Aман бе, глеам се препишувачи на форумов.. Али шо ми е смешно, половина рековте дека препишувате на англиски, писмени македонски, математика, сметководителство... Мислам.. како можеш да препишеш на задачи математика ако не ѕирнеш од некој пред/зад/лево/десно од тебе, да не си ја имаш секоја задача од тај тип на ливче, па " само " ја наоѓаш и ја препишуваш? На македонски? Па на нас не ни дават тема, а и подобро е така, оти лани професорката даваше 2 теми како подготовка, а другиот час, пак ги даваше истите две, а ние да си избереме за која да пишуваме.. Сите имаа петки, а на 95% од дома им ги пишуваа составите. Али сега, иако сме најучен клас у гимназијата ретко да има повеќе од 10 5ки. Иначе јас одсекојпат сам си пишам состави, а никојпат дома, ми текнува во школо, а пошто немам проблеми со фантазија, а и сакам да читам, еден состав не претставува проблем ;p
Али ајде, темата е за препишуване.. Значи, си ги снимаш лекциите на телефонот и на тест само седнуваш на клупа до ѕидот, си ставаш слушалка на лево/десно уво, зависи каде седиш и ги пушташ лекциите на плеј;P
Кај нас на ѕидот има закачено палтиња, па можете и на ѕидот да напишете, никој не може да виде ништо ;P
Ако носите нараквица, штампате лист со фонт 4ка ( ако имате добар вид, се разбира, оти ако треба да носите леќи/очила не верувам ќе биде лесно за разбирање ), на листчето ги штампате најважните работи и го ставате меѓу нараквицата и раката. Скоро никој не проверува, а и лесно е да препишеш оти раката можеш секако да ја мрдеш додека е на клупа без да бидеш сомнителен.
Имаше некои пишуваа од задната страна на столот на учениците кои седат пред нив, па после само се наведнуваш и си видуваш
Али најдобро ви е да направите нешто како проект на хамер на темата на која правите тест. Кога ќе дојде професорката, ако го види, ќе и кажете дека е направен од другиот клас, и дека не смеете да го чепкате, ПС. Закачете го високо, да не сака да го слегне ;P
На минатата писмена македонски, измислија начин да препишуваат и ако не ја знаат темата.
Имаме една момичка шо знае да пишува, и пишува состав за некои 10 минути, и кога дојде професорката до нејзе, таа веќе напишаниот состав и го пикна в џеб =)), оваа не осети ништо, и продолжи да кружи низ училницата. Тогаш, детето на кое беше наменет составот, ја викна како демек нешто не му е јасно, па додека таа му качуваше нешто, и го извади листот од џебот и откако професорката замина понапред, едноставно ги замени листовите и си доби 5ка =))
Имало уште многу дешавки, ама ги заборавам, пошто не ме интересираат, а и не ми се дешаваат мене, пошто не практикувам да препишувам, евентуално ако не ми текнува нешто у моментот ја прашувам другарката до мене, а таа знае =)), а може и да не прашам, пошто оценката не ми е ни малку важна..