Трансхуманизам (H+)

Zebulon

Шабан страјкс агејн
Член од
20 јули 2012
Мислења
143
Поени од реакции
156
Онака, сакав да посочам дека при тој степен на развој на кибернетика не би имало некаква разлика.
http://en.wikipedia.org/wiki/Appleseed_(film) (y)
Скраја да е и далеку ако нема никаква разлика!!!! Целиот тој труд и пак да заглавиш со нешто налик на хомо сапиенс женка?!
 

^X^

Член од
22 декември 2007
Мислења
1.457
Поени од реакции
376
Дискусијата од моја страна се одвиваше во насока на афирмирање на разликата поомеѓу компутирачка и искуствена свест, само што не го извлеков аргументот до крај, бидејќи ме фати смеа од ревноста на Савле два животи да помине со кибернетска мома...

:)
Еве ти едно интервју со Даниел Денет, на Српски е се надевам дека не претставува проблем.
Daniel Clement Dennett (born March 28, 1942)[1][2] is an American philosopher, writer and cognitive scientist whose research centers on the philosophy of mind, philosophy of science and philosophy of biology, particularly as those fields relate to evolutionary biology and cognitive science.

Ќе се обидам да извлечам неколку поенти но најдобро е да се прочита целото интервју.
- Таквиот “дуализам”, тоа неразумно верување во двојноста на душата и телото, може да изгледа природно. Тоа е сепак во основа погрешно. Ние денес знаеме дека секоја од нашите идеи, сите наши соништа, секоја наша душевна состојба не е ништо друго туку настан кој што се произведува во нашиот мозок. Таквото материјалистичко становиште е општоприфатено.

-Во суштина критиките се делат на две групи. Во првата група се тврди дека постои специфично множество на задачи кои што ни еден компјутер не може да ги исполни. Се работи за една традиција на скептицизам. Уште Edgar Alan Po изјавувал дека ни една машина нема никогаш да биде во состојба да игра шах. Се разбира, не бил во право. Dekart дозволувал дека автоматот ќе може да каже одреден збор, доколку се притисне на одредено копче, или дека ќе изврши одредени операции како што се аритметичките операции и дека дури ќе ги изврши побрзо и подобро од нас. Но бил убеден дека автоматот никогаш нема да може да има автентична конверзација со нас, во смисла на соодветни одговори на виртуелно бесконечно поле на прашања.

- Декарт всушност автоматот го гледал како машина составена од неколку илјади делови и пружини, кој што функционира со брзина на часовник, додека ситуацијата од темел се промени со нашите современи компјутери, кои што како и самиот мозок, се составени од повеќе милијарди елементи и функционираат десет илјади пати побрзо него било кој часовник. Ова прашање на нивоата е одлучувачко. Она што Декарт во своето време не бил способен да го замисли, во денешно време е реалност.

- Критиките во втората група водат една игра која што не е претерано чесна. Нивните приврзаници одбиваат прецизно да ја одредат природата на операциите кои по нив ни еден компјутер не би можел никогаш да ги изврши.


 

Bodhidharma

Avatara
Член од
17 септември 2011
Мислења
10.783
Поени од реакции
15.399
The Emperor's New Mind by Roger Penrose

Ова е негде на почеток.
"Many mathematicians working in computer science propose that it will soon be possible to build computers capable of
artificial intelligence, machines that could equal or excel the thought processes of the human mind.
"Roger Penrose, who teaches mathematics at the University of Oxford, begs to differ. He thinks that what goes on in
the human mind- and in the minds of apes and dolphins for that matter- is very different from the workings of any
existing or imaginable computer.
In The Emperor's New Mind, a bold, brilliant, ground breaking work, he argues that we lack a fundamentally important
insight into physics, without which we will never be able to comprehend the mind. Moreover, he suggests, this insight
may be the same one that will be required before we can write a unified theory of everything.
"This is an astonishing claim, one that the critical reader might be tempted to dismiss out of hand were it broached by a
thinker of lesser stature. But Mr. Penrose is a gifted mathematician with an impressive record of lighting lamps that
have helped guide physics on its way. His research with Stephen Hawking aided in establishing the plausibility of black ...........

Ако ја сака некој книгата може да му ја дадам...еве и едно линкче http://www.friesian.com/penrose.htm
 

OSHO-Lover

Konecno Sloboden...
Член од
2 декември 2011
Мислења
2.213
Поени од реакции
2.844
The Emperor's New Mind by Roger Penrose

Ова е негде на почеток.
"Many mathematicians working in computer science propose that it will soon be possible to build computers capable of
artificial intelligence, machines that could equal or excel the thought processes of the human mind.
"Roger Penrose, who teaches mathematics at the University of Oxford, begs to differ. He thinks that what goes on in
the human mind- and in the minds of apes and dolphins for that matter- is very different from the workings of any
existing or imaginable computer.
In The Emperor's New Mind, a bold, brilliant, ground breaking work, he argues that we lack a fundamentally important
insight into physics, without which we will never be able to comprehend the mind. Moreover, he suggests, this insight
may be the same one that will be required before we can write a unified theory of everything.
"This is an astonishing claim, one that the critical reader might be tempted to dismiss out of hand were it broached by a
thinker of lesser stature. But Mr. Penrose is a gifted mathematician with an impressive record of lighting lamps that
have helped guide physics on its way. His research with Stephen Hawking aided in establishing the plausibility of black ...........

Ако ја сака некој книгата може да му ја дадам...еве и едно линкче http://www.friesian.com/penrose.htm
Ај пушти ја по пп ако не ти е тешко да видам што пишит...(y)
 
Член од
13 септември 2009
Мислења
287
Поени од реакции
110
Има еден јак докуметарец, случајно го фатив на Наша ТВ ако не се лажам, мислам беше EndGame-Posthumanism =)
 
Член од
28 декември 2011
Мислења
4.371
Поени од реакции
6.208
Дискусијата од моја страна се одвиваше во насока на афирмирање на разликата поомеѓу компутирачка и искуствена свест, само што не го извлеков аргументот до крај, бидејќи ме фати смеа од ревноста на Савле два животи да помине со кибернетска мома...

:)
Дали успеавме да ја разгонетнеме оваа дилема? Напротив тврдењата на Боди дека Пенроуз зборува за нематеријална свест, ги проверив малку подобро излезе дека Пенроуз зборува само за начини на кои можеме да ја издвоиме свеста од мозочните процеси но во ниеден момент не ја наведува како нематеријална.
http://gizmodo.com/5062385/computer-nearly-passes-turing-test-for-artificial-intelligence
Засега свеста е дефинирано како "појма немам што е, ама таму е". Се убедуваме дека постои затоа што веруваме дека сме свесни. Тонеме во циркуларна логика а никаде ни грам разлика меѓу она што го нарекуваме свест и невролошките наоди за computer-like природата на нашиот мозок.
Прашањето што се проникнува, што кога машина ќе го помине Тјуринговиот тест? Дали, како и по обичај, спиритуалните концепти ќе надвладеат и повторно ќе бараат излез од стегите на научните наоди?
Јас сум сосем волен поимот свест да го користиме како umbrella term за сите процеси во мозокот. Но, очигледно е дека во моментов единствена поткрепа на тезата "свесност" е личното искуство.
 

GoD.HateUSaLL

Фар акрос д диштанс
Член од
30 март 2008
Мислења
8.339
Поени од реакции
8.238
Засега свеста е дефинирано како "појма немам што е, ама таму е". Се убедуваме дека постои затоа што веруваме дека сме свесни. Тонеме во циркуларна логика а никаде ни грам разлика меѓу она што го нарекуваме свест и невролошките наоди за computer-like природата на нашиот мозок.
Прашањето што се проникнува, што кога машина ќе го помине Тјуринговиот тест? Дали, како и по обичај, спиритуалните концепти ќе надвладеат и повторно ќе бараат излез од стегите на научните наоди?
Јас сум сосем волен поимот свест да го користиме како umbrella term за сите процеси во мозокот. Но, очигледно е дека во моментов единствена поткрепа на тезата "свесност" е личното искуство.
Само си играме, ништо повеќе...
-----
Муабетот дека свеста е "дел" од мозокот, и притоа свеста е свесна дека постои, и почнува потрага по самата себе си, и сфаќа дека е само производ на мозочните активности кои веќе "знаеме" одприлика на кој принцип работат, е едноставно невозможно сценарио затоа што во моментот кога свеста станува свесна за себе, и при тоа го отркива своето потекло и ја разрешува целата мистерија, сфаќа дека е едноставно непотребна алатка од една сложена машина која од кога е запалена се знае како ќе работи. Јасно е која е потребата од свеста. Ама која е потребата свеста да биде свесна за самата себе си?
Кога сме во несвест, машината неможе ништо да прави. Но од друга страна, кога сме свесни, машината прави работи за кои Јас не е свесно. Значи, машината има потреба од свеста, но нема потреба да биде свесна за самата себе си. Глич?
Зошто да постои? Да кажеш дека е грешка, е веќе тешка замерка.
Да нема поента?
Нема шанси.
 

Limbo

maybe an alien
Член од
26 декември 2007
Мислења
835
Поени од реакции
1.471
- Критиките во втората група водат една игра која што не е претерано чесна. Нивните приврзаници одбиваат прецизно да ја одредат природата на операциите кои по нив ни еден компјутер не би можел никогаш да ги изврши.
Операциите кои ниеден компјутер не би можел да ги изврши се: гледање, слушање, мирисање, вкусување, чувствување.... хмм мислење... не калкулирање, туку знаеш замислување работи на пример, имагинација, да сонува... креативноста ќе му биде ограничена, инвентивноста, и никогаш нема да може да одлучи нешто сам без калкулации.

Настанот кој што се случува во нашиот мозок е само хардверска операција. Калкулациите што ги прави мозокот предизвикуваат одредени доживувања, но не се самите доживувања. Значи процесите во мозокот -> доживување. A не процеси во мозокот = доживување. Тоа е тоа што Даниел Денет со неговите бисери дека се што може да помине Тјурингов тест е свесно не може да го разбере. Самопрагласениот „истражувач“ на свеста врска нема што е свест и што се нуди свеста, тоа ти е само еден просечен филозофски серко што сака да биде у центар на внимание. Сите настапи му се во стилот „хах, колку сите други освен мене се глупави што бараат нешто нефизичко, ајде ќе пишувам книги за тоа да видат колку јас пред нив сум ги сватил работите“, а типот нонстоп ништо не кажува, само филозофира и со игри на зборови бега од објаснување на неговите теории. Или самиот не разбира, или не сфатил што е тоа свест. Има луѓе што се отидени светлосни години понапред во истражувања на свеста од него. Штета за него што цел живот ќе го помине објаснувајќи колку е во заблуда.

Интелегенција и свест се 2 сосем различни категории и апсурдно е да се едначат. Компјутерот никогаш неа да ја има она слика пред него како што ја имаш ти, репликата на светот надвор преку неговите сетила, самото доживување и нема ништо неразумно тука. Неопипливоста на нематеријалниот свет е она што ја тера науката свеста да пробува да ја објасни во физички граници но не успева, зашто самата идеја е апсурдна. Е има луѓе, научници кои полека се свеснуваат и сваќаат дека неможе да се објасни во физички рамки, но како за се во науката ќе треба да помине доста време, да удрат во еден, друг, трет ќорсокак па за да го видат тоа што им е пред очи, буквално пред очи.

А дали е нешто општоприфатено моментално или не doesn't mean a shit како многу работи во минатото. Како беше она секоја вистина проаѓа низ 3 фази. Прво ја исмејуваат, после цврсто и се спротиставуваат (моментално така му доаѓа) и на крај се прифаќа како очигледна.
 
Член од
4 јули 2012
Мислења
87
Поени од реакции
69
Настанот кој што се случува во нашиот мозок е само хардверска операција. Калкулациите што ги прави мозокот предизвикуваат одредени доживувања, но не се самите доживувања. Значи процесите во мозокот -> доживување. A не процеси во мозокот = доживување.
Како филозофска дебата да, слична на оние во минатото, кога луѓето шпекулирале каков е светот околу нив.
Исто е ко да си кажеш како произлегува живот од збир на неживи атоми од кои е составен човекот, сигурно и животот е нешто нематеријално, одвоено од механичката природа на телото.

Текстов што го напиша може да се поистовети со бранењето на бог од страна на црквата. Материјално и нематеријално?
Кои се тие научници кои се светлосни години напред? Кои се нивните истражувања и резултати?
Неопипливоста на нематеријалниот свет е она што ја тера науката свеста да пробува да ја објасни во физички граници но не успева, зашто самата идеја е апсурдна. Е има луѓе, научници кои полека се свеснуваат и сваќаат дека неможе да се објасни во физички рамки, но како за се во науката ќе треба да помине доста време, да удрат во еден, друг, трет ќорсокак па за да го видат тоа што им е пред очи, буквално пред очи.

Од твојот линк до некој хипи сајт со кој ми објаснуваше на што мислиш..

As astronomer Carl Sagan expressed his position, “My fundamental premise about the brain is that its workings – what we sometimes call mind – are a consequence of anatomy and physiology, and nothing more.” Nobelist Francis Crick agreed, saying “[A] person’s mental activities are entirely due to the behavior of nerve cells, glial cells, and the atoms, ions, and molecules that make up and influence them.”.

Овие се ставовите кои се блиски до моите, а ти ги сметаш за ограничени и доматски.

Текстот во линкот не кажува ништо суштинско, само некои нафрлања од психолози и филозофи за она кое тие го смеатаат за свест. Нема никаков доказ ниту причина зошто би се замислиле дека нивното тврдење може да има нешто вредно за размислување.

И атомот е нешто кое не може да се види и почуствува, па модели на атомот имаме цел 20-ти век, теории кои и експериментално се покажаа како точни. Дали стандардниот модел на атомот е конечен? Се разбира дека не, ама не треба да се вели дека тој е нешто нематеријално и нема никогаш да ги откриеме вистинските механизми.
Дали точно знаеме што е и како е? Не, исто како и за емоциите и како може да се опише нешто кое се доживува. Но имаме приближна слика.
Како напредува науката се затвараат едни врати, но се отвараат и други подлабоки и мистериозни.
После некое време, се покажува дека се она кое некогаш сме го сметале за мистично и необјасниво, полека му се наоѓа место во нашето разбирање на се она кое е околу и во нас.

Знаеш ли колку апсурдно звучи твоето спомнување на нематеријалното, слично на несреќната реченица на Ајнштајн, дека господ не фрла коцки, за која длабоко се покаја, во обид да најде поелегантно решение, отфрлајќи ја вистинитоста на квантната механика. Истите моменти на сомнеж и незнаење ги имале и Хајзенберг и Шродингер и многу други, но не треба да ја поврземе нивата слабост во некој момент со тврдење дека ете и тие се согласуваат со некои езотерични филозофии.

Види, јас те разбирам што сакаш да кажеш. Разбирам дека луѓето понекогаш од очај и удирање во ѕид со некоја теорија се способни и да бараат сламка за спас, едноставно откривање на основите на универзумот е премногу привлечна област и сакаат да допринесат со донесување на свет на нешто ново. Но на крај знај дека што и да се замисли и каква и теорија да се постави, нема да има големо фајде од истата се додека експериментално не се докаже.
И колку и да удираат во корсокаци, ќе продолжат да работат и да откриваат.

На крај да дојдеме до темава. Повторно е премногу смело да се тврди дека вештачки создаден организам, никогаш нема да може да сака, чувствува. Проблемот кој ти го имаш е детерминизмот во постапките на машината, во систем кој функционира врз 1 и 0 основа. Но, тоа е нивото на сегашната технологија. Ништо не покажува кон тоа дека идните комјутерски или од човекот создадени билошки организми, нема во своите основи да имаат покомплексни стохастички единици или групи кои ќе бидат многу поуспешни во симулирање и со тек на време и реално манифестирање на способности кои се денес специфични само за човекот.

Од една страна велиш дека физичарите треба да си ги отворат мислите кон можностите дека постои некој нематеријален ентитет кој е независен од физичкото тело, од друга наполно ја отфрлаш можноста за иден нов организам кој ќе развие човеколики карактеристики. Зарем мислиш дека човекот е уникатно посебен и за него не важат физичките закони кога станува збор за функционирање на она кое го велиш свест? И ако не, зошто тогаш би било сосема отфрлена можноста дека спознавањето на точните закони нема да донесе и резултат. На крај следната етапа од човечката еволуција можеби ќе биде плод на компјутерски ентитет, можеби набргу компјутерите ќе бидат оние кои ќе ги заменат луѓето во идните креативни достигнувања.
 

Windfucker

Телемит, Темплар, Масон, Сциентолог во целибат
Член од
30 април 2010
Мислења
8.459
Поени од реакции
15.326
Дали успеавме да ја разгонетнеме оваа дилема? Напротив тврдењата на Боди дека Пенроуз зборува за нематеријална свест, ги проверив малку подобро излезе дека Пенроуз зборува само за начини на кои можеме да ја издвоиме свеста од мозочните процеси но во ниеден момент не ја наведува како нематеријална.
http://gizmodo.com/5062385/computer-nearly-passes-turing-test-for-artificial-intelligence
Засега свеста е дефинирано како "појма немам што е, ама таму е". Се убедуваме дека постои затоа што веруваме дека сме свесни. Тонеме во циркуларна логика а никаде ни грам разлика меѓу она што го нарекуваме свест и невролошките наоди за computer-like природата на нашиот мозок.
Прашањето што се проникнува, што кога машина ќе го помине Тјуринговиот тест? Дали, како и по обичај, спиритуалните концепти ќе надвладеат и повторно ќе бараат излез од стегите на научните наоди?
Јас сум сосем волен поимот свест да го користиме како umbrella term за сите процеси во мозокот. Но, очигледно е дека во моментов единствена поткрепа на тезата "свесност" е личното искуство.
Колку што го разбрав Ставрогин во дискусијата со Зебулон сакаше да направи дистинкција на свеста или пак ајде тие процеси што ќе се одвиваат во мозокот ако ти е така помило на некое силиконско битие и човеково битие и кога во случај би го поминал Тјуринговиот свест и совршено има моќ на расудување и моторски способности.
Претпоставка ако за потребите на некоја пратеничка од ВМРО-ДПМНЕ во Македонија го направиме некој силиконски Трпе кој ќе биди совршен домаќин и во неговиот чип по порачка од момата патриотка му импутираме информации да ја сака мајка Македонија, се што излегува на жолто-црвена површина со лавче, да води дебати со аргументи дека сме чеда александрови итн, итн, што ќе се случи во случај ако Орде Стефковски направи нова песна Грујо Војводо и како силиконски Трпе ќе ја процесира оваа информација.
Дали ќе ја процесира за шунд од бедниот вокал на Орце? Дали треба да покажува емоции кога Орце ќе накачи за неколку октави кога ќе вика Грујо Војводо?
За вистинскиот Трпе нема да има некој проблем да го процесира тоа, но за силиконскиот Трпе тоа ќе биди вистински предизвик и ќе треба да го носиме кај Зебулон на дуќан да ја штелни неговата свест и да му направи апгрејт.
 
B

Black Guard

Гостин
но за силиконскиот Трпе тоа ќе биди вистински предизвик и ќе треба да го носиме кај Зебулон на дуќан да ја штелни неговата свест и да му направи апгрејт.
Не се согласувам-самиот ќе се адаптира(всушност и прашање е дали и ќе биде само силиконски).
Операциите кои ниеден компјутер не би можел да ги изврши се: гледање, слушање, мирисање, вкусување, .

.
Овие веќе ги вршат има роботчиња со мноогу јак осет за мирис-откриваат наркотици и средства за двојна употреба.

Плус овие роботи спасија минимум 200 работници на лансирните платформи(за вселена) кои ја душкаа цела ракета(како кучиња) па ако вдишат гориво се откажува лансирање а вдишеното гориво нема да дозволи да живее над 40-45 години-сега робот го прави тоа.

.
хмм мислење... не калкулирање,

А што ако се во основа исти т.е алгоритамски исти само што кај човекот се сведува на биохемиски процес а кај Демигод комбинација од двете.

чувствување...
Истото важи и овде, и за инвентивноста-ќе поставиш проблем и ќе добиеш решение.


во систем кој функционира врз 1 и 0 основа

Точно а моментални експерименти со наноботи и клетки укажуваат на создавање посебна невронска мреажа, на крај краеви и не мора да бидат бинарни-ние не знаеме дали АИ како прво ќе се интегрира со човекот-ако се интегрира веќе сме богови, ако не се Интегрира...сме наебале.

Али оптимист сум, за АИ енергијата е ресурс а ќе ја има во доволни количини така да логична е коегзистенција и Библиски животен век.
 
Член од
28 декември 2011
Мислења
4.371
Поени од реакции
6.208
Само си играме, ништо повеќе...
-----
Муабетот дека свеста е "дел" од мозокот, и притоа свеста е свесна дека постои, и почнува потрага по самата себе си, и сфаќа дека е само производ на мозочните активности кои веќе "знаеме" одприлика на кој принцип работат, е едноставно невозможно сценарио затоа што во моментот кога свеста станува свесна за себе, и при тоа го отркива своето потекло и ја разрешува целата мистерија, сфаќа дека е едноставно непотребна алатка од една сложена машина која од кога е запалена се знае како ќе работи. Јасно е која е потребата од свеста. Ама која е потребата свеста да биде свесна за самата себе си?
Кога сме во несвест, машината неможе ништо да прави. Но од друга страна, кога сме свесни, машината прави работи за кои Јас не е свесно. Значи, машината има потреба од свеста, но нема потреба да биде свесна за самата себе си. Глич?
Зошто да постои? Да кажеш дека е грешка, е веќе тешка замерка.
Да нема поента?
Нема шанси.
Ама за воопшто да ја поставиш така тезата, мора да дефинираме што значи свесност. Мислам дека ултимативниот проблем во врска со свеста е дефинирање на когнитивноста низ призмата на неврологијата. Веројатно е некоја паралела на она што ти го нарече кога свеста станува свесна за себе.
Еволутивно поткрпено, јасно ни е дека свеста еволуирала заедно со мозокот на нашиот вид. Одејќи назад ќе стигнеме до степен на еволутивност кај некој наш предок кој не би можеле да го поставиме на исто ниво на когнитивност со денешниот човек.
Пенроуз ја спомнува како опција, а исто и Денет, дека свесноста не е "дел од мозокот" туку илузија(или екстензија) на комплексноста на мозочните функции и досега експериментално не е евидентирано ништо повеќе.
--- надополнето: 12 септември 2012 во 12:15 ---
А што ако се во основа исти т.е алгоритамски исти само што кај човекот се сведува на биохемиски процес а кај Демигод комбинација од двете.
Сосем возможно. Овој експеримент на Brown е поврзан со оваа дилема.

 
Член од
27 август 2012
Мислења
45
Поени од реакции
28
Прашањето што се проникнува, што кога машина ќе го помине Тјуринговиот тест? Дали, како и по обичај, спиритуалните концепти ќе надвладеат и повторно ќе бараат излез од стегите на научните наоди?
Не, кога машината ќе стане свесна, ќе стане спиритуална и ќе отиде на просветлување во Индија. Таму ќе отвори бинарен ашрам и ќе мантра root sudo root. Може и успат ќе купи десетина ролс ројси и ќе ебе неколку тинајџерки.
--- надополнето: 12 септември 2012 во 17:01 ---
, што ќе се случи во случај ако Орде Стефковски направи нова песна Грујо Војводо и како силиконски Трпе ќе ја процесира оваа информација.
Дали ќе ја процесира за шунд од бедниот вокал на Орце? Дали треба да покажува емоции кога Орце ќе накачи за неколку октави кога ќе вика Грујо Војводо?
За вистинскиот Трпе нема да има некој проблем да го процесира тоа, но за силиконскиот Трпе тоа ќе биди вистински предизвик и ќе треба да го носиме кај Зебулон на дуќан да ја штелни неговата свест и да му направи апгрејт.
Ова се сосема оправдани приговори за способноста на синтетичкииот Трпе. Но имај ја во предвид уште пострашната варијанта: може ли да се дизајнира синтетички Орце, а да ја има истата способност да лелека по мајка Македнија, да офка и колне зли душмани? Може ли целата квантна неизвесност да ги долови сите комбинации на патетика која вистинскиот Орце може да ја пласира?

Пригодно: "Од кај дојдовте, да не дојдевте" :
 
Член од
28 декември 2011
Мислења
4.371
Поени од реакции
6.208
Не, кога машината ќе стане свесна, ќе стане спиритуална и ќе отиде на просветлување во Индија. Таму ќе отвори бинарен ашрам и ќе мантра root sudo root. Може и успат ќе купи десетина ролс ројси и ќе ебе неколку тинајџерки.
Ми се допаѓа Ошо референцата, ама што всушност значи свесна? Од што е имплицирана свесноста?
Кон темава, проверете ја Neurology of Consciousness. Покрај анализата на "невролошката страна" и дефектите кои можат да настанат кај истата (предизвикани од дефекти на мозокот секако) се поставени неколку предлози за разгонетнување на субјективното доживување.
 
Член од
27 август 2012
Мислења
45
Поени од реакции
28
Ми се допаѓа Ошо референцата, ама што всушност значи свесна? Од што е имплицирана свесноста?
Од ич ништо. Нешто што не постои не може да биде имплицирано. Кога машината ќе има извесен степен да компутациска комплексност, ќе може да се однесува како свесен агент, и исто како и во случајот со луѓето, свеста ќе биде епифеномен на компутационите процеси.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom