Факултет со повеќе софтвер

  • Креатор на темата Креатор на темата VelkAlek
  • Време на започнување Време на започнување
Имам слушано дека на на запад, па и секаде каде што е развиен информатичкиот сектор средните училишта и на факултет повеќе учат пракса, а не како кај нас ми даваат историја и ликовно во средно СТРУЧНО, мислам дека нема што понатака да се збори. :(

На приватните факултети (па и државните) во Америка студирањата се сведуваат на истражувања и работа по лаборатории , како и решавање проблеми. Многу малце време се проаѓа врз книга. Али кај нас мора да се запази комунистичкото и бубањето глупости за кои иако сите се свесни дека нема да се памти откако ќе помине испитот, упорно ги форсираат. Еве читај ми потпис, се кажува тој.
 
Тоа е другар, не само за оваа професија, цел образовен систем не чини кај нас. Трета сум на електро јас, на ИКИ, ама колку што научив за месец дена што бев на пракса толку уште немам научено на факултетов. Пази да не ти кажат нешто за сервери конфигурирање или такви пожелни работи.

П.С. Има една што е со мене во група има просек 9,00 а не знае антивирус да инсталира, го замараше еден на УСБ да и донесе антивирус сосе упатство во нотепад па сеа види.

На запад повеќе се идат на пракса и затоа кликорот им работи повеќе не дека они се нешто попаметни од нас, нас државата не уназадува со тоа што мисли дека јас сега кога ке седнам да пијам кафе со некој ке треба да знам нешто и за историја, ко божем мене ми е гајле кој ја открил Америка, како прво они не си знаат кој им е претседател пред некое време гледав на ТВ, а не па јас тука ке учам нивна историја :(
--- надополнето: 26 декември 2012 во 22:53 ---
Абе без искуство, не се гледа ни црното ни белото :)
Како и да е, сертификатите ти важат во цел свет.....незнам за ова факултетиве.

Е да не знам дали да отворам и за тоа тема, дали нашите дипломи важат во целиот свет ?
 
На запад повеќе се идат на пракса и затоа кликорот им работи повеќе не дека они се нешто попаметни од нас, нас државата не уназадува со тоа што мисли дека јас сега кога ке седнам да пијам кафе со некој ке треба да знам нешто и за историја, ко божем мене ми е гајле кој ја открил Америка, како прво они не си знаат кој им е претседател пред некое време гледав на ТВ, а не па јас тука ке учам нивна историја :(

Малце ќе забегаме од темата ама да ти кажам една случка кога бев во Америка. Го прашувам едно дете од 9-10 години, колку е 3,5 и 1,5? И детево знаеш што ми вика? Ќе видам утре во школо на компјутерот и ќе ти кажам. И му викам а ако е расипан што правиме? Ми враќа со - ќе донесат нов.

Значи таму ако прикажуваш афинитети кон нешто те изолираат од други предмети и си учиш само тоа што те бива. И не си ја тупиш главата со нешто како што е градба на лист, градба на стебло (ватафаак) што нема ни да го памтиш после. Таму секој си е насочен на тоа што сака да си го учи и си го тера неговото. Зошто да учи историја кога да му треба нешто ќе оди да се консултира со историчар, ако му треба цвеќар ќе се консултира со цвеќар наместо да тупи глава за градба на цвеќиња и растење на мицелиуми во средно/основно. Така е кај нив тоа. Тука кај нас мораш се да учиш и да си експерт за се зошто ко прво така ти налага системот бубаторско - комунистички а како второ мораш да ги имаш очите 5 банки отворени да не те заебе и тој што го консултираш за совет, било градежник, било банкар, било лекар.

Така е и на техничкиве факултети, повеќе ме замараа во прва тие по физика и електротехника па и теориите математика него сега некои предмети што се интересни. Па и тоа интересното/корисното го збутуваат во 5 минути а 40 минути гњават со не толку потребни ствари.
 
На приватните факултети (па и државните) во Америка студирањата се сведуваат на истражувања и работа по лаборатории , како и решавање проблеми. Многу малце време се проаѓа врз книга. Али кај нас мора да се запази комунистичкото и бубањето глупости за кои иако сите се свесни дека нема да се памти откако ќе помине испитот, упорно ги форсираат. Еве читај ми потпис, се кажува тој.

Потполно се согласувам со тебе, нема што да се каже друго тоа е тоа.
 
Малце ќе забегаме од темата ама да ти кажам една случка кога бев во Америка. Го прашувам едно дете од 9-10 години, колку е 3,5 и 1,5? И детево знаеш што ми вика? Ќе видам утре во школо на компјутерот и ќе ти кажам. И му викам а ако е расипан што правиме? Ми враќа со - ќе донесат нов.

Значи таму ако прикажуваш афинитети кон нешто те изолираат од други предмети и си учиш само тоа што те бива. И не си ја тупиш главата со нешто како што е градба на лист, градба на стебло (ватафаак) што нема ни да го памтиш после. Таму секој си е насочен на тоа што сака да си го учи и си го тера неговото. Зошто да учи историја кога да му треба нешто ќе оди да се консултира со историчар, ако му треба цвеќар ќе се консултира со цвеќар наместо да тупи глава за градба на цвеќиња и растење на мицелиуми во средно/основно. Така е кај нив тоа. Тука кај нас мораш се да учиш и да си експерт за се зошто ко прво така ти налага системот бубаторско - комунистички а како второ мораш да ги имаш очите 5 банки отворени да не те заебе и тој што го консултираш за совет, било градежник, било банкар, било лекар.

Така е и на техничкиве факултети, повеќе ме замараа во прва тие по физика и електротехника па и теориите математика него сега некои предмети што се интересни. Па и тоа интересното/корисното го збутуваат во 5 минути а 40 минути гњават со не толку потребни ствари.

Ај сега прочитај го ти мојот потпис ;)

Во се треба да си умерен.
 
Е да не знам дали да отворам и за тоа тема, дали нашите дипломи важат во целиот свет ?
Важат.:icon_mrgr::icon_mrgr::icon_mrgr::icon_mrgr:

Малце ќе забегаме од темата ама да ти кажам една случка кога бев во Америка. Го прашувам едно дете од 9-10 години, колку е 3,5 и 1,5? И детево знаеш што ми вика? Ќе видам утре во школо на компјутерот и ќе ти кажам. И му викам а ако е расипан што правиме? Ми враќа со - ќе донесат нов.

Значи таму ако прикажуваш афинитети кон нешто те изолираат од други предмети и си учиш само тоа што те бива. И не си ја тупиш главата со нешто како што е градба на лист, градба на стебло (ватафаак) што нема ни да го памтиш после. Таму секој си е насочен на тоа што сака да си го учи и си го тера неговото. Зошто да учи историја кога да му треба нешто ќе оди да се консултира со историчар, ако му треба цвеќар ќе се консултира со цвеќар наместо да тупи глава за градба на цвеќиња и растење на мицелиуми во средно/основно. Така е кај нив тоа. Тука кај нас мораш се да учиш и да си експерт за се зошто ко прво така ти налага системот бубаторско - комунистички а како второ мораш да ги имаш очите 5 банки отворени да не те заебе и тој што го консултираш за совет, било градежник, било банкар, било лекар.

Така е и на техничкиве факултети, повеќе ме замараа во прва тие по физика и електротехника па и теориите математика него сега некои предмети што се интересни. Па и тоа интересното/корисното го збутуваат во 5 минути а 40 минути гњават со не толку потребни ствари.

Малко си грешка. Там исто учат ного различни и разновидни работи. :)
 
Но сепак и тој Robert A. Heinlein вели дека треба пракса повеќе а не само книга (мој заклучок)
Треба рамнотежа во се што се прави.Сето зло произлегува од нерамнотежата.
Така е и со едукациониот систем во Македонија едноставно застарен е.
Не е толку проблемот специјализацијата колку тоа што се наметнува бубаторство.
Можеби некогаш во минатото да имаш добра меморија се изедначувало со интелегенцијата, но денес сме веќе светлосни години напред од таа ера на меморирање на се и сешто.
Знаењето е тука и лесно достапно доволно е само да знаеме каде се наоѓа и е непотребно да го меморираме целото.
Поради тоа денешниот систем би требало повеќе да се ориентира кон праксата за да се врати во рамнотежа.
 
Нека не те лажат дека КНИ е најсофтверски смер,на ФИНКИ сите смерови се софтверски, ЦЕЛ ФАКУЛТЕТ Е СОФТВЕРСКИ. Значи битно е за што поконкретно ќе се заинтересираш, програмирање, мрежи, дизајн, итн...
 
Нека не те лажат дека КНИ е најсофтверски смер,на ФИНКИ сите смерови се софтверски, ЦЕЛ ФАКУЛТЕТ Е СОФТВЕРСКИ. Значи битно е за што поконкретно ќе се заинтересираш, програмирање, мрежи, дизајн, итн...

Јас средно сум Михајло Пупин и видов колку е софтверско тука (ниту 1%), па затоа сакам да си прашам да не погрешам по втор пат, инаку конкретно не сум одлучил за што бидејки имам фора уште година ипол за мислам :)
 
Јас средно сум Михајло Пупин и видов колку е софтверско тука (ниту 1%), па затоа сакам да си прашам да не погрешам по втор пат, инаку конкретно не сум одлучил за што бидејки имам фора уште година ипол за мислам :)
Не е битно де, и јас завршив во ПТТ електротехника, па сега на ФИНКИ, само учи математика и почни да чепкаш програмирање C и С++, тие ги има во прва година, мислам ако сакаш да ти тргне факултетот :D
 
Nesto ke se nadovrzam so nekolkute posta pogore. Ja sum na gradenzen i asistentot po matematika, bese posleden cas prosla sreda i imavme 6 casa vezbi(efekt=0). I od sto ne mozese da izdrzi ni on pocnavme vicovi da si kazuvame posle sekoja zadaca. I ni kaza eden vic za covek sto se srekava so matematicar koj mu bil drugar od detstvoto. I matematicarov go prasuva covekov dali nekogas nesto od matematikava ti zatrebalo vo zivotot( limesi,izvodi,integrali). Covekov mu vozvratil i mu rekol: znaes ednas padnav vo dupka 2m visoka.Ama mi tekna na integralite vo matematika sto gi ucevme i si zedov pracka si ja svitkav vo forma na integral i si izlegov od dupkata :D :D :D. Se zgazivme od smeenje so asistentot zaedno. Duri i toj znae sto se slucuva so nas otkako ke polozime matematika. Deka prakticna primena nema ama bas nikakva. A za teoriite i dokazite da ne pravime muabet.Na kolokvium od mozni 40 teorija maksimum se vagaat 20. Pa i tuka ne ja gledam koja e poentata da se tupi glavata so nesto sto ne treba ponatamu. A isto taka iako prethodno mislev deka Amerikancite se glupi zasto se nasocuvaat kon edna rabota, sega sfativ deka se vo pravo i deka zatoa se podobri. Poveke praksa nego bubanje i ucenje teorii napamet.Sekoj si e specijalist za svojata rabota i samo on znae kolku mu vredi, a ne kako ovde ako ne si znael likovno si go navredil profesorot. Ma nek se gonat u tri lepe, toj sto mu se uci istorija ke si ide na fakultet za istorija, toj sto saka matematika ke si ide na PMF, itn.
 
Имам слушано дека на на запад, па и секаде каде што е развиен информатичкиот сектор средните училишта и на факултет повеќе учат пракса, а не како кај нас ми даваат историја и ликовно во средно СТРУЧНО, мислам дека нема што понатака да се збори. :(
Исто и мене ме нервира тоа со ликовното, ама тоа кај мене во гимназија, а сега слушам и во стручно имало.:mad: Глупости. Вака си размислувам, па си викам зошто да нема еден предмет уметност, еднаш неделно... Вака стварно ми е глупо. Одам јас во гимназија да учам математика, физика, хемија, биологија... Ок е и да учам музичко и ликовно, ама не можам да ги учам како два предмета, нема логика. На пример во втора година има социологија, а нема психологија, а зошто да ги има музичко и ликовно во гимназија, стварно глупо!!! Јас ги сакам уметностите, ама нема логика. Ако сакав да се занимавам со музика ќе одев Музичко средно, но убаво е да се има уметност (за општа култура, може)...
 
Има ли некој нeкаква информација за како се одвиваат работите на насоката Индустриски дизајн и маркетинг(втор циклус)на машинскиот факултет? Дали студентите дизајнираат нешто или повеќе е теорија?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom