Христијанството и проблемот на злото

  • Креатор на темата Креатор на темата Ставрогин
  • Време на започнување Време на започнување
Кој дел од моите прашање се тролски? Од тебе барам да образложиш делови од твојот контра аргумент на експлицитен начин кој не вклучува недоречености и циркуларни дебатерски трикови. На ова ти флагрантно ме обвинуваш дека тролам.
Недореченоста, циркуларноста..., е природен квалитет на човечкиот дијалог, нормално под услов човек да е самокритичен, но и покрај овој квалитет-неквалитет има потенција за взаемно надополнување...
Во случајов трол дијалогот е патетика на неприфаќање на разноликоста, инаквоста...
 
Недореченоста, циркуларноста..., е природен квалитет на човечкиот дијалог, нормално под услов човек да е самокритичен, но и покрај овој квалитет-неквалитет има потенција за взаемно надополнување...
Во случајов трол дијалогот е патетика на неприфаќање на разноликоста, инаквоста...

Ме обвинуваш дека сум бигот иако не си ни приближно до концизно и целосно образложение на сопствените contra аргументи. Дали знаеш што воопшто значи трол?
 
Ме обвинуваш дека сум бигот иако не си ни приближно до концизно и целосно образложение на сопствените contra аргументи. Дали знаеш што воопшто значи трол?
Во случајов со кого би образложувал? Претпоставувам ни Х од Христијанство не ти е познато, прости, но твоите коментари „контра“ моите сведочат, бај д`веј не се чувствувај воопшто обвинето, само вака не оди, тоа е.:)
 
Во случајов со кого би образложувал? Претпоставувам ни Х од Христијанство не ти е познато, прости, но твоите коментари „контра“ моите сведочат, бај д`веј не се чувствувај воопшто обвинето, само вака не оди, тоа е.:)

Мхм, и сметаш дека феномените кои ги потенцираш се вон разумот човечки? Доколку да, тука престанува дискусијата. Доколку не, одговори ги прашањата.
 
Мхм, и сметаш дека феномените кои ги потенцираш се вон разумот човечки? Доколку да, тука престанува дискусијата. Доколку не, одговори ги прашањата.
Напротив, зборувам за правецот на релацијата кај христијанските субјекти, затоа се гледа дека не ме читаш, разбираш без разлика што слепо го критикуваш христијанството се обидов да ти укажам на тоа колку за насока...
 
Напротив, зборувам за правецот на релацијата кај христијанските субјекти, затоа се гледа дека не ме читаш, разбираш без разлика што слепо го критикуваш христијанството се обидов да ти укажам на тоа колку за насока...

Доколку би го гледал христијанството од твојата перспектива верувам дека воопшто не би ги поставувал овие прашања. Ама кога веќе се загна за тоа, еве да конкретизираме.
Како е толкувана одисејата на Јона. Дали буквално преживува 3 дена во утроба на риба? Ако да, како?
 
Доколку би го гледал христијанството од твојата перспектива верувам дека воопшто не би ги поставувал овие прашања. Ама кога веќе се загна за тоа, еве да конкретизираме.
Како е толкувана одисејата на Јона. Дали буквално преживува 3 дена во утроба на риба? Ако да, како?
Прашањево е уште еден доказ у прилог дека ме промашуваш, депласираш дијалошки т.е мојот обид за дијалог на првично поставените твои тези за проблемот со злото.
Класичен обид да се негира писменото предание на христијанската црква со „оружјето на науката“ и уживање во лажно задоволство на навидум изнесена вистина која за жал најчесто е фрагментарна и го опрелестува говорникот.
 
Прашањево е уште еден доказ у прилог дека ме промашуваш, депласираш дијалошки т.е мојот обид за дијалог на првично поставените твои тези за проблемот со злото.
Класичен обид да се негира писменото предание на христијанската црква со „оружјето на науката“ и уживање во лажно задоволство на навидум изнесена вистина која за жал најчесто е фрагментарна и го опрелестува говорникот.

Писменото предание на црквата зад себе не влече никаква основа. Напротив, бесрамно ги урива сите темели на логиката и плука во лицето на здравиот разум. Веродостојност поседува колку и било која теорија на заговор. Но како и ова да не е доволно, од неистомислениците се бара да ја толерираат таа догматика. Можеби некогаш би ја толерирале, но не денес.
 
Писменото предание на црквата зад себе не влече никаква основа. Напротив, бесрамно ги урива сите темели на логиката и плука во лицето на здравиот разум. Веродостојност поседува колку и било која теорија на заговор. Но како и ова да не е доволно, од неистомислениците се бара да ја толерираат таа догматика. Можеби некогаш би ја толерирале, но не денес.
Оваа лага е само алиби за плукање и газење на христијнството, доказ за површински пристап кон истото.
 
Оваа лага е само алиби за плукање и газење на христијнството, доказ за површински пристап кон истото.

Докажи го ова тврдење така што ќе ми одговориш на првичните прашања. Во само еден пост успеа да направиш релација помеѓу сексуалните девијации и полигамијата како нивен причинител, успеа да ги поништиш фундаментите на релативистиката и негираше дел од темелите на неврологијата, една од најпросперитетните науки денес.
Како воопшто планираш да ги образложиш овие тврдења кои очигледно немаат врска со реалноста?
 
Оваа лага е само алиби за плукање и газење на христијнството, доказ за површински пристап кон истото.

Либериј, ова е моментот кога ти е најпаметно да ти падне интернетот, и "оправдано" да те снема од дискусијата, бидејќи јадеш тежок ќотек...
 
Докажи го ова тврдење така што ќе ми одговориш на првичните прашања. Во само еден пост успеа да направиш релација помеѓу сексуалните девијации и полигамијата како нивен причинител, успеа да ги поништиш фундаментите на релативистиката и негираше дел од темелите на неврологијата, една од најпросперитетните науки денес.
Како воопшто планираш да ги образложиш овие тврдења кои очигледно немаат врска со реалноста?
Упорно сакаш да испровоцираш дијалог, а истовремено го ограничуваш изнудувајќи како што реков фрагментарен пристап заборавајќи на каква тема се наоѓаш.
Прошири го светогледот за да го разбереш контекстот на изреченото, каде конкретно наведените сексуални девијации се релација на општествениот критериум и научниот, биолошки, сексуален антрополошки потент. Повторно се заглавуваш само во рамките на медицината, а тоа не е доволно во теоантрополошката димензија, премалку и пренелогично е.
--- надополнето: 10 ноември 2012 во 00:26 ---
Либериј, ова е моментот кога ти е најпаметно да ти падне интернетот, и "оправдано" да те снема од дискусијата, бидејќи јадеш тежок ќотек...
Ова оправдано у наводници не е случајно.:вонзем:
 
Упорно сакаш да испровоцираш дијалог, а истовремено го ограничуваш изнудувајќи како што реков фрагментарен пристап заборавајќи на каква тема се наоѓаш.
Прошири го светогледот за да го разбереш контекстот на изреченото, каде конкретно наведените сексуални девијации се релација на општествениот критериум и научниот, биолошки, сексуален антрополошки потент. Повторно се заглавуваш само во рамките на медицината, а тоа не е доволно во теоантрополошката димензија, премалку и пренелогично е.


Ова оправдано у наводници не е случајно.:вонзем:

Не се обидувај да наметнуваш неоправдани компромиси. Нималку не станува збор за мојот пристап туку твојата неволност или немоќ да одговориш на неколку обични прашања.
Јас сосема добро ја разбирам потребата на црквата да го проследи светскиот напредок како не би ги губела своите војници, метафоризирајќи, преобразувајќи ги сопствените хипотези за да би можеле и ден денес да ги набиете во секоја можен процеп.
Затоа ти назначив уште на стартот дека ти создаваш God of the gaps и постојано се повикуваш на некоја логика која прави големи отстапки од досегашната евиденција во врска со феномените за кои дискутираме.
Се разбира дека доколку го позајмам на кратко твојот светоглед сите твои верувања одеднаш би имале смисла, но прашањето уште еднаш ќе го поставам.
На што се базира твојот светоглед? Бидејќи се сомневам дека е валиден емпирицизам.
 
Не се обидувај да наметнуваш неоправдани компромиси. Нималку не станува збор за мојот пристап туку твојата неволност или немоќ да одговориш на неколку обични прашања.
Јас сосема добро ја разбирам потребата на црквата да го проследи светскиот напредок како не би ги губела своите војници, метафоризирајќи, преобразувајќи ги сопствените хипотези за да би можеле и ден денес да ги набиете во секоја можен процеп.
Затоа ти назначив уште на стартот дека ти создаваш God of the gaps и постојано се повикуваш на некоја логика која прави големи отстапки од досегашната евиденција во врска со феномените за кои дискутираме.
Се разбира дека доколку го позајмам на кратко твојот светоглед сите твои верувања одеднаш би имале смисла, но прашањето уште еднаш ќе го поставам.
На што се базира твојот светоглед? Бидејќи се сомневам дека е валиден емпирицизам.
Обични прашања кои аконтекстуално ги вментнуваш и препорачливо е у оваа тема да го преиспиташ пристапот, а дококлку неможам да одговорам христијански ќе признам дека сум немоќен.
Те разбрав што сакаш да кажеш и ти повторувам тоа е немоќна критика кон христијанството со која неможеш конкретно да полемизираш.
Твојот светоглед обиди се да го прошириш, остај го мојот еклисиолошко-евхаристиски долгогодишен емпиризам.
 
Обични прашања кои аконтекстуално ги вментнуваш и препорачливо е у оваа тема да го преиспиташ пристапот, а дококлку неможам да одговорам христијански ќе признам дека сум немоќен.
Те разбрав што сакаш да кажеш и ти повторувам тоа е немоќна критика кон христијанството со која неможеш конкретно да полемизираш.
Твојот светоглед обиди се да го прошириш, остај го мојот еклисиолошко-евхаристиски долгогодишен емпиризам.

Како е возможно да бидат моите прашања вон контекст кога се изведени од твој пост? Да повторам, постави премиса на концептуализирана совршеност и се што побарав е дефиниција. Ова е една од неколкуте работи кои аксиоматски ги поставуваш иако немаат стабилна потпора.
А доколку критиката е немоќна би имал образложение која ја демантира истата.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom