Купување на постар мотор

  • Креатор на темата Креатор на темата Delux123
  • Време на започнување Време на започнување
Не ме свати убаво брат!
Значи сакам да земам спортски модел не сакам чопер.
Не сакам некој којзнае каков звук али не сакам и да наликува на априлиа рс125 звкук како правошмукалка.. :D
Има време и се надевам дека ќе си најдам соодветен мотор со добар лик..
Различен вкус имаме ти сакаш чопер јас спортски мотор со добар издув и неможиш да ме сватиш баш за тоа
 
A be glup, jas ti kazuvam sto za tebe sega e najdobro.
Ti da si viozel sto sve jas sum vozel i kade sve ne sum vozel, peski ke idese do skopje i so zapalka ke go greese sirdenot baksis sto ke mi go nosese.

Jebal te sportski.

Prvo nauci da odis, potoa da trcas.

Zemi si go cbr-ot i posle nikoj da na ti e kabaet. OK.
 
Ај ќе се воздржам на твојта вулгарност
Доколку на ум ти текне добар мотор за почетник спортски модел кажи доколку не се најдобро и без карање не е во мој стилл пријателе
 
Ne se karam.
Ama napinjas i ne slusas sovet od postari.

Isto ke se desi koga ke ti kazat, nemoj, ne vozi sega, ne so tolkava brzina....
Ama toa nema da e na forum, tuku vo realnit svet kade posledicite znaat da bidat nesakani i losi.
 
По ликов би рекол Yamaha Dragstar шасија, а машинава мислам дека е од Yamaha XJR? Блиску сум?

Блиску, Јамаха ФЏ 1200 Абс спорт турер. Само кастомизиран. :)

Рамот ист, се исто, само преместени педалите, гиданот, светлата седиштето и пизиција на електрика со акумулатор, да личи на бобер лоурајд
 
Иначе сум од Прилеп 17ипол години.На пролет планирам со полагање на А категорија па земање и на мотор.Искуство 3години со 50цц 1година со 150цц и 125цц скутер (онака без дозвола).

Сега сакам да земам нешто по големо по добро.Не ми е многу важна крајната брзина одколку звукот што самиот мотор ќе го произведува од кој сите ќе вртат глави по патот :D :D hehe

Каков мотор предложувате ?
Обиди се причината заради која сите ќе се вртат да не биде звукот. На тој начин најпрвин ќе ти биде побезбедно да возиш и да се движиш со моторот низ населено место без поголема опасност некој да те изчука зашто си го разбудили или него или бебето кое едвам успеал да го успие :tapp:
-Арно ти вика Дивајдер, послушај. Не си поголем фраер ако го брчиш моторот и на луѓето наоколу уши им паѓаат додека ти поминуваш по улица. За таков мотор и не мораш премногу да арчиш, на кој и да е симни му ја комплет издувната грана, или само фати бормашина во рака и издупи ги ауспусите. Ќе добиеш звук како што сакаш, па ќе можеш дури и да го штелуваш.
-Ако си моторџија- моторџија си. По мене риби се вртат и кога возам лимузина на 4 тркала, и комбе кога возам, и на точак ако сум...па и пешки кога шетам. Не ми треба моторот да ми брчи за да легнам некоја. Моторот ми е задоволство и тоа само мое, задоволство кое некогаш можам да го споделам со некој близок, но не да го експонирам пред секого на улица. Запамети, ако си се качил на мотор за да те видат другите дека си фраер, не бидува моторџија од тебе ни по 100 години колку и да возиш. Не е секој кој вози мотор моторџија. Оние што брчат па ич!
 
Обиди се причината заради која сите ќе се вртат да не биде звукот. На тој начин најпрвин ќе ти биде побезбедно да возиш и да се движиш со моторот низ населено место без поголема опасност некој да те изчука зашто си го разбудили или него или бебето кое едвам успеал да го успие :tapp:
-Арно ти вика Дивајдер, послушај. Не си поголем фраер ако го брчиш моторот и на луѓето наоколу уши им паѓаат додека ти поминуваш по улица. За таков мотор и не мораш премногу да арчиш, на кој и да е симни му ја комплет издувната грана, или само фати бормашина во рака и издупи ги ауспусите. Ќе добиеш звук како што сакаш, па ќе можеш дури и да го штелуваш.
-Ако си моторџија- моторџија си. По мене риби се вртат и кога возам лимузина на 4 тркала, и комбе кога возам, и на точак ако сум...па и пешки кога шетам. Не ми треба моторот да ми брчи за да легнам некоја. Моторот ми е задоволство и тоа само мое, задоволство кое некогаш можам да го споделам со некој близок, но не да го експонирам пред секого на улица. Запамети, ако си се качил на мотор за да те видат другите дека си фраер, не бидува моторџија од тебе ни по 100 години колку и да возиш. Не е секој кој вози мотор моторџија. Оние што брчат па ич!


Реалност брат барем у нашиот град а имам видено и во другите сузуки гсх-р уште при седнување одма се врат луѓе (ма кои луѓе пички) ..може сега јас и во тие години сум али јбг че најдам неш соодветно за мене

Вакво нешто и барав
http://www.bikewalls.com/pictures/Ninja_250R_2009_01_1920x1200.jpg
 
Значи вака:

јас сум моторџија од 2003-та. Имам возено најразлични машинки, од машинка за косење трева (50 цц) па се до 1100. Никогаш, апсолутно никогаш на почетник не се дава брз мотор. Колку и да мислиш дека си искусен, спремен, незнамти јас каков, моја препорака ти е да не земаш мотор поголем од 250 кубици. Батали ти звук, одење, срања, тука прајме муабет за безбедност, искуство, сигурност. Или поинаку кажано, живот. Мотори, коли и најразлични канти се купуваат. Не се купуваат луѓе. Тоа треба да ти биде приоритет кога се качуваш на мотор, пошто веќе прајме муабет за мотори кои до 100-ка стигаат за 8 секунди, можеби и побрзо. Било која 125-ка развива 140 км/ч, за 250 не прам ни муабет.

Пиша погоре дека си имал искуство со возење на прпалки, веспи и косалици. Моето прашање е дали си возел вистински мотор, каде машината е меѓу нозе, а на располагање имаш 5 или повеќе брзини? Немој да брзаш, има голема разлика измеѓу 150 кубици веспа и 125 кубици ендуро (особено италјанска или јапонска двотактна машина). Моја препорака ти е да си земиш некое ендурце, двотактно 125 кубици, да осетиш што значи забрзување, менување брзини, работа со кумплунг... Ninja 250, со 2 цилиндри ти е нешто што треба да го гледаш како најмаксимално нешто што можиш да си го дозволиш. За поголем, не ни треба да размислуваш првите 3 години.

Не дека зборам за инает, или дека некој шо зел ЦБР 600 не се научил да вози... прашање е дали ќе научиш на полесниот или потешкиот начин. Имаше случај во Бт дечко купи цбр 600 од 2005, не се имаше качено на мотор, па ене го ја вози. Мада прашај како... се качува на мотор и се треси, до ден денес, а моторот го има 1 годна. Да не паднам, шо ако кренам над 5000 вртежи, како да кочам, како да сменам од 3-та во 2-ра... А мала грешка со таков мотор кошта многу повеќе отколку со 125-ка пример: и во пари (едно паѓање, на хондата отидоа сите маски странично - споредено со моето паѓање од ендурото кога ми се скрши жмигавецот само, 300 денари друг), и во повреди.
 
Значи вака:

јас сум моторџија од 2003-та. Имам возено најразлични машинки, од машинка за косење трева (50 цц) па се до 1100. Никогаш, апсолутно никогаш на почетник не се дава брз мотор. Колку и да мислиш дека си искусен, спремен, незнамти јас каков, моја препорака ти е да не земаш мотор поголем од 250 кубици. Батали ти звук, одење, срања, тука прајме муабет за безбедност, искуство, сигурност. Или поинаку кажано, живот. Мотори, коли и најразлични канти се купуваат. Не се купуваат луѓе. Тоа треба да ти биде приоритет кога се качуваш на мотор, пошто веќе прајме муабет за мотори кои до 100-ка стигаат за 8 секунди, можеби и побрзо. Било која 125-ка развива 140 км/ч, за 250 не прам ни муабет.

Пиша погоре дека си имал искуство со возење на прпалки, веспи и косалици. Моето прашање е дали си возел вистински мотор, каде машината е меѓу нозе, а на располагање имаш 5 или повеќе брзини? Немој да брзаш, има голема разлика измеѓу 150 кубици веспа и 125 кубици ендуро (особено италјанска или јапонска двотактна машина). Моја препорака ти е да си земиш некое ендурце, двотактно 125 кубици, да осетиш што значи забрзување, менување брзини, работа со кумплунг... Ninja 250, со 2 цилиндри ти е нешто што треба да го гледаш како најмаксимално нешто што можиш да си го дозволиш. За поголем, не ни треба да размислуваш првите 3 години.

Не дека зборам за инает, или дека некој шо зел ЦБР 600 не се научил да вози... прашање е дали ќе научиш на полесниот или потешкиот начин. Имаше случај во Бт дечко купи цбр 600 од 2005, не се имаше качено на мотор, па ене го ја вози. Мада прашај како... се качува на мотор и се треси, до ден денес, а моторот го има 1 годна. Да не паднам, шо ако кренам над 5000 вртежи, како да кочам, како да сменам од 3-та во 2-ра... А мала грешка со таков мотор кошта многу повеќе отколку со 125-ка пример: и во пари (едно паѓање, на хондата отидоа сите маски странично - споредено со моето паѓање од ендурото кога ми се скрши жмигавецот само, 300 денари друг), и во повреди.

Добар текст и доста добари совети..
Е сега слично нешто на кавасаки нинја 250р ..(моментална цена му беше 5500нова а на старо по 3500се движат)
ногу е тоа за мене поевтино нешто се најде пример хамачи 250цц (кинески) колку би издржале и дале е добро да купам такво нешто сепак се дава толку пари па сакам нешто добро да земам
 
Хјосунг побарај.

А бе, земи 250 кавасаки, ќе најдеш. Не за друго, и со тоа имаш звук да пара уши, а со арен ауспух, ем полиција не те гњави за кубикажа. Потоа дојди до Скопје, ќе ти средиме да не се знае дека е 250 на лик. Со 250 кавасаки можеш да биде побрз од било кого, ако научиш саглам да возиш.
 
Јас ако би земал, би барал RGV/NSR/RD 250...
олдскул бе, шо да прам.

п.с. новото мото: кола се купува само ако е постара од 30 години :)
Nejke maliot. JA bi igral old school, ama...:)
 
Овие рапториве и јас ги гледав, како стојат механички солидни ли се?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom