Првиот болд. Тоа што го кажуваш е точно во средно и основно училиште со цел да ги привикнат и научат учениците да живеат во одредена околина. Со други зборови да можат да купат јаболка во продавница и да не се мислат многу. Математиката станува многу позакомплицирана и тоа со 2+2=4 може да не важи ако се земе теоријата на групи. Зависи само од релацијата која ќе ја дефинираме. Може и инаку да биде.Без навреда, но имаш слабо познавање од областа на филозофијата на умот. Се исфрлаш тука со преџвакани концепти. Ова за што генерално се залагаш се вика редукција на умот врз мозокот, односно поистоветување на умствените процеси со мозочните. Генерално, редукцијата во областа на филозофијата на умот не врви така глатко како во другите области на науката. Проблемот е во тоа што кај стандардниот пример на научна редукција на еден ентитет врз друг, редуцираниот ентитет и оној врз кога е извршена редукцијата се всушност еден ист ентитет само опишан на две различни нивоа. Молњата со електричното празнење, водата со H2O, и милиони слични примери. Кога ќе кажеме дека молњата е електрично празнење, ние всушност кажуваме тавтологија. Предикатот ништо не му додава на субјектот. Научната редукцијата е слична на математичките еднаквости. 2+2=4. 4 и 2+2 се една иста работа, кажана на два начини. Затоа математиката е безвременски и априорно точна, затоа што се работи за опис на една иста стварност на различни начини.
Кај ум тело проблемот, таа редукција не оди така еднозначно. Кога ќе кажеме умствените процеси се еднакви со мозочните, имаме проблем да сфатиме што значи зборот еднакво. Како може мојата сензација на црвена боја да биде еднаква на некој нервен импулс? Тука настануваат проблемите. Функционалистите со го земаат тоа еднакво здраво за готово, и се однесуваат дека не постои проблем.
Вториот болд. Твојата сензација е резултат на тоа што неколку неврони се поврзани со синапси и во тие синапси неколку молекули се поврзуваат со други молекули за потоа да настане електрична активност. Ништо друго. И можеме да ја измериме електричната активност.