Цени на горивата во Македонија (поскапување и поевтинување)

  • Креатор на темата Креатор на темата deXterche
  • Време на започнување Време на започнување
Она што не го забележуваш е дека со нафтата се ќе поскапи, бидејќи сакале или не таа учествува во секоја пресметка на било кој производ што го купуваш, а не само да не се возат автомобили и да се користи градски превоз.

Kako toa mislis ne zabelezuvam, pa normalno deka so porastot na cenata na naftenite proizvodi kje poskapi e se ostanato, aj da ne nabrojuvam, na pr. javniot prevoz i toj najverojatno kje poskapi za pet ili deset denari vo bliska idnina, isto taka i hranata, pa duri i cenite na komunaliite, danocite i.t.n.
Doduse zimava i dobro ni go spopikaa so smetkive za struja !!!
No eve aj kazi sto predlagas da pravime, te slusam t.e citam !!!
 
Она што не го забележуваш е дека со нафтата се ќе поскапи, бидејќи сакале или не таа учествува во секоја пресметка на било кој производ што го купуваш, а не само да не се возат автомобили и да се користи градски превоз.
Учествува само со помал процент, бидејќи повеќето произведувачи користат струја во летниот период(ладилници,вентилатори итн.).За разлика од зимскиот користат нафта,мазут.... за загревање (одржување на температура во оранжериите..).Единствено за што се користи нафта во летниот период е за транспорт.
И мислам дека поголемите компании цената си ја договараат сами со нафтените компании.
 
Ние сме процентуално земено место каде што живает едни од најглупите луѓе во светот.....затоа и сме некаде во 15 век со развојот, во однос на останатиот дел на Европа.....

Da tocno glupi sme, no dali koga nekoj kje otide da polni gorivo na nekoja benz.pumpa kje go prasaat dali e pameten ili glup !!!
I da si pameten i da si glup, isto ti se fakja, cenite ne prasuvaat i ne biraat !!!
--- надополнето: 29 февруари 2012 во 20:08 ---
Абе кај да е се ближи крајот на оваа влада.

Bas ne zabole za toa dali i se blizi ili ne krajot na vladata, temava se odnesuva za najnovite pokacuvanja na cenite na gorivata !!!
Neka se gonat i ednite i drugite !!!
 
и денес не се мрдаше од гужви во сообраќајот,ја молам Владата да ги качи горивата над 120мкд за литар да ги растерети гужвите веќе еднаш !
 
Добро, сеуште неможам да разберам зошто толку плачење на тема поскапе горивото насекаде околу мене. На телевизија, интернет, весници сите само за тоа брујат. Ок, треба, но не би било лошо некој да излезе и со поконкретни информации колку горивото реално учествува во производството. Не е лошо да се направи груба калкулација колку тие фамозни 5 денари по литар влијаат на 1 леб од почеток до крај.
Значи ок е да се качи цена на лебот за 1 денар ако се зголемат трошоците на транспорт, но луѓе, колку треба да се зголеми цената на 1 литар гориво за тоа да влијае на цената на лебот? Неможе на секои 5-10 денари поскапено гориво да поскапуваш производи за неколку денари. Зошто правите(ме) прости споредби кои имаат за цел да ги оправдаат поскапувањата?
Па зарем не треба да се земат во предвид и други фактори од тип: комерцијалистот кој пред 20 години возел 101 или голф лапал 15-тина литри бензин на 100км, а денес со новите возила потрошувачката му е само 1/3. Што и ако е поскапено горивото за три пати кога развојот на технологијата директно ја намалува производната цена? Истиот комерцијалист пред 10 години вртел по 200км дневно, а денес вклучува скајп, прима меилови, и сл. и не прави такви трошоци (не толку). Зарем оние старите ќумбиња од автобуси кои трошеа 100/100 и се возеа „рентабилно“ по старите цени на градски превоз ќе ги споредуваме со новите автобуси и нивната потрошувачка? Зарем не требаше на име на оптимизирани превозни трошоци со новите автобуси да ја намалат и цената на превозот?
Докога ќе не е*ат со неосновани поскапувања? Не велам дека нафтата не влијае на производната цена, но има премногу други фактори од кои многу со години наназад ја намалуваат ... зошто тоа никој не го зема во предвид кога најавува поскапување?
 
Добро, сеуште неможам да разберам зошто толку плачење на тема поскапе горивото насекаде околу мене. На телевизија, интернет, весници сите само за тоа брујат. Ок, треба, но не би било лошо некој да излезе и со поконкретни информации колку горивото реално учествува во производството. Не е лошо да се направи груба калкулација колку тие фамозни 5 денари по литар влијаат на 1 леб од почеток до крај.
Значи ок е да се качи цена на лебот за 1 денар ако се зголемат трошоците на транспорт, но луѓе, колку треба да се зголеми цената на 1 литар гориво за тоа да влијае на цената на лебот? Неможе на секои 5-10 денари поскапено гориво да поскапуваш производи за неколку денари. Зошто правите(ме) прости споредби кои имаат за цел да ги оправдаат поскапувањата?
Па зарем не треба да се земат во предвид и други фактори од тип: комерцијалистот кој пред 20 години возел 101 или голф лапал 15-тина литри бензин на 100км, а денес со новите возила потрошувачката му е само 1/3. Што и ако е поскапено горивото за три пати кога развојот на технологијата директно ја намалува производната цена? Истиот комерцијалист пред 10 години вртел по 200км дневно, а денес вклучува скајп, прима меилови, и сл. и не прави такви трошоци (не толку). Зарем оние старите ќумбиња од автобуси кои трошеа 100/100 и се возеа „рентабилно“ по старите цени на градски превоз ќе ги споредуваме со новите автобуси и нивната потрошувачка? Зарем не требаше на име на оптимизирани превозни трошоци со новите автобуси да ја намалат и цената на превозот?
Докога ќе не е*ат со неосновани поскапувања? Не велам дека нафтата не влијае на производната цена, но има премногу други фактори од кои многу со години наназад ја намалуваат ... зошто тоа никој не го зема во предвид кога најавува поскапување?

Истиот комерцијалист пред 10 години немал интернет, немал кабелска, немал мобилен.
Сега секој трет има кола, па разбирливо од каде толку плачење.
 
Докога ќе не е*ат со неосновани поскапувања? Не велам дека нафтата не влијае на производната цена, но има премногу други фактори од кои многу со години наназад ја намалуваат ... зошто тоа никој не го зема во предвид кога најавува поскапување?

Главниот превоз не се остварува со коли, нели. Потрошувачката е над 35литри на 100км, а постарите и до 40литри на 100. Последното покачување на нафтата, на релација Скопје- Дојран ги зголеми трошоците за 30 евра. Тие 30 евра веќе неможат да се поднесат од џебот на превозникот, бидејќи и онака е празен. 30 евра се пренесуваат на увозникот. Увозникот денес ќе добие десет камиони со по 30 евра плус, значи 300 евра. 20 работни дена по 300 евра плус доаѓа 6000евра. Ова увозникот неможе да го поднесе на свој џеб. Го префрла на производот. Прозиводот се качува на истиот начин за да се извадат 6000евра кои се плус од денес. И на крај тој производ го купуваш ти и стануваш посиромашен за 3 денари. Денес 3 ден, утре 3 до крај на година ќе се соберат.
Исто ставете го покачувањето на струјата, вкалкулирано во цената на производот.
Сепак не се неосновани, туку основани.
 
Главниот превоз не се остварува со коли, нели. Потрошувачката е над 35литри на 100км, а постарите и до 40литри на 100. Последното покачување на нафтата, на релација Скопје- Дојран ги зголеми трошоците за 30 евра. Тие 30 евра веќе неможат да се поднесат од џебот на превозникот, бидејќи и онака е празен. 30 евра се пренесуваат на увозникот. Увозникот денес ќе добие десет камиони со по 30 евра плус, значи 300 евра. 20 работни дена по 300 евра плус доаѓа 6000евра. Ова увозникот неможе да го поднесе на свој џеб. Го префрла на производот. Прозиводот се качува на истиот начин за да се извадат 6000евра кои се плус од денес. И на крај тој производ го купуваш ти и стануваш посиромашен за 3 денари. Денес 3 ден, утре 3 до крај на година ќе се соберат.
Исто ставете го покачувањето на струјата, вкалкулирано во цената на производот.
Сепак не се неосновани, туку основани.

Извини некако неможам да ја разберам калкулацијата. Релација Скопје-Дојран или било која друга од 200км ... значи во двата правци 400км. На 400км ќе се потрошат 140 литри дизел, што согласно зголемувањето изнесува 280 денари. Дополнително, оптимизиран транспорт би значел возилото да не оди празно на враќање, или пак ако веќе оди и потрошувачката му е помала, сигурно не троши исто. Но како и да е ... нека се 280 денари. Како стигна до цифра од 30 евра? И повторно ќе кажам, цената на транспортот не зависи само од цената на горивото ... самите возила се поисплатливи од старите, имаше нели некои намалувања на регистрацијата, порано една церада од квадрат била 50 евра, денес е 10, цените на телефонски импулс се намалени, па и бесплатни во групи, дополнително шоферот има мобилен па во секое време може да се пренасочи на нов транспорт на враќање, евиденцијата и организацијата на работењето е подобрена значи помалку вработени и сл. Но тоа се ефекти кои никој не ги калкулира?
Пак ќе го повторам делот ... не велам дека не влијае, но неможе секое поскапување на било кој енергенс да влијае во цената во ист процент за колку е поскапен. Лебот поскапе пред еден месец? Врз основа на што ќе поскапува сега повторно, поради горивото? Жалосно смешно.
 
Извини некако неможам да ја разберам калкулацијата. Релација Скопје-Дојран или било која друга од 200км ... значи во двата правци 400км. На 400км ќе се потрошат 140 литри дизел, што согласно зголемувањето изнесува 280 денари. Дополнително, оптимизиран транспорт би значел возилото да не оди празно на враќање, или пак ако веќе оди и потрошувачката му е помала, сигурно не троши исто. Но како и да е ... нека се 280 денари. Како стигна до цифра од 30 евра? И повторно ќе кажам, цената на транспортот не зависи само од цената на горивото ... самите возила се поисплатливи од старите, имаше нели некои намалувања на регистрацијата, порано една церада од квадрат била 50 евра, денес е 10, цените на телефонски импулс се намалени, па и бесплатни во групи, дополнително шоферот има мобилен па во секое време може да се пренасочи на нов транспорт на враќање, евиденцијата и организацијата на работењето е подобрена значи помалку вработени и сл. Но тоа се ефекти кои никој не ги калкулира?
Пак ќе го повторам делот ... не велам дека не влијае, но неможе секое поскапување на било кој енергенс да влијае во цената во ист процент за колку е поскапен. Лебот поскапе пред еден месец? Врз основа на што ќе поскапува сега повторно, поради горивото? Жалосно смешно.

Транспортот воопшто не е покачен една година. Имаше некоја корекција со Бугарија ради митото, но цените воглавном останаа исти една година. Нафтата од минатата година до сега колку пати се покачи? Релацијава е една од константните кој се возат само низ МКД. Цената не е променета втора година. Сите промени беа во џебот на превозниците под притисок на компаниите за да нема покачување на цените на производите. Ако некој го интересира ќарот на оваа релација е 300денари, со платен шофер. Она со повратни тури во Македонија не е можно, нема такво стопанство. Каде е амортизацијата, гумите се по 450 евра една, казните, деловите, мајсторите, па и телефоните кога веќе ги спомена.Цените на транспорт пред 5/6 години беа повисоки од колку што се денес, а нафтата е драстично поскапена. А транспортот секогаш е предзнак за стопанството, кога тој оди надоле, тогаш стопанството нема кондиција.
Брашното се увезува, шеќерот, сол...Кога на ваква мала релација трошоците се подигаат за 30 евра, што останува на релацијата од каде се увезуваат овие основни продукти. Незнам од кои причини лебот се покачи за еден денар (мислам дека е струјата), но знам дека сега реално цените на транспорт ќе се покачат и ќе има повторен скок на основните продукти.
 
Извини некако неможам да ја разберам калкулацијата. Релација Скопје-Дојран или било која друга од 200км ... значи во двата правци 400км. На 400км ќе се потрошат 140 литри дизел, што согласно зголемувањето изнесува 280 денари. Дополнително, оптимизиран транспорт би значел возилото да не оди празно на враќање, или пак ако веќе оди и потрошувачката му е помала, сигурно не троши исто. Но како и да е ... нека се 280 денари. Како стигна до цифра од 30 евра? И повторно ќе кажам, цената на транспортот не зависи само од цената на горивото ... самите возила се поисплатливи од старите, имаше нели некои намалувања на регистрацијата, порано една церада од квадрат била 50 евра, денес е 10, цените на телефонски импулс се намалени, па и бесплатни во групи, дополнително шоферот има мобилен па во секое време може да се пренасочи на нов транспорт на враќање, евиденцијата и организацијата на работењето е подобрена значи помалку вработени и сл. Но тоа се ефекти кои никој не ги калкулира?
Пак ќе го повторам делот ... не велам дека не влијае, но неможе секое поскапување на било кој енергенс да влијае во цената во ист процент за колку е поскапен. Лебот поскапе пред еден месец? Врз основа на што ќе поскапува сега повторно, поради горивото? Жалосно смешно.
Па добро бе, треба ли да се скицираа за да сватиш ? Леондра ти ги наброја само цените на превозот и тоа за шлепер од граница до магациц, а од магацин до продавница стави + 2х30=60 еу ( минимално ) микро дистрибуција,таа роба за општа потрошувачка треба ли да се разнесе по продавници ( комбиња , пикапи , фургони , леки коли ) стај му и на тоа трошок во горива,треба ли кмерцјалист да пројде по сите дуќани со лека кола да направи порачки стави му и на тоа + 60 еу , и уште многу други служби кој трошат гориво, и сигурно дека газдата нема да се откаже од профитот. Или ке намали плати ( и така се мали па ке му избегаат сите и ке цица палци ) или ке ги покачи цените.
Епа сигурно дека ке ги покачи, а да не праиме муабет за производство на житни култури трактори комбајни,камиони за транспорт, да не спомнуваме мото култиватори во оранжерии,да не редам понатака доста е.
Збориш ама на кого збориш.
 
Па добро бе, треба ли да се скицираа за да сватиш ? Леондра ти ги наброја само цените на превозот и тоа за шлепер од граница до магациц, а од магацин до продавница стави + 2х30=60 еу ( минимално ) микро дистрибуција,таа роба за општа потрошувачка треба ли да се разнесе по продавници ( комбиња , пикапи , фургони , леки коли ) стај му и на тоа трошок во горива ...
Брашното се увезува, шеќерот, сол...Кога на ваква мала релација трошоците се подигаат за 30 евра, што останува на релацијата од каде се увезуваат овие основни продукти. Незнам од кои причини лебот се покачи за еден денар (мислам дека е струјата), но знам дека сега реално цените на транспорт ќе се покачат и ќе има повторен скок на основните продукти.

Значи незнам зошто би ми цртал кога ми е се јасно исцртано. Дали некаде кажав дека не треба да се поскапат производите? Не. Кажав дека некој треба да даде отчет зошто се поскапуваат. Лебот поскапе за 2-3 денари пред неполн месец, сега ќе поскапи повторно за 2-3? Што се смени толку на пазарот што влијае 10% на цената на лебот за неполн месец? Незнам што е тоа што не го разбирате. Нека поскапи превозот и 50 евра, па и за комерцијалистите уште 50, нека поскапе и струјата, се по ред, пак е тоа занемарлив износ кога ќе се пресмета колку леб може да се произведе од брашното кое ќе се превезе во тој циклус. Во меѓувреме се намалени трошоци за капитални инвестиции, платите нормално се замрзнати ... тогаш што влијае? Појавувањето на новата серија на Ауди џипови? Ок, и треба, но без притоа да се силува пазарот.
Нафтата поскапува на светски пазар, поскапува и кај нас ... јасно е, така и треба. Но кога нафтата паѓа, кај нас во најдобра рака мирува, а понекогаш и расте ... зарем за тоа не треба да барам објаснување? Знам, џабе објаснувањето, но сепак сакам да го барам, тоа е мое право, а обврската на другата страна да ми го даде јасно дека нема да се испочитува до крај.
Еве за да не ми црташ, може јас да ја доцртам сликата? Горивото е мал проблем ... на пазар на кој не владее хаос, безмалку и не е проблем. На нашиот таканаречен пазар повеќе влијаат недефинирани давачки од тип казни, рекети, провизии и сл. кој нормално дебело на крај ги плаќаме ние. Во нормална економија неможе да се случи по намалување на цена на енергенси, олеснувања од државата, испуштени работници, добиени донации и др., цената на производот повторно да порасне. Реално повеќе ме плаши тоа што кај и да е повторно ќе треба да се полнат резервоарите на автомобилите на УЈП отколку самата цена на горивото.
 
И на крај тој производ го купуваш ти и стануваш посиромашен за 3 денари. Денес 3 ден, утре 3 до крај на година ќе се соберат.
Исто ставете го покачувањето на струјата, вкалкулирано во цената на производот.
Сепак не се неосновани, туку основани.

А можи производот да остане некупен поради високата цена, па да пропадне увозникот продавачот и така натаму, тоа како опција го немаш во твоето размислување :icon_lol:.
 
А можи производот да остане некупен поради високата цена, па да пропадне увозникот продавачот и така натаму, тоа како опција го немаш во твоето размислување :icon_lol:.

Може ти и на диета да се ставиш па да ослабеш од целава ситуација и тоа земи го во комбинација :icon_mrgr:
 
Може ти и на диета да се ставиш па да ослабеш од целава ситуација и тоа земи го во комбинација :icon_mrgr:

Види сега ние можи и на леб и сол да преживееме не е проблем тоа, а во Сабота ќе имам два три саати луфта да ја проверам динамиката на градба на проект Скопје 2014 :icon_lol:.
 
Ова со поскапувањето на бензинот ќе влијае на кого-како. На пример, тој што купил кола од над 20000 евра, нема да му мења многу ако го поскапат бензинот. На крај краева, ако веќе живеете во Скопје, не морате да идете на пример на работа со кола. Фатете си автобус, идете со точак, или барем со мотор, колку-толку ќе бидете во ќар. Но еве како што можам да приметам во градот, уште си фрчат коли како во времето кога бензинот беше 65 денари.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom