OSHO

Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Zosto lugeto go citaat OSHO??
Mozebi zatoa sto ja zbortuva vistinata.
Можеби, но тоа не е доволен критериум. Многу луѓе ги читаат и стриповите на Алан Форд, Стар Трек, Волшебникот од Оз, Шеќерна приказна и сл. па сепак знаеме дека тоа се невистините работи. Многу луѓе читаат и весници, па сепак и таму има еден куп шпекулации, клевети, лаги.
Јас би рекол дека мнозинството луѓе сакаат да читаат работи што им се интересни, работи што им ги „скокоткаат“ ушите. Вистината не е секогаш допадлива и не секогаш е пријатна да читање, особено ако бара од нас да промениме некои работи, да го собориме нашето его, гордост, да престанеме со некоја грешна навика и сл. Мнозинството луѓе тоа не сакаат да го читаат.

Taa tesko moze da se prenese megutoa OSHO e eden od retkite ljuge sto toa go pravi na ednostaven nacin razbirliv za site.
Ошо не вели дека вистината може тешко да се пренесе, туку тој вели дека таа не може да се пренесе од човек на човек. И тука Ошо е контрадикторен на себе бидејќи токму тој се труди да ги пренесува вистините во кои што тој е убеден на луѓето, меѓу кои е и таа која вели дека вистината не може да се пренесе на човек. Тоа е себепобивачка изјава на Ошо, а исто така и деструктивна, затоа што како што реков, ако е таа изјава е точна и ако вистината навистина не може да биде пренесена од човек, тогаш треба да се затворат сите образовни институции и на сите наставници и професори да им се даде отказ. Дури ни родителите не би требало да се обидуваат да ги подучуваат своите деца, затоа што на тој начин тие им пренесуваат одредени вистини на своите деца.

Inace, ima traeno 4 godini (nitu eden zbor) se dodeka ne sednal do drug star guru koj trael cel zivot,
Не разбирам како траењето е поврзано со темава. Кој повеќе траел, тој е повистинит, помудар или?
 
Член од
5 април 2011
Мислења
334
Поени од реакции
142
Можеби, но тоа не е доволен критериум. Многу луѓе ги читаат и стриповите на Алан Форд, Стар Трек, Волшебникот од Оз, Шеќерна приказна и сл. па сепак знаеме дека тоа се невистините работи.
А ја би царе ту додао и библиу знаш?
Вистината не е секогаш допадлива и не секогаш е пријатна да читање, особено ако бара од нас да промениме некои работи, да го собориме нашето его, гордост, да престанеме со некоја грешна навика и сл. Мнозинството луѓе тоа не сакаат да го читаат.
Тотално се согласувам со делов, вистината е сурова, особено ако налага дека ние не сме ништо посебни ниту немаме невидливи чувари кои ни ја контролираат судбината, нема рајски градини (најсуровиот дел од вистината). Дефинитивно не е допадлива затоа и многу луѓе ја игнорираат колку и да е очигледна.
 

Gurdjieff

Bastardo dentro
Член од
12 јануари 2011
Мислења
3.645
Поени од реакции
1.264
Можеби, но тоа не е доволен критериум. Многу луѓе ги читаат и стриповите на Алан Форд, Стар Трек, Волшебникот од Оз, Шеќерна приказна и сл. па сепак знаеме дека тоа се невистините работи. Многу луѓе читаат и весници, па сепак и таму има еден куп шпекулации, клевети, лаги.
Јас би рекол дека мнозинството луѓе сакаат да читаат работи што им се интересни, работи што им ги „скокоткаат“ ушите. Вистината не е секогаш допадлива и не секогаш е пријатна да читање, особено ако бара од нас да промениме некои работи, да го собориме нашето его, гордост, да престанеме со некоја грешна навика и сл. Мнозинството луѓе тоа не сакаат да го читаат.

Ошо не вели дека вистината може тешко да се пренесе, туку тој вели дека таа не може да се пренесе од човек на човек. И тука Ошо е контрадикторен на себе бидејќи токму тој се труди да ги пренесува вистините во кои што тој е убеден на луѓето, меѓу кои е и таа која вели дека вистината не може да се пренесе на човек. Тоа е себепобивачка изјава на Ошо, а исто така и деструктивна, затоа што како што реков, ако е таа изјава е точна и ако вистината навистина не може да биде пренесена од човек, тогаш треба да се затворат сите образовни институции и на сите наставници и професори да им се даде отказ. Дури ни родителите не би требало да се обидуваат да ги подучуваат своите деца, затоа што на тој начин тие им пренесуваат одредени вистини на своите деца.

Не разбирам како траењето е поврзано со темава. Кој повеќе траел, тој е повистинит, помудар или?
Bas i toa e poentata,OSHO e kontradiktoren za da te natera sam da razmislish, vistinata tesko se prenesuva , a toj dava eden od patishtata kako da dojdes do nea. Mora sam da dojdes do vistinata, a ne nekoj da ti ja nacrta za da ja nucish napamet. Vo vrska so traenjeto samo ke ti kazam deka i toa del od vistinata.​
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Bas i toa e poentata,OSHO e kontradiktoren za da te natera sam da razmislish,..​
Не си дозволувам контрадикторен човек да биде иницијатор во моите размислувања. Понастрана од таков човек. Дур се свестиш ќе ти го заврти умот у мртов агол.
 
Член од
24 октомври 2010
Мислења
2.434
Поени од реакции
244
Не си дозволувам контрадикторен човек да биде иницијатор во моите размислувања. Понастрана од таков човек. Дур се свестиш ќе ти го заврти умот у мртов агол.
Не си дозволувам контрадикторен човек да биде иницијатор во моите размислувања. Понастрана од таков човек. Дур се свестиш ќе ти го заврти умот у мртов агол.
Зарем ти се плашиш од ментални гимнастики?
Па ако не ти го завртеле умот до сега па од сега натаму па ич.
Инаку мора да си контрадикторен, таква е реалноста генерално земена.
И црна и бела.
 

Toecutter

Biafran Baby
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.243
Поени од реакции
2.444
Не си дозволувам контрадикторен човек да биде иницијатор во моите размислувања. Понастрана од таков човек. Дур се свестиш ќе ти го заврти умот у мртов агол.
Сакаш да кажеш дека Ошо е агент на лукавиот!?
 
Член од
24 октомври 2010
Мислења
2.434
Поени од реакции
244
Chapter title: Letters to Ma Yoga Sohan
Beloved Sohan,
Choosing between truth and oneself, the one who chooses truth finds truth and his own being. And the
one who chooses himself loses both.
Man has to lose himself before he becomes the truth. No one moves into truth without I paying this
price. One's very existing is the barrier. One's very self veils the truth. The only obstruction is this vision. . .
this seeing the world from the confined vision of "ego." Except this "ego vision," nothing separates man
from the truth. Becoming the "I" is man's downfall. He falls down only in the gravitation of the "I", and only
in losing the "I" does he rise above, into this blessed existence. To be the "I" is to be lower. To become the
"no-I" is to rise above.
But what appears like losing I is in reality not losing -- it is gaining. The identity which you will lose is
not your identity -- it is only a dream, and the identity you find when you lose it is the truth.
When it completely loses itself within the earth, the seed sprouts and becomes a tree.
Beloved Sohan,
One finds life only from knowing that which is inside one's being. One who doesn't know this is
surrounded every moment by death and the fear of death.
A sadhu was asked by his friends, "If wicked people attack you, what will you do?" He said, "I will go
sit inside my own strong fort." This conversation reached the ears of the enemies. Then one day the enemies
surrounded him while he was alone and said, "O sadhu! Please tell us, where is your strong fort?" The sadhu
began laughing and then, placing a hand on his heart, said, "This is my fort. No attack can ever be made on
it. The body can be destroyed, but that which is inside cannot be. This is my very fort. My only security is to
know my way there. "
The person who doesn't know this strong fort his entire life is insecure. His life is surrounded by
enemies every moment. Such a person has not yet found a shelter for peace and security. And those who
search outside for that shelter, search in vain, because it is inside.
Only by being established in your being does the real acquaintance with life happen, because the
periphery which is outside this center is created by death.
Beloved Sohan,
Man is born in slavery. We are born as slaves unto ourselves. We come into the world with chains of
desire. Very subtle chains bind us.
Slavery comes with birth. It is given by nature. We don't have to earn it. Man finds himself enslaved.
But freedom has to be earned. Only those who strive and struggle for it attain it. One has to pay the price for
freedom. Whatever is valuable in life cannot be gotten free of cost. To acquire slavery from nature is not a
misfortune. The misfortune is not to earn freedom. To be born a slave is not bad, but to die only as a slave is
certainly bad. Nothing brings significance and fulfillment in life unless you achieve your inner freedom.
Those who are imprisoned by desires, those who have not known the free sky of awakening, they have life,
but they remain deprived of knowing life. There is no difference between the lives of birds imprisoned in
cages and souls Lying imprisoned in desires. One enters into the world of real life only when intelligence is
free of desire.
If you want to know the divine, master yourself. Winning the divine kingdom is not for those who are
defeated by themselves.
Beloved Sohan,
If one's eyes are open, then this whole life is a school. And one who is hungry to learn, learns from
every person and from every situation. And remember, one who does not learn in this way, learns nothing in
life. Emerson has said, "Each person I meet is better than me at one thing or another. I can learn something
from him."
I remember a story. It happened in Mecca. A barber was giving someone a haircut. Just then the Sufi
fakir, Junnaid, came in and said, "Can you cut my hair in the name of Allah?" Just hearing Allah's name, the
barber said to his regular customer, "Friend, please just wait a little, I cannot cut your hair right now. I have
to attend to that fakir for allah. Allah's work comes first." After this he cut Junnaid's hair with great love and
devotion, then respectfully bade him farewell.
A few days later when someone had given Junnaid money, he went to give some to the barber. But the
barber wouldn't take any money, saying, "Have you no shame? You had said to cut your hair in the name of
Allah, not for money!"
And his whole life Junnaid used to say to his disciples, "It was from a barber that I learned unselfish
love and devotion."
Even in the lowest, vast messages are hidden. One who knows how to uncover them, becomes wise.
Move with awareness in life and every experience brings intelligence. One who remains unconscious,
returns even the light that comes to his door.
Beloved Sohan,
If you want to attain the divine, Learn to die. Have you not seen that when the seed dies, it becomes a
tree?
Someone went to visit a Baul mystic. He was absorbed in singing his song. Neither his eyes seemed to
be seeing this world, nor did it feel as if his soul was present. He was somewhere else -- in some other
world, in some other form. When his song stopped, and it seemed his consciousness was returning, the
visitor asked, "How do you feel liberation can be attained?" The sweet-spoken mystic said. "Only by means
of death. "
I said this to someone yesterday. He asked, "By death?" I said, "Yes, by death while living. Only one
who dies to everything else, awakens and becomes alive to the divine."
There is no art greater than learning to die while living. I call that art: meditation. One who lives as if he
is dead will certainly know whatever is essential in life.
 

Gurdjieff

Bastardo dentro
Член од
12 јануари 2011
Мислења
3.645
Поени од реакции
1.264
Не си дозволувам контрадикторен човек да биде иницијатор во моите размислувања. Понастрана од таков човек. Дур се свестиш ќе ти го заврти умот у мртов агол.
Samiot si iniciator na tvoite razmisluvanja, ama nishto ne ti skodi da procitash i shto drugi mislat.
Nemie jasno kako apriori se otfrlaat drug tip na mislenja, prvo procitaj neshto, pa posle moze da se diskutira ako sakash. Vaka samo se negira bez da se znae shto kazuva Osho. Ako si svesen sigurno nema da ti ja promeni svesta. Covek se uci dodeka e ziv.
 
Член од
24 октомври 2010
Мислења
2.434
Поени од реакции
244
Anand means bliss, happiness, and abodha means innocence; innocent bliss. And remember this
– that bliss is never knowledgeable, and a man of knowledge is never blissful. Only innocent people
can be blissful, only children can be blissful. Those who don’t know, only they can be blissful. The
more you know, the less is the possibility of being blissful.
That is the meaning of the biblical story that adam was turned out of the garden of eden – because
he ate the fruit of the tree of knowledge; he became knowledgeable, he became a knower. He
lost his innocence. He was no more a child... the ego entered. The ego always enters through
knowledge. Knowledge is a very subtle possession, and knowledge separates you from existence.
So if you can understand this and keep aware of it, don’t accumulate knowledge. And whenever
you see that you have accumulated something, renounce it! There is no need to renounce anything
if you can renounce knowledge. And that is the irony: people renounce everything, but they never
renounce knowledge.
 
F

Frankie Yale

Гостин
Anand means bliss, happiness, and abodha means innocence; innocent bliss. And remember this
– that bliss is never knowledgeable, and a man of knowledge is never blissful. Only innocent people
can be blissful, only children can be blissful. Those who don’t know, only they can be blissful. The
more you know, the less is the possibility of being blissful.
That is the meaning of the biblical story that adam was turned out of the garden of eden – because
he ate the fruit of the tree of knowledge; he became knowledgeable, he became a knower. He
lost his innocence. He was no more a child... the ego entered. The ego always enters through
knowledge. Knowledge is a very subtle possession, and knowledge separates you from existence.
So if you can understand this and keep aware of it, don’t accumulate knowledge. And whenever
you see that you have accumulated something, renounce it! There is no need to renounce anything
if you can renounce knowledge. And that is the irony: people renounce everything, but they never
renounce knowledge.
Here's a compliment: you're the most blissful person on this forum :):noze:
 
Член од
24 октомври 2010
Мислења
2.434
Поени од реакции
244
Bliss is not a result of prayer, it is not a reward: it is prayer itself. It is not that prayerful people become
blissful; just the contrary: blissful people are prayerful. There is no question of becoming; bliss and prayer
are synonymous. And once this is understood then the whole of life can be a prayer. If this is not understood
then prayer remains a ritual and never becomes your whole life, and unless prayer becomes your whole life,
your totality, it cannot transform you. It remains a duty, a formality, a good ritual -- healthy in itself, but it
takes you nowhere.
My whole teaching is that if a person remains blissful in ordinary day-to-day life, doing small things but
blissfully, then prayer is spread all over his life. Then eating he is prayerfully eating because he is blissfully
eating. Then walking he is prayerfully walking because he is blissfully walking. Then breathing, he is
prayerfully breathing because he is blissfully breathing.
Prem means love, vinito means humbleness. Love brings humbleness. It is not cultivated, it comes on its
own accord. A cultivated humbleness is nothing but the ego masquerading in a beautiful form. If one
practises humbleness one misses the whole point. It is one of those few things which cannot be practised.
Something else has to be done: that is, the heart has to melt into love, and then humbleness comes as a
shadow of love, as a natural consequence. Then it has tremendous beauty because one is not even aware that
one is humble.
The true humbleness is not self conscious, because the true humbleness means that the self is no more
there to be; it is the disappearance of the ego. One cannot brag about it, one cannot even claim. It is very
silent. One feels it, one knows it, but there is no way to express it; it is ineffable.
 
Член од
5 јануари 2008
Мислења
2.806
Поени од реакции
3.062
имам прочитано повеќе книги од ошо ама дека сум против религиите највеќе се пронајдов во "книга за разбирањето"..
 

Kajgana Shop

На врв Bottom