liberij
ТЕРИРЕМ
- Член од
- 3 април 2012
- Мислења
- 2.037
- Поени од реакции
- 1.018
Не реков дека нема суд, тоа го сведочи и библијата и Црквата, туку го објаснив Стравот на Страшниот Суд како израз на нашата волја а не како некаков психолошки, детски страв и дека пеколот всушност е самоказнување.Одговорот немаше суштинска поврзаност со прашањето, според либериј непостои суд и пеколот не е казна, туку секој сам одлучувал дали сака или несака да биде во пеколот. Дури рече дека е можно и Хитлер да бил во рајот:
Исто така кажа дека немало да отфрли никого, без разлика на која религија припаѓал, што дијаметрално се разликува од тоа што ти го кажа, и тоа што е напишано во евангелијата.
Потоа неизвесноста кој се ќе го видиме во заедница со Бог(рајот) навистина може да не изненади, зашто имаме ограничена логика и разбирање, Пр: секој човек гради личен специфичен однос со Бог кој е познат само за Бог, Бог не знае посебно, личносно поединечно.
Така јас незнам освен за себе кој како Му пристапува, а колку луѓе има толку има и пристапи.
Така не само за Хитлер( не заборавај и тој е Божјо создание исто како другите), и незнам кој, не е чудно Бог да одлучи да биде со него во вечноста, Јас НЕ СЕ СОМНЕВАМ ВО БОЖЈАТА ПРОЦЕНКА.
Навистина многу се повторуваме, но се надевам во интерес за искрени сознанија, а не за малтретирање на форумов.
Долго време се занимавам со вакви прашања, и се обидов во наједноствна, искуствено изџвакана форма да ги пренесам, но се разбира никогаш не е доволно, секој човек е цел универзум(и тоа е малку), затоа да не се избрзува предвреме со заклучоци особено што секој има свое предискуство и предзнаење, и ако не е од Црквена перспектива може за исто да зборуваме а да се расправаме како да е различно итн.
Значи ќе има Страшен Суд:Исто така кажа дека немало да отфрли никого, без разлика на која религија припаѓал, што дијаметрално се разликува од тоа што ти го кажа, и тоа што е напишано во евангелијата.
Затоа еве пак ќе го поставам прашањето, ако имаш одговор ок, ако не никому ништо:
-Ако е слобода, која треба да му даде поука на човекот преку неговите грешки и искуства, тогаш со која цел е најавен страшниот суд? Како може едно семоќно и сезнајно битие да ти даде слобода, да знае што ќе сториш и потоа да ти суди на страшен суд, за тоа што си го сторил и кое било во негово знаење?
--- надополнето: 27 мај 2012 во 15:25 ---
Ако според тебе нема судење, казни, заплашување и слично во библијата, зошто се користени термини како "Страшен Суд" или "Огнено Езеро" кој имаат токму таква намена - да заплашуваат?
Тој се вознесе на небото, седи од десната страна на Бога Отец, Седржител, Тој ќе дојде повторно, за да им суди на живите и на мртвите.(Сим. на верата)
А како да го обајсниме животот без Бог? Како рај, задоволство.
Потребно е вистината да се предочи дека животот без Бог е бесмислен, ропски, неисполнет, промашен, живот без живот, самотен, безличен......зарем не е страшно?!
Во ред ли е ова да се сокрие?
Може да посакам и да ме врати во непостоење, кој живот без слобода т.е.личност= ништо.
Значи воопшто не се работи за заплашување, треба реално да гледаме на животот, а тоа
значи: ДА ОДБЕРЕМЕ ДАЛИ ГО САКАМЕ ЖИВОТОТ ШТО НИ ГО ДАЛ БОГ ИЛИ ДА ГО ПОНИШТИМЕ.