kakva fiesta odlicna e kiata 5 godini garancija isto kako da vozis toyota kvalitetot e golem bar gledam po taksi kolive koi se vozat vo ohrid posebno hyundai se iskinaa od vozenje tesko se rasipuvaat gore dole tuka se i kia ista zemja gi proizveduva juzna koreja
Другар не мора да значи е вистина тоа што го кажуваат на рекламите со реалноста, како што кажа членот погоре. Јас гледав емисија за автомобили каде што објаснува дека колите вистински трошат барем 20-40% повеќе од она на проспектите.Колата е кеиф и џабе ќе ти кажуваме што да земиш, јас сум изгорен за јапонец но во последно време размислувам за Ц3 со ХДИ моторот кој има најмала потрошувачка од конкурентите од причина што е многу поефтин од јапонците со дизел мотори.
Ако планираш да ја возиш многу тогаш земи ја на размислување понудата од 11.300 ако не се лажам за Ц3 ХДИ.
Секако дека е Германска...Сепак фиеста би одбрал барем Германска е
Знам дека нема да троши 3.7 во секој случај, ама сепак мислам дека ќе биде далеку помалку од бензинските мотори на останатите конкутренти.Другар не мора да значи е вистина тоа што го кажуваат на рекламите со реалноста, како што кажа членот погоре. Јас гледав емисија за автомобили каде што објаснува дека колите вистински трошат барем 20-40% повеќе од она на проспектите.
А и плус франциските ХДИ мотори не знам баш колку се издржливи.
Колата е кеиф и џабе ќе ти кажуваме што да земиш, јас сум изгорен за јапонец но во последно време размислувам за Ц3 со ХДИ моторот кој има најмала потрошувачка од конкурентите од причина што е многу поефтин од јапонците со дизел мотори.
Ако планираш да ја возиш многу тогаш земи ја на размислување понудата од 11.300 ако не се лажам за Ц3 ХДИ.
Јас сум изгорен за Toyota Auris D4D, ама ептен се поскапи од корејциве и во овој случај цитроенов во неговата класа.Samo toyota corola mu e majkata
Се зезаш? Или појма немаш шо збориш?А и плус франциските ХДИ мотори не знам баш колку се издржливи.
Имам најмалку двајца познаници кои возат сеуште оние мали Киа Прајд, а стари се преку 20тина години и до сега се ситници менувале на колите и велат само да се има парки би земале пак Киа ново. Не знам зошто сите одма се фаќате за тоа да не купува ново, за 3-4години ќе изгубел, ќе немал вредност да го продаде бла бла. Па ти купуваш ли кола за да планираш во иднина да ја продаваш или да ја возиш следните 10години па и повеќе? Не разбирам, имам пријател кој така размислува, купи пред 3 години нова астра за 14000евра и сега вика ништо не можам да и извадам, сакам бмв сакам ова она на старо, за мене е тоа будалаштина, нова земал, ќе ја продавал само да вози бемвејци и мечки стари по 20тина години.Секако дека е Германска...
Иначе како млад и неискусен возач би ти препорачал како прва кола да си земеш нешто од 2.500-3.000 евра половно, голф, корса или слично, евтино одржување ќе имаш, и не трошат многу, вози ја 3-4 години додека да стекнеш искуство, па после види си што понатака, и после толку години на таа кола 500 евра највеќе можеш да изгубиш при продажба, а и ако ја чукнеш нешто имаш евтини половни делови на кило. Додека ако земеш Киа Рио на ново, таа после 3-4 години од 11.000 евра, како сакаш одржувај ја, ни гребаница нека нема, вредноста ке и е околу 4.500 евра, а башка пробај најди некој дел за Киа Рио по плацевите и отпадите. А верувај после 3-4 години ке сакаш нешто подобро и побрзо. Исто така побарај колку коштаат редовните сервиси, уље, филтри, ценовник на делови... Не е баш така розово, купи кола и испружи нозе.
Тоа ми е и мене,ти кажав напунетае со елетроника,што ми се допаѓаИмам најмалку двајца познаници кои возат сеуште оние мали Киа Прајд, а стари се преку 20тина години и до сега се ситници менувале на колите и велат само да се има парки би земале пак Киа ново. Не знам зошто сите одма се фаќате за тоа да не купува ново, за 3-4години ќе изгубел, ќе немал вредност да го продаде бла бла. Па ти купуваш ли кола за да планираш во иднина да ја продаваш или да ја возиш следните 10години па и повеќе? Не разбирам, имам пријател кој така размислува, купи пред 3 години нова астра за 14000евра и сега вика ништо не можам да и извадам, сакам бмв сакам ова она на старо, за мене е тоа будалаштина, нова земал, ќе ја продавал само да вози бемвејци и мечки стари по 20тина години.
Тоа е исто како еден кретен на татко ми му вика, абе што си земал тоа Киа на 5000км ќе рикне машина, а ние преку 8000 км тогаш пројдовме, вика да видиш ја што добар Цитроен ќе земам за 2000евра. Се гледа колку памет носи, ти куди нова кола од скоро 10.000евра а фали извозено по странство ѓубре за 2000евра за кое уште трипати по таа цена ќе даде по сервиси.
Здравје боже да ме служи немам намера нити да го продавам Киа Рио 2010 нити да го менувам. Не знам каде читав деновиве дека Хјундаи и Киа во 2011 имале рекорден број продадени возила, Кореа Рулз!
Би додал за Киа, сум се возел во тие цитроени 1,2,3 и 4, во Риово е некако најкомотно и напред и позади. Пиканто е ептен тесно позади.
Ми се допаѓа што има слот за усб и аукс долу пред мењачот, усб стик и хард диск со музика го чита дупло побрзо него кај мене дома на компјутер.