Воз побрз од авион

  • Креатор на темата Креатор на темата BOJ@N
  • Време на започнување Време на започнување
За просечната брзина имав напишано 500-600 км/ч, бидејќи два-три пати колку што имам летано, на тие инфо екрани во авионите ја пишуваше таа брзина, но на моменти брзината се искачуваше и до 800 км/ч. Брзината на авионите зависи од голем број параметри. Возовите далеку од тоа дека ќе бидат побрзи од авионите, но и овие брзини се доволно импресивни. Затоа и во претходен пост имав напишано, воз побрз од авион (што се вели зборот).
:salut:
 
Зависи која категорија авиони.
Онаа најпопуларната во која спаѓаат Б-737,ДЦ-9 (МД-80),А-319,320,321,ЦЈ-900 за кратки и средни линии или оние за долги линии Б-747,ДЦ-10,А-300,310,340...380 и други патната брзина е од 700-960 км на час,зависно од рутата и условите.
Но возовите имаат една предност.Колку и да е авионската линија кратка на пример еден час лет,тоа е само дел од процедурата.На чек ин мора да си 2 часа унапред,аеродромите се релативно далеку од градовите...така да освен самиот лет има и неколку часа заебанции кои ги нема кај возовите со што брзината и не мора да е слична со онаа кај авионите,се компензира.

Тоа што кинескиот воз наводно не бил модифициран е едно, но возел по пруга специјално градена за настанот за разлика од те-же-ве кој возел по стандардна пруга. Што е поскапо од самата локомотива и вагони секако...Тоа дека со патници под целосно оптеретување на стандардни кинески пруги ќе возат со 600 км на час се прикаски за кинеска нова година.

Маглев од друга страна има неверојатен потенцијал,теоретски неограничени брзини,удобност...но проблемот е во инфраструктурата...мора да се градат нови пруги (не се баш пруги буквално земено) сосема различни од постоечките а сега засега тешко некој се решава на тоа...
 
Маглев од друга страна има неверојатен потенцијал,теоретски неограничени брзини,удобност...но проблемот е во инфраструктурата...мора да се градат нови пруги (не се баш пруги буквално земено) сосема различни од постоечките а сега засега тешко некој се решава на тоа...

Премногу е скапа инфраструктурата за маглев.
The United States Federal Railroad Administration 2003 Draft Environmental Impact Statement for a proposed Baltimore-Washington Maglev project gives an estimated 2008 capital costs of 4.361 billion US dollars for 39.1 miles, or 111.5 million US dollars per mile (69.3 million US dollars per kilometer).
линк

Ако го споредиме тоа со конвенционалната, наједноставна железничка инфраструктура

A single track freight line with a few locomotives and simple signalling, running across a flat, geologically sound, sparsely populated landscape in a developing country might be built for as little as US$ 2 million per kilometre including electrical and mechanical equipment.
линк
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom