кажи ми ти мене на колку ампера го ограничи и колку вкнупно електроники имаше? плочите на кое растојание ти беа олкав генератор едно др. го заврши ли го тестираше стај на кола не стај. не биди скржав со информации гукни нешто
скржав сум на информации... прво зашто не сум завршил со тестирање... второ, затоа што несакам непотполни информации... трето затоа што пола кажано или избрзано кажано па после пу пу не важи, (демек не било така тебало вака) изгледа не соодветно и не сериозно... и четврто и последно, сакам да дискутирам со оние кои пробуваат и се судруваат со проблеми па начин на кој ги решаваат ... значи сакам да кажам, инвестирајте и вие, потрошете некоја паричка, експериментирајте па заедно да склопиме резиме, а не се готовански да се чека, некој да ви сервира на тацна, да ви опише на што се проблеми наишол и платил од џеб за да ги реши а вие само да ископирате и да си направите... тоа не е фер... ако сакате се спремно, ете ви ги типовите од велес на линкот, платете и ке добиете готово, па кога ке се деси некоја глупост, ке имате и на кого да му кренете телефон и да му се исцркате...
ај да не мислите дека сум обичен ќењарош, јас прв ке почнам:
базично, информации кои јас до сега ги добив:
-25 ампера повлекување одкако ке загрее. на ладно е помалку и секако како се намалува количината на водата (дестилирана) помегу келиите, така се зголемува повлекувањето, од проста причина што концентрацијата се зголемува. со дотурање на вода се врака на нормала.
-како концентрат пробувам со НАТРИУМ ПЕРОКСИД... претхо пробував со НАТРИУМ ХЛОРИД. и двете даваат потполно исти резултати...
-литража на ХХО е околу 4 на минута ама во тоа има и водена пареа. некој спомна (мислам дека ти беше) дека ке искапела водата низ ауспух... не е точно, при силна детонација во клип, поготово на дизел моторите при огромен притисок, измешана со гориво, се што е водена пареа, на лице место се раложува и согорува исто како ххо, и секако го поддржува горењето и ефикасноста и на горивото и на гасот, сем што ако се претера со количината на пареата може да дојде до топење на карики и клип.
- монтирано е на дизел мотор на форд 1.8. сега за сега гледам само мала т.е. минијатурна разлика, т.е далеку е од оние 30-80% заштеда.... дискутираме во проценти со 1 бројка...
-електрониките си ги нарачав од интернет преку и беј...
доста е сега за сега... да ве видам вас сега...