ама има луѓе кои сакаат да се тешат со своите напојувања, ќе заштедат 1000-2000 на нив, ама ќе си платат за нова матична, или некоја друга компонента кога ќе им отиде кога ќе цркне напајањето или пак ќе рикне двојно побрзо заради истото т.е. слабата регулација/ефикасност, дури и да не изгори напајањето и така.
 
Ќе си трае и ќе дава фуш напон ( поготово под терет, у игри на пример ) и ќе ти ги пржи деловите полека полека.
Е ај дефинирај те молам фуш напон. Баш сакам да прочитам ти што подразбираш под фуш напон.
--- надополнето: 29 декември 2012 во 01:45 ---
Објаснувано е многу пати, ама има луѓе кои сакаат да се тешат со своите напојувања, ќе заштедат 1000-2000 на нив, ама ќе си платат за нова матична, или некоја друга компонента кога ќе им отиде кога ќе цркне напајањето или пак ќе рикне двојно побрзо заради истото т.е. слабата регулација/ефикасност, дури и да не изгори напајањето и така.
Не туку постојат луѓе кои по правило немаат допорни точки со електроника кои се тешат дека не ги заебале со тоа што платиле нешто што реално вреди ич пари десетпати поскапо.
И ај ако сакаш ете пошто си стручен објасни како на мало дете за сите да те сватат што тоа има во некое напојување кое е тродупло поскапо повеќе или поквалитетно од просечните напојувања.
Има поквалитетни делови, подебели жици, што има толку повеќе што го прави толку поскапо.
Ете јас како неук баш сакам да знам за што би платил толку поскапо.
 
Не бе па и ти па, што те гледам чуден, нема ништо....само неколку јапански кондензатори, (на 105c спефицицирани) наместо живи говна кои истекуваат при просечен лоад, поголема ефикасност при оптретување, (помала потрошувачка на енергија) хај енд PWM (контролер) катаљарда заштити, големи наматоки, добра регулација на волтажите, 5v, 12v 3.3v, помали вариации при оптеретување на истата, поквалитетни терминали, Sanyo Denki 14cm фен, и катаљарда други имплементации. Ако ти сакаш да користиш ѓубриња од 1000 денари, кои го кратат векот на другите компоненти, да не збориме за оверклок, тогаш ок, јас не преферирам.
 
Не бе па и ти па, што те гледам чуден, нема ништо....само неколку јапански кондензатори, (на 105c спефицицирани) наместо живи говна кои истекуваат при просечен лоад, поголема ефикасност при оптретување, (помала потрошувачка на енергија) хај енд PWM (контролер) катаљарда заштити, големи наматоки, добра регулација на волтажите, 5v, 12v 3.3v, помали вариации при оптеретување на истата, поквалитени теринали, Sanyo Denki 14cm фен, и катаљарда други имплементации. Ако ти сакаш да користиш ѓубриња од 1000 денари, кои го кратат векот на другите компоненти, да не збориме за оверклок, тогаш ок, јас не преферирам.
Од се овде што набори само кондензаторите ти држат вода и ништо друго.
Инаку како што кажав го имам истиот компјутер повеќе од 5 години со истото напојување, така да сега комотно можеме да заклучиме дека е застарен. И добро колку треба да трае едно напојување? На кои компоненти им го скратив векот на траење. Нив времето ги згазна не напојувањето.
И сега што кога ке купам нова конфигруација да го ставам старото напојување?
Затоа ти велам од се што тука наброи битни се само електролитите кои чинат петпари да ги смениш и редовно да го чистиш кулерот како на напојувањето така на процесорот, пошто златен кулер ако сакаш имај од прашинина порано или покасно ке заглави.
За електронски квар нема што да се каже многу, ако му дојди времето ке цркни и најскапото напојување исто како и најевтиното. Тоа е тоа во кратки црти.
 
На претходните страни наведов дека можно е да немаш проблеми со ефтино напојување, но далеку поглеми се шансите да немаш со квалитетно, него обратно.

Под добро напајање, зборувам за напајање во сооднос со конфигурацијата, според цена...нормално дека на кофигурација од 150 евра, нема да ставиш напајање од 100, но на конфигурација од 350, ќе ставиш од 50-на евра, напајање кое е 10x подобро од тоа за 1000 денари, значи разликата во цена долгорочно не се исплати да ја заштедиш. Све треба да биде избалансирано и во соодност на другите компоненти.

За крај, нормално дека ако си доволно стручен можеш и сам да направиш, ама такви луѓе се еден на 10.000, ние тука збориме за секојдневен купец, не напреден електирачар. Друго, сосема погрешно е да се каже дека само кондезанторите се битни, еве ќе изберам квалитетни кондензатори, и ќе го оперетеам напајањето 10% повеќе од својот максимум, и ќе му ставам вентилатор кој е спеицифициран на 25CFM, наместо на 80, и згора на тоа 12 сантиметарски вентилатор наместо 14, со мал статичен притисок....знаеш што ќе се случи со тоа напајање? да не збориме за контролерот....

Напајање - срце на компјутерот.
 
На претходните страни наведов дека можно е да немаш проблеми со ефитно напојување, но далеку поглемите се шансите да немаш со квалитетно, него обратно.

Под добро напајање, зборувам за напајање во сооднос со конфигурацијата, според цена...нормално дека на кофигурација од 150 евра, нема да ставиш напајање од 100, но на конфигурација од 350, ќе ставиш од 50-на евра, напајање кое е 10x подобро од тоа за 1000 денари, значи разликата во цена долгорочно не се исплати да ја заштедиш. Све треба да биде избалансирано и во соодност на другите компоненти.

За крај, нормално дека ако си доволно стручен можеш и сам да направиш, ама такви луѓе се еден на 10.000, ние тука збориме за секојдневен купец, не напреден електирачар. Друго, сосема погрешно е да се каже дека само кондезанторите се битни, еве ќе изберам квалитетни кондензатори, и ќе го оперетеам напајањето 10% повеќе од својот максимум, и ќе му ставам вентилатор кој е спеицифициран на 25CFM, наместо на 80, и згора на тоа 12 сантиметарски вентилатор наместо 14, со мал статичен притисок....знаеш што ќе се случи со тоа напајање? да не збориме за контролерот....

Напајање - срце на компјутерот.
Ете ке го оптеретиш 10 % повеќе од својот максимум.
А максимумот по што го одредуваш. Ватажа, волтажа, ампеража?
Јас искрено никогаш немам мерено колку би ми повлекол ампери компјутерот при максимално оптеретување( а пошто напонот би требало да е стабилен, автоматски би се зголемила ватажата) ама имам едно напојување кое го користам како лабараториски извор на напон и досега има проживеано и доживеано се и сешто. Во просек редовно на 3 ампери го малтретирам а го користам баш затоа што и при три и многу повеќе ампери напонот е стабилен. Сега баш ме заинтересира колку би можел да повлечи ампери еден компјутер при максимално оптеретување. Ако одиме по фолиите на самата матична плоча не би требало да е многу, ама ми е мака да се замарам да мерам. Ако имаш мерено повели кажи.
А дека е срце срце е не само на компјуетрите туку на секој електронски уред , па ретко ретко скоро никогаш не влијаело толку на цената на уредот. Нешто тука не е како што треба;)
 
Зависи од конфигурацијата, еве ти едно интересно видео, од најдоброто напајање во светот во моментов (consumer grade) знам дека не е правилен тест, ама сепак одсликува користење на една хај енд конфигурација во секојдневието.

15mv вариација, на без малце 110% лоад, sick...

 
Зависи од конфигурацијата, еве ти едно интересно видео, од најдоброто напајање во светот во моментов (consumer grade) знам дека не е правилен тест, ама сепак одсликува користење на една хај енд конфигурација во секојдневието.

15mv вариација, на без малце 110% лоад, sick...
Гледам ова чудото е декларирано 1000 вати.
Што на 12 волти би значело дека би обезбедило струја од 83 ампери!!
Е сега имаш претстава колку се 83 ампери??
Колку за онака да имаш ориентација апаратот за заварување користи толкава ампеража. Значи ова напојување може комотно да се користи за заварување , за стартовање на колата и тоа дизел и за ред други работи. Велиш дека ке можи вака според тебе??
Инаку по некоја логика ако има варијација на 12 волти од 15 миливолти, тогаш колкава е варијацијата на 3.3 волти. Баш тие 3.3 волти се оние побитните од тие 12 во овој случај.
Ете можеби си малце од малце поткован од електроника , земи утре измерија колку му е потрошувачката во ампери на твојот компјутер при максимално оптеретување и сподели тука на форумот за сите да знаеме. Мери на жичката каде се обезбедуваат 12 волти за да ја пресметаме и снагата на твојот компјутер при максимално оптоварување.
 
http://www.jonnyguru.com/modules.php?name=NDReviews&op=Story3&reid=264


Еве, прочитај го цело ривју...напајањето е out of this world.

За мерење, не би можел..немам мултиметар во моментов.

Мал извадок,

Summary
Was the long wait for this unit to hit the marketplace worth it? Yes. Have I seen a unit outperform this one for voltage stability? No. There's only one more question that needs to be asked, people: how fast can you buy one?
The Good:
  • Extremely good voltage stability - best I've seen to date
  • Platinum efficiency is no problem
  • Fully modular
  • Has a selectable semi-fanless mode
  • Excellent build quality
The Bad:
  • How the hell is Seasonic going to top this one?
The Mediocre:
  • How the hell is anybody going to top this one?
:icon_lol:
 
http://www.jonnyguru.com/modules.php?name=NDReviews&op=Story3&reid=264


Еве, прочитај го цело ривју...напајањето е out of this world.

За мерење, не би можел..немам мултиметар во моментов.

Мал извадок,

Summary
Was the long wait for this unit to hit the marketplace worth it? Yes. Have I seen a unit outperform this one for voltage stability? No. There's only one more question that needs to be asked, people: how fast can you buy one?
The Good:
  • Extremely good voltage stability - best I've seen to date
  • Platinum efficiency is no problem
  • Fully modular
  • Has a selectable semi-fanless mode
  • Excellent build quality
The Bad:

  • How the hell is Seasonic going to top this one?
The Mediocre:

  • How the hell is anybody going to top this one?
:icon_lol:

Остај ти што пишува во тоа, може да пишува што сака.
Но од друга страна пак ке те прашам, знаеш или имаш претстава колку се 1000 вати на 12 волти. Или колкава треба да биде жицата од напојувањето или фолиите на матичната плоча за да издржат 83 ампери. Тука нема мрдање, тука со равенки се работи а не со приказни.
И да не се сватиме погрешно, секако дека веројатноста едно изгор скапо напојување би работело подолго или подобро од некое просечно напојување, но додека работи и едното и другото ке си брка работа барем во поглед на снагата.
Сега ако не сакате да го зачистите од време на време кулерот или да смените некој електролит за кој патем речено нема никаква филозофија нити да се смени нити пак е потребно некакво ептен големо знаење од електроника, тогаш да би требало да си купите некое изгор скапо и да се надевате дека ке се погоди, оти инаку џабе парите сте ги дале. Во другиот случај се е само непотребно фрлање на пари кои сте можеле да ги вложите во други поквалитетни или понови компоненти од вашиот компјутер од кои значително зависат перформансите на истиот.
 
Типот што го прави ривјуото, е најдобриот и најреспекираниот во целиот свет, се занимава со тоа 10 + години, врвен електричар е, и не се продава за пари, критикува врвни брендови ако ја промашат работата, нема трте мрте.

Иначе да знам што збориш, секој што ќе купи вакво напојување, ќе има матична од најмалце 200 евра, а за таа цена добиваш бомба матична, со многу добра напонска секција (VRM) - мосфети, фази, Nichichon кондезантори, и со PCB правено со 4/5 слоја на бакар, да издржи невиден терен, така да најмал проблем е матичната.
 
Да ти дефинирам што подразбирам под фуш напон на тапа напајање а...?

Тие напајања што ги фалиш ( делукс и остало кинеско ѓубре ) "страдаат" од:

Огромен пад на напонот ( најчесто на 12V rails, пошто тие се најкористени/најоптеретени во модерен компјутер ) дури и кога напојувањето е оптеретено во согласност со спецификациите. Најчесто тие Delux напајања ( фирма позната по тоа што обожава да
претерува со спецификациите на нивните напајања ) кои по спецификации од производителот пишува дека можат да испорачаат 20А,25А па и повеќе при 12V "се гушат" уште при 50% оптеретување ( испорачуваат 11.6-7V на уште неоптеретено напајање -50% ), а скоро никогаш ( ако не и никогаш ) не можат да го испорачаат декларираното ( оптерети го тоа "напајање" до крај и ќе имаш гратис огномет за нова година по дома ).
Не е редок случај ни да паѓа напонот надвор од ATX спецификациите кај вакви кинески кунг фу напајања, поготово при стрес ( пример - палење игра, bench, захтевна програма и сл ) што може да предизвика низа проблеми ( од лесни симптоми како BSOD* при палење или непосредно по палење на захтевна програма/игра до прегорување на некои делови )



*BSOD под услов да се користи Windows OS.




Noise Level и Ripple им е преголем ( споредено со било кое чуечко напајање ) - што само по себе е штетно за кондензаторите ( на матичната плоча, графичката картичка, други add-on картици и тако даље ). За оверклокери е исто лошо - намалува потенцијален max оверклок.

Значи накратко за фуш напонот - Voltage Drop надвор од ATX стандардот дури и кога е оптеретено согласно со фабрички декларираните спецификации и тапа Noise/Ripple.

***

+


Генерално користат ЗАСТАРЕН дизајн од пред 10-15 години. Поголемиот дел од силата ja испорачуваат на 5V rail-от и на 3.3V rail-от. Тоа е последица на, како што реков, користење на застарен дизајн кој бил добар за време на ерата кога владееле пентиум 3 процесорите ( кои се у последните процесори кои го користат 5V rail-от ). Значи џабе е напајањето декларирано на 700W кога 450W од тие 700W ги испорачува на 3.3V i 5V rails.


Пробај земи Delux напајање ( 700W еве нека биде декларирано, има такви по 700-800 денари ) и пробај повржи на него компјутер кој ќе ги содржи следниве компоненти: AMD FX 8120 + GTX 580 ( другите делови по твој избор ) и види што ќе се деси ( ако пробуваш да одбереш подобро напајање од евтините според неговата тежина - едно предупредување да пазиш од една серија на хантол што беа со ЦИГЛА!!! за да делуваат потешки/поквалитетни ). После пробај со некое нормално напајање декларирано на 700W ( или па пробај прво со нормално, па после со делуксот заш постои опасност да се подспржат малце деловите ).

И што ти е чудно со тоа напајањето од 1000W ? Една GTX 690-ка влече мање више 300W оптеретена ( 25А/12V rail сама, значи не цел компјутер - туку само графичката ). Е сеа ако стаеш 2 такви, малце ги клокнеш + 6-јадрен sandy bridge e и него го клокнеш какво напајање ќе треба? Уште мислиш дека е за заварување и е безмислено? Нема потреба матичната да може да издржи 80-кусур ампери блабла ко што си пишал, графичките картички ( во овој случај ) се напојуваат дирекно од напајањето ( углавно, мал дел и преку PCI eXpress слотот )


Напајање од 1000 денара би препорачал исклучиво на ептен budget PC ( 150-200 евра ), а и таа препорака би била со резерва. Никако не би препорачал такво напајање на модерен компјутер наменет за играње кој кошта 1000 евра.


Крај краева какво сакате напајање земите, ваши паре - ваш избор.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom