А еве што вели царот Давид:
„...Ти си најпрекрасниот меѓу синовите човечки, благодат се излива од Твојата уста, затоа Бог Те благословоил довека...„ (Псалм, 44.2).
Се чини дека Исаија и Давид говорат спротивни нешта...
Се чини така само доколку не ја тргне човек иконата која ја ставил помеѓу очите и Библијата. Нејзината сенка може да ни ги помрачи Божјите зборови во Библијата.
Пророштвото на Исаија јасно си вели:
„
Немаше на Него ни убавина ни блесок за да би сме се загледале во Него, ни милозливост за да би ни се допаднал. “ (
Исаија 53:2, Библијата)
Да не го пишувам продолжението на пророштвото кое недвосмислено се однесува на Христос, Неговите страдања, Неговото судење, Неговата смрт и Неговото прославување. Ни католик, ни православен, ни протестант, ни Јеховен сведок, ни адвентист итн. никогаш не одрекол дека ова пророштво се однесува на Исус Христос.
Додека пак за цитатот од псалмот што го цитираш не е едномислен, кажан е и во поетска форма (псалмот е песна, убавината не е секогаш телесна). Понатаму дури и да се однесува тој стих за Исус, тоа не значи дека се однесува за телото што Исус го имал кога живеел на Земјата. Знаеме дека Исус постоел и пред раѓањето од Марија, а постои и по воскреснувањето. Знаеме дека Исус имал и има прославено тело. Значи можни се повеќе варијанти, но едно знаеме со сигурност: дека во пророштвото на Исаија 53 се пророкува едномислено за Исус и тоа за периодот на Неговото мачење, судење и смрт т.е. во времето додека бил во непрославеното тело кое немало некоја посебна убавина.
„..Многу е веројатно...„?. Аууу, заклучок...А што ако е „помалку веројатно„? Што ако е „најверојатно„? Ќе испадне дека Христос имал кратка коса оти Св. Ап. Павле така кажал? Ц,ц,ц...Творението да Му одреди на Творец каква коса треба да носи Он? По твојата логика, ќе испадне дека сите монаси и речиси сите свештеници, кои носат долги коси, не го слушаат Апостолот и си тераат по свое.
Очигледно не си го разбрал мојот коментар. Јас не реков дека апостол Павле му одредувал на Исус каква коса треба тој да има. Јас реков дека апостол Павле не би ја кажал оваа изјава доколку Исус имал долга коса:
„Не ве учи ли самата природа дека е
срамно за мажот да има долга коса,“ (
1 Коринтјаните 11:14, Библијата)
Едноставно христијаните од црквата во Коринт би можеле со право да му забележат: „А што е со Исус? Па тој имаше долга коса. Зарем е тој за срам и спротивен на природата?“