- Член од
- 31 мај 2011
- Мислења
- 2.746
- Поени од реакции
- 1.289
зарем не се големи за она што го добиваме ?! некои возила нивните фирми не сакаат да ги увезат во земјава - заради неквалитетното гориво кое се точи на бензиските пумпи
Значи да бидеме на јасно, јас договорот со Окта не го потпишав, го потпиша институцијата Влада на Република Македонија. Окта е приватен субјект чија цел е заработка на пари. Причина и последица.Македонија има најниски давачки за нафтени деривати. Значи во главно е ОКТА крива за цената на безнинот не е најниска во Европа.
не сум сигурен дека е баш така...Јас само знам еден муабет кој ми го кажа еден вработен од киа моторс, дека нашава нафта во Германија не ги задоволува квалитетите/критериумите ни за греење, камо ли за возење, појака нафта користеле за греење, а ние овдека ја користиме за возење.
Македонија има најниски давачки за нафтени деривати. Значи во главно е ОКТА крива за цената на безнинот не е најниска во Европа.
Договорот од 1999 со Окта го потпиш Владата на Љупчо. Иако има регулаторна комисија Окта ги мота како сака со милион изговори за да ја зголеми цената. Да, во главно проблемот лежи во тоа што договорот и гарантира монопол на Окта до 2019. Самата приватизација по себе не е проблем проблем е што пазарот не е либерализиран.Значи да бидеме на јасно, јас договорот со Окта не го потпишав, го потпиша институцијата Влада на Република Македонија. Окта е приватен субјект чија цел е заработка на пари. Причина и последица.
Да, само што има потпишано писмо со кое се иницира приватизација на ОКТА, кое е искористено на судењето во арбитражниот суд во Париз со кое и се наложува на Македонија преку ОКТА тогаш на "Мамид оил Џет оил" да и плаќа оштета на компанијава со која ОКТА имала потпишано ексклузивен договор уште 1993 г. Башка што на судењето е викан 50 пати ко сведок, а не се појавил. И што е најинтересно сите тие писма и анекси кои содржат интересни работи а каде стои најверојатно и негов потпис, ги снемува по паѓањето од власт на ВМРО во 2002 ра. Тоа писмо го имаат приложено Грците, така да нека не те чуди што сега ги ебаваат како сакаат и неќат ни на разговор да ги примат. А Груевски си ќути и не превзема ништо пошто е усран, да не беше усран, до сега сигурно ќе гледавме спектакуларни апсења и на Љубчо и на Стојменов и на Маријан Ѓорчев. Тие се потписници само на меморандумот, тоа е првата страна од договорот, а спорните анекси никаде ги нема, иако во пракса гледаме дека се извршуваат. Плаќаме огромни пари за ефтина руска нафта без можност на регулаторна да и го провери квалитетот, што значи плаќаш за нешто што не си го добил, така да не ви држат споредбиве со Европа. И тоа сме обврзани да увезуваме огромни количини на нафта, мазут и гас.Договорот од 1999 со Окта го потпиш Владата на Љупчо. Иако има регулаторна комисија Окта ги мота како сака со милион изговори за да ја зголеми цената. Да, во главно проблемот лежи во тоа што договорот и гарантира монопол на Окта до 2019. Самата приватизација по себе не е проблем проблем е што пазарот не е либерализиран.
Каде министер за финансии беше кој?Договорот од 1999 со Окта го потпиш Владата на Љупчо. Иако има регулаторна комисија Окта ги мота како сака со милион изговори за да ја зголеми цената. Да, во главно проблемот лежи во тоа што договорот и гарантира монопол на Окта до 2019. Самата приватизација по себе не е проблем проблем е што пазарот не е либерализиран.
За големи договори и приватизации одговорен е премиерот а не министерот за финансии. На крајот на краиштата потписот на договорот е од премиерот. Како и да е. Сегашната влада во основа може да ја намали цената на горивата ако ги намали двачките кој и онака се релативно мали што би направило дупка во буџетот која мора да се покрива на други начини. Друго нешто чудно се случува со регулаторна комисија. Цената е повисока сега на горивата од 2008 кога цената на сурва нафта во денари беше повиска од сега дали Окта се изборила за повисоки останати производствени трошоци незнам само малку е сумљиво.Каде министер за финансии беше кој?
Проблемот лежи во лакомоста, цехот секој ден го плаќаме. И нема да плукам по Окта, она е приватен субјект, ќе плукам по Влада она ставила потпис на грабежот.
ОКТА е продадена на 8-ми мај 1999. Тогаш министер за финансии беше Борис Стојменов.Каде министер за финансии беше кој?
Проблемот лежи во лакомоста, цехот секој ден го плаќаме. И нема да плукам по Окта, она е приватен субјект, ќе плукам по Влада она ставила потпис на грабежот.
Дали е само Љупчо е прашање. Потписници, анал-изатори, експертски тимови и други...Главни играчи во вакви случаи барем јавно треба да се Министер за финансии, Министер за Економија, Премиер и делумно нешто може да извлече и Министер за Екологија (заради катастрофата во околните села и ниви). многу луѓе и компании се вмешани во овој проблем.Само, за тоа веќе никој не може да одговара, случајот е застарен и затоа сега Љубчо почна повторно да добива политички амбиции и да се сили.
Секако дека не е само Љубчо, ама тој беше премиер и сноси најголема одговорност. Инаку и потписници и останати инволвирани лица кои се офајдија од Окта има и во двата табора, па затоа нивниот „судир“ се сведува само на пресконференции во кои се обвинуваат меѓусебно и ефтин популизам.Дали е само Љупчо е прашање. Потписници, анал-изатори, експертски тимови и други...Главни играчи во вакви случаи барем јавно треба да се Министер за финансии, Министер за Економија, Премиер и делумно нешто може да извлече и Министер за Екологија (заради катастрофата во околните села и ниви). многу луѓе и компании се вмешани во овој проблем.
затоа вешот го вадат само во крајна нужда (поголема )Секако дека не е само Љубчо, ама тој беше премиер и сноси најголема одговорност. Инаку и потписници и останати инволвирани лица кои се офајдија од Окта има и во двата табора, па затоа нивниот „судир“ се сведува само на пресконференции во кои се обвинуваат меѓусебно и ефтин популизам.
...патишта и инфраструктура....so ima vrska OKTA neka ne se vadaat sega na OKTA !!!! koga 40 denari e AKCIZA KoN DRZAVATA NA LITRO BENZIN t.e 39 E epa aj sea racunajte a taa akciza treba da sluzi za patista i infrastruktura