You freestyle.
Секогаш.
You don't battle, you both freestyle to the same beats.
И увек си ти диџеј, со тоа што водиш сметка за тоа што Она сака да слуша. Никогаш не и циљаш у гаќи. Увек и циљаш у душа.
A real pimp pimps the inside and fucks the outside. Lad.
Поентата е уствари убаво да си поминете! Игра е пеер, си играте. Капираш? Флипери. Целта е она да си пројде убаво. Ставаш еден жетон и имаш ограничено време да ја направиш среќна. Ако ти успее, фаќаш левел и се претвараш у потенцијал. Потенцијал дефинициски е имање или покажување на капацитет за претворање во нешто во идина. Нешто јако, у случајов. Е сеа запази го "има или покажува капацитет да..". Ако имаш, медот посекако ти следува. Ако немаш, you see, треба подолго време да покажуваш капацитет to develop into something in future, се додека не е спремна да го превземе ризикот и да се ослободи и да ти верува. Вториов случај е и уште познат како играње на "вмро карта", ја играш, стануваш многу "богат" за кратко време али девојчето си го осакатил. Што у суштина, ако си израснат у капиталистички hustla дух, и не треба многу да те тангира, пошо курот ти е среќен, а за друго и не се прашуваш. Али секое чудо за три дена. На лагата и се кратки нозете и жените зборат. Ако знаеме дека првата премиса е точна и знаеме дека втората премиса е точна, тогаш неизбежно доаѓаме до точниот закључок дека се се сведува на тоа дали ти стварно имаш потенцијал или играш на вмро карта?
Што ти имаш уствари да понудиш?
Како можам ја да ти продавам маркетинг и PR фори за да привлечеш муштерии, кога ти уствари имаш празен дуќан?
Значи прво глеаш шо имаш ти да продадеш.
Потоа размислуваш кој би сакал тоа да го купи?
Значи фактички ја откриваш својата таргет група и според тоа го скицираш својот pr план.
Ако таргет група ти е ниска класа на females, применуваш топ шоп стил на шиткање "Јавете се веднаш и добивате и кур по чело за само 1999 денари!" Значи глеаш само да и се деси диско! ... Да елаборирам, диско или RAVE - Radical Audio And Visual Experiance, како што кажува и името е искуство кое ако успееш да го индуцираш во струјното коло на ниската класа од женската раса предизвикува сеобземувачко чувство на возбуда поради самата трансакција, што ти уствари и ја продаваш продажбата. Или и продаваш ветер и магла народски кажано. Нејзиното мало мозоче е толку укочено од твоите мускули и твојот гласен но глуп хумор што ќе ти го испуши иако ти е мал.
Ако пак сметаш дека си спремен да циљаш у средна класа тогаш се користиш со mercedes, bmw, audi тип на маркетинг. "Elegance, exclusivity, top quality for the price you pay"
Фактички треба да ја нафураш дека си класа (бон-тон, каваљерство and all that bullshit) дека си ексклузивен (со тоа што не си нападен оставаш впечаток дека и вака и така си посакуван и некој, ако не она, ќе те купи anyways) и дека вредиш за парите! Дека си исплатлив, фактички. Средната класа од женската раса всушност се наоѓа во нај незавидна положба. Вложува најмногу труд стравувајќи дека секогаш може да те грабне некоја од ниска класа со нејзината пониска (а ради тоа често и по примамлива) цена. Значи, пошо е усрана од страв, а често и напатена ради искуство, треба да и покажеш дека не си како другите и дека нема да ја изневериш на пола пат и да пружиш комфорт.
Ако пак циљаш кон висока класа на женската раса, тогаш користиш rolls royce тип на маркетинг. Гарантираш. Гарантираш со самото свое присуство.
Високата женска класа заради својата надмоќна интелигенција веќе знае што бира, и затоа што
може да избере се, го бира оној што гарантира. Не оној што покажува капацитет to develop into imba husband, туку оној што несомнено има. You can't fool her. За да ја имаш, треа стварно да си нешто...
* ниска класа: глупа и убава.
* средна класа: паметна и убава
* висока класа: многу паметна и убава
** Сите варијации на грди девојки не се опфатени во текстов затоа што истите никогаш не се таргет група. Се раѓаат и умираат.