Кога веќе одбраа
Украински CityLAZ 12 т.е. екс советски возила
Седишта (седење/стоење) : 24 / 120
Мотор : Deutz BF6M1013 255 КС (Euro 3)
Потрошувачка : 24 л./100 км.
Должина/висина/ширина : 12,0 / 2,55 / 3,06 метри
Висина на прва скала : 350 мм.
За следните набавки нека размислат за Белоруски троосовинец
МАЗ 107 (Минскии Аутомобилнии Завод), должина 14,5 метри, со Еуро 5 мотор Мерцедес Бенц, поголем капацитет и доста слична цена.А и сличен на изглед.
Седишта (седење/стоење) : 25-36 / 145
Мотор : MB OM906LA 279 КС (Euro 5)
Потрошувачка : 28 л./100 км.
Должина/висина/ширина : 14,48 / 2,55 / 2,84 метри
Висина на прва скала : 318 мм.
профил
Соработката за мотори им е најчесто со МБ освен по барање на купецот за други агрегати.Пред некое време отворија фабрика во Крагујевац, Србија (БИК
Бус Индустрија Крагујевац) за п-во на хибриди и возила на гас со Еуро 6 стандард.Пола приватници во Белград и Ниш ги користат нив, на проба се во ЈГСП Нови Сад и покрај стандардното користење таму на домашните Необус/Икарбус.Исто огромен процент од градскиот првоз во Романија се нивни возила.
Руски
НефАЗ 52998, произведен по лиценца на холандската ВДЛ и ДАФ мотори, возила и мотори со педигре најекономични во Европа.НефАЗ е лиценциран производител за ВДЛ за пазарот на поранешниот советски пазар, Кина и дел Источна Европа.
Седишта (седење/стоење) : 39 / 150
Мотор : DAF PE265 C / 229 КС (Euro 4)
Потрошувачка : 26 л./100 км.
Должина/висина/ширина : 14,5 / 2,55 / 2,65 метри
Висина на прва скала : 355 мм.
Oва е веќе верзија на (при)градски автобус со меѓуградски седишта, баш за подолги линии