Прашања за Исламот II

Статус
Затворена за нови мислења.
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Со други зборови, ти веруваш во Бог само затоа што сакаш вечен живот во место каде што проблеми не постојат- рај.
Human.. jas veruvam vo Boga (elhamdulillah) zaradi toa sto sum dlaboko ubeden,insAllah,vo Sozdatelot. Milosta Negova ke ne smesti na idniot svet.... Covekot na ovoj svet nemoze za sebe da kaze deka ke odi vo Rajot,moze da se nadeva na Milosta Bozja.
Ako ti kazam jas deka,dokolku sakas da dojdes do mene,,,, da dojdes po toj pat a ne po onoj pat,bidejki zamki ima mnogu i ako ides ti po onoj pat sto ke ti kazam,dali toa ke go napravis od zelba da pomines polesno ? (A MORA DA DOJDES EDEN DEN DO MENE).
Nie pred Sozdatelot mora da pojdeme,dve mesta se neminovni RAJ ILI PEKOL.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
A i sto te interesira tebe vakvo prasanje ne mi e jasno. Od gluposti ili od dosada gi postavuvas ?
Ме интересира затоа што одговорот на тоа прашање го крие карактерот на еден човек! Дали е кукавица кој ќе верува и прифати било што само за да се задоволи дека ќе живее вечно и ќе ужива, или пак си има свое јас, гордост - црвена линија која не ја преминува по никоја цена и пред никого, без разлика кој е, што е.
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Јас не прашав дали се придржувате на законот или не! Не прашав ниту кој го вовел! Прашањето е јасно - дали мотивот што си верник единствено е наградата која ти ја ветува религијата? Одговорот може да биде ДА или НЕ!
Ако сакаш одговори, ако не немораш, можеби ќе одговори некој друг.
Jas ti dadov opsiren odgovor. Ne se odgovara na sekoe prasanje so da ili so ne. Barem jas ne odgovaram taka... ti ukluci viugite.
Tatko mi eden skrsen grosh da ne mi dade,Ljubovta sto ja imam kon nego,kako kon roditel,nikoj ne moze da ja izbrise.
Vprocem ti odgovoriv so edna mosne mokna i dlaboka i silna izreka na eden zrel vernik te. vernicka koja veli: Boze moj,ako te obozavam od strav od pekolot,spalime vo nego.Ako te obozavam zaradi nagradata od vo rajot,ne davaj mi ja. No ako te obozavam samo radi Tebe,ne oddalecuvaj se od Mene. Neli e ova odgovor za tvoeto prasanje.
Rajot i Pekolot se isto taka so stepeni.... koj kolkavav stepen na veruvanje dostigne,na tolku povisoko,odnosno ponisko nivo vo rajopt ke vleze.
Koj kako ke gresi,tolku ke bide kaznet i vo pekolot,koj e isto taka so,ne "deredze",Deredzaat e stepeni eden nad drug,toa se odnesuva za Rajot a Derekaat,toa e stepen eden ispod drugi,toa se odnesuva za pekolot. Onoj koj dostignal stepen na vistinsko cuvstvo prema sozdatelot,na takvite i Pejgamberite ke im zaviduvaat.... onoj koj rabotel po propisite na Islamot radi Dzennetot,ili od strav od Dzehennemot,ke bide nagraden spored svojot stepen,bidejki i vo toj slucaj pokazal vera vo sozdatelot koj isto taka gi sozdal Rajot i Pekolot.

--- надополнето ---

Ме интересира затоа што одговорот на тоа прашање го крие карактерот на еден човек! Дали е кукавица кој ќе верува и прифати било што само за да се задоволи дека ќе живее вечно и ќе ужива, или пак си има свое јас, гордост - црвена линија која не ја преминува по никоја цена и пред никого, без разлика кој е, што е.
Covek koj misli deka e sam svoj gospod,nego kokoskite,sto se veli,mozgot mu go ispile. So toa sto nemoze bolest da spreci,nemoze na naj miloto,koga ke go zadesi nesto da go spreci,nemoze ni sam zloto koe ke go snajde (iskusenieto da go spreci),pa kolku luge vo zemi si zakopal,pa koj e toj sam svoj Bog koj ke go spreci smrtniot cas ?
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
....dve mesta se neminovni RAJ ILI PEKOL.
Кога некој казнува некого, со тој акт признава дека оној што е казнет постапил спротивно на вољата на казнувачот! Ако вашиов бог е семоќен, сезнаен и се се одвива според негова воља, како ќе ја објасниш казната и наградата?
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Ako ti gi povtoram istite postovi sto 5.000 pati ti gi povtoriv ke reces ete,ova istovo i istive odgovori gi povtoruvas.
Voljata na sozdatelot e da pravime dobri dela.Zlite dela Sozdatelot jasno ni gi zabranil.... nie sami kaznata si ja izbirame.
Ako vidis covek vo zatvor,toj tegli teskotija a toa mu e zaradi sledenje na srastite i zelba za uzivanje !
Koj so carot drugaruva,toa mu e zaradi minatiot trud i teskotija,"prijatele" moj ipsissimus.
Ne zamaraj so istite i pak istote prasanja,ako veke ne znaes so sto da se pojavis,molci,toa ti e spas.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Covek koj misli deka e sam svoj gospod,nego kokoskite,sto se veli,mozgot mu go ispile. So toa sto nemoze bolest da spreci,nemoze na naj miloto,koga ke go zadesi nesto da go spreci,nemoze ni sam zloto koe ke go snajde (iskusenieto da go spreci),pa kolku luge vo zemi si zakopal,pa koj e toj sam svoj Bog koj ke go spreci smrtniot cas ?
А од кај си ти толку сигурен дека неможам? Не потценувај некого што не го знаеш, и небиди толку сигурен во ова што го тврдиш!
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Ti znaes uste tuka,deka,za da dobies nagrada treba da pravis dobri dela i da gi pocituvas zakonite od Sozdatelot. Ako ne,sledi kazna,,, kako sto stoi vprocem vo sekoj zakon. Sam si izbiras kade ke odis. Ke se pravda lopovort vo zatvor deka ne znaese deka kradenjeto e zabraneto ? Ili ubiecot deka ubistvoto e zabraneto ? Ili ke im rece,po vasa volja,sudio,nie slobodno setavme po zemjata,zosto prethodno,p[red da ukrademe,ili pred da ubieme ne ne ubivte,tuku ne' ostavive da ukrademe i sega ne' kaznuvate zaradi toa ?
Sekoj covek e roden cist i sloboden. Taka i onie sto se vo zatvor,nikoj ne im ja odredil kaznata pred da go napravat deloto a bile na sloboda.
Sega ke se vratis nazad no pred da mi kazes: Da ama Bog znael predhodno dali ke ukradi ili ne....
Jas ti velam,toa e NEGOVA rabota,dali Znael Toj i kako znael. Toj jasno naredil da ne pravis zlo delo i gotovo.Ne e nase da znaeme od kade i kako nael,za toa nitu nagrada nitu kazna misledi.

--- надополнето ---

А од кај си ти толку сигурен дека неможам? Не потценувај некого што не го знаеш, и небиди толку сигурен во ова што го тврдиш!
UBEDEN SUM ! Toa i Sam go znaes. KE UMRES ! I ti i jas i sekoj ! BOG E EDINSTVENO VECEN,OD SEKOGAS I ZA SEKOGAS,SE' OSVEN NEGO E MINLIVO,SE'!
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Ako ti gi povtoram istite postovi sto 5.000 pati ti gi povtoriv ke reces ete,ova istovo i istive odgovori gi povtoruvas.
Voljata na sozdatelot e da pravime dobri dela.Zlite dela Sozdatelot jasno ni gi zabranil.... nie sami kaznata si ja izbirame.
Ako vidis covek vo zatvor,toj tegli teskotija a toa mu e zaradi sledenje na srastite i zelba za uzivanje !
Koj so carot drugaruva,toa mu e zaradi minatiot trud i teskotija,"prijatele" moj ipsissimus.
Ne zamaraj so istite i pak istote prasanja,ako veke ne znaes so sto da se pojavis,molci,toa ti e spas.
Епа тоа е проблемот! Ти повторуваш и повторуваш.......но никако да дадеш одговор!
А прашањето е јасно, еве:
Кога некој казнува некого, со тој акт признава дека оној што е казнет постапил спротивно на вољата на казнувачот! Ако вашиов бог е семоќен, сезнаен и се се одвива според негова воља, како ќе ја објасниш казната и наградата?
Компарациите со затвор и затвореници не се одговор од проста причина што луѓето кој го создале затворот не се семоќни и сезнајни, не ги создале затворениците и не им ги дале особините кој ги имаат!

--- надополнето ---

UBEDEN SUM ! Toa i Sam go znaes. KE UMRES ! I ti i jas i sekoj ! BOG E EDINSTVENO VECEN,OD SEKOGAS I ZA SEKOGAS,SE' OSVEN NEGO E MINLIVO,SE'!
Точно дека се е минливо, но муабетот небеше за смртта и минливоста. Како по обичај ги извртуваш работите како што сакаш.
 
Член од
19 ноември 2009
Мислења
499
Поени од реакции
84
Епа тоа е проблемот! Ти повторуваш и повторуваш.......но никако да дадеш одговор!
А прашањето е јасно, еве:
Кога некој казнува некого, со тој акт признава дека оној што е казнет постапил спротивно на вољата на казнувачот! Ако вашиов бог е семоќен, сезнаен и се се одвива според негова воља, како ќе ја објасниш казната и наградата?
Компарациите со затвор и затвореници не се одговор од проста причина што луѓето кој го создале затворот не се семоќни и сезнајни, не ги создале затворениците и не им ги дале особините кој ги имаат!

--- надополнето ---


Точно дека се е минливо, но муабетот небеше за смртта и минливоста. Како по обичај ги извртуваш работите како што сакаш.
Непостои Ваш и наш Бог се е едно и сите сме одраз едни на други огледала...Иначе твоето прашање е смешно и површно и незаслужува одговор.
 
M

Mr.InF3ction

Гостин
Кога некој казнува некого, со тој акт признава дека оној што е казнет постапил спротивно на вољата на казнувачот! Ако вашиов бог е семоќен, сезнаен и се се одвива според негова воља, како ќе ја објасниш казната и наградата?
Па ако господ не создадеше сите добри, паметни итн значи општо се да ни биде совршено немаше да постои нешто што е добро и лошо,немаше да има рај и пекол и секој да заслужи едно од тие места. Господ ти дал памет, свест, способен си да мислиш да ги сфаќаш работите и ти покажува со светата книга што е добро што е лошо. Ако навистина ВЕРУВАШ ќе ги почитуваш тие правила. Значи законите на господ не се без причина. Сите гревови што ги правиш се гревови не затоа што себеси си правиш лошо туку и на другите околу тебе. Нели забрането е да крадеш, да убиваш и триста други лоши работи кои што освен тебе и на луѓето околу тебе им штети.
И затоа има казна и награда. За добрите луѓе да ги мотивира да прават уште повеќе добро и да ги спречи лошите луѓе од правење лоши дела.
Anyways многу така глупаво, детско прашање. Во било која религија важи истото..ако воопшто си верник Па и да не си верниќ 2-3 мин ќе се измачиш ќе мислиш и сам ќе сфатиш нели.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Па ако господ не создадеше сите добри, паметни итн значи општо се да ни биде совршено немаше да постои нешто што е добро и лошо,немаше да има рај и пекол и секој да заслужи едно од тие места. Господ ти дал памет, свест, способен си да мислиш да ги сфаќаш работите и ти покажува со светата книга што е добро што е лошо. Ако навистина ВЕРУВАШ ќе ги почитуваш тие правила. Значи законите на господ не се без причина. Сите гревови што ги правиш се гревови не затоа што себеси си правиш лошо туку и на другите околу тебе. Нели забрането е да крадеш, да убиваш и триста други лоши работи кои што освен тебе и на луѓето околу тебе им штети.
И затоа има казна и награда. За добрите луѓе да ги мотивира да прават уште повеќе добро и да ги спречи лошите луѓе од правење лоши дела.
Anyways многу така глупаво, детско прашање. Во било која религија важи истото..ако воопшто си верник Па и да не си верниќ 2-3 мин ќе се измачиш ќе мислиш и сам ќе сфатиш нели.
Зарем не се последиците од нашите постапки награда и казна? Зошто мислиш дека е потребно да се живее во заблуда за вечна награда и вечна казна, и тоа од семоќен и сезнаен бог, (кој се знаел што ќе се случи и пред ние да постоиме).
Концептите на семоќност и сезнајност, неодат заедно со казнување и наградување! Казнувањето е акт со кој казнувачот признава дека постапката на казнетиот била против вољата на казнувачот! А исламот тврди дека ништо не е против вољата на бог....што значи дека или казната е чин на садистичко задоволување суета, или пак дека е лага тврдењето дека богот е сезнанен и семоќен.
 
Член од
21 август 2008
Мислења
6.500
Поени од реакции
1.320
Sakale da priznaat ili ne poveketo vernici se motivirani od nadezta vo vecen zivot vprocem i za da go vidis Onoj svet Bog mora ti da postois za da go vidis seto toa i toa e taka normalno, no postoi eden drug eticki motiv a toa e zelbata da gi vidime nasite bliski koi preminale e sega bidejki za uslov na toa e jas da postojam po smrtta ne sum ja kriv sto e takov uslovot taka mora da e jas da vidam znaci jas da opostojam, znaci ne radi mene licno nego radi baba mi dedo mi posle domasnite milenicinja od koi smrtta me razdeli e toj motiv e vozvisen i eticki!
No da se pravi dobri dela za da se dobie nagrada toa ne e eticki, osnova na moralot e somilosta, znaci koga stvarno cuvstvuvas i socuvstvuvas so drugiot koj go sakas kako sebe si (egoizam) toa izvedeno vo krajna linija e licna besmrtnost (ne navleguvam da li e vozmozno) cisto kako stav e e ticki izveden, koga velis nekomu bidi ziv i zdrav znaci bidi ziv i zdrav znaci nikad ne stradaj nikad ne umri! E sea toa deka ne e mozno eve gledame, no zatoa ako sakas pak da go vidis bez razlika dali e vozmosno ili ne, toa e eticki opravdano.
Ova implicite kazuva deka ritualite nemaat nikakva vrednost bidejki se razlikuvaat zavisno od religija a stolbot to est pravata sustina im e etikata to est delata, eve primer, ako go Ima Onoj svet tamu ke bidat i zivotnite voskresnati primer ke si go vidis maceto uceto papagalceto za koe si placel koga ti umrelo (preminalo) a oni ne praat rituali a gi vikame grevcinja oti grev ne napraile, zatoa velam verata vo Vecen zivot moze dosledno da se izvede samo kako moralna zelba biddejki za toa mok se nema da gi vidime pak nasite bliski, toa sto toa podrazbira i js da sum vecen po smrtta bidejki za da gi vidam jas jas moram da sum ziv za jas da gi vidam, toa taka mora da bide.seto ova podrazbira vera vo Bog kako Onoj koj ke go ovozmozi setoa toa, zatoa Bog bidejki On ni ja pricinil tahgata On i ke ja popravi greskata posto site morame da umreme a toa znaci deka Bog-ot na posebnite religii nema vrska, nitu dogmite i ritualitie osven dogmata za licna besmrtnost.Za ova nema dokazi no sakam da kazam postoi li zelba da gi vidime nasite bliski? Postoi. Epa za ostvaruvanje na taa zelba preduslov e postoenje vecen zivot a za toa preduslov e Bog, zatoa verata vo vecen zivot Kant ja spomenal kako resenie koe go dava prakticniot um iako cistiot um nikako ne moze da dokaze postoenje na takvo nesto,no za da se izbegne zaklucokot deka zivotot e besmilslen svetot zol i iracionalen mora da se pretpostavi vecen zivot kako nesto sto mu dava smisla na covekot da uspee da se pomiri so site gluposti i nepredvidlivosti koi mu se slucuvaat!
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Кога некој казнува некого, со тој акт признава дека оној што е казнет постапил спротивно на вољата на казнувачот! Ако вашиов бог е семоќен, сезнаен и се се одвива според негова воља, како ќе ја објасниш казната и наградата?

Kako sto piljarot mu objasnil na lopovot koj mu ja ukradil breskvata,so izgovor deka toa e Bozja Volja a Piljarot mu tupnal edna po nos,isto taka,pravdajki se deka i ova e po Bozja volja. Ke ti ja objasnam so ednostavni zborovi: "NEGOVA VOLJA" Toj tebe ne te prasuva,,, Toj ne zavisi od tebe,ti zavisis od Nego.Toj ti veli da pravis dobri dela ti pravis losi (tuka si,rekovme,sloboden) i zaradi toa ke te kazni.Nema da te kazni za nesto sto Toj odredil i ne' napravil vo toa ograniceni. Bog ne ne' povikuva na odgovornost zaradi nasata visina,vidi,ti se povtoruvam.... Tuka ne si imal izbor i za toa ne odgovaras.Molim lepo,,,, no za ona za sto te sozdal sloboden,za toa ke odgovaras. Volot go udiraat zatoa sto odbiva da vleze vo jarem. Nikoj volot ne go udira zaradi toa sto odbiva da poleta,ipsissimus.
Bog ne sakal slobodni pa zatoa ja ostavil i moznosta za gresenje. Nikoj zakon ne gi zatvara vo apsaana site ziteli vo koi isto taka postoi moznost da ukradat,ubijat,izlazat... i ne gi kaznuva,gi ostava slobodni,se dodeka ne go pocinat toa delo a prethodno im go zabranuva. Odzemanje na moznosta da se ukrade,znaci odzemanje na slobodata a Bog ne saka slobodni.Toa ti e kako da te zatvori nekoj na pravdi Boga,slucajno da ne ukrades nekade nekogas.
Sto se odnesuva za postoenjeto na "Zloto,Grdoto,Gluposta,,,," seto toa postoi za da ja spoznaeme sprotivnosta. Ubavinata na mesecinata ja prepoznavame blagodarejki i na temninata. Vrednosta na medicinata ja znaeme koga bolesta ke zahara. Za da ja dokaze hirurgot majstorijata nekoj treba nogata da ja skrsi..... Da ne ti nabrojuvam. Barem ova treba da ti bide jasno.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Toj ti veli da pravis dobri dela ti pravis losi (tuka si,rekovme,sloboden) i zaradi toa ke te kazni.Nema da te kazni za nesto sto Toj odredil i ne' napravil vo toa ograniceni.
А кој ги создал тие особини поради кој луѓето се лоши? Кој ја создал омразата, гневот, љубомората....? КОЈ?? Нели сезнаен е? Нели семоќен е?? Зошто создал такви особини?
Постојано правиш компарации со месари, пиљари, затвори, судии, волови, родители....и што ти не знам друго! Но постојано прескокнуваш еден екстремно важен факт! Родителот не го создал детето со особините кој ќе ги има низ животот! Судот или затворот не го создал затвореникот со особините кој ги има.....Но вие тврдите дека бог ги создал сите нив со особини кој тој сакал да ги имаат!! Бидејќи нели се е според вољата на бог! Во тој случај казнувањето и наградувањето е смешно! Зошто да казнам или да наградам некого поради неговите постапки, кога јас сум му ги дал тие особини и постапки?!
Sto se odnesuva za postoenjeto na "Zloto,Grdoto,Gluposta,,,," seto toa postoi za da ja spoznaeme sprotivnosta. Ubavinata na mesecinata ja prepoznavame blagodarejki i na temninata. Vrednosta na medicinata ja znaeme koga bolesta ke zahara. Za da ja dokaze hirurgot majstorijata nekoj treba nogata da ja skrsi..... Da ne ti nabrojuvam. Barem ova treba da ti bide jasno.
Апсолутно точно!! Е сега не ја гледаш ли контрадикторноста на принципот казна и награда со ова што го напиша?
Кога казнуваш, значи дека не одобруваш нешто, но од друга страна и самиот овде си кажа дека за се има причина!! Тогаш, штом за се постои причина, како ќе ја објасниш казната и наградата? Не се ли последиците од постапките на луѓето казна и награда? Ај размисли!
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
А кој ги создал тие особини поради кој луѓето се лоши? Кој ја создал омразата, гневот, љубомората....? КОЈ?? Нели сезнаен е? Нели семоќен е?? Зошто создал такви особини?
Samo uste ovoj razgovor pomegju Allah dz.s i Musa a.s.:

Musa a.s go prasal Allah: "Kakva e tajnata vo toa sto zulumkarite zulum pravat ?"

Rece Musa: "O Ti,dobri Allahu,Koj davas dobro,
Koj,koga zikir cinime (koga te spomnuvame),davas dolg zivot.

Jas go vidov odnosot na sostojkite na covekot,toa e voda i zemja,
pa srcevo moe dade prigovor na ona,sto se naogja vo covekot.

Sto ti bese celta da stvoris covek,so vaka prikladen
oblik,a potoa,koga bese se gotovo,frli seme somnez vo nego.

Ogan so nasilstvo i somnez Ti zapali vo covekot zlobnik,
pa da toj moze Mesdzid (dzamija) da zapali i onie koi sedzde (koi ti se poklonuvaat) ti pravat.

Znam deka vo toa postoi vredna tajna,
no,namerata mi e toa jasno da go vidam.

Pokazimi edna tajna kako na Melekite (Angelite),
daj mi napitok,da go doznaam toa.

Tvoeto prozivuvanje ke ti ja pokaze tajnata na smrtta,
ovosjeto na grankite zboruva zosto ke mu se lisjata.

Tajnata na krvta i spermata zboruva za ubavinata na Covekot,
na sekoe vozdignuvanje mu prethodel nekoj nedostatok.

Naj prvo,tablata ubavo se cisti,
pa potoa bukvi po nea se pisuvaat.

Srceto se prepolnuva so krv i do solzi doagja,
togas na gradnata ploca se pisuvaat tajnite.

Koga ja cistis tablata,treba da znaes za sto ke ti sluzi,
da ti postane tefter vo koj ke gi zapisuvas Allahovite tajni.

Koga sakame nova kukja da napravime,
na starata i temelite im gi rusime.

Najprvo se isfrla zemjata i sljunakot,
da bi se pojavila bistra i pitka voda vo izvorot.

Koga dete ke vidi noz na rogot za pustanje krv,
toa place iako neznae za sto sluzi.

Covek koj e polnokrven i ima golem pritisok,
so zlato mu plakja na berberot da mu ispusti krv.

Amalite trcaat i baraat teret,se grabat za nego,
zatoa sto nagradata mu e vo prenesuvanjeto na teretot.

Nosacite se karaat da bi go nosele tovarot,
taka sudi i prema lugeto.

Teskotiite se temel na zadovolstvoto,
sekoja gorcina mu prethodi na uzitokot.

Dzennetot (rajot)pokrien e so ona sto na nefsot (srastite)ne mu godi.
a Dzehennemot (pekolot)pokrien e so ona sto na nefsot mu godi.

Temelot na ognot bilo zeleno drvo,
koj gori vo ognot,se priblizuva do Kefser (rajska reka).

Onoj sto ke padne vo zatvor,tegli teskotija,
a toa mu doslo kazna,zaradi negovite zelbi za uzivanje.

Koj e vo carski dvor i so carot drugaruva,
znaj deka toa mu e nagrada za minatiot trud i teskotija.

Kaj kogo ke vidis mnogu zlato i srebro,
znaj deka se izmacil dodek go sobral.

Ke vidis deka ima nagradi bez pricina,no togas koga ke ti se otvori horizontot,
posto se naogjame vo materijalen svet,da se drzime do pricinite.

Mesecinata nemoze da ja pokaze svojata ubavina osven vo nokta,
bez dert,srceto nema potreba za vapaj.

Go ostavivme Isa (Isus)a.s (dusata) a vodime racun za Magareto (teloto).
Dodeka magareto e Isaovo a.s (neka e mir so nego)samo sretstvo za javanje.

Koga magareto ke zarie(teloto ima potrebi),ni se sozaluva za nego,
neznaeme deka se sozaluvame samo na svojata magarestina.

Vodi racun i smiluvajmu se na Isa a.s (na dusata tvoja) a ne na magareto,
prirodnosta ne stavaja pod pametta.

Frlija magarstinata,neka rie magareto,
Ti gledaj na dolgot prema dusata.

Godinite ni pominaa vo sluzba na magareto,
koj mu sluzi i vodi racun za magareto i sam e magare.

Kaj magareto na Isa a.s i srceto mu se promenilo,no pokraj Isa a.s.
pametta isto mu se promenila,no pokraj Isa a.s.

Постојано правиш компарации со месари, пиљари, затвори, судии, волови, родители....и што ти не знам друго! Но постојано прескокнуваш еден екстремно важен факт! Родителот не го создал детето со особините кој ќе ги има низ животот! Судот или затворот не го создал затвореникот со особините кој ги има.....Но вие тврдите дека бог ги создал сите нив со особини кој тој сакал да ги имаат!! Бидејќи нели се е според вољата на бог! Во тој случај казнувањето и наградувањето е смешно! Зошто да казнам или да наградам некого поради неговите постапки, кога јас сум му ги дал тие особини и постапки?!
Sudot ne gi sozdal so tie osobini,no sudot isto taka znae deka moznosta za gresenje postoi kaj sekoj covek.Apsolutno kaj sekoj covek.Ova go znae i sudijata,no,sepak... go drzat vlastite na sloboda se' dodeka ne go napravi toa delo za koe jasno i glasno kazale i zapisale vo ustavot deka toa delo e zabraneto i sledi kazna. Pa videte sega....
Bog gi sozdal moznostite i za gresenje,toa sto ne go sozdale sudiite i roditelite,no od pricina da bideme slobodni a ne da bi gresele. Bog ne ti nareduva da gresis,Bog gresenjeto i losite dela gi zabranuva i zaradi toa kaznuva. Ako Bog ne ja ostavese moznosta za gresenje,togas trebase da ni ja zeme slobodata.Takov e primerot na Melekite koi se stvoreni da bidat bezgresni,imame i takvi primeri,koi,besprekorno gi izvrsuvaat naredbite,ima meleki koi glavata od sedzda nikogas,od nivnoto postoenje ne ja dignale. Po nase svakanje toa ni lici na odzemanje na slobodata. A ti si sloboden... Bog e milostiv,toj znae deka covekot gresi,so toa i gi prostuva greskite. Resulullah a.s im rekol na Ashabite; ako ne gresevte Bog ke sozdadese drug narod koj ke gresi no koj ke bara i oprost za greskite. Koj ke si ja priznae greskata... Zaradi toa i Gjavolot e prokolnat a Adem a.s e spasen. Zatoa sto edniot greskata mu ja prepisa na Boga,kako tebe (gjavolot) a Adem a.s si ja prizna greskata i si ja prepisa na sebesi,bidejki znael deka Bog jasno mu go zabranil drvoto a toj ne pokazal poslusnost i zaradi toa sto ja priznal greskata ja pokazal svojata covecnost. Bog nema da ne kazni za sekoj grev i greska,bidejki nie sme Insani,Luge,stvoreni za da gresime,no covecnosta e vo toa sto treba da se priznae greskata. Zatoa postoi i vrodena mana e kaenjeto kaj covekot i radost vo slucaj na napraveno dobro delo. Allah dz.s prostuva,nego,pomegju ostanatite iminja,naj ubavi,go krasat i iminjata Er-Rahman (Milostiv) i Er-Rahim (Somilosen). Ako ne e oprosta od Negova strana zaradi greskite i ako ne znae Toj za nasite moznosti za gresenje,togas ne bi go ni krasele ovie preubavi Iminja.
Ako jas go pustam deteto svoe na sloboda,isto e kako jas da sum mu gi dal postapkite i osobinite,bidejki sekoj roditel i sekoj covek znae deka kaj sekogo postojat moznosti za gresenje. Ti so svoeto znaenje za postoenjeto na moznost za krazba kaj sinot tvoj,stavi se na pozicija na Boga koj ja sozdal moznosta za gresenje no ne ja onevozmozil. Ti isto taka znaes deka postoi moznost sinot tvoj da ukrade,no i vo toj slucaj ne go klucis vo soba,da mu ja odzemes moznosta,go pustas na sloboda no i mu zabranuvas toa da go napravi. Ako go napravi,kako ke go napravi,svesno li ke go napravi,zaradi tvoj inat ke go napravi,nesvesno ke go napravi,nemal druga moznost osven toa da go napravi... spored deloto i Bog ke ni sudi,pa ako e po pravda,togas biva prosteno,ako se pokaes,biva prosteno... no ako se sprotivstavuvas svesno i rabotis protiv ona sto toj ti go naredil a od Dobrotata negova sloboda ti dal,togas bivas kaznet,sekako.Kaznata e isto taka so rok na traenje,dozivotna kazna,mesec dena kazna,pritvor,,,,, zavisno od goleminata na grevot i greskite. Isto e i so nagradata....
Tolku jasno.Zivotot ni e ogledalo,se' se povtoruva. Treba malku samo svesta da ja ukluci covek i se ke mu bide jasno.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom