Ipsissimus
P.I.
- Член од
- 23 јули 2010
- Мислења
- 15.582
- Поени од реакции
- 12.949
Дали не пишува дека растенијата се создадени први, па дури потоа се споменати "двете големи светла" на небото?за сонцето не пишува
Дали не пишува дека растенијата се создадени први, па дури потоа се споменати "двете големи светла" на небото?за сонцето не пишува
Непотребното служи за да се Знае и Цени значењето на Потребното.Чекај сега! Мудрувањето на телото било непријателство против бога?! А кој го создал телото?
Каков е тој бог, за кој тврдите дека е совршен, ако создал битија со особини кој ќе бидат непријателство против него?! Во христијанската теологија се тврди дека бог е сезнаен, дека ги знае сите можни исходи, зошто создавал особини кај својата креација кој ќе бидат непотребни и грешни?
Упс...заборавив, вие размислувањето го сметате за грев.
Се разбира; 1 Сончев систем, 1 Сонце, 1 Земја, 1 Месец, и 1 Јупитер.Така е.Во Битие нема Сонце,но има две светила,од кои поголемото ќе владее со денот(се подразбира Сонце).
Точно. Тогаш која е целта на судниот ден? На казните и наградите?Непотребното служи за да се Знае и Цени значењето на Потребното.
Замисли ја радоста на роднините, пријателите, итн. на бившиот наркоман. Црквата, односно Св. Павле, вели дека се ни е допуштено, но не ни е се од (позитивна) полза.Врз основа на што е направена поделбата на денови,споменати во Битието од Стариот Завет,кога Сонцето било создадено дури 3.ден?Човековата претстава за 1 ден е времето кое е потребно Земјината топка да ја помине својата патека околу Сонцето.Според што се ориентирал Бог?
--- надополнето: 16 јули 2012 во 17:32 ---
Битие 1:29:
И Бог рече: „Еве, ви ги давам сите треви, што се осеменуваат, по целата земја, и секое плодоносно дрво, што го носи своето семе во себе: нека ви биде за храна!Од ова произлегува дека еден верник комотно и со верба во Бога може да ужива во насладите на марихуаната и опиумот.Зошто се тогаш забранети од страна на црквата?
--- надополнето: 16 јули 2012 во 17:37 ---
Битие 2:3:
И Бог го благослови седмиот ден, и го освети, зашто во него се одмори од сите Свои дела, кои ги создаде Бог и ги направи.Како ги објаснувате овие стихови?Зарем едно семоќно битие кое има моќ да создаде се што постои во нашиот Универзум има потреба од одмор?
Замисли ја радоста на роднините, пријателите, итн. на бившиот наркоман. Црквата, односно Св. Павле, вели дека се ни е допуштено, но не ни е се од (позитивна) полза.
Не се тоа стихови Диктатор, туку човековата способност на друг човек да му ја приближи Божјата активност. Не можеш во потполност да зборуваш за Господ, бидејќи сето е во Него; гледаш дека е невозможно човековиот ум да му се приближи на Божјата есенција, така да кажам.
Господ го создал човекот за Себе, за да постои Љубов помеѓу Господ и човекот и Господ; го создал да има живот во потполност, во когниција, во совест, во Вера во Вечен Живот (овој поим не може да се објасни, туку само да се доживее преку искуството во Верата), Господ толку го љубел човекот - затоа му дал слободна воља; човек не е „Божји роб“.Точно. Тогаш која е целта на судниот ден? На казните и наградите?
Ако "непотребното" сепак е потребно, т.е. има цел за која е создадено, зошто да се казнува?
Bozjata aktivnost si ti.....ako ne mozesh da razberesh....pomolise na boga i kje ti go pokaze patotКаква е твојата способност да ни ја приближиш Божјата активност? Можеш ли, за да рабереме и ние?
Патот кон што?Bozjata aktivnost si ti.....ako ne mozesh da razberesh....pomolise na boga i kje ti go pokaze patot
Поверувај, и Св. Дух ќе те однесе чекори поблиску до приближувањето на „Божјата активност“. Всушност, Божјата активност не е активност, туку едно посебно значење (зборот „значење“ е човеков пристап кон „Провидноиста“) коешто се вика „Провидност“.Каква е твојата способност да ни ја приближиш Божјата активност? Можеш ли, за да рабереме и ние?
Поверувај, и Св. Дух ќе те однесе чекори поблиску до приближувањето на „Божјата активност“. Всушност, Божјата активност не е активност, туку едно посебно значење (зборот „значење“ е човеков пристап кон „Провидноиста“) коешто се вика „Провидност“.
Da stignesh do rajotПатот кон што?
Тогаш како може да прифаќаш како вистинито нешто за кое велиш дека незнаеш зошто е така? Самиот кажа и јас се согласив со тебе дека нема "непотребни" особини, и дека се служи на некоја цел - "непотребните" се потребни за да се Знае и Цени значењето на Потребното, нели? Ова се твои зборови.Не знаеме како, кого, зошто итн. Господ казнува, „За Господ се е можно“.
Што да правиш? Предај му се на Господ, на себеси во Господ, и на сите други околу тебе, пак, во Господ.Што да правам јас со провидноста, во овој материјален свет?
Абе, зашто да му се предадам нему?Што да правиш? Предај му се на Господ, на себеси во Господ, и на сите други околу тебе, пак, во Господ.
Ако подлабоко се погледне во твојов пост, ќе се види дека е тенденциозен (се на светов, без да се земе Верата во Господ предвид би било тенденциозно).Тогаш како може да прифаќаш како вистинито нешто кое не го разбираш? Самиот кажа и јас се согласив со тебе дека нема "непотребни" особини, и дека се служи на некоја цел - "непотребните" се потребни за да се Знае и Цени значењето на Потребното, нели? Ова се твои зборови.
На кој начин христијанството ги усогласува овие два ставови? Дека се има цел и дека на крај ќе има судење, казнување и наградување? Тоа се комплетно контрадикторни ставови.
Ако христијанството му дава на Бог сезнајни и семоќни особини, тогаш во тоа сценарио едноставно не се вклопува судењето, казнувањето и наградувањето...освен само во еден случај - Садизам.
Мислиме дека сето тоа што го велиме му е од важност на Провидноста? А, можеби и му е. Релативност со цел, бесконечен низ на успони и падови, очајности и воодушевувања: тоа е човековиот Пат.Абе, зашто да му се предадам нему?
Поубао е да се предадеш на еден куп жени.
Пак те прашувам, што имам ќар од тоа предавање.