Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Епа да..ама ако беа како кај горниот пример...Ако се вака на пример неважи тоа
1 0 1 1 1 1 1 1
0 0 1 1 1 1 1 0
1 1 1 1 1 1 0 1
0 0 1 0 0 1 0 1
public class Main {
/**
* @param args
*/
public static void main(String[] args) {
// TODO Auto-generated method stub
int [][]proben = {{1, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 1},
{0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 1}};
System.out.println("Rezultat: " + maxPravoagolnik(proben,4, 8));
}
static int maxPravoagolnik(int [][]pole, int brRedovi, int brKoloni)
{
int broj = 1;
int mRes = 1;
for (int i = 0; i < brRedovi; i++) {
for (int j = 0; j< brKoloni; j++)
{
if (pole[i][j]==1)
{
//ideme na proverka
//pocetno teme e i,j
for (int ii=j+1; ii<brKoloni; ii++)
{
if (pole[i][ii]==1)
{
mRes = proveri(pole, i, j, ii, brRedovi);
if (mRes>broj) broj = mRes;
}
}
}
}
}
return broj;
}
static int proveri(int [][]pole, int red, int pocKolona, int krajKolona, int brRedovi)
{
int redovi = 1;
boolean ok = true;
for (int i=red+1; i<brRedovi; i++)
{
for (int j=pocKolona; j<=krajKolona; j++)
{
if (pole[i][j]==0) ok=false;
}
if (ok)
{
redovi++;
}
else
break;
}
return redovi * (krajKolona-pocKolona+1);
}
}
Зошто да не важи ако е така?
Важи секако.... само треба малку да помислиш. Прилично комплицирана е задачата..
:nenene: Познавањето на структурата на матрицата и некои основни и математички операции со неа, воопшто не мора да значи дека партал ќе ги правиш понатака сите задачи со нив. Во крајна мера, повеќето задачи ги користат матриците за складирање, а операциите воопшто не наликуваат на операции со матрици. Во Dynamic Programming moже да работиш со матрици во 5та димензија па и повеќе, така да верувам дека се што е тривијално, овде отпаѓа.Овие матриците многу ми лежат... Да пишуваа 10-ка ке ја решев за 5-10 минути. Ама вака, некако ме мрзи. Седни подумај се малце како оди логиката, читај што инструкции ти дава Димитар и толку. Еднаш ко ке му ја најдиш цаката понатаму лесно е боза![]()
Што ги замараат децава со апстрактни срања као матрици. Развивање на логички способности, ма дај не зезај. Да, сигурно тоа го прават у САД тоа.
И ја така мислев дека у САД даваат овакви примери, ама коа седнав да читам Sun Microsystems за Java врска немаат со ова. Убави фини примерчиња од секојдневен живот и после тоа сам си правиш можности да донесуваш многу поинтелегентни решенија на задачи него ли овака, да го тупиш паметов со глупости кои у реалност никад нема да ти се најдат коа работиш у некоја фирма ко овие нашиве!
Ај програмери да ве замолам за голема помош.
Значи ми треба програма во Ц++ за структура од податоци. Не барам од вас некој да ја напрај од корен (освен ако има желба нормално), зошто програмата е огромна, ама ако на некој шо учел структури од податоци му се наоѓа низ компјутер код ќе ми сврши голема работа ако ми поможи.
Вака сеа објаснението ќе го дам за програмата на англиски, за да се разбериме, оти ако преведвам си ебала мајката.
Write a C++ class that implements all the functions of an ordered dictionary using (2,4) tree.
За да нема забуни клавам линкој шо ги објаснуват зборојте во задачата.
Значи пак ќе кажам, ако некој има нешто слично или пак ако на некој му е предизвик да напрај нешто нека се кажи. Е така, оти немам време ИЧ, презафатен сум со сколија и со работа, а немам ни нерви. За до среда чекам некој да се јави со решение. Фала многу пријатно.
Ем бараш помош, ем те мрзи да објаснуваш. Ауф, ептен си ја наредил. Епа мене сега ме мрзи да ги следам линковите и да преведувам. :smir:
Ај конкретизирај го проблемот, кажи како да бидат складирани податоците (во меморија или на диск), побарувањето од функциите и структурата на дрвото, па ќе видам што можам.
Не ме мрзи да објаснувам, туку нејќам да стани недоразбирање. Не можам да преведам на македонски, оти некој ќе си помисли дека станува збор за речник со зборој.
Значи се работи за „речник“ како структура од податоци имплементирана со бинарно „дрво“. Шо значи ова?
Речник е структура за складирање на податоци која складира објекти кои се состојат од податоците кои ги содржи објектот, значи некои вредности и еден „клуч“ односно бројче кое претставува покажувач со кој може да се повика тој елемент, односно да се бара низ „речникот“. Во речникот 2 или повеќе елементи може да имаат ист „клуч“.
Пример практичен за да се разбери подобро. Складираме објекти од класа Корисник (земаме предвид дека постои таква класа) и во речникот ги подредуваме по телефонски број. Значи се користи некаков код кој ќе го обработи телефонскиот број, најдобро е (Hash) кодот да е модул (остаток) од делење со 100. Шо значи дека во речникот објектите ќе се складираат според последните 2 бројки од телефонскиот број.
Шо се однесува до другите прашања. Не треба да се снимаат податоците на диск, само во меморија треба. Класата треба да содржи функции за внесување на елемент, бришење и пребарување. Дрвото е бинарно, значи секој „ноуд“ има по 2 „деца“. На македонски појма немам како да објаснам, незнам дали постои некој превод.
Значи програмата е голема како шо кажав и зато и не објаснував многу, за да прочитат сите. Ако некој работел со структури од податоци сигурно праел нешто слично. Фала, пријатно.
Знам што е Dictionary, сепак фала на објаснувањето.
Според ова, проблемот на тебе е да имплементираш multimap (речник со дупликат клучеви) со помош на бинарно лексикографско дрво.
Што тип на податок се клучевите а што вредностите? Да не треба да биде имплементацијата како шаблон?
Дали може да ја користам string класата и дали треба дрвото да е стално балансирано или не? Колкави се побарувањата на перформанси?
Ако излезат последните две на лошата варијанта, се откажувам уште од сега, ако не ваљда ке направиме нешто.
Ова ја тупи работата. Би ми бил потребен еден ден за да го направам, ама имам колоквиум во среда, така да до твојот рок, го немам потребното време.
Вака сеа.
Нема посебно побарување за класата, може да се користи и интеџер и стринг без разлика, не мора да е мултифункционална. Ама сепак ако ја направиш еднаш со стринг да речиме, многу лесно потоа од тој концепт се генерализира. Без разлика, не е задолжително да се употребува со сите класи речникот.
Шо се однесува до перформансите, самата имплементација ги налага. Нема простор за намалување или подобрување на истите ако се користи побараната имплементација. Значи речникот треба да е подреден имплементиран со бинарно дрво, шо значи дека пребарувањето по него ќе биде O(log n) шо значи брзо пребарува, внесувањето и бришењето на податоците ќе биде O, значи бавно пошто ги подредува при самото внесување.
Значи ако имаш некаква идеја и најважно ако имаш време и желба, направи то шо имаш замислено. Ќе ти бидам многу благодарен за помошта.
Ова ја тупи работата. Би ми бил потребен еден ден за да го направам, ама имам колоквиум во среда, така да до твојот рок, го немам потребното време.
Вака.. Имам 14 години.. Сакам да идам на курс за програмирање и програмски јазици. Целта ми беше некој да ми објасни што треба да знам, колку време ќе учам и ако може да ми кажете каде да учам... Фала однапред![]()