Библијата го ПРИЗНАВА Мухамед за ПРОРОК

Статус
Затворена за нови мислења.
A

amco2009

Гостин
Посочете некој библиски момент од Стариот или Новиот Завет, кој укажува на споемнувањето на Мухамед во Библијата. Никој од Светиите или современите богослови, нема најдено ниту сенка ниту далечна асоцијација за Мухамед во Светото Писмо.
ako vnimatelno gi razgleda prethodnite moi postovi ke svatese deka ne samo eden nego tuka ima 101eden primer kaj sto muhamed se spomnuva vo stariot zavet
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
amco2009, постои една народна поговорка, која вели: „Од шумата, не можат да се видат дрвјата„. Пишувањето обемни постови без посочување на ништо суштинско, не е добар одговор на некое поставено прашање.

Мојот коментар е следен: барем 2 000 г. по ред, Црквата никаде не го забележа Мухамед во Библијата, ниту во асоцијација, ниту во најава, ниту како бледа сенка или небулозен и нејасен/непротолкуван стих. Тогаш, како е можно да го гледаш она кое не постои и кое цела една заедница/Црква, никаде го нема забележано?
 
A

ateist

Гостин
eепа не оди...има посебен закон...мухамед проповедал други заповеди,ритуали...
Мухамед не проповедал други заповеди ритуали туку го проповедал Куранот

Мухамед и самиот видел дека Куранот исто како и библијата се нетолкувани книги

ДВОСЛОЈНИ КНИГИ

За да се добие еднозначно решение треба прво и осново да се реши АНГЕЛСКИОТ РЕЧНИК НА ЗАГАТКИТЕ (што го имам отворено како тема )

Затоа Мухамед кажал дека треба да се најдат толкувачи .........
Но Исламот тоа НИКОГАШ НЕ ГО СТОРИЛ .

1 Коринтјани: 14:28 Ако нема толкувач, нека молчи во црквата; и нека си зборува сам на себе и на Бога!


1 Коринтјани: 14:5 Би сакал сите да зборувате јазици, а уште повеќе да пророкувате; зашто, оној, кој пророкува е поголем од оној, кој зборува јазици; освен ако ги толкува, та заедницата да добие надградба.

најголеми се толкувачите ...поголеми и од пророците .


НОВИОТ ЗАВЕТ ГИ УКИНАЛ СИТЕ РИТУАЛИ ДОГМИ ПОСТЕЊА ШИЗМИ И ДРУГИ НЕПОТРЕБНИ ГЛУПОСТИ

Колосјани: 2:16 И така, никој да не ве осудува за јадење, или за пиење, или за некаков празник, или за млада месечина, или за саботи.

1 Коринтјани: 8:8 Меѓутоа јадењето не нè прави угодни на Бога: ниту губиме нешто, ако не јадеме; ниту добиваме нешто, ако јадеме..
.

.
.
Исламот е обична човечка измислица исто како и Православ Католик Протестант
кој се најобични човечки драпешници измислици и воопшто немаат допирни точки со библиајта освен нели ...........што ја злоупотребуваат книгата

Куранот потекнува од Тората (Јудеизмот) и Библијата потекнува од Тората, заради тоа имаат толку сличности
не !

Куранот го содржи во кратки црти Стариот Завет но го има и целиот Нов Завет и дела апостолски и Посланијата на апостолите и Откровението по Јован ..комплетен е .

Куранот е дообјаснување на библијата .Но исто како и библијата е пишуван двозначно
-двослојно , ..........ПРИВИДНО ДВОСМИСЛЕНО .(токму затоа толку многу и се злоупотребуваат двете книги .
 
S

smart ass

Гостин
атеист познато ми е дека посебно кај куранот,толкувањето е забрането,односно тоа може да го прават само одредени лица??

П.С дали Исус навистина кажал дека мухамед ќе биде новиот пророк??

Оти види АКО не бил мухамед...арапите ќе беа Евреи,односно арапите за разлика од евреите немале нешто шт ќе ги обединува-па потоа стапил на сцена мухамед?

Затоа Мухамед кажал дека треба да се најдат толкувачи
ама кои се тие достојни за правилно да го протолкуваат...еве види имаме шиа,сунити и уште 20 модови на исламот кои и се тепаат меѓу себе...кој е достоен за правилно да толкува???

Ајатолахот во Иран???
 
A

ateist

Гостин
атеист познато ми е дека посебно кај куранот,толкувањето е забрането,односно тоа може да го прават само одредени лица??


ама кои се тие достојни за правилно да го протолкуваат...еве види имаме шиа,сунити и уште 20 модови на исламот кои и се тепаат меѓу себе...кој е достоен за правилно да толкува???

Ајатолахот во Иран???
ДЕФИНИЦИЈА :

2 Коринтјани: 10:12 Имено, ние не смееме да се вбројуваме или да се споредуваме со некои, кои се препорачуваат сами себеси; но не постапуваат разумно, зашто се мерат сами со себе и се споредуваат сами со себе.

..
.
.
ЏАБЕ СЕ ПРЕПОРАЧУВААТ САМИТЕ СЕБЕСИ !

Затоа атеистите секогаш можат да ги победат нивните глупи теории и вера = претпоставка ( без никаков доказ )
 
S

smart ass

Гостин
ДЕФИНИЦИЈА :

2 Коринтјани: 10:12 Имено, ние не смееме да се вбројуваме или да се споредуваме со некои, кои се препорачуваат сами себеси; но не постапуваат разумно, зашто се мерат сами со себе и се споредуваат сами со себе.

..
.
.
ЏАБЕ СЕ ПРЕПОРАЧУВААТ САМИТЕ СЕБЕСИ !

Затоа атеистите секогаш можат да ги победат нивните глупи теории и вера = претпоставка ( без никаков доказ )

Значи ајатоласи,првосвештенство...се Лаже.

Исто и кај христијаните??
 
A

ateist

Гостин
П.С дали Исус навистина кажал дека мухамед ќе биде новиот пророк??
не !

ова добро е објаснето и во наслониот текст !

дадена е дефиниција со критериуми кој треба да ги исполнат пророците

Овие критериуми ги исполнил и пророкот Емануил ( кој формирал бесмртна личност и се нарекол (прекрстил) Исус а другите го нарекле Христос )

Значи ајатоласи,првосвештенство...се Лаже.

Исто и кај христијаните??
точно !
 
A

amco2009

Гостин
amco2009, постои една народна поговорка, која вели: „Од шумата, не можат да се видат дрвјата„. Пишувањето обемни постови без посочување на ништо суштинско, не е добар одговор на некое поставено прашање.

Мојот коментар е следен: барем 2 000 г. по ред, Црквата никаде не го забележа Мухамед во Библијата, ниту во асоцијација, ниту во најава, ниту како бледа сенка или небулозен и нејасен/непротолкуван стих. Тогаш, како е можно да го гледаш она кое не постои и кое цела една заедница/Црква, никаде го нема забележано?
obemnito post ustvari prestavuva edna kratka kniga od 15tina stranici kade sto vo mnogu primeri ima izvadoci od stariot zaved kade sto jasno i glasno e naglaseno deka se raboti za muhamed ili pak sakas pokonkretno da ti preveduvam

атеист познато ми е дека посебно кај куранот,толкувањето е забрането,односно тоа може да го прават само одредени лица??

П.С дали Исус навистина кажал дека мухамед ќе биде новиот пророк??

Оти види АКО не бил мухамед...арапите ќе беа Евреи,односно арапите за разлика од евреите немале нешто шт ќе ги обединува-па потоа стапил на сцена мухамед?



ама кои се тие достојни за правилно да го протолкуваат...еве види имаме шиа,сунити и уште 20 модови на исламот кои и се тепаат меѓу себе...кој е достоен за правилно да толкува???

Ајатолахот во Иран???
koj e dostoen da protolkuva jas ke ti dadame eden prost primer kuranot se bozji zborovi koi sto sekoj obicen smrtnik mozje da gi proucuva protilkuva nitu odzata nit ajatoahot nesmeat nitu nesto da dodadat nitu nesto da odzemat od toa sto go napisal kuranot a koj treba da protolkuva Kuranot e kniga nameneta za site da ne cekame drug da ni kazje nesto pa posle da ispadne deka e greska nego da zememe sami da go procitame toa

Sto je prorocanstvo
“Vidite, prorocanstvo sprestavuvaat zborovi-slike na nesto sto kje se sluci vo
idnina. Koga ke se ostvari prorocanstvoto, nie ustvari se uveruvame na ona sto e pretskazano vo munatoto i doagjame do zaklucok deka proroanstvoto e isunjeno.u stvari sto se pravi pri tolkuvanje na nekoe prorocanstvo se rezumirra ,zaklucuje se sostvuvaat slinostite so ona sto e kazano i ona sto e ostvareno.Vo stariot zavet imaat stotici primeri koi go predviduvaat doagjaneto na Isus (isa a.s) po ovoj princip kade sto nisto ne e precizirnao nego priblizno posoceno, so toa istite tie principi mozjeme da gi primenime i za Muhamed a.s odonso Ako tie prorocanstva se tvrdi deka se odnesuvaat za Isa.a.s iako ne e preciziran so ime nego priblizno zasto da ne moze istite tie prorocanstva da se odnesuvaat i na Muhamed a.s ke navedeme nekoi dvosmisleni primeri kade sto prorocanstovto za nov prorok moze da se citaat dvosmisleno so citati od stariot zaved:

1(Ponoven zakon 18: 18)
Ke im podignam prorok od nivnite brakja kako sto si ti.Ke mu stavam moi zborovi vo negova usta , da prenese se sto zapovedam. Pratenik slien na mojsiju(Musa a.s)
-dali se ovo prorcanstvo odnosi na Isa a.s "Kako sto si ti"Isa je slicen na Musa a.s posto poteknuva od Evrejsko poteklo ,Musa bil prorok i Isa isto bil prorok, tie se edinstveni dve slinosti pomegju Isa i Mojsie ama pak mozje da se odnesuva i na drugi proroci posle Musa a.s Moze toa da se odnesuva na bilo koga pr.Samuel,izaija,Ezekija,DanijelMalahija,Ivan krstitelj site tie bile proroci i bile Evereji. Spored toa Isa najmalku e slicen na Musa a.s od slednive pricini i razliki.
Isus e Bog spored pravoslavnite a Musa a.s ne e bog,Drugo Isus umrel za otkup na tugje grvovi,a Musa ne,Drugo Isa.a.s sprema hristijanite otisol vo pekolot na tri dena a Musa .a.s ne Prodiskutirajmo ne
Musa a.s Imal i tatko i majka a Isa imal samo majka dodeka Muhamed a.s imal i tatko i majka. Musa a.s i Muhamed nastanale po priroden pat t.e preko Fizicka vrska megju mazot i zenata dodeka Isa a.s ne znaeme kako se rodil Isa a.s
"
Musa a.s i Muhamed a.s bile zeneti i imale deca dodeka Isa a.s ne oformil semejstvo i poradi ova Isa ne e slicen so MUsa.a.s nego MUhamed a.s e slicen

Mus i Muhamed bile prifateni kaj nivnite narodi dodeka Isa ne bil prifaten bil odbacen pa i den denes ima Evreji so ne go prifakjaat i poradi ova Muhamed je slicen so Musa a Isa ne e Slicen
od ova moze da se vidi deka ova prorocanstvo ne se odnesuva na Isa a.s ama Mozje da se odnesuva na Muhamed a.s
 
Член од
26 јануари 2010
Мислења
427
Поени од реакции
10
до смарт ес

Во христијанството постојат: протестанти, католици, англиканти, евангелисти, методисти, монофизити, аријанци, православни, јеховисти, баптисти, адвентисти, мормони, маронити, чалдејци, копти, мелкити, фадерхусет, гентилска црква, несторијанизам, плимутски браќа, николаити, богомили, бело гностичко друштво, софијати, никејско правосавије, пентакосталци, сатанистичка црква, давидијанци, теслијанци, прислитеријанци, следбеници на рускиот Исус, манихеизам, лутерани, калвинисти, цвинглијци, презвитеријани, пуританци, мандејска секта, мијачка христијанска секта, гностицизам, заедница на квекери, саботари, унијатска црква, екуменизам, синкретизам, маријавити.

немам време инаку ќе ти најдам уште многу други, верувај ако ги проучиш овие секти ќе видиш дека разликата меѓу двете најразлични е како две нови сосем различни религии.

Во исламот господине близу 90% од муслиманите се сунити а другите шиитски секти, кои сепак со сунитите се согласуваат околу најголемиот и најважниот број на прашања. К*ранот за сите е ист, учењето на божјиот пратеник Мухаммед с.а.в.с. за сите е исто, единствено поголемата разлика се појавила во однос на тоа кој требало да биде наследник во водењето на исламската заедница после Мухаммед с.а.в.с. при првите четири наследници биле Абу Бакр, Омер Ибн Хаттаб, Осман Ибн Афан и Али Ибн Абу Талиб а шиитите тврдат дека прв требало да биде Али Ибн Абу Талиб а не четврти, додека кај вас христијаните сите евангелија меѓусебно се разликуваат, а незнам дали сте го прочитале евангелието по Јуда кое до сега вешто се криеше но Елхамдулиллах (благодарност на Аллах) постојат луѓе кои го обелоденија и тоа евангелије ги побива другите евангелија во многу работи. Затоа Аллах во К*ранот ни кажува дека учењето кое тој го предал на Иса а.с. (Исус) не е она кое вие го практикувате.

Ова се некои од божјите чуда кои Аллах ги направи преку последниот божји пратеник Мухаммед с.а.в.с.

МУЏИЗИ НА ПОСЛЕДНИОТ БОЖЈИ ПРАТЕНИК МУХАММЕД С.А.В.С.
1.Имам Бејкеки бележи од Осман Бин Хунејфа дека кажал:
Чув дека кај Аллаховиот пратеник с.а.в.с. дошол еден слепец и му се пожалил дека го изгубил својот вид. Човекот му рекол на Мухаммед с.а.в.с: Аллагов пратениче! Немам никој кој би ме водел затоа што сум слеп, и дека му било толку тешко да оди. Аллаховиот пратеник му рекол: оди земај абдест, клањај два рекати и речи:
Мој Аллаху! Те молам и ти се обраќам со угледот на твојот пратеник Мухаммед с.а.в.с. пратеник на милоста. Михаммед! Му се обраќам на својот господар со твојот угледот и твојата чест, да ми го поврати видот. Мој Аллах те молам за негово залагање за мене.
Осман Бин Хунејфа вели! Се колнам во Аллах! Ние ни своите места не ги напуштивме, а не се задржавме многу таму, кога се појави тој човек и изгледаше како никогаш да не пател од некоја болест.

2.Oд муџизите на Аллаховиот Пратеник с.а.в.с. беше и расцепувањето на месечината. Мекенлиите побараа од Пратеникот с.а.в.с. некаков знак, па месечината се преполови на два дела, така што ридот Хира јасно го видоа помеѓу двете половици. А во тоа време месечината била полна.
Овој знак Аллах џ.ш. ни го наведува во во Својата Книга: ,, Се приближи часот и месечината се преполови! А оние, секогаш кога ќе видат доказ, се вртат и говорат: Maгија непрекината.” (Ел-Камер, 1-2) Ибн Кесир пренесува конзенсус на муслиманите за овој настан, споменувајќи ги хадисите кои говорат за тоа.

Оваа муџиза ја виделе луѓе од сите делови на Арапскиот полуостров, А Мекинлиите пак не поверувале туку рекле: ,, Мухаммед не маѓепса, А потоа се присетија и рекоа: Почекајте да видиме што ќе кажат караваните што поминуваат, Мухаммед не може да ги маѓепса сите луѓе. “ Другиот ден им дојде делегација вон Мекка и ги извести за настанот дека и тие тоа го виделе.

Месечевото расцепување го виделе и луѓето надвор од Арапскиот полуостров.Ибн Кесир вели: ,, Неговото расцепување го виделе луѓе и во другите делови на земјата, Се кажува во некои предели на Индија дека е изградена и градевина таа ноќ и е означена со дата ,, Ноќта кога се расцепи месечината.”

3.После битката на Бедр, Курејшиите ги откупуваа своите заробени. Секој ги откупуваше своите. Еден од нив-Аббас, кој исто така беше заробен, му рече на Аллаховиот Пратеник с.а.в.с. : ,, Јас сум муслиман,”А пратеникот , с.а.в.с. му рече: ,, Аллаху е`алем – Аллах го знае твојот ислам. Ако е така како велиш, Аллах ќе те награди . Што се однесува на твоето однесување, наше е да просудиме. Откупи се себеси и своите двајца браќа, му рече Пратеникот, с.а.в.с. ,, Немаме со што,” рече Аббас. Аллаховиот Пратеник с.а.в.с. тогаш го запраша: ,, А каде се парите кои ги закопавте со Умми Фадл, кога и рече: ” Ако мене нешто ми се случи на овој пат, овој иметок им го оставам на Фадлините потомци Абдуллах и Кусем? “ Аббас тогаш рече: ,, Се колнам во Аллах, гледам дека навистина си Аллахов Пратеник, зошто оваа работа никој не ја знаеше освен јас и Умму Фадл.”

4.Пренесува Џабир ибн Абдуллах, р.а. како луѓето на Худејбиј ожеднале, додека Аллаховиот Пратеник, с.а.в.с. држеше во раката сад и земаше абдест. Истрчаа исплашено кон него, а тој ги запраша: ,, Што ви е?” ,, Немаме вода ниту за абдест, ниту за пиење, освен она што е во тоите раце”, рекоа тие. Џабир р.а. вели дека тогаш Аллаховиот Пратеник с.а.в.с. ја стави својата рака во садот, па водата потече помеѓу неговите мубарек-прсти, како извор, па сите се напоивме и зедовме абдест.

5.Еден бедуин го запраша Аллаховиот Пратеник с.а.в.с.: Со што можам да знам дека си ти Аллахов Пратеник?” , А Пратеникот, с.а.в.с. му одговори: ,, Ако го повикам оној грозд од палмата, ќе ми поверуваш тогаш дека сум пратеник? “. ,,Да” рече бедуинот. Аллаховиот Пратеник с.а.в.с. го повика гроздот, кој почна да слегува, додека не дојде пред него. Пратеникот с.а.в.с. тогаш му рече: ,, Врати се” и тој се врати ... бедуинот прими ислам.

1.[FONT=&quot] [/FONT]ПОЈАВЕНИТЕ ЗНАЦИ ВО НОЌТА ПРИ РАЃАЊЕТО НА ПЕЈГАМБЕРОТ

Научниците од претходните книги знаеле за објавувањето на К*р'анот и за доаѓањето на Пејгамберот Мухаммед а.с. бидејќи биле известени уште во претходните книги, дури и името на Пејгамберот Мухаммед а.с. се спомнувало со едно име исто по значење.
А сега според мудреците да видиме кои се тие знаци, и што означуваат - (покажуваат), за раѓањето на последниот Пеј-гамбер.
Во долината на слонови т.е 20 април 571 год., во ноќта од 12-ти Ребиул-еввел, се случил земјотрес кој ги потресол и испукал тврдините на Византиската престолнина Константинопол - денешен Истанбул. Во исто време се случил и друг земјотрес во Иран (Персија) каде што се срушила тврдината од палатата на владарот Кисра. Исто така згаснал и светиот оган на Персијците кој дотогаш горел (во време од 1000 години). Порада ова многу бил исплашен владарот Кисра, собирајќи ги своите советници за да ја разгледаат новонастанатата состојба.
Еден од главните советници рекол:
- Владару и јас вечерва видов еден сон каде што група камили и арапски коњи од страна на Арапскиот Полуостров ја поминуваат реката Диџле, и влегуваат во Иран проширувајќи се на сите страни на нашата земја.
- Што значи ова? - запрашал владарот.
- Може да значи дека нешто многу чудно и важно се случува кај арапите. – одговорил советникот.
Загриженоста на владарот Кисра, уште повеќе се зголемила. Дури напишал писмо до намесникот на Басра, во кое што побарал да му го испратат најдобриот и познат научник и мудрец кај него. Така намесникот на Басра ја испратил бараната личност.
Кога познатиот мудрец и научник дошол пред владарот Кисра, бил запрашан:
- Рушењето на 14 тврдини, гаснењето на светиот оган и сонот на главниот советник, дали имаат некоја врска една со друга? И ако имаат што е тоа?
Научникот му одговорил:
- Одговорот на овие прашања може да ги знае само вујко ми што е во Шам!
- Тогаш веднаш оди кај него, научи ги одговорите и врати се назад кај мене. – му рекол владарот.
Научникот набргу отишол во градот Шам и таму што ќе види својот вујко го нашол на смртна постела. Немал многу сила ниту да зборува.
Научникот знаел дека може да го поттикне да зборува ако му се каже нешто интересно и убаво. Ги употребил сите свои умешности и започнал да му ги поставува зададените прашања во стил на поезија. Во тоа време голема важност се давало на зборувањето со поетски стил. Навистина ова позитивно влијаело на болниот старец кој што тесно ги отворил очите и на ист начин со поетски стил му кажал три важни работи:
Знајте дека ќе се зголеми читањето на објавата;
Ќе дојде еден нов Пејгамбер и со него ќе заврши Пејгамберството;
Навистина ќе згасне светиот оган на Иран и ќе завладеат владари по бројка на тврдините што се порушија, потоа ќе се случи она што ќе се случи.
Ова биле последните зборови на болниот старец-стариот научник, предавајќи ја својата душа.
И навистина, случките се случиле после неговото кажување. По кажувањето на стариот научник. Се зголемило читањето на објавата, Мухаммед а.с. дојде како последен Пејгамбер. Во Иран во кратки периоди владееле 14 владари. Потоа Иран се приклучил кон исламските земји.

2.[FONT=&quot] [/FONT]Се пренесува од правилен синџир дека Сад Бин Еби Вакас рекол: јас бев со пророкот а.с. за време на битката на Ухуд. Чесниот пророк стрелаше со стрелата кон неверниците додека не му се скрши лакот. Тогаш тој ми ги даде мене стрелите и ми рече јас да стрелам. Стрелите што ми ги даде беа без врв. Тој ми наредуваше да стрелам и стрелите летаа дупнувајќи ги телата на неверниците. Во тие моменти Катаде Бин Нуман беше погоден со една стрела во окото која му го изваде окото. Пророкот а.с. го зеде окото во неговата благословена рака и му го стави во очната шуплина, тој оздраве како да ништо му се немаше случено.
3.[FONT=&quot] [/FONT]Се пренесува од Ебу Хурејре Р.А. дека една еврејка во Хајбер му подари на пророкот с.а.в.с. една овца печена на која ималa ставено отров. Почна да јади пророкот с.а.в.с. и веднаш на неговите другари им рече: не јадете! Плешката на овцата ми кажа дека е отровна. Од оваа овца умре Бишр Ибн Бера. Му рече пророкот с.а.в.с. на еврејката: зошто го направи ова? Таа рече: ако си пророк нема да ти направи штета додека ако беше крал ќе умреше од ова.
[FONT=&quot]Али р.а. на денот на Хајбер имаше инфекција на окото толку многу што и не гледаше. Дојде пророкот с.а.в.с. и луѓето му кажаа дека е болен. Пророкот с.а.в.с. го плукна во очите и тие оздравеа за момент. Исто така ја плукна и раната што ја имаше Слеме Ибн Екуа на ногата и таа веднаш оздраве. Исто така и слеп човек дојде кај пророкот с.а.в.с. и побара од него да му се помоли на Аллах да го оздраве, пророкот с.а.в.с. му се помоли и човекот оздраве[/FONT]
 
Член од
26 јануари 2010
Мислења
427
Поени од реакции
10
1.[FONT=&quot] [/FONT]Множењето на храната. Хадис на Ебу Талха. Ебу Талха му рече на неговата сопруга Уму Сулејм: го слушнав гласот на пророкот с.а.в.с. ми се слушна слаб и сватив дека тој е гладен, затоа дали има нешто за јадење? Таа рече да и извади неколку парчина леб и тргна кон пророкот с.а.в.с. Рече, отидов кај пророкот с.а.в.с. и го најдов во џамијата со други луѓе. Ми рече пророкот с.а.в.с. дали Ебу Талха те прати? Му реков да. Дали ти даде храна? Му реков да. Тогаш им рече на тие што беа во џамијата: станете! Тие станаа и јас одев пред нив додека дојдов кај Ебу Талха и му реков: ни ги донесе пророкот с.а.в.с. луѓето, што ќе му дадеме да јадат? Рече: Уму Сулејм Аллах знае подоборо и неговиот пратеник. Излезе Ебу Талха да го пречека пророкот с.а.в.с. и влезе со него откако пророкот с.а.в.с. му даде селам. Рече пророкот с.а.в.с.: дојди о Уму Сулејм, донеси го тоа што е за донесување. Уму Сулејм го донесе лебот и го подготви откако го здроби. Рече пророкот с.а.в.с. некои зборови и потоа рече: нека дојдат десет луѓе да јадат. Дојдоа јадеа се додека не се најадоа и потоа заминаа. И вака по ред десет по десет јадеа се додека не се најадуваа и си заминуваа се додека сите не јадоа. Тие беа седумдесет или осумдесет луѓе.
Според хадисот на Џабир истото ова се случи и на денот на Хендек кога јадоа околу илјада луѓе додека не се најадоа.
2.[FONT=&quot] [/FONT]Овошјата зборуваат и сведочат дека Мухамед е пратеник на Аллах. Се пренесува од Ибн Умер дека рекол: бевме со пророкот с.а.в.с. на пат. Во меѓувреме му се доближува еден селанец на пророкот с.а.в.с. и пророкот с.а.в.с. му рече: каде одиш, тој одговори: дома, пророкот с.а.в.с. му рече: дали да ти кажам нешто подобро? Селанецот рече што? Пророкот с.а.в.с. му рече: да сведочиш дека нема друг бог освен Аллах и Мухамед е роб и негов пратеник. Селанецот рече: кој сведочи за вистината на ова што го кажа? Пророкот с.а.в.с. рече: она овошјето што се наоѓа во котлината и викни го ќе ти одговори. Дојде овошјето пукнувајќи ја земјата додека застана пред пророкот с.а.в.с. кој побара три пати да сведочи и овошјето посведочи и потоа се врати на своето место.
3.[FONT=&quot] [/FONT]Абдулах Ибн Месхуди вели: ние го слушавме тесбихот што го правеше храната додека ја јадевме во присуство на пророкот с.а.в.с.
4.[FONT=&quot] [/FONT]Се пренесува од Џабир Ибн Семура дека пророкот с.а.в.с. рекол: јас знам еден камен во Мека што ми даваше селам и пред да ми дојди објавата.
 
Член од
26 јануари 2010
Мислења
427
Поени од реакции
10
1.[FONT=&quot] [/FONT]Исра и мираџ
Овај несекојдневен случај кој му се случил на божјиот пратеник с.а.в.с. во една ноќ: исра – патување од месџидул харам во Мека до месџидул аксаа во Ерусалим – воздигнувањето од месџидул аксаа до највисоките небески сфери сифретул мунтехаатој таинствен нам непознат свет предизвика уште предизвикува меѓу научниците и обичните верници азлични пристапи и жустри полемики. Хадисот за Исрата кај нас дојде преку мутеватир-предавањетонајавтентичното предавањево кое нема сомнеж и тоа преку Омер Б. Ел Хаттаб, Али Б. Еби Талиб, Ибн Месуда, Ебу Зерра, Малик Б. Сасааа, Ебу Хурејре, Ебу Сеида, Ибн Аббас, Шеддат Б. Евс, Убејј Б. Каба, Адуллах Б. Амра, Џабир, Хузејф, Ебу Ејјуб, Ебу Умаме, Семуре Б. Џундуба, Сухејба Ер Румиа, Умми Хане, Ајше и Есме – Аллах со нив да биде задоволен.
Енес Б. Малик пренесува дека Аллаховиот пратеник рекол: даден ми е Бурак. Тоа е бело долго животно. Поголемо е од магаре а помало од мазга. Чекори со брзина на погледот.јавав додека не стигнав до Бејтул – макдес. Го приврзав за алката за која го приврзувале Аллаховите пратеници потоа влегов во џамијата клањав два ректи и излегов. Потоа ми дојде Џибрил и ми понуди чаша со вино и чаша со млеко. Го избрав млекото па Џибрил ми рече: Избра Ислам. Потоа се воздигнавме на небо. Џибрил побара да се отвори, па е прашан: кој си ти? Јас сум Џибрил, одговори, кој е со тебе - прашан е, Мухаммед – одговори, дали му дојде пратеништвото – повторно е прашан, а му дојде! Потврди Џибрил. Тогаш нам ни се отвори. Тука беше Адем а.с. кој нми изрази добредојде и ми посака добро.

Потоа сме издигнати на друго небо/небеско пространство. Џибрил побара да се отвори, па е прашан: кој си ти? Јас сум Џибрил – одговори, прашан е кој е со тебе, одговори - Мухаммед, дали му е дадено пратеништвото – повторно е прашан, да – одговори Џибрил. Ни отворија. Таму беа двајца: Иса синот Мерјемин и Јахја синот на Зекирија – нека е Аллаховиот мир над нив двајцата, кои ми изразија добредојде и ми посакаа добро.

Потоа се воздигнавме на трето небеско пространство. Џибрил побара да се отвори, па е прашан: кој си ти? Одговори – Џибрил, прашан е: кој е со тебе? Одговоро – Мухаммед, дали му е дадено пратеништвото – повторно е прашан, да – одговори Џибрил. Ни се отвори. Го видовме Јусуф а.с. на кого му е дадена половина од вкупната убавина, кој ми изрази добредојде и ми посака секое добро.

Потоа се воздигнавме на четврто небеско пространство. Џибрил побара да се отвори, па е прашан: кој е? Одговори – Џибрил, прашан е: а кој е со тебе? Одговори: Мухаммед! Дали му е дадено пратеништвото – повторно е прашан, да – одговори. Ни се отвори. Таму беше Идрис а.с. кој ми изрази добредојде и ми посака секое добро. Аллах возвишениот вели: и ние на високо место го дигнавме ( XlX : 57 ).

Потоа сме воздигнати на петто небеско пространство. Џибрил побара да се отвори, па е прашан: кој е? Џибрил – одговори, прашан е: кој е со тебе? Одговори: Мухаммед! Дали му е дадено пратеништвото – повторно е прашан, одговори: да. Ни се отвори. Го видовме Харун а.с. кој ми изрази добредојде и ми посака секое добро.

Потоа сме воздигнати на шесто небеско пространство. Џибрил побара да се отвори па е прашан: које? Одговори: Џибрил, а кој е со тебе? Прашан е , одговори: Мухаммед, дали му дошло пратеништвото – повторно е прашан, да – одговори. Ни се отвори. Таму беше Муса а.с. кој ми изрази добредојде и ми посака секое добро.

Потоа сме воздигнати на седмо небеско пространство. Џибрил побара да се отвори па е прашан: кој е? Одговори: Џибрил, а кој е со тебе? Прашан е, одговори: Мухаммед, дали му дадено пратеништвото, да – одговори. Ни се отвори. Таму беше Ибрахим а.с. потпрен со грбот на Бејтул – мамур (небеска каба во која секојдневно влегуваат по 70 000 мелеки и повеќе не се враќаат). Потоа сум одведен во Сидретул Мунтеха, чии лисја беа како слонови уши а плодовите како големи земски овошја. Кога го прекри она што Аллах сака да го прекрие таа се проемни така да никој од Аллаховите створенија не би бил во состојба да ја опише нејзината убавина. Аллах ми објави нешто од објавата и ми пропиша во текот на секој ден и ноќ педесет намази, па слегов до Муса а.с. кој ме праша: каква должност му стави твојот господар на твоите следбеници? Одговорив: педесет намази. Ми рече: вратисе кај твојот господар и барај олеснување бидејќи твојот уммет тоа нема да го издржи со оглед на тоа што јас го испробав кај израелците. Се вратив кај својот господар и го замолив: господару мој, олесниги моите следбеници, па ми намали за пет намази. Се вратив кај Муса а.с. и му реков: ми намали за пет намази. Ми рече: твоите следбеници тоа не можат да го поднесат и затоа вратисе кај својот господар и барај олеснување.
Непрестано се враќав меѓу мојот господар и Муса а.с. се додека Аллах не рече: Мухаммеде намазите ќе бидат пет во текот на денот и ноќта а за секој намаз ќе се пишува по десет така што тоа ќе чини педесет намази. Кој ќе се одлучи да направи некое добро дело, а нема да го направи – ќе му се напише една награда, а кој го направи – ќе му се напишат десет. Ако пак некој одлучи да направи некое негативно дело, и тоа не го направи - не му се пишува грев а ако го направи – му се пишува само еден грев. Се спуштив до Муса а.с. и му реков: се враќав кај својот господар се додека не се посрамотив.

Катаде пренесува од Енес Ибн Малик дека Малик Ибн Саа му го споменал хадисот се до зборовите на Мухаммед а.с.: потоа сум воздигнат до Сидретул – Мунтехаа и ги видов мејзините плодови во облик на земски плодови, додека листовите беа како уши од слон, па рекол: ова е Сидрету – Мунтехаа и рекол: се покажаа 4 реки, две скриени а две видливи. Го прашав: што е ова Џибрил? Ми одговори: што се однесува до скриените, тоа се две реки во Џеннет а што се однесува на видливите, тие се Нил и Еуфрат – рече. А пото е воздигнат до Бејтул – Мамура.

Во пренесувањето на Катаде од Ебу Хурејре стои: рекол: реков:
Рекол: реков: го молев својот господар се додека не се засрамив, па останав збунет, но ја извршив наредбата за да потоа го слушнам гласникот како вика: ти ги исполни моите наредби и им олесна на моите робови.

Слично се бележи и во веродостојните збирки и пренесувања од Катаде.
Во тоа пренесување стои: потоа ме одведе до Сидретул Мунтехаа кој го прекрија бои кои ни сам не занев какви, за да потоа бидам одеден во Џеннет во кои беа мрежи од бисери и земја од миска.

Во пренесувањето на Ебу Зерра се кажува: го прашав Аллаховиот пратеник с.а.в.с.: дали го виде својот господар? Одговори: светлост/нур каде и да погледав, па како да го видам.
Ибни Шихаб рекол: ме извести Ибни Хазм дека Ибн Аббас и Ебу Хаббе Ел-Енсари зборувале дека Аллаховиот пратени с.а.в.с. рекол: потоа сум воздигнат до нивото во кое можев да слушам чкрипење на перо.
Џабир Ибни Абдуллах р.а. споменува дека го слушнал Аллаховиот пратеник како кажува: пошто бев во лага отеран од страна на курејшиите кога бев воздигнат во ноќта Исраа до Бејтул Макдес, седев во хиџрата кај кабата па Аллах ми ја покажа Бејтул Макдес, па почнав да ги обавестувам за знаменијата кои ги гледав.
Ибни Шихаб кажувал дека Ебу Селеме Ибни Абдурахман рекол: луѓето од курејшиите отидоа кај Ебу Бекир и му рекоа: зар ти мислиш дека твојот другар отишол до Бејтул Макдес и потоа се вратил во Мека во една ноќ? Ебу Бекир р.а. прашал: зар тој тоа го рекол? Одговорија: да. Ебу Бекир одговори: јас сведочам дека ако тоа тој го рекол вистината ја рекол. Му рекоа: ти си му поверувал дека дошол до Шам во една ноќ а потоа се вратил во Мека пред да се раздени?! Одговори: да, јас му поверував и повеќе од тоа. Му поверував кога почна да ја прима објавата од небото. Ебу Селеме кажува: поради ова Ебу Бекир е наречен Ес-Сиддик.

Ибни Аббас р.а. рекол: рекол Аллаховиот пратеник: во ноќта во која се случи Исра се разденив во Мека. Се уплашив знаејќи дека заради тоа во лага ќе бидам отеран. Останал изолиран, тажен. Покрај него помина Аллаховиот непријател Ебу Џехел, седна појкрај него и со исмејувачки тон го запраша: навистина тоа се случило? Пратеникот с.а.в.с. рече: да. Тој запраша: а што тоа? Одговори: синоќа бев воздигнат. Го праша каде? Одговори: во Бејтул Макдес. Ебу Џехел рече: потоа си се разденил меѓу нас? Одговори: да. Ебу џехел рекол: што мислиш да го повикаш својот народ дали би им го кажал она што мене ми го кажа? Пратеникот с.а.в.с. рекол: да. Ебу Џехел викнал: о потомци Каб Ибни Луја. Дојдоа во групи и седнаа покрај нив двајца. Ебу Џехел рече: кажиму го на својот народ она што мене ми го кажа. Пратеникот с.а.в.с. рекол: навистина синоќа бев воздигнат. Го прашаа каде? Одговори: до бејтул Макдес. Приметија: потоа се раздени меѓу нас? Одговори: да. Тогаш некои ракоплескаа со рацете а некои ги ставија рацете на главата изразувајќи на тој начин чудење. Можеш ли да ни го опишеш Месџид? – го прашаа. Меѓу нив имаше и такви кои патуваа на тоа место и го виделе тој месџид. Аллаховиот пратеник с.а.в.с. рекол: го опишувава се додека некој детал не ми остана нејасен, па ми е донесен Месџид близу и ставен покрај куќата на Акила во која гледав и така го опишував. Народот возвикна: што се однесува до описот, жими Аллах погоди.

Во пренесувањето на Ебу Хурејре стои: Аллаховиот пратеник рекол:
Кога бев на хиџра покрај кабата се сеќавам дека курејшиите ме прашуваа за моето ноќно патување. Ме прашуваа за деталите на Бејтул Макдес во кои не бев сигурен, па исклучително се загрижив, така да толку никогаш се немам сагрижено, па Аллах ми го престави Бејтул Макдес како да гледав во него. Ништо не ме запрашаа а за тоа да не ги обавестив и се најдов во друштво на Аллаховите веровесници. Муса а.с. се клањаше а беше снажен и цврст како да е од племето Шенуе. Иса а.с. се клањаше додека најсличен од луѓето му беше Убне Ибни Месуд Ес-секафи. Ибрахим а.с. се клањаше а најсличен а најсличен од сите е вашиот алејхиселам лично – па се приближе времето за намаз и јас сам го предводев намазот. Кога завршив ми е речено: Мухаммед ова е Малик, чварот на џехенемот. Се свртив кон него и тој селам ми даде.
Ако се задрживе на анализата на сите овие хадиси се доаѓа до сознание дека пренесувањата дека пратениковото с.а.в.с. ноќно патување од Мека до Бејтул Макдес се сложуват иако зборовите на пренесувачите се разликуваат. Некои тврдат дека ноќното патување е направено повеќе пати. Некои децидно се изјаснуваат дека Мухаммед с.а.в.с. само еднаш е пренесан од Мека до Бејтул Макдес, другиот пат од Мека до небеските сфери, а третиот пат до Бејтул Макдес и од таму до небеските сфери. Задоволувајќи се со тие тумачености, мислат дека дојдоа до излезот од тие нејаснотии, меѓу тоа ова е многу чудно и далеку од тоа што го бележат првите генерации муслимани. Да се повторувало ова повеќе пати, Аллаховиот пратеник сигурно би ги известил своите следбеници, а тие тоа повторување сигурно би го забележале.

Значајно е на крајот да се спомене, врз основа на цитираните хадиси дека ова патување моѓе да се доведи во врска со единството на Аллаховата вера, од Ибрахим а.с. до Мухаммед с.а.в.с. како и врската на светите места за сите религии кои прокламирале монотеизам. Како да се сакало, навистина со ова чудно патување, некаква нераскинлива врска меѓу послеедниот Аллахов пратеник Мухаммед с.а.в.с. со пратениците пред него, како и врска меѓу светите места Мека и Ерусалим со највисоките небески сфери. А Аллах најдобро знае!
 
Член од
26 јануари 2010
Мислења
427
Поени од реакции
10
1.[FONT=&quot] [/FONT]Аллаховиот пратеник Мухаммед с.а.в.с. рекол дека нема да се појави неред се додека Омер р.а. е жив, и така беше, Омер на секој неред му ставаше крај.

2.[FONT=&quot] [/FONT]Божјиот пратеник, нека е мир и благослов божји со него, рекол дека Осман р.а. ќе биде убиен додека учи Куран, Али р.а. ќе биде убиен од најголемиот бедник од неговите современици и дека Аммар ќе го убијат група насилници. Тие тројца навистина погинаа онака како што опиша пратеникот с.а.в.с.

3.[FONT=&quot] [/FONT]Божјиот пратеник Мухаммед с.а.в.с. нека е со него божјиот мир и благослов, ја најави појавата на лажниот пратеник во племето Секиф и појавата на опасни личности кои секаде ќе сејат смрт. И оваа претскажување се обвистинило како што најавил пратеникот с.а.в.с. Мухтар Ес-Секафи се прогласи за веровесник па намесникот од Басра, Мусаб Бин Ес-Зубејр против него војуваше и го уби во Куфа 67 хиџретска година/687 грегоријанска година. Личноста која секаде сееше смрт беше Хаџаџ Ес-Секафи кој умрел 95 хиџретска година/714 грегоријанска година.

4.[FONT=&quot] [/FONT]Се пренесува од Умму Мабед дека Аллаховиот пратеник с.а.в.с. поминувајќи со своите другари покрај неа (додека го чувала стадото ) побарал да купи млеко или месо. Меѓу тоа таа ништо немала. Гледајќи една овца кој поради изнемоштеност изостанала од шаторот, праша дали оваа овца има млеко. Таа му одговори дека онаа е уште по слаба од останатите. А дозволуваш ли да ја помолзам, праша Аллаховиот пратеник с.а.в.с. Да, рече таа, ако мислиш дека има млеко. Тој потоа ја зеде овцата и ја врза, потоа ја помилува по вимето и таа почна да прежива. Потоа побара поголем сад и почна да ја молзо овцата се додека не го наполни садот и му го даде на своите другари, и сите пиеја се додека не се заситија. На крајот и тој го зеде садот и се напи. Потоа повторно намолзи млеко, го наполни садот и замина со своите другари. После тоа дојде мојот сопруг, па кпга виде млеко праша: што е ова Умму Мабед, од каде ти е ова молзнарка кога овците се сјајни а дома немаме млеко. Бога ми реков, помина од тука еден добар човек...... на прашањето да му го опишам, јас му го опишав......

1.[FONT=&quot] [/FONT]Во муслимовиот Сахих се пренесува од Џабир р.а. кој вели: патувавме со Аллаховиот пратеник с.а.в.с. додека не стигнавме во долината Ејфух. Аллаховиот пратеник с.а.в.с. тогаш се тргна поради својата потреба, а јас го следев со сад со вода. Аллаховиот пратеник с.а.в.с. потоа разгледа околу себе и не најде никаков заклон. На работ на долината се наоѓаа две стебла, па Аллаховиот пратеник с.а.в.с. му пријде на едното, го зеде за гранките и му рече: појди со мене со Аллаховата одредба и стеблото навистина посде по камилата, по својот водич. Потоа појде по другото стебло кое исто така го зеде за гранки и му го рече она што и на првото, па и тоа појде по него, се додека тој не се најде на средина меѓу нив. Потоа Аллаховиот пратеник с.а.в.с. ги подесуваше се додека не ги состави говорејќи: покријте ме со Аллаховата одредба, и стеблата го заслонија пратеникот с.а.в.с. а јас се оддалечив, плашејчи се пратеникот с.а.в.с. да не го осети моето присуство.... кога се свртив, го видов пратеникот с.а.в.с. како доаѓа кон мене, а стеблата се раздвоија секое на своја страна. Тоа беше во времето на Алејхиселамовата хиџра од Мека во Медина.

2.[FONT=&quot] [/FONT]Тирмизи пренесува од Али р.а. кој кажува: бев со Аллаховиот пратеник с.а.в.с. во Мека, па тргнавме во обиколка на градот. Секое дрво и секој брего го поздравуваа пратеникот с.а.в.с. со зборовите: Ес-Сеалему алејке ја Ресулаллах.

3.[FONT=&quot] [/FONT]Пренесува Умми Кулсум, ќерката Умми Селем, пасторка на Аллаховиот пратеник с.а.в.с. дека Аллаховиот пратеник с.а.в.с. откако се оженил со Умми Селем и рекол: јас на ( етиопскиот ) цар Негус му поклонив неколку оки мириси и огрлица. Гледам како тој умира а поклоните мене ми се враќаат. Кога ќе ми бидат вратени ќе бидат твои. И навистина беше така како што рекол пратеникот с.а.в.с. Негус умре а на пратеникот с.а.в.с. му се вратени неговите поклони. На секоја сопруга му даде по ока мирис, а останатото му го даде на Умми Селем.

4.[FONT=&quot] [/FONT]Уккаш Бин Михсан Бин Харсан Ел-Еседи р.а. тргнал во борба против мушриците на Бедр. Ги сечел непријателите додека сабјата не му се скрши. Тогаш се свртил кон Аллаховиот пратеник с.а.в.с. да му додаде друга сабја. Пратеникот с.а.в.с. му дофрли дрвен коле и му рече: борисе со ова Уккашу! Уккаш го зеде колецот и замавна со него и тој се претвори во долга, сјајна и оштра сабја со која Уккаш се бореше се додека Аллах не има ја даде победата на муслиманите. Со таа сабја Уккаш р.а. се бореше во многу битки се додека како шехид не погина во битката против одметнетите арапски племиња за време на Халифот Ебу Бекир.

5.[FONT=&quot] [/FONT]Се пренесува од Џабир Ибн Абдуллах р.а. дека некоја жена енсаријка го прашала Аллаховиот пратеник с.а.в.с. : сакаш ли да ти направам нешто за седење, бидејќи имам дете столар? Ако сакаш, рече пратеникот с.а.в.с. Па му направија минбер и кога дојде Џума пратеникот с.а.в.с. седна на тој минбер, се зачу зуење и плач на палмата на чиј труп пратеникот с.а.в.с. пред тоа држеше хутба. Кога Аллаховиот пратеник слезе од минберот , ја зеде палмата ја притисна и седна на неа а таа плачеше како мало дете кое се теши.

1.[FONT=&quot] [/FONT]Умејр Бин Вехб се бореше со Сафван Бин Умејјет на Бедр против муслиманите. Умејр беше курејшки шејтан кој го навредувал Аллаховиот пратеник с.а.в.с. и неговите другари додека беа во Мека. Неговиот син Вехб беше еден од заробенициѕе на Бедр. Разговарај ќи меѓусебно, Умејр и Сафван ги споменуваа своите погинати на Бедр. Богами, рече Сафван, после нив животот нема никаква вредност. Вистина е рече Умејр. Жими Господ, и Пак жими Господ, да немам долг кој не можам да го вратам и да не се плашам за своето семејство после мене, би одјавал кај Мухаммед да го убијам бидејќи имам причина за тоа – мојот син е во неговите раце. Таа прилика ја искористи Сафван па му рече: твојот долг е моја грижа, а твоето семејство ќе биде со своето семејство....... да го држиме ова во тајност, рече Умејр. Умејр тогаш тргна кон Медина.

Додека Омер р.а. разговараше со муслиманите за битката на Бедр, за тоа како Аллах ги почести и му укажа на нивните непријатели на вратата на џамијата, наоружан со сабја се појави Умејр. Погледнувајќи го Омер р.а. рече: овој пес е Аллаов непријател, жими Аллах донел зло. Потоа Омер р.а. влезе кај пратеникот с.а.в.с. и го извести за тоа. Аллаховиот пратеник с.а.в.с. нареди да му го доведат... кога го виде, Аллаховиот пратеник с.а.в.с. рече: пуштете го, и Умејр се приближи кон пратеникот с.а.в.с. Што те доведе Умејре? Рече Аллаховиот пратеник с.а.в.с. Дојдов заради заробеникот кој е во ваште раце, рече тој. А што значи таа припашана сабја, искрени речи зошто си дошол! Само за тоа дојдов, рече Умејр. Аллаховиот пратеник с.а.в.с. рече: но ти си седел со Сафван и сте споменувале загинати курејшии на Бедр. Ти тогаш си рекол да немам долг сега би тргнал да го убијам Мухаммед. Твојот долг и твоето семејство го превзел Сафван, а ти си тргнал да ме убиеш. Аллах е препрека меѓу тебе и твоите намери. Умејр тогаш рече: Ешхеду Еннеке Ресулуллах – сведочам дека си Аллахов пратеник. Негиравме Аллахов пратениче за тоа што ни го доставуваше и што ти е објавено од небеските вести. Ова беше работа во која бевме упатени само јас и Сафван, па жими Аллах сигурен сум дека ова никој друг не можал да ти го достави освен Аллах. Благодарам на Аллах кој ме упати во Ислам. Потоа изговори Шехадет. Подучете го својот брат за верата, научете го да учи Куран и ослободете му го заробеникот, рече Аллаховиот пратеник с.а.в.с.

1.[FONT=&quot] [/FONT]Кажување за освојувањето на Персија и Сирија.
Во Битката кај Ел Азхаб, асхабите копаа ровови и наидоа на карпа која се испречила. Аллаховиот пратеник с.а.в.с. зеде лопата и ја удри. Карпата истиот момент се претвори во куп песок. Додека ја удирал карпата Аллаховиот пратеник с.а.в.с. изговарал: Во името на Аллах, Аллах е најголем! Клучевите на Шам (Сирија) се мои. Жими Аллах ги гледам неговите палати во овие моменти. Кај другиот удар с.а.в.с. рече: Аллах е најголем! Персија е моја! Жими Аллах ја гледам во овие моменти белата палата Медаина. Тој и трет пат удри по карпата и рече: Аллах е најголем! Дадени ми се клучевите на Јемен. Жими Аллах од тука ја гледам капијата Санае.

2.[FONT=&quot] [/FONT]Кажување за падот на кралствата Кисра (во Персија) и Цезар (во Рим)
Имам Бухари бележи од Ебу Хурејре р.а. дека рекол: Аллаховиот пратеник с.а.в.с. рекол: кога Кисра ќе го снема, после него нема да биде ниеден Кисра. Кога Цезар ќе го снема, нема да биде ниеден Цезар после него. Жими оној во чии раце е Мухамедовиот живот, вие ќе го трошите богатсвото на овие две кралства на Аллховиот пат. Овие настани се случија за време на хилафетот на тројцата халифи: Ебу Бекир, Омер и Осман. Двете кралства ги освоија мулимани, па богатството и на едното и на другото е потрошено на Аллаховиот пат.

3.[FONT=&quot] [/FONT]Кажување за борбите и завистите меѓу припадниците на умметот поради дуњалучките богатства.
Имам Бухари бележи од Укбе Убн Амир р.а. дека рекол: Аллаховиот пратеник излезе со намера да клања џеназе на шехидите на Ухуд. Се качи на минберот и рече: јас ќе бидам ваш предводник и сведок. Гледам во племенитиот извор кој ќе ми биде даден, нема дилеми, мене ќе ми бидат дадени клучевите од сите светски богатсва. Жими Аллах не се плашам дека ќе обожавате некој или нешто освен Аллах, но се плашам дека ќе завидувате едни на други и ќе се борите меѓусебно за дуњалучките богатства.

4.[FONT=&quot] [/FONT]Имам бухари бележи од Енес Ибн Малик р.а. дека рекол: го видов Аллаховиот пратеник с.а.в.с. за време на Икинди намазот, додека луѓето бараа вода за абдест но не можеа да ја најдат. Пратеникот с.а.в.с. нареди да му се донесе нешто малку вода и донесен му е сад со вода за абдест, па тој ја стави раката во садот и му нареди на луѓето да се абдестат од неа. Гледав како водата извира од неговите прсти, па луѓето земаа абдест се додека сите не зедоја.
 
Член од
26 јануари 2010
Мислења
427
Поени од реакции
10
1.[FONT=&quot] [/FONT]Имам Бухари бележи од Ибн Хусајн дека биле со пратеникот с.а.в.с. на некое патување. Патуваа цела ноќ, додека дојдоја близу кај одредиштето, застанаа да се одморат. Изморени спиеја цврст сон се додека сонцето не се качи високо. Прв кој се разбуди беше Ебу Бекир р.а. Обичај било никој да не го буди пратеникот с.а.в.с. додека тој сам не се разбуди. Се разбуди и Омер р.а. па Ебу Бекир почна да говори Аллаху Екбер, подигнувајќи го гласот се додека пратеникот с.а.в.с. не се разбуди. Откако патувавме повеќе време, застана и не предводеше на Сабах намазот. Едеен од луѓето не се приклучи на намазот. После обавениот намаз, пратеникот с.а.в.с. го праша: па што те спречи да се клањаш со нас? Одговори: џинуп сум (нечист после полуција). Аллаховиот пратеник му нареи да земе тејеммум со чиста земја. После тоа човекот се клањаше. Аллаховиот пратеник ми нареди мене и на неколку други да одиме пред него. Страшно ожеднавме. По Патот поминавме покрај една жена која јаваше и нозете му беа поставени меѓу два мешини со вода. Ја прашавме: каде можеме да најдеме вода? Ни одговори: ох! Нема вода! Колку е одалечено твоето село од најблиското извориште со вода? Одговори: ден и ноќ одење. Рековме: ајде со нас кај Аллаховиот пратеник с.а.в.с. Праша: а кој е Аллахов пратеник? Ја доведов кај Аллаховиот пратеник с.а.в.с. иако не и беше по волја, па и него му го рече истото што и нас и додаде дека е мајка на сираче. Пратеникот с.а.в.с. нареди да се донесат и нејзините два мешини со вода, па направи отвор со својата уста. Како бевме жедни, пиевме се додека во потполност не ја угасивме нашата жед, а бевме 40 луѓе. Покрај тоа ги наполнавме и нашите мешини за вода. Но не ги напоивме нашите камили. Мешината на таа жена се уште беше полна како да ќе пукне. Пратеникот с.а.в.с. рече: донесете што имате од храна! Собравме нешто леб за таа жена. Кога се вратила меѓу своите соселани им рекла: сретнав еден од најдобрите маѓионичари или е навистина пратеник како што тие луѓе тврдеа. Возвишениот Аллах ги упати жителите на ова село преку таа жена. Го прифати Исламот како и сите други од тоа село.

2.[FONT=&quot] [/FONT]Кажување за птицата
Имам Бејхеки пренесува од Ибн Месуда р.а. дека неговиот татко рекол: бевме на пат со Аллаховиот пратеник с.а.в.с. и поминавме покрај дрво на кое беа две мали птици во гнездо па ги зедовме. Мајката птица дојде до Аллаховиот пратеник с.а.в.с. мавтајќи со своите крила. Аллаховиот пратеник с.а.в.с. праша: кој ја ражалости оваа птица земајќи му ги нејзините млади? Одговоривме: ние. Аллаховиот пратеник с.а.в.с. рече: вратете му ги. Ги вративме малите птици во нивното гнездо, но таа не се врати.

3.[FONT=&quot] [/FONT]Аллаховиот пратеник с.а.в.с. повикува палмино стебло кое го распознава неговиот глас
Имам Ахмед пренесува од Ибн Абас р.а. дека рекол: човек од Бену-Амира дојде кај Аллаховиот пратеник и му рече: Аллахов пратениче, покажими го печатот меѓу твоите плеќи, бидејќи сум еден од најпознатите медицинари. Аллаховиот пратеник с..в.с. му рече: сакаш ли да ти покажам знак? Човекот рече: да. Аллаховиот пратеник с.а.в.с. погледа во палмино стебло и му рече на човекот: повикај го гроздот датула (на палминото стебло), човекот го повика и гроздот датула дојде скокајќи на неговите раце. Аллаховит пратеник с.а.в.с. тогаш му рече: оди назад, и тоа се врати на своето место. Човекот тогаш рече: О Бену-Амире никогаш во животот не сум бил поблиску до некој маѓионичар кој бил толку вешт во својата магија од тој човек.
Во друго пренесување кое го бележи Имам Бејхеки, Ибн Аббас вели: човекот рече: О Бену-Амире! Жими Аллах, никогаш нема да му противречам и нема да го сметам за лага она што тој го кажува. Во пренесувањето кое исто така го бележи Имам Бејхеки, Ибн Аббас вели: гроздот датула слезе долу на тлото од палминото стебло и продолжи да скока се додека не дојде во раката на Аллаховиот пратеник с.а.в.с. Кога Аллаховиот пратеник с.а.в.с. му нареди да се врати, гроздот се врати на своето место на стеблото. Човекот рече: сведочам дека си ти Аллахов пратеник, и го прилмил Исламот.

4.[FONT=&quot] [/FONT]Знак кој Џибрил а.с. му го покажал на Пратеникот с.а.в.с.
Имам Ахмед пренесува од Енес Ибн Малик, дека рекол: Џибрил дојде кај Аллаховиот пратеник с.а.в.с. еден ден, кога беше тажен и крвав откако го гаѓаа некои Мекајлии. Џибрил го праша: што е со тебе? Одговори: овие луѓе ми го направија тоа и тоа. Џибрил му рече: сакаш ли да ти покажам еден знак од Аллах? Аллаховиот пратеник с.а.в.с. му рече: да. Џибрил му рече: погледај во едно дрво од оние дрва на другиот крај од полјаната. Потоа му рече: повикај го. Аллаховиот пратеник с.а.в.с. го направи тоа и дрвото дојде чекорејќи и застана пред него. Џибрил му рече: нареди дрвото да се врати назад. Аллаховиот пратеник с.а.в.с. му нареди и тоа се врати на своето место. Аллаховиот пратеник рече: ова ми е доволно.

1.[FONT=&quot] [/FONT]Имам Муслим бележи од Џабир р.а. дека кај пратеникот с.а.в.с. дојде некој човек и побара да му даде нешто храна. Му даде половина векна јачмен. Човекот и неговата жена заедно со своите гости јаделе од него, се додека не проверија колку остана. Се испостави дека останала количина еднаква на добиената количина (половина векна).
Отишол кај пратеникот с.а.в.с. и го информирал за тоа. С.а.в.с. рекол: да не го мереше, сеуште ќе имаше за јадење а преостанатиот дел би бил недопрен.
2.[FONT=&quot] [/FONT]Мухаммед с.а.в.с. спиеше под стеблото на една урма. Се разбуди а над него стоеше човек со исукана сабка во раката:
-[FONT=&quot] [/FONT]Мухаммед, кој ќе те спаси од мене? – праша.
-[FONT=&quot] [/FONT]Аллах! Одговори тој. Дасуровата сабја падна на земја. Сега ја зеде пратеникот с.а.в.с. и праша:
-[FONT=&quot] [/FONT]Добро, а кој ќе те спаси сега од мене?
-[FONT=&quot] [/FONT]Никој. Ти си подобар од мене. – рече Дасур. Тогаш пратеникот с.а.в.с. рече:
-[FONT=&quot] [/FONT]Ас имам повеќе право на ова од тебе.
-[FONT=&quot] [/FONT]Сведочам дека нема друго божество достојно за обожување освен Аллах и дека ти си негов пратеник. – рече Дасур и стана муслиман. Станал еден од најискрените пријатели на Мухаммед с.а.в.с.
 

Никола

Државник
Член од
18 април 2005
Мислења
5.074
Поени од реакции
333
Темиве се претерано ретардирани и не ми е јасно како може некој со здрав памет да се занимава со толкување и објаснување на нешто до толку ретроградно и би требало да биде иживеано.
Дали исус бил овој, дали мухамед бил овој, просто да не му се верува на човек дека во животот постои нешто ко наука, дека постојат области кои со нетрпение чекаат некој да почне да ги разгледува и наоѓа решенија од кои на целото човештво ќе му биде подобро.
Не ми е јасно како може некој да е заглавен во педриод од илијадници години, гледајќи го прогресот кој се трудиме да го направиме кон колонизација на други планети, наоѓање на поекономични средства за гориво и слично.
Вие луѓе дали немате друга работа, дали ве индоктринирале ко мали, но вакви работи не се некои области од кои би имал прогрес било кој.
Она кое можам да го претпоставам е вашата желба за стагнација и останување во период кој го сметате и вие и книгите од кои влечете заклучоци за правилен.
Навистина е жално, но знајте дека вашата битка е изгубена.
А Мухамед во библијата?
Како прво такво име само на некој на хаш може да му текне, како друго, Исус е последниот, синот на Бог, сите други се фејкери, вклучувајќи го и оној со мувата во мед.
Се надевам дека светот набргу ќе се освести и организираните религии ќе ги гледаме со смеење.
 
Член од
26 јануари 2010
Мислења
427
Поени од реакции
10
Ова се дел од знаменитостите со кои Аллах го дарил последниот божји пратеник Мухаммед с.а.в.с..

Сигурно во Библијата се спомнува Мухаммед с.а.в.с. Иса-Исус а.с. рекол: барате од мене да останам, но јас морам да одам бидејќи ако не одам нема по мее да дојде фалениот. На Арапски јазик Мухаммед значи пофален. Исто така тој се спомнува и во пророштвата на еремија и Исаија, но за тоа потоа.:salut:

Иса а.с. не е ни последен ни син на бог-тоа со Павле нешто ве збунува!
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom