Помош со математика

Па професорот вака ги постави на табла.....
Епа ондак сигурно и ви објаснил што значат овие ознаки, или па кога пишувал за да не пишува цели реченици напишал самно главното што се бара, а остатокот го издиктирал :D

Јас ознака M1 во животов не сум видел, а верувам дека и другите не користат, освен ако немате такви ознаки во новиве учебници :)

За да нацрташ некаков график треба да имаш некакви функции...
Дали тоа график се однесува на горниот систем од равенки?
Ако се однесува на тоа ондак, нацртај ги двете функции (ваљда знаеш како, ако x=-2, тогаш во равенката x+y=2, y ќе биде 4. ако x=-1, заменувапш во истава равенка, y ќе биде 3 итн, кога се црта график од вакви лесни равенки се заменува за x да биде -2, -1, 0, 1 и 2, а за овие вредности ги наоѓаш соодветните вредности на y со замена во равенката x+y=2). После ги црташ тие пет точки (x,y) ги поврзуваш и го добиваш графикот (правата) x+y=2. Истото го правиш и со другата равенка. Кај што се сечат, таму е решението на системот...

Решението ти е во точката(1,1) ради следново:
x+y=2
2x+y=3

x=2-y
2(2-y)+y=3 следува 4-2y+y=3 следува y=1

Заменуваш во горната x=2-1=1


Мислам ова се работи за забавиште, ваљда не ви даваат вакви задачи во средно :D
Затоа неможе да се решат кога се вака поставени без никакво објаснување.

Тоа детерминанта претпоставувам се однесува да ја решиш задачата со Крамерови правила :)


Во последната задача, мора Z да биде негде дефинирано. На што е еднакво Z?
Треба да има реален и имагинарен дел?
Ако земеме општо Z=a+i*b тогаш:
Z+Z (crta)=a+i*b+a-i*b=20 следува 2a=20 следува a=10.
Значи реалниот дел ти е еднаков на 10, а имагинарниот на 0, ако ти се бара тоа во задачата, а во вака поставена задача ништо друго не ми доаѓа на памет освен да се бара да ги најдеш имагинарниот и реалниот дел...


Камо нас да ни давале вакви задачи за тестови :icon_mrgr:
 
Систем линеарни равенки со две непознати
Втора година си така?Што значат M I и R?Втората се решава вака
x=2-y-првата равенка
2*(2-y)+y=3-втората равенка (заменуваш овде)
4-2y+y=3
-y=-1/*-1
y=1(целото ти е втора)
x=2-1
x=1(прва)
Toa е тоа.
За другите незнам што бараш.
 
Епа ондак сигурно и ви објаснил што значат овие ознаки, или па кога пишувал за да не пишува цели реченици напишал самно главното што се бара, а остатокот го издиктирал :D

Јас ознака M1 во животов не сум видел, а верувам дека и другите не користат, освен ако немате такви ознаки во новиве учебници :)

За да нацрташ некаков график треба да имаш некакви функции...
Дали тоа график се однесува на горниот систем од равенки?
Ако се однесува на тоа ондак, нацртај ги двете функции (ваљда знаеш како, ако x=-2, тогаш во равенката x+y=2, y ќе биде 4. ако x=-1, заменувапш во истава равенка, y ќе биде 3 итн, кога се црта график од вакви лесни равенки се заменува за x да биде -2, -1, 0, 1 и 2, а за овие вредности ги наоѓаш соодветните вредности на y со замена во равенката x+y=2). После ги црташ тие пет точки (x,y) ги поврзуваш и го добиваш графикот (правата) x+y=2. Истото го правиш и со другата равенка. Кај што се сечат, таму е решението на системот...

Решението ти е во точката(1,1) ради следново:
x+y=2
2x+y=3

x=2-y
2(2-y)+y=3 следува 4-2y+y=3 следува y=1

Заменуваш во горната x=2-1=1


Мислам ова се работи за забавиште, ваљда не ви даваат вакви задачи во средно :D
Затоа неможе да се решат кога се вака поставени без никакво објаснување.

Во последната задача, мора Z да биде негде дефинирано. На што е еднакво Z?
Треба да има реален и имагинарен дел?
Ако земеме општо Z=a+i*b тогаш:
Z+Z (crta)=a+i*b+a-i*b=20 следува 2a=20 следува a=10.
Значи реалниот дел ти е еднаков на 10, а имагинарниот на 0, ако ти се бара тоа во задачата, а во вака поставена задача ништо друго не ми доаѓа на памет освен да се бара да ги најдеш имагинарниот и реалниот дел...

Се ок, ама тоа за забавиштето не ти требаше :D задачиве се тешки, добро мене ми се многу тешки можеби поради тоа што ама ич несакам математика :D
Инаку немаше диктирање, вака ги постави на таблата.
 
Втора година си така?Што значат M I и R?Втората се решава вака
x=2-y-првата равенка
2*(2-y)+y=3-втората равенка (заменуваш овде)
4-2y+y=3
-y=-1/*-1
y=1(целото ти е втора)
x=2-1
x=1(прва)
Toa е тоа.
За другите незнам што бараш.
Да втора година сум, а М и Р неам појма што значат :D
Фала инаку :)
 
Па професорот вака ги постави на табла.....

Викни го професорот овде, да го прашаме :)

Ова првава задача е едноставна и Х и У можат да се вредности од 0 до 2.
2+0=2
0+2=2
1+1=2
Ама ова М1 и R :confused:
8p7s5cjywu6xleon6u8.png
 
Се прашувам кога во животот ќе ти притреба ова ? глупости. БРАНКО Е КРИВ :pos:
 
Се ок, ама тоа за забавиштето не ти требаше :D задачиве се тешки, добро мене ми се многу тешки можеби поради тоа што ама ич несакам математика :D
Инаку немаше диктирање, вака ги постави на таблата.

од тебе не бива економист,ама се гледа мама и тате се јаки не е по твоја воља.
 
од тебе не бива економист,ама се гледа мама и тате се јаки не е по твоја воља.
Не сум економски смер, правен сум.... ;) последна година имаме математика.....и баш е по моја воља, си имав зацртано во главата кај ќе се запишувам и што ќе учам уште од шесто одделение :)
 
Викни го професорот овде, да го прашаме :)

Ова првава задача е едноставна и Х и У можат да се вредности од 0 до 2.
2+0=2
0+2=2
1+1=2
Ама ова М1 и R :confused:
Не го лажи девојчето, во зависност од множеството, сите вредности кои го исполнуваат условот y=2-x може да се јават.
Donatella Versace Дај разврти книгите или тетратките, види некоја слична задача да видиме што значат ознаките.:)
 
Не го лажи девојчето, во зависност од множеството, сите вредности кои го исполнуваат условот y=2-x може да се јават.
Donatella Versace Дај разврти книгите или тетратките, види некоја слична задача да видиме што значат ознаките.:)
Книгата ја немам отворено откако ни ги даваа :D
Незнам математика и што сега :/ неможе се да ми оди, а другите предмети се супер и лесни се, особено стручните :)
 
Книгата ја немам отворено откако ни ги даваа :D
Незнам математика и што сега :/ неможе се да ми оди, а другите предмети се супер и лесни се, особено стручните :)
отвори книга мора да пишува.
 
Се ок, ама тоа за забавиштето не ти требаше :D задачиве се тешки, добро мене ми се многу тешки можеби поради тоа што ама ич несакам математика :D
Инаку немаше диктирање, вака ги постави на таблата.
Па за забавиште се што :D

Ако се бара да го решиш системот со график ќе ги нацрташ графиците како што ти реков (сто посто некад си цртала графици :D).
Ова ќе го добиеш:
graficii.png

Се сечат во точката (1,1) која видовме дека е решение на системот.

За тоа детерминанта дали си слушнала за Крамерови правила? Пошто детерминанта во систем од линеарни равенки нигде на друго место не памтам да се употребува :)
 
Книгата ја немам отворено откако ни ги даваа :D
Незнам математика и што сега :/ неможе се да ми оди, а другите предмети се супер и лесни се, особено стручните :)

Сигурна си дека само математика не ти оди?
 
Да втора година сум, а М и Р неам појма што значат :D
Фала инаку​
:)
Интернет час по математика​
Систем од две линеарни равенки со две непознати​
{x+7y=5 Ова ти претставува систем од две линеарни равенки со две непознати.Се решава така што во​
4x+2y=7 едната равенка определуваш една непозната (пр:x=5-7y),а потоа во втората равенка го заменуваш (4*(5-7y)+2y=7) и добиваш равенка 20-28y+2y=7 и продолжуваш да решаваш во втората равенка -26y=7-20 (кога префрлаш од лева на десна страна се променува знакот) и добиваш -26y=-13 па -y=-13/26 и -y=-1/2 односно y=1/2.Потоа y го заменуваш во првата равенка и добиваш x=5-7*(1/2) па x=5-3.5 за конечен резултат x=1.5 и y=1/2.Така се решаваат сите системи со две непознати. а доколку имаш 2x=6-4y за да добиеш само x ја делиш целата равенка (не систем) со 2 и добиваш x=3-2y.​
Ирационални броеви,комплексни броеви и операции со комплексни броеви​
Постојат повеќе видови на броеви како природни броеви (1,2,3...),цели броеви (-1,0,1...),ирационални броеви (√2,√3,pi...) и така натаму.Сите тие претставуваат реални броеви.Но при коренување на негативни броеви неможе да се добие резултат па затоа се користи имагинарната единица i (да сакав не ќе можев полошо да се изразам).Пример x^2+1=0 x^2=-1 x=√-1 √-1=i.Од тука се добива дека i^2=-1 (ќе ти треба ова понатаму) па потоа i^3=-i (i^3=i^2*i=-1*i=-i) па i^4=1 (i^4=i^2*i^2=-1*-1=1) и како степенуваш нагоре се добива еден од овие резултати.​
Броевите од видот a+b*i каде a и b се реални броеви се викаат компексни броеви.Пример 2+4i,8+32i и слично.Комплексниот број се означува со Z.Конјукцијата (со цртка врз него) претставува a-b*i.​
Од овде можат да се изведе систем од линеарни равенки како на пример.​
(3x-2y)+x*i=12-(y+1)*i.Правиш две равенки од кои едната е со броевите кои не се множат со i а другата од броевите кои се множат со i за да добиеш:​
{3x-2y=12​
x=-y-1 (имаш знак минус пред заградата па се менуваат знаците)​
3*(-y-1)-2y=12​
-3y-3-2y=12​
-5y=12+3​
-5y=15(делиш со -5 за да добиеш само y,минус по минус дава плус)​
y=-3​
Пота се враќаш на втората​
x=3-1​
x=2​
Операциите со комплексни броеви изгледаат вака:​
Z1=a+bi​
Z2=c+di​
a)Собирање:Z1+Z2=(a+bi)+(c+di)=a+c+(b+d)i или со броеви (2+4i)+(6+8i)=(2+6)+(4i+8i)=8+12i​
б)Одземање:Z1-Z2=(а+bi)-(c+di)=(a-c)+(b-d)i или (6+8i)-(2+4i)=6-2+(8i-4i)=4+4i​
ц)Множење:Z1*Z2=(2+4i)*(6+8i)=12+16i+24i+32i^2=12+40i+32*(-1)=12-32+40i=-20+40i (секој член од едниот број се множи со другиот)​
д)Делење:Z1/Z2=(2+4i/6+8i)*(6-8i/6-8i)=(2+4i)*(6-8i)/6^2-(8i)^2=12-16i+24i-32i^2/36-8*(-1)=12+8i+32/36+8=44+8i/36​
Да објаснам за делењето.Дропката ја пришируваш со конјукција од Z2 значи ако е a-bi ги множиш и броителот и именителот (горе и доле) со неговата конјукција односно a+bi и обратно ако е a+bi множиш со a-bi.​
За графици неможам многу да ти помогнам освен да ми кажиш какви сте решавале на школо па да ти кажам што и како се решава А ако имате и квадратни равенки кажи ќе ти покажам како се решаваат.​
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom