T
Tetro
Гостин
ПОСТОЕЧКИТЕ РЕГИСТАРСКИ ОЗНАКИ ВО УПОТРЕБА ДО КРАЈОТ НА ГОДИНАТА
Mакедонските автомобили со нови евротаблички
Од Министерството за внатрешни не сакаа да прецизираат ништо околу цената и урнекот на новите сини таблички. Засега не се соопштува ни дали на новите таблички ќе го има грбот, МК-кодот, ниту пак на латиница името на земјата. Оттаму само не информираа дека промената ќе отпочне најдоцна до крајот на годинава.
Црвените постоечки троцифрени македонски автомобилски таблички кои не се според европските стандарди до крајот на годината заминуваат во историјата. Од почетокот на наредната година македонските автомобили и дефинитивно ќе се закитат со новите сини четирицифрени евротаблички. Оваа информација и фактот што скопските регистарски ознаки веќе извесен период завршуваат на буквата В последна комбинаторика од двозначниот алфа код, ја потврдија од Министерството за внатрешни работи каде велат дека замената на постоечките е неопходна.
-Правилникот за изработка на таканаречените евротаблички е во завршна фаза во МВР. По неговото прецизирање тој ќе биде објавен во Службен весник на Р.Македонија, по што ќе биде распишан јавен тендер за учество на фирмите за изработка на новите регистарски евротаблички, ни изјавија вчера од МВР. Од Министерството за внатрешни не сакаа да прецизираат ништо околу цената и урнекот на новите сини таблички, само ни рекоа дека промената ќе отпочне најдоцна до крајот на годинава, а сопствениците на автомобилите по стапувањето во сила на новите табли, нема да бидат принудени веднаш тоа да го сторат, според МВР ќе следи подолг временски период во кој ќе се врши замената. Чедомир Стојковски, помошник-управител за производство во "Раде Кончар" фирма која досега ги произведувеше постоечките таблички вели дека располагаат со соодветна технологија која ги задоволува европските критериуми за производство. Немам конкретна информација дека правилникот за изработка на новите таблички е готов во МВР.
Кога ресорното министерство ќе излезе со јавниот тендер за изработка, могу веројатно ќе учествуваме на истиот. Досега учествувавме на повеќе тендери за изработка на речиси сите земји во опкружувањето. Покрај националните таблички, изработувавме регистарски ознаки за возилата на сите меѓународни мисии на Балканот. Стојковски подвлекува дека заштитата на табличките, националните симболи на нив, како и дизајнот секоја држава посебно си доплаќа за изработката. Инаку МВР во 2008 го усвои правилникот по кој подоцна требаше да се израборуваат евротабличките кои тогаш се зборуваше дека ќе чинат околу 4000 денари. Поради стартот на економската криза целиот проект на МВР се одложи. Во тогашниот нацрт-план евротабличките требаа да бидат долги 52, а широки 11 сантиметри. Распоредот на бројките и буквите според планот требаше да остане ист. Две букви кои го означуваат градот во кој се издадени, четири бројки и уште две букви. Основата на табличката требаше да биде бела, но на горниот и долниот дел со флуоросцентна лента да биде поставено македонското знаме и ознаката МК. На левиот дел во сина лента треба да стои повторно ознаката МК, а веднаш до неа вертикално да биде испишано MACEDONIA. Со стопираниот проект предвидено беше и ознака МК, и оставено празно место каде во иднина би требало да стои симболот на ЕУ.
Според тогашниот нацрт требаше да бидат воведени и нови ознаки за 7 града во земјава.
МАЛОЛЕТНИЦИ ЗАД ВОЛАНОТ
Возачка дозвола на 16 години
Бугарски државјани постари од 16 години ќе можат да управуваат со автомобил во присуство на искусни возачи. Тоа е дел од националната стратегија за подобрување на безбедноста на патиштата.
Малолетниците, имено, ќе можат да возат само во присуство на полнолетен совозач кој има возачка дозвола повеќе од пет години.
Важечкиот закон во Бугарија досега им дозволуваше полагање на возачки испит само на лица кои имаат наполнето 18 години.
Националната стратегија предвидува и забрана малолетниците да возат автомобил ноќе, доколку имаат помалку од една година возачко искуство.
Стратегијата ја подготвија повеќе министерства и инспекции, а Парламентот веќе ја усвои. Со неа, како што се очекува, во следните 10 години би требало да се намали бројот на жртвите на патиштата за 40 отсто, а бројот на повредените за 20 проценти.
http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=8026A3014DFDF3468F86378BC6E2D137
Mакедонските автомобили со нови евротаблички
Од Министерството за внатрешни не сакаа да прецизираат ништо околу цената и урнекот на новите сини таблички. Засега не се соопштува ни дали на новите таблички ќе го има грбот, МК-кодот, ниту пак на латиница името на земјата. Оттаму само не информираа дека промената ќе отпочне најдоцна до крајот на годинава.
Црвените постоечки троцифрени македонски автомобилски таблички кои не се според европските стандарди до крајот на годината заминуваат во историјата. Од почетокот на наредната година македонските автомобили и дефинитивно ќе се закитат со новите сини четирицифрени евротаблички. Оваа информација и фактот што скопските регистарски ознаки веќе извесен период завршуваат на буквата В последна комбинаторика од двозначниот алфа код, ја потврдија од Министерството за внатрешни работи каде велат дека замената на постоечките е неопходна.
-Правилникот за изработка на таканаречените евротаблички е во завршна фаза во МВР. По неговото прецизирање тој ќе биде објавен во Службен весник на Р.Македонија, по што ќе биде распишан јавен тендер за учество на фирмите за изработка на новите регистарски евротаблички, ни изјавија вчера од МВР. Од Министерството за внатрешни не сакаа да прецизираат ништо околу цената и урнекот на новите сини таблички, само ни рекоа дека промената ќе отпочне најдоцна до крајот на годинава, а сопствениците на автомобилите по стапувањето во сила на новите табли, нема да бидат принудени веднаш тоа да го сторат, според МВР ќе следи подолг временски период во кој ќе се врши замената. Чедомир Стојковски, помошник-управител за производство во "Раде Кончар" фирма која досега ги произведувеше постоечките таблички вели дека располагаат со соодветна технологија која ги задоволува европските критериуми за производство. Немам конкретна информација дека правилникот за изработка на новите таблички е готов во МВР.
Кога ресорното министерство ќе излезе со јавниот тендер за изработка, могу веројатно ќе учествуваме на истиот. Досега учествувавме на повеќе тендери за изработка на речиси сите земји во опкружувањето. Покрај националните таблички, изработувавме регистарски ознаки за возилата на сите меѓународни мисии на Балканот. Стојковски подвлекува дека заштитата на табличките, националните симболи на нив, како и дизајнот секоја држава посебно си доплаќа за изработката. Инаку МВР во 2008 го усвои правилникот по кој подоцна требаше да се израборуваат евротабличките кои тогаш се зборуваше дека ќе чинат околу 4000 денари. Поради стартот на економската криза целиот проект на МВР се одложи. Во тогашниот нацрт-план евротабличките требаа да бидат долги 52, а широки 11 сантиметри. Распоредот на бројките и буквите според планот требаше да остане ист. Две букви кои го означуваат градот во кој се издадени, четири бројки и уште две букви. Основата на табличката требаше да биде бела, но на горниот и долниот дел со флуоросцентна лента да биде поставено македонското знаме и ознаката МК. На левиот дел во сина лента треба да стои повторно ознаката МК, а веднаш до неа вертикално да биде испишано MACEDONIA. Со стопираниот проект предвидено беше и ознака МК, и оставено празно место каде во иднина би требало да стои симболот на ЕУ.
Според тогашниот нацрт требаше да бидат воведени и нови ознаки за 7 града во земјава.
МАЛОЛЕТНИЦИ ЗАД ВОЛАНОТ
Возачка дозвола на 16 години
Бугарски државјани постари од 16 години ќе можат да управуваат со автомобил во присуство на искусни возачи. Тоа е дел од националната стратегија за подобрување на безбедноста на патиштата.
Малолетниците, имено, ќе можат да возат само во присуство на полнолетен совозач кој има возачка дозвола повеќе од пет години.
Важечкиот закон во Бугарија досега им дозволуваше полагање на возачки испит само на лица кои имаат наполнето 18 години.
Националната стратегија предвидува и забрана малолетниците да возат автомобил ноќе, доколку имаат помалку од една година возачко искуство.
Стратегијата ја подготвија повеќе министерства и инспекции, а Парламентот веќе ја усвои. Со неа, како што се очекува, во следните 10 години би требало да се намали бројот на жртвите на патиштата за 40 отсто, а бројот на повредените за 20 проценти.
http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=8026A3014DFDF3468F86378BC6E2D137