- Член од
- 12 ноември 2009
- Мислења
- 122
- Поени од реакции
- 0
vo 3
Не рече ништо за тие, тоа било уствари за они екои сакаат на колоквиум, а тие што не се потпишани на испит ко демек сакале. Мислам ништо не им е скратено.Kolegi, statistika (Kalina) pushtila spisok za kolokvium. Dali kazha neshto za tie shto ne se potpishani i do kade ni e zakluchno materijalot, ima neshto skrateno?
Фала колешке! Ова за Кејнз и јас приметив , а друго не знам не сум видела нешто. Целата книга ми е малце конфузна, така што повеќе од презентациите гледам...Инаку ни сајтот ни студентската берза не се отвараат, не знам зошто...Ја ке ти кажам од она што ми кажувале. Повеќето прашања требало да се размислат, да го имаш убаво сфатено материјалот. Ако учиш на памет вадиш бодови за 6-7ца.
Е сега мој совет е да отвориш очи додека читаш зашто во книгата има милион грешки. Обрни внимание кај Кејнз повеќе пати има испуштено негација која комплетно ти менува значење на реченица. После има места каде збори за класичари, а уствари се мисли на неокласичари(Фридман и монетаристите). Тоа е од она ја што успеав да најдам грешки, ако си открила нешто ти пиши. Е ај со лесно учење!
едит: што така не се отвара сајтот на економски?
Гледам дека колегава нема спомнато ниту едно прашање за субвенции и дијамантот на предности, јас одев баш на тие предавања и знам дека од таму ќе има нешто...1.Што е глобализација на пазари а што глобализација на производи?
2.Интернационализација наспроти глобализација?
3.Од што зависи продуктивноста на национална економија?
4.Ограничувања кај Хекшер-Олиновата теорија?
5.Видови царини и ефекти од номиналната царинска заштита и ефективните царински стапки?
6.Ефекти од царинската заштита врз благосостојбата на економија со мал пазар?
7.Ефекти од царинската заштита врз благосостојбата на економија со голем пазар?
8.Ефект на доход?
9.Ефект на домашна побарувачка?
10.Разлики и сличности помеѓу доброволна извозна квота и стоковен контингент?
11.Зошто извозниците прифаќаат доброволна извозна квота?
12.Мултифибер спогодба?
13.Зошто е задолжително користење на домашни компоненти?
14.Како се преговарало во ГАТТ '47?
15.Зошто е позната Кенедиевата рунда?
16.По што е позната Уругвајската рунда?
17.Успеси и неуспеси на стариот ГАТТ?
18.ПШто го мачи новиот ГАТТ?
19.Што се по дефиницја регионалните интеграции?
20.Ефекти од создавањето на регионални интеграции?
21.Фази низ кои поминала ЕУ?
22.Наброј и објасни некои од спогодбите на ГАТТ(За ова прашање кажа да ги наброиме сите а да објасниме 2-3)?
Толку.
колега и ја така по аналогија одговарав... Значи 1 група со СВОТ анализата А и Б ми испадна кејсовите али една колешка ми кажа дека било Можност односно под а... али нз најболје да се праша некој асистент ако кажаат...второто беше под б), т.е. ограничување затоа што стареењето на населението за самиот факултет е ограничување, бидејќи му се намалува бројката на целната група, на младото население, поради кое факултетот и функционира.
ех лани беше комбинаците и немаш гајле сега со новиов друга приказна може да бидеKolegi, od kade ucite javni?
како тие од вежби исти или слични паѓаатKoi tipovi na zadaci po statistika treba najmnogu da se vezbaat?
И јас ги заокружив под а и под б. Ако не е точно кажи заедно ќе идеме да се буниме.Боби[Мкд];4147833 напиша:Океј за заштита на средината, и ја тоа го заокружив, ама нели беше и заштита на земјата, како неекономски фактор на локација?
ОКТА нели е лоцирана во Скопје, каде и е 80% од македонската индустрија?
Ии на пример ако сака агресор стратешки да ја бомбардира Македонија, еден авион може и аеродромот и ОКТА заедно да ги бомбардира.
Ја заокружив и овој одговор, ОКТА требаше во Велес да ја стаат, навикнати се они.
Првиот кејс беше под в) факултети и школи, а вториот б) ограничување за ФБА (објаснувањето е тоа што го пиша ehrlich). Сигурно е вака, го прашав асистентот.колега и ја така по аналогија одговарав... Значи 1 група со СВОТ анализата А и Б ми испадна кејсовите али една колешка ми кажа дека било Можност односно под а... али нз најболје да се праша некој асистент ако кажаат...