Македонија црна зона во регионалната патна инфраструктура

  • Креатор на темата Креатор на темата Princ
  • Време на започнување Време на започнување
P

Princ

Гостин
Во услови на криза кога клучните стопански гранки трпат штети, сите држави можноста за ублажување на ударот го лоцираат во мотивирање на градежништвото и во инвестирање на инфраструктурата.

Што Македонија прави на ова поле. Многу можност за работа но засега фокусот е во реконструкција на регионалните патишта. Изградбата на коридорот 8 сеуште се користи само како маркетинг. Албанија и Косово го сработеа своето.

Со посебен пат, Драч - Кукс - Морина се поврзаа со Приштина. Ќе биде ли Македонија заобиколена. Албанија веќе испланира повеќе од половина милијарда евра да инвестира во модернизација на инфраструктурата во земјата во следните 4 години, изјави албанскиот премиер Сали Бериша.

Македонија веќе има сработено многу на коридорот 10, но останува да се доработи уште. Во тек се градежните работи на 7 километри делница од српската граница до Табановце.

Делот кај Демир Капија иако го пикираа Грци, договор не се склучи. Ќе го градиме сами, кога ке има пари. Овој коридор го поврзува северот со југот на Европа.

Коридорот десет минува и на српска територија. Што Србите работат. Градат интензивно. Српскиот претседател Борис Тадиќ, изјави дека неговата изградба е клучна стопанска задача на Србија што го зголемува потенцијалот за влез во ЕУ. Ќе чини 1,6 милијарди евра, а ќе обезбеди работа за 200 илјади лица.

Која е цената за изградба на модерни убави патишта. Околу два милиони евра еден километар, само пат ако се пробива тунел цената е двојна.

Извор - А1.
 
Кај нас патиштата се стварно катастрофа. На што личи автопат крпен по 10 пати и асфалт како бранови направен. Србија си ги среди патиштата екстра плус постојано градат некои магистрали, а за Хрватска да не зборувам бидејќи кај нив патиштата им се од стратешки интерест за туризмот. Барем да се инвестира да се потсреди Е-75 и да се постават некои атрактивни објекти во кои минувачите би оставиле по некое евро
 
Останатите држави (од наша околина, а и било каде во светот) приоритет и даваат на патната инфраструктура. Кај нас од којзнае кога не се гради, а и кога ќе се изгради некој пат вообичаено тоа се прави со некој кредит што и нашите внуци ќе го враќаат, додека пак за глупави работи трошиме пари од буџет. Џабе е се ако немаме здрава патна инфраструктура.
 
Останатите држави (од наша околина, а и било каде во светот) приоритет и даваат на патната инфраструктура. Кај нас од којзнае кога не се гради, а и кога ќе се изгради некој пат вообичаено тоа се прави со некој кредит што и нашите внуци ќе го враќаат, додека пак за глупави работи трошиме пари од буџет. Џабе е се ако немаме здрава патна инфраструктура.

Џабе се мачиш брат, јас тоа истото го зборам години наназад ама џабе.
 
ај не паничете, оној вајс премиерот од Прилеп...убаво објасни дека цел ден се бави само со тој проблем....еве ќе го градел и патот кон ски центарот на Кожув....:)
..и ќе ги распродаде патиштата во Македонија.....мали биле патарините, па странци ќе ги напраат поасални...
.....овие луѓе гwујовистички очигледно забораваат дека само к...р расте у туѓи руки...:)...или никој до сега не им кажал за тој парадокс ????? :)
 
Смешно е. Низ Македонија поминуваат два пан-европски коридори, коридор 10 и 8, а не се обрнува ни 5 минути од времето на нив, нешто кое е од стратешко знаечење за државава.
 
Кај нас една обиколница се гради 100 проблеми направија,а за 5 км пат се рекламираат како да го ослободиле градот. Во Хрватска за тоа време изградија 1000км автопат :uvo:
 
Македонија конечно доби предлог стратегија за изградба на целокупната патна инфраструктура во земјата. Ќе се довршува коридорот 10, ќе се градат регионалните патишта но и нови седум коридори низ земјата.

„Тоа е една мапа кадешто најголемите центри во Република Македонија ќе бидат поврзани, и центрите кадешто живеат луѓе и економските центри во Република Македонија, и тоа е една добра мрежа, кога ќе се види картата, добра мрежа кадешто се опфатени сите овие центри“, изјави Миле Јанакиески, министер за транспорт и врски.

Ќе се гради и патот од Скопје до Блаце со кој Македонија преку Косово, добива шанса за брзо и ефикасно поврзување со пристаништето во Драч. Покраината интензивно гради патишта, локални, регионални. Дестинацијата од Приштина преку Кукс до Драч почна да се работи.

Но не само кон Албанија, Косово гледа интерес и за изградба на коридорите што ја поврзуваат земјата со Бугарија, Србија, Црна Гoра.

Албанија ќе вложи половина милијарда евра за модернизација на инфраструктурата. Србија инвестира 1,6 милијарди за доработка на коридорот 10. Ќе успее ли Македонија со новата стратегија што ја изработи француска консултантска куќа да се промовира како атрактивна дестинација за инвестирање со модерна инфраструктура или како транзитна зона, која може многу да понуди.

До наредниот месец ке биде објавен тендерот. Во наредните две години треба да се подготват техничките работи, за да може изградбата на патиштата да започне во 2011. година. Целта е за 10 години Македонија да има комплетно нова патна инфраструктура.

А1.

Малку не ми се допаѓа периодот за кој се планира да се заврши ова (имајќи во предвид како се откажуваме во меѓувреме) ама пак е нешто.
 
Србија си ги среди патиштата екстра плус постојано градат некои магистрали, а за Хрватска да не зборувам
Ти ова се заебаваш?! Србија има најкатиљ патишта, ако не и во цела Европа, почувајќи од трамвајскиот автопат со по 15см дупки за тркалата, па мисли му ја ако свртиш од дупката на 150, башка одморалиштата по пат им се катастрофа, со исклучок на оние странските што се градени едно кај Ниш и натака накај Београд.
Македонија не само шо има крпени патишта ( и во многу подобра нијанса трамвајски, од оние низ србија:) ), него на на секој 10тина километри сретнуваш цајкан, и тоа на автопат, што воопшто не треба да биде така, ај нека те застани, ти на автопат си возиш 150, па дур застаниш ово оно ќе напрајш гужва на сите други, поголема беља од пред то, на пример ни во србија, ни во хрватска нема да најдиш на автопат цајкан, зашо брзината со која си возел ти ја пресметува по тоа за колку време си стигнал од една до друга патарина.
ама ок е, имаме лоши патишта, ама барем имаме најевтини патарини, пример тука поминуваш со 30 50 и 100 а србија најевтино е 600 =)
 
Ти ова се заебаваш?! Србија има најкатиљ патишта, ако не и во цела Европа, почувајќи од трамвајскиот автопат со по 15см дупки за тркалата, па мисли му ја ако свртиш од дупката на 150, башка одморалиштата по пат им се катастрофа, со исклучок на оние странските што се градени едно кај Ниш и натака накај Београд.
Македонија не само шо има крпени патишта ( и во многу подобра нијанса трамвајски, од оние низ србија:) ), него на на секој 10тина километри сретнуваш цајкан, и тоа на автопат, што воопшто не треба да биде така, ај нека те застани, ти на автопат си возиш 150, па дур застаниш ово оно ќе напрајш гужва на сите други, поголема беља од пред то, на пример ни во србија, ни во хрватска нема да најдиш на автопат цајкан, зашо брзината со која си возел ти ја пресметува по тоа за колку време си стигнал од една до друга патарина.
ама ок е, имаме лоши патишта, ама барем имаме најевтини патарини, пример тука поминуваш со 30 50 и 100 а србија најевтино е 600 =)

Ти ова се заебаваш?! Кога си била во србија? Пред 5 години?
Да не мислиш на патот од границата накај Ниш тој беше како на воз да се возиш ама има 3-4 години од кога е целосно нов. Секоја година одам на одмор во Хрватска и минувам низ цела Србија. Патиштата ги обновија единствен лош дел од патот е пред Белград, а во Хрватска нема шанси да возиш брзо затоа што веднаш те пресретнуваат крузери (VW Passat V8 или BMW M5) и ќе добиеш казна неминовно. А за патарините не си баш во право. Од Куманово до Скопје за 30км "автопат" плаќам 80 ден. Немаше да беше многу да беше стварно пат а не оние кратери и бранови кај ОКТА како и бразди од тркалата на нивните камиони. :smir:


И математиката не ти оди

Ниш-Белград = 475 денари за 220 км = 2,2 ден/км
Куманово-Скопје = 80 денари за 30км = 2,6 ден/км
 
Ти ова се заебаваш?! Кога си била во србија? Пред 5 години?
Да не мислиш на патот од границата накај Ниш тој беше како на воз да се возиш ама има 3-4 години од кога е целосно нов. Секоја година одам на одмор во Хрватска и минувам низ цела Србија. Патиштата ги обновија единствен лош дел од патот е пред Белград, а во Хрватска нема шанси да возиш брзо затоа што веднаш те пресретнуваат крузери (VW Passat V8 или BMW M5) и ќе добиеш казна неминовно. А за патарините не си баш во право. Од Куманово до Скопје за 30км "автопат" плаќам 80 ден. Немаше да беше многу да беше стварно пат а не оние кратери и бранови кај ОКТА како и бразди од тркалата на нивните камиони. :smir:


И математиката не ти оди

Ниш-Белград = 475 денари за 220 км = 2,2 ден/км
Куманово-Скопје = 80 денари за 30км = 2,6 ден/км

јас ти зборувам за тој пат од белград накај хрватска граница, a од Ниш навака не е ни автопат, куманово сеа го праат и тек кај лесковац сетнем. а за патарините ти зборав од скопје до битола сеа и ти чудо големо куманово:pipi: суштински, србија и на времето ко имаше трамвајски автопати земаше 600 од една и денес коа има недалеку пообновена верзија, а кај нас и тогаш беа многу подобри а и сега некои сегмети, ама е многу поефтино.
... а да не го спомнувам патот за влез во хрватска преку нови сад, најново незнам сега како е немам поќе идено никат од тогаш по тој пат, ама до пред нецели 3 години беше права црна зона
 
Баталете до пред 3 години. До пред 3 години низ Албанија можеше раат да се возиш само на коњ. Муабетот ни е за инфраструктурата на соседите во последиве година-две и нивните планови за развивање на истата во наредната година-две во споредба со нашите планови за инвестиции во сегашноста и иднината.
 
јас ти зборувам за тој пат од белград накај хрватска граница, a од Ниш навака не е ни автопат, куманово сеа го праат и тек кај лесковац сетнем. а за патарините ти зборав од скопје до битола сеа и ти чудо големо куманово:pipi: суштински, србија и на времето ко имаше трамвајски автопати земаше 600 од една и денес коа има недалеку пообновена верзија, а кај нас и тогаш беа многу подобри а и сега некои сегмети, ама е многу поефтино.
... а да не го спомнувам патот за влез во хрватска преку нови сад, најново незнам сега како е немам поќе идено никат од тогаш по тој пат, ама до пред нецели 3 години беше права црна зона

За патот од Нови Сад до Хрватска ти личи на трамвајски пат затоа што е правен од блокови (пачиња) асфалт кои се спојувани како сложувалка. Истото го имаш и во Австрија, значи патот не е таков од што е оштетен туку теренот бара на тој начин да е изграден.

Збор ми беше дека комшиите ненормално се заложуваат за обновување на патната мрежа Хрватска лани пушти 300км автопат во употреба додека ние тапкаме во место или обновуваме по 10км пат годишно што не е доволно. Инаку пред една година кога бев низ Албанија нема на што да се пожалам, точно дека немаат автопат ама низ главните магистрали што поминавме беше екстра асфалтирано.
 
Факт е дека од екс-ју земјите најслабо се развиваме. Тоа нормално се одразува и на инфраструктурата.
 
Samo za sporedba.
Vo Albanija minatite 4 godini se izgradeni, rekonstruirani ili asfaltirani okolu 6 iljadi km patista. :toe:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom