Карфур предизвика пад на цените и ја раздвижи конкуренцијата, колку време ќе траат ниските цени?

  • Креатор на темата Креатор на темата Hip.Hop_MKD
  • Време на започнување Време на започнување
Правев муабет со една од маркетинг секторот конкретно за дискотеките и зашто го нема Скопско, ми рече дека самите дискотеки им барале многу пари за да се продава само Скопското т.е. Битолска/Прилепска ептен се расфрлале со пари и баш затоа има многу места каде што нема Скопско, и пред една година ми рече дека немало да трае најверојатно тоа толку долго.

Како што гледаме, се уште трае, што мене искрено ми е тапа, али тоа е, пазар...
Toчно е ова.И во последно време одат комбинација Скопско/Тиквеш и Даб/Стоби.Битолска уште не добила значаен удел, ама гризат со цела сила :)
 
реклама на телевизија оди со име кАрфур така да престанете со оваа дискусија веќе и дај кажете дали остана нешто од тоалетот.
 
Еве некои резултати со некакви бројки конечно, од едно испитување на пазарот

Македонските „суперпотрошувачи“ најмногу пазарат во Кам маркет, Тинекс и Тедико

Објавено 19 ноември 2012, 10:31, во Македонија


getImageThumbnail.axd

Институтот Медиана од Белград истражи во регионот каде купуваат оние што најмногу трошат. Притоа не беше најбитна само категоријата личен доход, туку реалната потрошувачка. Прикажано е однесувањето на 10% од популацијата којашто најмногу троши, именувани како „суперпотрошувачи“, пишува порталот Бизнис плус

Во целиот регион борбата за потрошувачи е сè поголема, а бројот на трговски центри расте. Кои трговски центри во Адриа регионот „суперпотрошувачите“ најмногу ги посетуваат и какви се разликите во однос на карактеристиките меѓу пазарите?

Според анализата на Институтот за истражување на пазарите и медиумите, Медиана Адриа со седиште во Белград, во Македонија трите водечки трговски синџири меѓу „суперпотрошувачите“ се Кам маркет, Тинекс и Тедико, со тоа што првите двајца трговци се далеку пред останатите. Слична е ситуацијата и во Словенија, каде што големите купувања најчесто се одвиваат во Меркатор, Спар и Туш, но првите два со по 36% пазарен удел, убедливо водат пред другите. Во Хрватска, првите три места ги делат Конзум, Кауфланд и Плодине.

За разлика од Словенија и од Македонија, тука првиот трговец има многу поголема предност, а вториот има за една четвртина пониска посетеност. Во Србија први три трговски синџири меѓу „суперпотрошувачите“ се Макси, Идеа и Рода. Слично како и во Хрватска, и во Србија се издвојува водечкиот трговец, а останатите два го следат со сличен удел кај „суперпотрошувачите“.

Grafik1.JPG

Ако подетално ги споредиме пазарите меѓу себе, ќе видиме дека во Хрватска, Србија и во Македонија пазарот порамномерно се дели меѓу различните трговци. Во Словенија состојбата е поинаква, првите двајца трговци покриваат поголем дел од „суперпотрошувачите“.|

Во Словенија и во Хрватска водечкиот трговец меѓу „суперпотрошувачите“ е многу силен, затоа што покрива третина од пазарот, во Србија речиси четвртина, а во Македонија една петтина. Значајни разлики се покажуват и кога „суперпотрошувачите“ ги споредуваме во однос на факторите што одлучуваат за купување.
Ако споредиме колку им се битни квалитетот, цената, разновидноста на понудата, огласувањето и вработените, ќе видиме дека тие што најмногу трошат на различни пазари наведените фактори им значат различно.

Во Македонија и во Србија на купувачите најбитна им е цената, додека во Словенија на прво место е квалитетот, а во Хрватска разновидноста на понудата. Меѓу сите фактори најмногу отскокнува цената, затоа што потрошувачите, иако имаат поголема куповна моќ, ја наведуваат како најбитен фактор за купување.

Рекламирањето на сите пазари претставува помалку битен фактор, а во Македонија најмногу го истакнуваат меѓу сите земји, затоа што кај нас 10% од „суперпотрошувачите“ го сметаат за најбитен фактор. Најмалку битно им е рекламирањето на „суперпотрошувачите“ во Србија.

Како што може да се види на долниот графикон и останатите куповни фактори значително се разликуваат во однос на значењето што го имаат за потрошувачите на различните пазари.
Grafik2.JPG




Извор: Mediana TGI(SI, HR, SR, MK) 2012/1 – 2012/2; N=15.000
 
Сега го видох флаерот.
Навистина е 2+1, но не е обичната Milka. Се работи за Milka Luflee.
дај бе Attila покажи им флаери од бугарскиот керфур- нека видат што се’ има во БГ а како во МК ги мафтосуваат и со какви чкљ производи ги лажат
 
дај бе Attila покажи им флаери од бугарскиот керфур- нека видат што се’ има во БГ а како во МК ги мафтосуваат и со какви чкљ производи ги лажат
Bugarskiot karefur 10 pati pogolem od nasiov.
Ova ko razonoda im e..
 
ne zboram za goleminata
zboruvam za kvalitetot i pobogatata ponuda - poshirok asortiman

eve http://www.proomo.info/search/label/carrefour bg?max-results=2
sekoj katalog mozhesh oddelno da go razgledash

Не знам cool, за жал сеуште немам видено как е Carrefour во Скопjе.
Но изгледа големината се пак има однос односно понудата.
Во Софиjа има 2 големи хипермаркета на Carrefour. Имам видено податоци, дека овоj во The Mall e 14.000 кв.м., а новиот - во Bulgaria Mall е 5.600 кв.м. Има разлика, големиот си е голем, асортимана е поголем, пошироко е помегу регалите, има услуги кои ги нема во помалиот /бистро, офис на GSM оператор и др./
Пример - во The Mall има леменки Orangina /во Бугариjа не е популарна/. Во Bulgaria Mall нема.
Чоколадите - исто така. Во големиот мол асортимана чоколади е много побогат.
Некаде четох недоволство дека на етикетите пишело на бугарски. Не знам дали ке се успокоите ако ви кажа дека скоро си купих кафе Carrefour со етикети на . . . македонски :)
 
А што ќе кажете за прекрасната реа која се чувствува веќе од самиот влез на маркетот, а доаѓа од одделот за месни производи?

Месарата и делот каде што се продава храна и пецива мора и треба редовно да се чисти. Ваква смрдеа нема во ниеден од другите маркети.

Поради ова, и да треба да купам нешто во Карфур (а ретко се случува тоа), влегувам и излегувам со брзина на светлината. Не можам лезетски да си прошетам и разгледам како на пример, во Веро или Рамстор. Кога ќе ја осетам онаа смрдеа, летам надвор како брзи Гонзалес, не па попусти и акции да гледам.

Ако има на форумов некој кој работи таму, пренесете му на менаџментот дека со смрдеата нема никако да привлечете нови купувачи. Напротив, еве, дури и Охриѓани слушнаа дека скопскиот Карфур смрди. Поголема антиреклама здравје.
 
Аферата со коњското месо стигна и во Бугарија, во Македонија нема проблем

Бугарската Агенција за безбедност на храната го потврди присуството на коњско месо во производи обележани како говедски кои се продавале и во оваа држава.
„Резултатите од двете испитувања на производите кои се повлечени од продажба биле позитивни на коњско месо, кое во едниот производ било присутно 80, а во другиот 50 отсто“, соопшти Агенцијата.
Тестовите, кои ги биле работени во германска лабораторија, се порачани минатата недела кога 86 килограми „говедски“ лазањи се повлечени од синџир бугарски супермаркети, чие име не е соопштено.
Агенцијата за безбедност на храната денеска ги уништи овие производи, нагласувајќи дека на анализа испратила примероци од уште пет производи.

Во Македонија нема проблем!
Како што минатата седмица соопшти Агенцијата за храна и ветеринарство, контролите биле спроведени веднаш по добиеното известување од британската Агенција за безбедност на храната дека смрзнатата храна од одредени производители, наместо говедско, содржи голем процент коњско месо.
„Во конкретниот случај, не станува збор за проблем поврзан со безбедноста на храната, туку со декларирањето, поточно со прекршок кој се однесува на измама на потрошувачите“, велат од македонската Агенција од каде најавија дека ќе продолжат со засилен мониторинг на операторите со храна во земјава и со следење на состојбата на европскиот пазар.
Скандалот со коњското месо ја тресе цела Европа, а не е исклучок ни Балканот. Пред Бугарија, коњско месо кое се продава како говедско беше пронајдено и во Хрватска, а скандалот се прошири и до Хонг Конг.
Според досегашните испитувања, спорното месо најверојатно потекнува од Кипар и Романија.

Интересно, во Бугариjа, исто како и во много други земjи (Грциjа, Франциjа . . . .), коњското месо бе пронаjдено во лазањите Carrefour - приватната марка на истоименниот синџир.
Во Македониjа вероватно исто jа има лазањата (но вероватно веке повлечена).
 
во БГ- Carrefour дури и специјално се продава коњско месо - по цена блиска до говедското
но во мали пакувања од по 300 грама - ко за мезе
и нема ништо страшно што и во лазањите се содржи коњското- таму е друг проблем- измамата.
наводно лазањи со говедско- а убутано коњско.
Додека во МК не се знае што се продава - од каде е и со каков квалитет.
Од каде сте сигурни кога купувате стек- па поготово оној поситниот и мариниран - дека е баш пилешки????
зар не е можно да е од нутрии-или уште побетер некои бразилски стаорци ?!:P
 
и нема ништо страшно што и во лазањите се содржи коњското- таму е друг проблем- измамата.
наводно лазањи со говедско- а убутано коњско.

Нема ништо страшно освен што тоа месо не е контролирано и има еден куп антибиотици и стероиди во него.
 
mongolite jadejki konjovi skoro cela evropa ja osvoile. kinezite jadat kucinja...
 
Дали има некаде на нет инфрормации кои се тековни акции/промоции во Карфур?
Веб страна, профил на фејсбук...?
--- надополнето: 27 мај 2013 во 16:27 ---
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom