Само ситници, скиној за телефон, стикчина од 2 гига и маици. Нешто покрупно изгледа само јас чекам бидејќи Lockerz испадна колеми селјаци. А ако дојт богами ојме на частење :smee:Има некој нешто земено ?
А имаш добиено меил дека пратката е пратена?Само ситници, скиној за телефон, стикчина од 2 гига и маици. Нешто покрупно изгледа само јас чекам бидејќи Lockerz испадна колеми селјаци. А ако дојт богами ојме на частење :smee:
Мал дел од емајлотА имаш добиено меил дека пратката е пратена?
ама за скинот си доби меилМал дел од емајлот
Dear Z-Lister,
We're writing to let you know that if you've received multiple emails about your November redemption, we apologize for the confusion. WIth this email, we are confirming that you WILL be receiving your Wii Sports with Console - Games included.
па бла бла бла
и на крај ова
Again, our apologies and please enjoy your Wii Sports with Console - Games included.
Скинот ми стигна, ама нинтендото сеуште не
Не за скинот мајлот евегоама за скинот си доби меил
"your prize is on it's way"
така?
TOOOOOOOOOOOO не мамат со ситни работи, признај пак ги сакаш :smee::smee::smee:Еве ми стигна на мене скинот
Абе јебига...тоа ти е ...се чудам ако може да земам овие денови нешто кога ќе е рестокот.Абе аман, за скинојте се степавте, има на интенет темплејти односно димензии, и можиш сам да си изработиш скинот и впечатница на леплива хартија и готово :kesa:
If you didn’t receive a second confirmation for your prize that you redeemed in
November, there are a few factors that may have contributed:
-We asked for a forwarded copy of the receipt. If you copy and pasted the order
receipt, your order was not processed.
-We set up a system where we looked solely for the forwarded receipts, so if
you changed the wording, or the subject title then your order receipt was not
processed.
- If you emailed teri@lockerz.com your receipt in question past the deadline of
12/2/09, your order was not processed.
We apologize for any inconvenience, but just remember that we are still a beta
site. We’re constantly working to make Lockerz better and better for our
members. We appreciate your support and your help in making Lockerz the BEST.
SITE. EVER. In the history of the Internet…and possibly the world.
Може да ми каже некој што да правам ?Thank you for contacting Lockerz. As outlined in our previous
notification email, we ended our order verification process at 6:00 PM
EST on December 2, and we are unable to accept any more forwarded
order receipts.
We are working very hard to fulfill all legitimate orders, and you
will be notified within the next week concerning the status of your
order. We greatly appreciate your patience while we process the
orders from our biggest redemption yet! We hope you will join us for
the next Lockerz restock - we'll announce the date on Lockerz.com so
stay tuned.
Best,
The Lockerz Crew