Законот на Телема

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.255
Поени од реакции
12.266
Ми се закануваш? Подобро е да го свртиш другиот образ отколку да се закануваш на телемит :tapp:
Оди сега и исполнувај го ветеното... имаш многу за работа. Иако нема да ти се допадне работата...
Во една наша книга се вели:
Let not the failure and the pain turn aside the worshippers. The foundations of the pyramid were hewn in the living rock ere sunset; did the king weep at dawn that the crown of the pyramid was yet unquarried in the distant land? - Liber XIII vel Graduum Montis Abiegni
 

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
Ми се закануваш? Подобро е да го свртиш другиот образ отколку да се закануваш на телемит :tapp:
Оди сега и исполнувај го ветеното... имаш многу за работа. Иако нема да ти се допадне работата...
Во една наша книга се вели:
Таман работа!?
Ако си македонец, по редослед на нештата би требало да ја познаваш изворно, прво верата на своите предци, православието, без разлика дали е вистинска(иако лично немислам дека 2000г. нашиве предци живееле во заблуда-незадолжителна логика;)).
Меѓутоа по фрустрацијата по однос на православието, гледам дека се работи за површност, непознавање, за жал ќе повторам прво кон своето.:(
Но ќе се обидам во однос на телемата, иако претпоставувам за што се работи, зошто нема тајна за човекот што не е достапна, иако се обидуваш да ја мистифицираш и на тој начин да ја оправдаш како автентична и вистинска.:)
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.255
Поени од реакции
12.266
Таман работа!?
Ако си македонец, по редослед на нештата би требало да ја познаваш изворно, прво верата на своите предци, православието, без разлика дали е вистинска(иако лично немислам дека 2000г. нашиве предци живееле во заблуда-незадолжителна логика;)).
Меѓутоа по фрустрацијата по однос на православието, гледам дека се работи за површност, непознавање, за жал ќе повторам прво кон своето.:(
Но ќе се обидам во однос на телемата, иако претпоставувам за што се работи, зошто нема тајна за човекот што не е достапна, иако се обидуваш да ја мистифицираш и на тој начин да ја оправдаш како автентична и вистинска.:)
Не сум македонец... и има македонци кои одамна не се во православието и знаат поеќе за туѓото отколку православни македонци за своето... затоа полека со вакви размисли. 2000 години секако живеат во заблуда... штета.

Нема фрустрации, полека со судењето... не ти е дадено според твојот закон да судиш и гледаш други што прават и како, ќе погрешиш. ;)
Не претпоставувај во врска со телемата... работи ако имаш волја нормално :)
Не се обидувам да мистифицирам, се е дадено јавно, арно си знаиш. Без работа, нема добивка.
Јас ништо не оправдувам, само велам да имате пракса и давам мои размисли...

Автентичност и вистинско е поеќе врзано со христијанството и бесконечните школи низ него кои се докажуваат кој е автентичен и во право. Бог да вие напомош на сите по тој пат.

Пророчкиот статус на Алистер Кроули е интегрално обележје на Телема и немам намера да го “спасувам” телемитското движење од неговата основачка фигура, или да одам “надвор од” неговото влијание. “Благослов и обожување за Пророкот на милата ѕвезда!” Истовремено, доблестите на Пророкот ги вклучуваат и неговите очигледни недостатоци: тој бил бог на ист начин како што секој човек може да биде. Телема исто така има литературни и философски претходници во делата на такви фигури како што се Августин од Хипо, Франческо Колона, Франсоа Рабле, Сер Франсис Дашвуд, Фридрих Ниче и Ана Кингсфорд;

Бидејќи Телема го инволвира иницијаторниот напредок на индивидуата преку задачи на духовно достигнување, постојат нужни разлики помеѓу егзотеричното толкување на неупатените и почетните аспиранти од една страна и езотеричните перспективи кои произлегуваат од иницијаторното искуство од друга.

Второ клучно доктринарно обележје на Телема е глобалниот синкретизам. Во таа смисла, ние се потпираме на една долга традиција која се навраќа на класичната Херметичка фузија на Грчка и Египетска мудрост, Розенкројцерскиот идеал за Општа Реформација и обединување на Исламот и Христијанството, и напорите на Теософското Друштво да го воведе Будизмот и другите Азиски традиции во Европскиот окултизам. “Сите зборови се свети и сите пророци вистинити, освен што тие разбираат малку.- Книга на Законот”
Таквиот синкретизам не е обичен еклектизам поттикнат од површни вкусови и апетити на поединци и локални групи. Материјалите примени од порано мора да бидат проверени и интегрирани во јадрениот симболизам и учењата на Телема. Космополитиските и дијалектичките квалитети на Телема се во склад со оние школи кои ја нагласуваат “чистотата” или примордијалната автентичност на нивните учења.

Реков, научи за темата, историја, пракси и потоа зборувај. Од твојата точка на судење како една од многуте христијански учења, нема да добиеш многу. Премногу критика пред да научиш за тоа што го критикуваш мислам дека нема да постигнеш многу.
Диши и немој да бидеш толку осудувачки настроен кон Хептаграм и телемата :)
 

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
Не сум македонец... и има македонци кои одамна не се во православието и знаат поеќе за туѓото отколку православни македонци за своето... затоа полека со вакви размисли. 2000 години секако живеат во заблуда... штета.
Ако се одамна нема да биде туѓо, туку ќе се понашело и би било познато, а не за ограничен број луѓе привилегија.
Нема фрустрации, полека со судењето... не ти е дадено според твојот закон да судиш и гледаш други што прават и како, ќе погрешиш. ;)
Не претпоставувај во врска со телемата... работи ако имаш волја нормално :)
Не се обидувам да мистифицирам, се е дадено јавно, арно си знаиш. Без работа, нема добивка.
Јас ништо не оправдувам, само велам да имате пракса и давам мои размисли...

Автентичност и вистинско е поеќе врзано со христијанството и бесконечните школи низ него кои се докажуваат кој е автентичен и во право. Бог да вие напомош на сите по тој пат.
За ова и ти велам, дека имаш некаков јуридичко, етичко ограничен резон за православието, што е онтолошки промашено.:)
А за телемата несмеам дури ни да претпоставам, бре која “Слобода’’, работата како услов... итн. многу нешто услови, чудна теологија!?
Но, never mind.
Пророчкиот статус на Алистер Кроули е интегрално обележје на Телема и немам намера да го “спасувам” телемитското движење од неговата основачка фигура, или да одам “надвор од” неговото влијание. “Благослов и обожување за Пророкот на милата ѕвезда!” Истовремено, доблестите на Пророкот ги вклучуваат и неговите очигледни недостатоци: тој бил бог на ист начин како што секој човек може да биде. Телема исто така има литературни и философски претходници во делата на такви фигури како што се Августин од Хипо, Франческо Колона, Франсоа Рабле, Сер Франсис Дашвуд, Фридрих Ниче и Ана Кингсфорд;

Бидејќи Телема го инволвира иницијаторниот напредок на индивидуата преку задачи на духовно достигнување, постојат нужни разлики помеѓу егзотеричното толкување на неупатените и почетните аспиранти од една страна и езотеричните перспективи кои произлегуваат од иницијаторното искуство од друга.

Второ клучно доктринарно обележје на Телема е глобалниот синкретизам. Во таа смисла, ние се потпираме на една долга традиција која се навраќа на класичната Херметичка фузија на Грчка и Египетска мудрост, Розенкројцерскиот идеал за Општа Реформација и обединување на Исламот и Христијанството, и напорите на Теософското Друштво да го воведе Будизмот и другите Азиски традиции во Европскиот окултизам. “Сите зборови се свети и сите пророци вистинити, освен што тие разбираат малку.- Книга на Законот”
Таквиот синкретизам не е обичен еклектизам поттикнат од површни вкусови и апетити на поединци и локални групи. Материјалите примени од порано мора да бидат проверени и интегрирани во јадрениот симболизам и учењата на Телема. Космополитиските и дијалектичките квалитети на Телема се во склад со оние школи кои ја нагласуваат “чистотата” или примордијалната автентичност на нивните учења.

Реков, научи за темата, историја, пракси и потоа зборувај. Од твојата точка на судење како една од многуте христијански учења, нема да добиеш многу. Премногу критика пред да научиш за тоа што го критикуваш мислам дека нема да постигнеш многу.
Диши и немој да бидеш толку осудувачки настроен кон Хептаграм и телемата :)
Значи ако по добронамерно ме следеше ќе забележеше дека прашањата за онтологијата кои ми се примарни воопшто не се осудувачки, напротив, сакав да разберам и евентуално да споделам.
Дали сеуште си замрсена во трњата од џбунот на дива роза кои си ги вткајала во својот магичен танц по земјата? Зарем твоите очи не се доволно силни да ја издржат светлоста на ѕвездите? Мораш ли да се колебаш додека си сеуште во долината? Мораш ли да денгубиш со сенките на зајдисонце? Тогаш, ако тоа е твоја волја, немаш никакво право освен да правиш што ти е волја! Сакај ги сеуште овие призраци на земјата; си направила крал од себе; ако те прави среќна да си играш со играчки од материја, зарем тие не се направени да му служат на твоето задоволство? Тогаш следи ги во својот ум чудесните зборови од самата Стела на Откровението. Врати се ако тоа ти е волја од пребивалиштето на ѕвездите, живеј смртно и насладувај се. Затоа што во овој ден си прогласена за Господар на Небото и Земјата.
Она што се забележува во текстов, како и етимологијата на телемата се открива дека Волјата е клучниот егзистенцијален елемент.
Тоа имплицира прашање: дали божеството ќе биде божество, доколку се служи со волјата како нешто што произлегува од сопствената природа ?
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.255
Поени од реакции
12.266
Тоа имплицира прашање: дали божеството ќе биде божество, доколку се служи со волјата како нешто што произлегува од сопствената природа ?

Не ги го разбрал текстот воопшто за смртта и концептот на телема во врска со тоа.
Што го прави божеството божество? Твојот бог има волја која произлегува од... некој друг? Пред кого одговара твојот бог за својата чиста волја? Пред кого одговараш ти и твоите дела? Пред некој друг? Божественото е надвор од тебе?
Што велат телемитите за чистата волја? Дали некаде побара философски есеј за тоа?
Знаеш што прашуваш или битно е да се праша?
Зарем ние телемитите не велиме дека „нема друг бог освен човекот“? Многумина велат: Атеисти. Но потребно е да се знае што се мисли со оваа изјава. Ти имаш проблем со тоа човекот да е божество? Да бидеш една од многуте ѕвезди кои имаат свои орбити?

Убаво е што сакаш да разбереш нешто за телемата, но јас не можам да ти дадам на се одговор(не сум учител), мора да работиш сам врз сопственото разбирање на сопствената чиста волја. Јасно е сега?
Јас немам ништо со твојата волја и љубов. Ако имаш волја да следиш старо-еонски богови кои чекаат да умреш за да те судат што си направил на ова парче земја што се тркала низ бесконечните пространства на Нуит, повели. Немам ништо јас со тоа.

“Сите зборови се свети и сите пророци вистинити, освен што тие разбираат малку.“- Книга на Законот

Единство потполно искажано!
Ја обожувам моќта на твојот здив,
Врховен и страшен Богу,
Кој чиниш боговите и смртта
Да треперат пред Тебе:
Јас, јас те обожувам!
Појави се на тронот на Ра!
Отвори ги патеките на Ку!
Осветли ги патеките на Ка!
Патеките на Кабс проаѓаат
Да ме вознемират или смират!
Аум! нека тоа ме исполни!

Постои крај на зборот од Бог устоличен на тронот на Ра, осветлувајќи ги носачите на душата. - Книга на Законот, Глава III

Овој стих има врска со есејот за смртта кој некако го разбра во свое светло. Испразни ја чашата ако сакаш да додадеш во неа нешто ново, инаку нема да добиеш ништо полезно.
 

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
Ти мораш
(1) да откриеш што е твоја Волја.
(2) Да ја извршуваш таа Волја со а) едно-насочност б) непристрасност ц) мир.​
Тогаш и само тогаш, ти си во хармонија со движењето на Работите, а твојата волја е дел од Божјата, и спрема тоа еднаква на неа. И бидејќи волјата е само динамички аспект на нашето битие, и бидејќи две различни битија не можат да имаат идентични волји тогаш ако твојата волја е Божја волја, значи Ти си тоа.
Постои само уште еден збор кој треба да се објасни. На едно друго место е запишано – на наше големо задоволство- “Љубов е законот, љубовта под волја”.
Тоа треба да се сфати во ова значење: додека Волјата е Закон, природата на таа Волја е Љубов. Но таа љубов всушност е нуспродукт на Волјата; таа не е во контрадикција со Волјата, ниту ја истиснува; и ако се појави привидна контрадикција во некоја криза , Волјата е таа која ќе не поведе по правиот пат.
Погледни, иако во Книгата на Законот се говори многу за Љубовта, таму нема ниту еден збор за Сентименталноста. Омразата е речиси еднаква на Љубовта! Борбата е сосем сигурно Љубов! “Како браќа борете се!” Сите мажествени раси на овој свет го сфаќаат тоа. Љубовта на Liber Legis е секогаш смела, снажна дури и оргијастична.
Во незе има нежност, но тоа е нежност на силата. Моќна и застрашувачка и величествена, каква што е веќе, таа е сепак само знаме на светото копје на Волјата, изгравиран запис на мечевите од Витезите – монаси на Телемата.
Љубов е законот, љубов под волја.​
Од овде се гледа дека волјата како аскеза, двиг, кон правиот пат не е крајна онтолошка цел, туку некакво поистоветување, кое не го објаснува егзистенцијалниот аспект, на кој начин битисувањето ќе ја одразува љубовта, слободата...?
Ова е клучно онтолошко прашање за секое битие кое има афинитет за Вечноста.
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.255
Поени од реакции
12.266
Од овде се гледа дека волјата како аскеза, двиг, кон правиот пат не е крајна онтолошка цел, туку некакво поистоветување, кое не го објаснува егзистенцијалниот аспект, на кој начин битисувањето ќе ја одразува љубовта, слободата...?
Ова е клучно онтолошко прашање за секое битие кое има афинитет за Вечноста.
Егзистенцијален аспект на битисувањето е: Прави што ти е волја и тоа нека биде целиот закон.
Нема филозофирање. Не е битно на кој начин. Начинот ако е даден, ќе нема промени. Бараме променливост... експериментирање. Ние сме сепак научници, а не догматици. Зборувам за телемитите. Ние бараме промени, Човештвот пред се.
Ти одговорив претходно дека не ни е битно која е твојата чиста волја (разбираш што мислиме под чиста волја, без страст за резултат?) битно е да ја исполнуваш таа волја.

...ти немаш право освен да ја извршуваш својата волја. Прави го тоа, и никој нема да ти каже не. - Книга на Законот, Глава I


П.С. Во телемата не постои афинитет кон вечноста. Вечноста е тука и ја живееме. Не постојат прекини. Како што светлината не прави скокови така и постоењето.

П.П.С. Повели, Права на Човекот , да има што да размислуваш и да медитираш врз истото и како би било гледано преку егзистенцијален аспект ;)
 

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
Не ги го разбрал текстот воопшто за смртта и концептот на телема во врска со тоа.
Што го прави божеството божество? Твојот бог има волја која произлегува од... некој друг? Пред кого одговара твојот бог за својата чиста волја? Пред кого одговараш ти и твоите дела? Пред некој друг? Божественото е надвор од тебе?
Што велат телемитите за чистата волја? Дали некаде побара философски есеј за тоа?
Знаеш што прашуваш или битно е да се праша?
Зарем ние телемитите не велиме дека „нема друг бог освен човекот“? Многумина велат: Атеисти. Но потребно е да се знае што се мисли со оваа изјава. Ти имаш проблем со тоа човекот да е божество? Да бидеш една од многуте ѕвезди кои имаат свои орбити?
Јас прашувам за онаа престава за Бог која ти ја презентираш, кој Бог пројавува волја, и дава можност созданијата да се исполнат со бескрајно блаженство, задоволство, како крајан цел, ако пројават волја за истото(чистење на садот, следење чекори...).
--- надополнето: 13 мај 2012 во 00:24 ---
Егзистенцијален аспект на битисувањето е: Прави што ти е волја и тоа нека биде целиот закон.
Нема филозофирање. Не е битно на кој начин. Начинот ако е даден, ќе нема промени. Бараме променливост... експериментирање. Ние сме сепак научници, а не догматици. Зборувам за телемитите. Ние бараме промени, Човештвот пред се.
Токму на кој начин ќе постоиме вечно, е клучното онтолошко прашање.
Тоа воопшто не подразбира статичност, непроменливост во смисла на дејствување!
Напротив вечно креирање и задоволство во изобилие.
Затоа молам за одговор, онтолошки.:)
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.255
Поени од реакции
12.266
Јас прашувам за онаа престава за Бог која ти ја презентираш, кој Бог пројавува волја, и дава можност созданијата да се исполнат со бескрајно блаженство, задоволство, како крајан цел, ако пројават волја за истото(чистење на садот, следење чекори...).
Грешка, јас не презентирам никаков бог... Секој со својот бог, не бог што и да е.
Ако презентирам волја на мој Бог, тогаш ќе бидам како вас. Вие извршувате нечија туѓа волја, а не вашата. Се плашите од одговорност? Немојте... секако сте одговорни за своите дела.
Мојата чиста волја е само моја. исто како и твојата, ако си ја спознал. Крајна цел, не постои. Читај ме внимателно...
Мојот бог е таен бог далеку од очите на други, бидејќи нема потреба некој да верува во него, како кај староеонските богови, желни некој да верува во нив. Мојот бог не ме осудува, туку пие и лумпува со мене, мојот бог ужива овде на Земјата под Сонцето со девојки со огромни облини и се менува со мене.

Но, тоа е мојот бог :)


Затоа бидете отмени: облекувајте се сите во убава облека; јадете богати јадења и пијте благи вина и вина што се пенат! Исто така, исполнете се со љубов по волја, како ви е волја, кога, каде и со кого ви е волја! Но секогаш за мене.
Ако ова не биде правилно; ако ги измешате просторните ознаки, зборувајќи: Тие се едно; или зборувајќи, Тие се многу; ако ритуалот не биде секогаш за мене: тогаш, очекувајте ги стравотните осуди на Ра-Хоор-Куит! - Книга на Законот

П.С. Знам луѓе што блаженство им е да дишат со отворена уста дури и кога јаделе лук! Но, кој може да ја разбере лудоста на Богот ако не е бог?
--- надополнето: 13 мај 2012 во 00:26 ---
Јас прашувам за онаа престава за Бог која ти ја презентираш, кој Бог пројавува волја, и дава можност созданијата да се исполнат со бескрајно блаженство, задоволство, како крајан цел, ако пројават волја за истото(чистење на садот, следење чекори...).
--- надополнето: 13 мај 2012 во 00:24 ---

Токму на кој начин ќе постоиме вечно, е клучното онтолошко прашање.
Тоа воопшто не подразбира статичност, непроменливост во смисла на дејствување!
Напротив вечно креирање и задоволство во изобилие.
Затоа молам за одговор, онтолошки.:)
Ако ти така мислиш, јас не... жалам што не ти се допаѓа моето размислување...

Ние постоиме вечно, нема „ќе“! „Ќе“ е идно време од „лажам“!

Излези од христијанската под-матрица и гледај на телемата малку однадвор. Можеш да се заборавиш, либериј?

Затоа бидете отмени: облекувајте се сите во убава облека; јадете богати јадења и пијте благи вина и вина што се пенат! Исто така, исполнете се со љубов по волја, како ви е волја, кога, каде и со кого ви е волја! Но секогаш за мене.
Ако ова не биде правилно; ако ги измешате просторните ознаки, зборувајќи: Тие се едно; или зборувајќи, Тие се многу; ако ритуалот не биде секогаш за мене: тогаш, очекувајте ги стравотните осуди на Ра-Хоор-Куит!
 

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
П.С. Во телемата не постои афинитет кон вечноста. Вечноста е тука и ја живееме. Не постојат прекини. Како што светлината не прави скокови така и постоењето.
Добро, и јас времето го гледам како“ исечок од вечноста’’.
--- надополнето: 13 мај 2012 во 00:33 ---
Ако ти така мислиш, јас не... жалам што не ти се допаѓа моето размислување...
Напротив,(y).
Мојот бог е таен бог далеку од очите на други, бидејќи нема потреба некој да верува во него, како кај староеонските богови, желни некој да верува во нив. Мојот бог не ме осудува, туку пие и лумпува со мене, мојот бог ужива овде на Земјата под Сонцето со девојки со огромни облини и се менува со мене.

Но, тоа е мојот бог :)
Исто и мојот, и многу ми се свиѓа;).
Но навистина зар мислиш дека може да се избегне онтолошкото прашање!?
Или ме сваќаш несериозно?o_O
--- надополнето: 13 мај 2012 во 00:38 ---
Ние постоиме вечно, нема „ќе“! „Ќе“ е идно време од „лажам“!
Реков, времето сега е само дел од Вечноста, но ајде да ѕирнеме во Неа.;)
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.255
Поени од реакции
12.266
Но навистина зар мислиш дека може да се избегне онтолошкото прашање!?
Или ме сваќаш несериозно?o_O
Не се заморувам со тоа прашање... :) Нема врска со тебе тоа... твое разбирање, твој проблем.
Онтологијата на Телемата е одредена едноставно како: “Ништо и Два”.
0=2
Не гледам тука бегање од некакво прашање, проблем итн итн...
 

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
Излези од христијанската под-матрица и гледај на телемата малку однадвор. Можеш да се заборавиш, либериј?

Затоа бидете отмени: облекувајте се сите во убава облека; јадете богати јадења и пијте благи вина и вина што се пенат! Исто така, исполнете се со љубов по волја, како ви е волја, кога, каде и со кого ви е волја! Но секогаш за мене.
Ако ова не биде правилно; ако ги измешате просторните ознаки, зборувајќи: Тие се едно; или зборувајќи, Тие се многу; ако ритуалот не биде секогаш за мене: тогаш, очекувајте ги стравотните осуди на Ра-Хоор-Куит!
За жал цело време ти сосила ме ставаш во твојата претстава за христијанска матрица.
Болд: па тоа и го правам, не се сомневај:)
--- надополнето: 13 мај 2012 во 00:48 ---
Не се заморувам со тоа прашање... :) Нема врска со тебе тоа... твое разбирање, твој проблем.
Онтологијата на Телемата е одредена едноставно како: “Ништо и Два”.
0=2
Не гледам тука бегање од некакво прашање, проблем итн итн...
Оф, ме измори, се ми изнакажа само не тоа што прашувам, иако искрено ми се допаѓа есхатолошкиот дел.
Но остануваш должен да објасниш за :
“Ништо и Два”.
0=2
:rolleyes:
Добра ноќ.:sleep:
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.255
Поени од реакции
12.266
За жал цело време ти сосила ме ставаш во твојата претстава за христијанска матрица.
Болд: па тоа и го правам, не се сомневај:)
Ах да употребев сила, ќе беше веќе во неколку матрици...

Е ова ми се допаѓа со болдот. А потоа Ставрогин вели христијани не може да има во О.Т.О. како иницијанти. И не може да му се докаже... :)
А ете жив пример на христијанин како доказ :)

Нормално, ако не лажеш или пак некако лошо да си го разбрал тој стих, бидејќи следува после тој болд објаснување да не се измешаат работите...

П.С. Во однос на твојот потпис, во телемата не постои нешто како спасување. Нема потреба од никакво спасување од страна на некој бог.

П.П.С. Не сум должен никому ништо :) Мое е што ќе напишам, ваше е што ќе разберите. Потрудете се да разбирате поеќе...

Зошто сите си легнувате во 1 по полноќ? Што е работата? :D
Да побараш христијанин на форумов, после 1 по полноќ, никој нема :vozbud:
 

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
П.П.С. Не сум должен никому ништо :) Мое е што ќе напишам, ваше е што ќе разберите. Потрудете се да разбирате поеќе...
Проблемот е што не пишуваш. :(
Зошто сите си легнувате во 1 по полноќ? Што е работата? :D
Да побараш христијанин на форумов, после 1 по полноќ, никој нема :vozbud:
Па обично Сабота пред Недела се подготвуваме за Литургија, инаку тука сме не се секирај;).
 

Kajgana Shop

На врв Bottom