Телеком ADSL и OPTIC интернет - генерална дискусија (новости, прашања, проблеми)

  • Креатор на темата Креатор на темата vmx
  • Време на започнување Време на започнување
ало shutdown, ај напрај си еден shutdown и не замарај

во ред е да се каже дека стојат во место и премногу се скапи ама циничкиот и понижувачкиот начин на кој го правите тоа е одвратен и детски.
и што ако никој не пишува ништо? знаеш зоштo не пишуваат? дека нема никакви новости и дека ептееееееен ретко кој има проблеми со интернетот за разлика од вашиот сакан кејблтел кој цело време менува пакети и многу почесто имаат проблеми со нетот.

ете затоа нема ништо на темата
ајде сеа, go shutdown and never turn on.
 
Ja unisti temava ovde, poveke od nedela dena nikoj ne pisuva nisto,navistina nemoozam da razberam koi se tie glupavi komentari,

Ајде подетално да ти објаснам и да се однесува за сите останати.
1. Фрустрации лечење на погрешно место си се обратил.
2. Коментари од типот "Море нека пропаднат.Буквално.Со се згради и канцеларии." нема да се толерираат и сите понатамошни такви мислења ќе се бришат и соодветно ќе се опоменува бидејќи ова не е првпат има голем набој на темава.
3. И на крај немам јас обврска на секого поединечно да му објаснувам ако не ти се свиѓа слободно излези од форумов.
Продолжете со дискусија ЗА темата и без оф топик.
 
Закон се thome све најубаво.

Ова не е дискусија.
 
ајде само ќе ги фалиме... супер се, за многу години нека им е успехот кој го имаат...
 
Искрено мали се пакетите али кажете ми некој друг што има толку стабилна мрежа ?
 
никој. тоа не ги прави пакетите и цените помалце смешни.
 
Помош
Рутерот ми се гаси сам на секој 10 минути.
И после некој 1-2 минути се вклучува пак.
Што е проблемот?
 
Помош
Рутерот ми се гаси сам на секој 10 минути.
И после некој 1-2 минути се вклучува пак.
Што е проблемот?
Проблемот е дека се јака фирма.Not!
Истиов проблем го имав со месеци после потпишување на договорот и неколку пати дојдоа екипи,монтираа нешто по 10-тина минути.После заминување ,едно 30-45 минути се беше ок,па пак по старо.Не можам да го дочекам датумот да го откажам договорот!
 
Јас пу пу пу дан се урочам немам никакви проблеми веќе 10 месеца не ми снемало интернет
 
Проблемот е дека се јака фирма.Not!
Истиов проблем го имав со месеци после потпишување на договорот и неколку пати дојдоа екипи,монтираа нешто по 10-тина минути.После заминување ,едно 30-45 минути се беше ок,па пак по старо.Не можам да го дочекам датумот да го откажам договорот!

Уште ли го имаш тој проблем?
Мене еден другар ми кажа дека имало шанси да биде поради слаба струја..
 
Уште ли го имаш тој проблем?
Мене еден другар ми кажа дека имало шанси да биде поради слаба струја..

Моментално не.Ама таа состојба е од ко ги отерав упм последната екипа и чудно од тогаш се е ок.Значи ,никаква врска со слаба струја.
Тие за секоја интервенција добиваат надоместок (значи во прилог им е да се забушанти,за да ти дојдат пак - секоја чест на исклучоци),а овие од Контакт центар по секоја цена им е наредено да НЕ ПУШТААТ екипи за секое јавување,баш поради кратење трошоци.
И корисниците се во секој случај заебани.
 
јави се, напни ги да ти донесат друг рутер
 
Имам Family Max основен пакет. Ме интересира дали некој знае колку интернет имам на располагање? Нели треба да е 30 гига колку шо знам јас, али еве 33 гига имам потрошено па уште ми го немаат успорено. Да не се доплаќа откако ќе ги надминеш гореспоменативе 30 гига?
 
Имам Family Max основен пакет. Ме интересира дали некој знае колку интернет имам на располагање? Нели треба да е 30 гига колку шо знам јас, али еве 33 гига имам потрошено па уште ми го немаат успорено. Да не се доплаќа откако ќе ги надминеш гореспоменативе 30 гига?

Немај гајле, колку и да потрошиш не се наплаќа ништо.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom