овој првиов дефинитивно е дојден за заебавање .. се гледа дури од авион !!!.. ама моментот е Шо пишува позади тебе? маЦедониан ајдол.. знам англиски! Yeah ! Right
а вториов со азбукава е крај.... Викни гу сестру ти ја ке гу чекам куќу да ми чисти.. абе многу идоли се појавуваат у последно време.. се кој од кој !!!
--- надополнето ---
види друже... игор е способен човек за многу работи никој не го оспорува тоа
но кажи ми ти дали некој игор го знае како музичар или го знаат како шоу мен.. значи се работи за избор на МУЗИЧКИ талент!!! тоа што има 2 3 песни извадено игор и
знае да свири на гитара или клавир или што и да е не значи дека е навлезен во музиката... има многу луѓе што знаат да свират или пеат и извадиле по некоја песна две три некои и цели албум можда па никогаш не се истакнале како музичари. и ја имам завршено музичко и знам и да пеам и свирам па не се нареков ниеднашка музичар а далеку поталентиран сум од други личности шо ги гледам него батали тоа.. муабетот ми е... сто пати пдобро ке беше некој друг да дојдеше во комисија отколку игот ( за тони не вреди ни да се збори.. се гледа дека е за сеир поставен )...
Влатко од силви бенд ке беше попаметно да се појави(може на некој му е смешно ова но
типот има огромно познавање во музиката штета негова што несака да се пробие).. Џорлев е еден од поквалитетните виолинисти во македонија, Владо јаневски, Бени и уште многу други личности кои секако би биле подобри од џамбазов или од тони !!!!!
сам себе си го убијал....
па ако не се експонирал како музичар незначи дека нема одлични познавања према музиката , што е еден бени повеќе од игор ... бени е најобичен тезгар, а како тоа да научиш да свириш повеќе инструменти ... а да не си навлезен во музиката... дај те молам не збори глупости
и еве ти нешто проучи за игор
На само 12 години, или далечната 1975 ја оформува својата прва група ПОП и со неа активно ординира по скопските гаражи и атомски скривници. Уметничката атмосфера која владееше во семејството Џамбазови мошне рано го внесе малиот Игор во светот на музиката. 15 години подоцна д-р Васил Тупурковски ја промовираше летната култна скопска атракција Хавана Бенд во кој настапуваа: Игор, Зеко и Пиже и за неколку месеци од своето постоење реализираа три снимки: „Дај ми, жити све...“, „Нема спас“ и „Шток ми, бејби“, кои никогаш, во интегрална, студиска верзија не беа официјално објавени на некаков носач на звук. Освен на касетата Поп-рок хит '91 (на МКПМРТВ), каде во друштво со најголемите македонски хитови се најде и Шток ми, бејби, една од подобрите песни во таа 1991 година. Песните, чиј комплетен автор беше Џамбазов беа снимени во студиото на Тоше Поп Симонов, за што споменатиот никогаш од никого не доби ниту еден денар, а поради што воопшто не им се налути.
Годината 1992 Игор ја одбележува со хит-претставите Чија си и Грев или шприцер (продукција на Драмски театар - Скопје), со водителството во скопското КМР Скај радио (каде и го направи рекордот од 24 часа непрекинато водење програма) и со летната мини-турнеја со Бора Чорба, што се одвиваше по дискотеките во Македонија.
Домашните музички фестивали во почетокот на деведесетите беа предизвик за Џамбазов. „Љубов запеј ни“, беше композицијата со која настапи на фестивалот Макфест, а која ја сними заедно со сестрите Тања и Лидија Кочовски, како и со Џон Илија Апелгрин. После дебитанскиот настап на фестивалот, во 1992 година ја исполнува носталгичната Време за плачење, која добива втора награда од публиката, а во еуфоричното расположение, статуетката (во облик на прстен) му ја предава на тогашниот македонски претседател [[]]Киро Глигоров, кој беше еден од најредовните посетители на фестивалот во Штип.
Во конкуренција со 20 битолски изведувачи во финалето Игор Џамбазов со настап на битолскиот Интерфест 1994 година го освојува шесттото место, за да истата година го издаде својот прв соло албум, претенциозно наречен Грејтист хитс.
Случувањата продолжија во студио РОСС, во продукција на Роберт Саздов, а програмите и коаранжманските работи ги направи Дарко Мијалковски. Комплетен автор на осумте теми беше Игор (освен за темата Играј, народе која всушност е обработка на хитот Dancing in the street од репертоарот на Мик Џегер и Дејвид Боуви). Од песните се издвојуваат: Абе, Марија, Колку си секси, Тие, Тогаш и повторно Дај ми, жити све, за оваа пригода повторно снимена, но без старите пријатели Зеко и Пиже. Некаде во тоа време датира и познатството со Раде Шербеџија,од кој произлезе дуетот со Игор и прекрасната анти-воена песна Зошто ние да не се дружиме, вметната на четвртиот албум на Шербеџија - Заборави, кој официјално беше објавен во САД, а чиј приход е наменет за раселените деца од просторот на бившата СФР Југославија.
Во дискографската кариера на Игор Џамбазов ќе остана забележан и заедничкиот проект со Владо Јаневски. Имено, тие, за битолската дискографска фирма Сенатор објавија сингл-касета Домашна работа, со четири теми: две на Владо, две на Игор. Од песните на Игор се светлината на денот ја здогледаа: Данке, мајне либе и Кољо шо го викаат Поп, а песните на Владо... во приказната за Владо. Периодот во 1995 и 1996 година за Игор ќе биде запаметен по апстиненција од музиката, иако од тој период ќе остане запаметена соработката со Венко Серафимов, од која произлезе песната Скопје, Сарај, Матка... и обратно. Тогаш тој успешно ја водеше Дневна соба на телевизија Сител, како и ТВ-квизот Џандар збира, па едно време го снема од јавноста.
Улога во државното Бинго (на Лотарија на Македонија) му донесе огромна популарност и повторно го врати во светот на музиката. Новите концерти во 1998 година беа повод за најновите проекти на Џамбазов. Веќе во истата година промовиран албумот: Игор енд Френдс - Лајф фром јУниверзал хал, од концертот кој беше одржан на 18.2.'98 година. Како гости на концертот доминираат: Игор Атанасовски - Харе, Сашо Гигов - Гиш, Бранко Попчевски, Банкрот Блуз Бенд, Тијана Тодевска, Зеко и Пиже, Ацо Џамбазов... Во над седумдесет минути музика, со живите верзии на хитовите на Игор: Данке мајне либе, Спиро блуз, Тие..., своето катче ги најдоа и Моја гитара, Ти си нула, Шток ми, бејби, Ана... од репертоарот на Банкрот Блуз Бенд, Тијана Тодевска, Хавана Бенд, Александар Џамбазов. Во време на најжестоките НАТО бомбардирања врз СР Југославија (март 1999.) Игор со најголемите ѕвезди од македонската естрада (Панки, Тијана, Ребека, Нокаут, Венко Серафимов, Маја Гроздановска, Магија...) во студиото Ентерпрајз на Валентино Скендеровски ја реализира обработката на хитот на Eagles, Hotel California - во негова верзија Хотел Македонија со која сакаше да обрне внимание на незавидната положба на својата татковина на чии плеќи се сручија над 300.000 Албанци бегалци од Косово и на чии порти тропаше крвавата балканска приказна.
Големиот камбек најпопуларниот Македонец на ХХ век го има две години подоцна, во 2001 година, кога ја работи новата песна на Ребека (Нешто убаво), на Брејк (Во бестрага), кога го режира спотот на Ареа (за темата Слободен) и конечно го реализира најамбициозниот соло проект Ова не е блуз, објавен под закрилата на Авалон продукција, како нивно десето издание. На цедето се најдоа дванаесет теми (сместени во пеесетина минути) и тие го претставуваат Игор Џамбазов во најдоброто и најкреативното светло досега.
Благодарение на своите извонредни уметнички и сценски перформанси Игор Џамбазов е три пати е прогласуван за Најпопуларно ТВ лице на годината, 2 пати за Артист на годината и 6 пати за Водител на годината и не случајно го доби епитетот - „македонскиот шоумен“.
ете сеа проучи малце колку е инволвиран во музиката а ти појма немаш за тоа и многу од вас што кењаат тука ај здраво