Хрват измисли автомобил на вода

  • Креатор на темата Креатор на темата Apokalipto
  • Време на започнување Време на започнување
Пробај со малце сол.Солта е проводник само што ќе ти се налепи натриум и хлор на катодата и анодата.Водата воопшто не е проводник туку металите во неа собрани со нејзиниот тек се проводниците.За да оди постапката побрзо ти треба малку готварска сол.Не многу бидејќи ќе ти се налепи на катодата и анодата и ќе се намали напонот и јачината на струјата,а и бара чистење.
 
водата е сосем добар проводник и тебе не ти треба да го намалиш отпорот на водата за да го зголемиш протокот на струја.тебе ти треба да добиеш повеќе кислород и водород. мислам дека треба да одиш на тоа да го зголемиш бројот на катодите или анодите во зависност што сакаш да добиеш и да го намалиш нивното меѓусебно растојание за да се намали отпорот на водата и да се зголеми површината преку која ке се разложува водата.на таму терај ја работата а не со додатоци на хемикалии во истата.
 
Ама баш заприметив дека бајаги голема е разликата со електролит и без. А тоа дека поблиску кога се анодата и катодата точно е дека повеке произведува бидејки има помал пат низ кој протекува струјата од анодата до катодата.
Сакам да направам сува ќелија само не знам каде да набавам тенки плочки од нерѓосувачки челик.
Да не знае некој каде можам да ги набавам?
Phoenix гледам си поупатен, кај можам да набавам содиум оксид NaOH, и како какво средство треба да го барам?
 
Ама баш заприметив дека бајаги голема е разликата со електролит и без. А тоа дека поблиску кога се анодата и катодата точно е дека повеке произведува бидејки има помал пат низ кој протекува струјата од анодата до катодата.
Сакам да направам сува ќелија само не знам каде да набавам тенки плочки од нерѓосувачки челик.
Да не знае некој каде можам да ги набавам?
Phoenix гледам си поупатен, кај можам да набавам содиум оксид NaOH, и како какво средство треба да го барам?
за нерѓосувачки челик ,сечат и мали парчиња.....у МИНЕСОТА во Скопје 3096168 , NaOH во Интерхем 02 3062 300 или во помали пакувања, многу чиста, кај Еурохемикал 02 3076781 ......па пробај...:)
 
Содата е електролит бидејки водата е слаб спроводник на струја мора да се додаде средство што ке ја подобрува спроводливоста, а уште подобар електролит е натриум оксидот NaOH, само тој не знам кај да го купам.Мислам дека го има како средство за отпушување водоводни цевки или нешто сл. ама не сум сигурен. Содата ми е најефтина солуција пошто сум во некаква експериментална фаза па да не трошам пари за електролит, боље да ги дадам за делови за ќелија.
Ама затоа па ако се стави премногу електролит ке се прави поголема количина на водород и кислород но ќелијата ке влече многу струја и ке грее. Ако има пластични делови може да ги стопи. и сл.
А ако влече многу струја ке биде потребна поголема енергија од колата за да се произведе струја т.е повеќе бензинче.
Се додека влече струја во границите на нормалата е добро односно во онаа граница до која влечат и другите ел. елементи во колата, светла, вентилатор, клима и др.
пази да не се запалиш само :)))
 
малце пробуричкав на гоогле и да најчесто се користи сода бикарбона ама онаа без алуминиум во неа или што би рекле чиста.можеби и затоа ти се прават
нечистотии во растворот.инаку со алуминиумски електроди за разлика од железни или од друг тип на елелтроди би требало да ти се ствараат најмлаце нечистотии. е сега каде ке најдеш сода бикарбона чиста незнам пошто на оваа јас дома што ја имам не пиши ништо ни што има ни кај има ни колку.
 
водата е сосем добар проводник и тебе не ти треба да го намалиш отпорот на водата за да го зголемиш протокот на струја.тебе ти треба да добиеш повеќе кислород и водород. мислам дека треба да одиш на тоа да го зголемиш бројот на катодите или анодите во зависност што сакаш да добиеш и да го намалиш нивното меѓусебно растојание за да се намали отпорот на водата и да се зголеми површината преку која ке се разложува водата.на таму терај ја работата а не со додатоци на хемикалии во истата.
Повеќе кислород и водород се добива со појака* струја.Со намалување на растојанието се намалува патот кој треба да го измине струјата и поради тоа има помалку отпор и поголема ефикасност.Ако се зголеми бројот на катодите и анодите ќе се зголеми и ефикасноста но само доколку се користат повеќе извори.Доколку црпат струја од еден извор струјата која ќе мине низ нив ќе биде послаба и ќе се намали ефикасноста.За поголема ефикасност пробај стави готварска сол NaCl.Таа е добар проводник само ќе треба често да ги чистиш катодата и анодата бидејќи ќе ти се лепи натриум и хлор на нив.
*Технички поимов означува ампеража на струјата но се мисли и на напонот и на јачината.
 
^^ наместо натриум хлорид може да стави и некоја база или киселина како добар електролит, доволно е да најде доволно отпорни електроди - пример графит и да оди со 10% раствор на солна киселина.
 
јас немам ни пробано со овај нно генератор , ама гледајки едно клипче на јутуб некако ме мана умот да ја жртвувам веспата.50 кубици е електроника нема, кумпјутер ич сензори уште помалце.значи и една келија мала би требало да направи разлика во потрошувачката, а ако заебам нешто поарно веспата отколку колата.само незнам дали алтернаторот ке има доволно душа да го рани овај нно генертор. ај да се ослободам малце па ке видам дали е технички изводливо
 
Можно ли е во кола да се вгради појак алтернатор, и на пример на југо кој од појаките алтернатори би можел да се вгради, од која кола?
Што може да се добие а што да се изгуби со вградување на појак алтернатор?
 
Создаден е Volkswagen Aqua - чудо-автомобил, способен да се движи и по суша , вода,песок и лед

01.jpg


02.jpg


http://news.day.az/unusual/272875.html
 
Ова е нешто како модерно hovercraft возило.
Ова возило лебди над водата или копното преку создавање на воздушен притисок кој излегува под возилото.
Искрено малку си ја утнал темава, бидејки правиме муабет за кола со мотор со внатрешно согорување која е придвижена од вода наместо бензин или нафта.Најдобро би било нова тема за ова да отвориш.
Инаку убаво е на изглед.
--- надополнето: Jun 13, 2011 9:18 PM ---
малце пробуричкав на гоогле и да најчесто се користи сода бикарбона ама онаа без алуминиум во неа или што би рекле чиста.можеби и затоа ти се прават
нечистотии во растворот.инаку со алуминиумски електроди за разлика од железни или од друг тип на елелтроди би требало да ти се ствараат најмлаце нечистотии. е сега каде ке најдеш сода бикарбона чиста незнам пошто на оваа јас дома што ја имам не пиши ништо ни што има ни кај има ни колку.
јас направив келија со алуминиумски катода и анода а како електролит користев сода бикарбона. Прави гјубре ненормално. Не знам зошто кога ке ги извадам анодата и катодата како да се рони алуминиумот на површината. И од тоа ми се прави ѓубре во келијата.
Знае ли некој до што може да биде оваа појава?
 
Најверојатно тоа се натриумот и хлорот што ти се лепат на електродите.
 
Можно ли е во кола да се вгради појак алтернатор, и на пример на југо кој од појаките алтернатори би можел да се вгради, од која кола?
Што може да се добие а што да се изгуби со вградување на појак алтернатор?
Со сите што имам правено муабет најоптимално е околу 20А. Препорачуваат да се стави автоматски осигурувач на 20 ампери и тој да регулира. Автоматски осигурач 20ампери не знам каде може да се најде во МК. 20А на 12в се 240w што и не е така многу за алтернаторот. Јас имам дизел а за дизел машини и не е препорачливо зошто може да отиде вода во цилиндар и да го уништи моторот (голема компресија имаат дизелите) и да искрши клипови... А заштеда кај дизелите скорно да нема само почисто работи моторот.
 
Ова е нешто како модерно hovercraft возило.
Ова возило лебди над водата или копното преку создавање на воздушен притисок кој излегува под возилото.
Искрено малку си ја утнал темава, бидејки правиме муабет за кола со мотор со внатрешно согорување која е придвижена од вода наместо бензин или нафта.Најдобро би било нова тема за ова да отвориш.
Инаку убаво е на изглед.
--- надополнето: Jun 13, 2011 9:18 PM ---

јас направив келија со алуминиумски катода и анода а како електролит користев сода бикарбона. Прави гјубре ненормално. Не знам зошто кога ке ги извадам анодата и катодата како да се рони алуминиумот на површината. И од тоа ми се прави ѓубре во келијата.
Знае ли некој до што може да биде оваа појава?
Од алуминиум не се прават електроди,прњавштината што ти се нафаќа е кородиран алуминиум,или алуминиумова сол
--- надополнето: Jun 23, 2011 6:36 AM ---
Можно ли е во кола да се вгради појак алтернатор, и на пример на југо кој од појаките алтернатори би можел да се вгради, од која кола?
Што може да се добие а што да се изгуби со вградување на појак алтернатор?
Со вградување на појак алтернатор поголема потрошувачка на гориво заштеда на гориво со келијата.......... абе ќар до курца :ROFLMAO:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom