Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
kaj go izvadi ova....ziti Boga...,odma go staam u arhiva....За да успееш во ТВ бизнис треба колениците рани да ти се направат на едната или другата страна.

Кољо си го прости Господ за пивофест во Прилеп пред некоја година....nekoj Koljo Bikceto od Centralniot na DPMNE vo Prilep. Za toa deka si DPMNE-ovca znaeme no neznaeme dali si Bikot aj prestavise

А1 тежеше околу 30 милиони евра годишно (без фирмите од Велија, тие се рекламираа бесплатно, нормално). Се претпоставува дека најголем дел од парите ќе се одлијат од оваа индустрија, затоа што падот на А1 не и донесе зголемен рејтинг на ниедна телевизија. Другиве телевизии ќе поделат околу 15 милиони евра, по моја претпоставка најмногу од парите ќе завршат во Канал 5.
Еј, мислава ти е стварно врв.еј сеа овие од кабловска ке се опарат, треба да се отвори нов кабелски оператор нема конкуренција тоа е суровата реалност
Сител и Канал 5 никогаш не се координирале. Ги влечат информациите од ист центар, затоа им се слични. Сега ќе има голем ривалитет измеѓу нив, ама не смее отворен судир.Канал 5 и Сител некоординирано запнаа да не им го соберат овие „опозиционериве“ колачот.
Сега двете даваат вести истовремено, што не им одговара ни на нив ни на ВМРО.
Очекувајте едната многу брзо да се врати во термин од 18 или од 20.
Стојменов не за џабе влезе во коалиција со ВМРО, ја затворија А1 и сега 70-80% од тие пари ќе одат кај Канал5 а Сител нема ни 5% да добие. За отварање на нова телевизија и да им конкурираш на веќе постоечките е доста тешко но сепак не е невозможно, сепак треба да не бидеш поштен за да работиш со такви работи за да не те боли к.. зошто ќе мораш да правиш прљави работи и да цицаш пари... а неможе секој да биде таков.
Стојменов не е од вчера во и со ВМРО ДПМНЕ така да сигурно затворањето на А1 парите кои одеа таму не се причина за тоа.
А оние пари кои досега одеа кај А1 најверојатно ќе одат најмногу во Сител околу 50% Канал 5 околу 40% и останати медиуми 10%.
