А1 Македонија

E па VIP-овци знам дека го читате форумот....

Користам (плаќам) осум постпејд телефони, одговор за продолжување на договорот треба да дадам за неповеќе од десет дена, одговорот ќе биде големо не (еднаш се заебав..го продолжив договорот)..... причина...сите олеснувања, бонуси, ова она итн ги даваат на новите корисници и корисниците на припејд, ние старите корисници може да го пушиме...
... абе луда работа... кога ги прашуваш .... зошто кога веќе и така така плаќам поскапа тарифа од новите корисници по автоматизам не ми го прилагодат пакетот спрема новото и соодветната сума ....следи безобразен одговор, така си потпишал.
... е сега се моите пет минути...со VIP не потпишувам веќе ништо!
 
E па VIP-овци знам дека го читате форумот....

Користам (плаќам) осум постпејд телефони, одговор за продолжување на договорот треба да дадам за неповеќе од десет дена, одговорот ќе биде големо не (еднаш се заебав..го продолжив договорот)..... причина...сите олеснувања, бонуси, ова она итн ги даваат на новите корисници и корисниците на припејд, ние старите корисници може да го пушиме...
... абе луда работа... кога ги прашуваш .... зошто кога веќе и така така плаќам поскапа тарифа од новите корисници по автоматизам не ми го прилагодат пакетот спрема новото и соодветната сума ....следи безобразен одговор, така си потпишал.
... е сега се моите пет минути...со VIP не потпишувам веќе ништо!

Дали тоа значи дека на старите корисници што треба да го продолжуваат договорот не им следува двојно повеќе разговор т.е. новата понуда?
 
E па VIP-овци знам дека го читате форумот....

Користам (плаќам) осум постпејд телефони, одговор за продолжување на договорот треба да дадам за неповеќе од десет дена, одговорот ќе биде големо не (еднаш се заебав..го продолжив договорот)..... причина...сите олеснувања, бонуси, ова она итн ги даваат на новите корисници и корисниците на припејд, ние старите корисници може да го пушиме...
... абе луда работа... кога ги прашуваш .... зошто кога веќе и така така плаќам поскапа тарифа од новите корисници по автоматизам не ми го прилагодат пакетот спрема новото и соодветната сума ....следи безобразен одговор, така си потпишал.
... е сега се моите пет минути...со VIP не потпишувам веќе ништо!
Нема љутиш таков договор си потпишал, како шо не смее да ти ја покачи цената, така не може да ти ја намали, шо си потпишал тоа добиваш, затоа е д о г о в о р.
 
Нема љутиш таков договор си потпишал, како шо не смее да ти ја покачи цената, така не може да ти ја намали, шо си потпишал тоа добиваш, затоа е д о г о в о р.

Нема љутиш, нема нов договор, чао пријатно, отидоа осум броја кај друг оператор...:cool:
--- надополнето: Nov 22, 2011 9:09 PM ---
Дали тоа значи дека на старите корисници што треба да го продолжуваат договорот не им следува двојно повеќе разговор т.е. новата понуда?
Им следува...
...но не е тоа поентата..... сега кога треба да продолжам ми следува, а досега плаќав а користев дупло помалку од новите корисници... е јбг..нече мочи!
 
Колку бесплатни пораки има во Вип постпејд?
Ме интересира откако ќе истече 2 годишниот договор на пример со Вип смарт 240, основната претплата останува 240 или пак плаќаш само ако ги надминеш бесплатните минути?
 
Нема љутиш, нема нов договор, чао пријатно, отидоа осум броја кај друг оператор...:cool:
--- надополнето: Nov 22, 2011 9:09 PM ---

Им следува...
...но не е тоа поентата..... сега кога треба да продолжам ми следува, а досега плаќав а користев дупло помалку од новите корисници... е јбг..нече мочи!

Нешто не разбирам,ако зборуваш за новата тарифа што се нуди сега што дааваат дупли минути од предходната тарифа ?
1. Оваа промоција е скоро 1 месец.
2. Ти можеш да направиш нов договор 3 месеца пред да ти истече договорот, со нов договор за 24 месеца, и немој да ми кажеш дека Вип ти рекол дека неможе да потпишеш со новите тарифи?
3. Ако имаш договор со таа од пола месечна претплата и сеа сакаш да имаш со новите тарифи, автоматски ти се губи пола претплата.
Сегде е исто и каде и да одиш, ако најдеш поефтино од Вип во моментот, пиши да одам и јас.
 
Нешто не разбирам,ако зборуваш за новата тарифа што се нуди сега што дааваат дупли минути од предходната тарифа ?
1. Оваа промоција е скоро 1 месец.
2. Ти можеш да направиш нов договор 3 месеца пред да ти истече договорот, со нов договор за 24 месеца, и немој да ми кажеш дека Вип ти рекол дека неможе да потпишеш со новите тарифи?
3. Ако имаш договор со таа од пола месечна претплата и сеа сакаш да имаш со новите тарифи, автоматски ти се губи пола претплата.
Сегде е исто и каде и да одиш, ако најдеш поефтино од Вип во моментот, пиши да одам и јас.
Ајдеее..уште еден кој не ја сфатил поентата....
... абе не е работата во потпишувањето на нови договори... убаво пишав..

кога ги прашуваш .... зошто кога веќе и така така плаќам поскапа тарифа од новите корисници по автоматизам не ми го прилагодат пакетот спрема новото и соодветната сума ....следи безобразен одговор, така си потпишал.

...да се разбереме... сите олеснувања, бонуси, дополнителни услуги, поефтинувања итн... компанијата нас не ни ги дава зошто многу не сака, туку дека на тоа е приморана од конкуренцијата, е сега зошто тоа само за новите корисници, зошто и старите корисници без обзир на тоа кога им се склучени договорите не бидат прилагодени спрема новото во склад со сумата на која се обврзале (како што тоа ми го направи кајблтел пред некој месец без некое официјално потпишување), значи не намалување на тарифата тука само ускладување спрема новонастанатата ситуација, во спротивен случај се осеќаме револтирано, закинати, заебани, запоставени, да не речам прелажани итн...

....е ради ова е мојот револт поради кој ВИП до крајот на неделата ќе изгуби осум постпејд претплати а во најскоро време и неколку припејд броја... додека им истече кредитот, после СИМ картиците ги чека чекич.
 
Има ли начин од ВИП да ми го кажат бројот којшто ми се јавил како скриен ?
Вака во салон не, али ако имаш дебели врски со некој вработен може да ризикува и да ти го каже. btw Блокирај и нема да те замарат ;)
 
Само мене ме ебава мрежата посабалечки?
Живци и нерви искинав.
 
како може да блокира скриен број ? :vozbud:
Па сигурно мисли на опција во телефонот да ги одбива сите повици со скриен број, или ако има опција операторот да блокира да неможе да ти вртат од скриен, некаква услуга да не има..
 
Вака во салон не, али ако имаш дебели врски со некој вработен може да ризикува и да ти го каже. btw Блокирај и нема да те замарат

Абе важи :)) ако врски...НЕ, ќе се јавиш у контакт центар и ќе пријавиш дека те замара некој точно у толку у толку саат, они ќе си испитаат и ќе го блокираат тој број...
 
E sega jas sum prezadovolen od vip, otkako sum kaj niv najeftino plakjam a dobivam minuti da se utepuvas od zborenje, no eve i mene mi zavrsuva dogovorov nabrzo i jas sum revoltiran od biznis politikata nivna, ne mi e jasno...sakam da zemam dobro telefonce ama nemame nie germanski standard pa jas da plakam 30.000 plus vo kesh pa fino lepo im rekov dali moze da dogovorime na rati pa da mi stiga ratata dodadena na mesecnata faktura vikam vaka barem ke im kupam a oni ke kjarat znaci WIN WIN situacija, mi vikaat ne moze i sega se izrevoltirav pa barem koga ke dojdat moite pet minuti mozam jas da si resavam sto kako, najverojatno na prepaid ke odam staj si za 300 denara mesecno i uzivaj a vaka im davav 2000 mesecno pa neka vidat koj gubi
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom