P
Princ
Гостин
Во услови на криза кога клучните стопански гранки трпат штети, сите држави можноста за ублажување на ударот го лоцираат во мотивирање на градежништвото и во инвестирање на инфраструктурата.
Што Македонија прави на ова поле. Многу можност за работа но засега фокусот е во реконструкција на регионалните патишта. Изградбата на коридорот 8 сеуште се користи само како маркетинг. Албанија и Косово го сработеа своето.
Со посебен пат, Драч - Кукс - Морина се поврзаа со Приштина. Ќе биде ли Македонија заобиколена. Албанија веќе испланира повеќе од половина милијарда евра да инвестира во модернизација на инфраструктурата во земјата во следните 4 години, изјави албанскиот премиер Сали Бериша.
Македонија веќе има сработено многу на коридорот 10, но останува да се доработи уште. Во тек се градежните работи на 7 километри делница од српската граница до Табановце.
Делот кај Демир Капија иако го пикираа Грци, договор не се склучи. Ќе го градиме сами, кога ке има пари. Овој коридор го поврзува северот со југот на Европа.
Коридорот десет минува и на српска територија. Што Србите работат. Градат интензивно. Српскиот претседател Борис Тадиќ, изјави дека неговата изградба е клучна стопанска задача на Србија што го зголемува потенцијалот за влез во ЕУ. Ќе чини 1,6 милијарди евра, а ќе обезбеди работа за 200 илјади лица.
Која е цената за изградба на модерни убави патишта. Околу два милиони евра еден километар, само пат ако се пробива тунел цената е двојна.
Извор - А1.
Што Македонија прави на ова поле. Многу можност за работа но засега фокусот е во реконструкција на регионалните патишта. Изградбата на коридорот 8 сеуште се користи само како маркетинг. Албанија и Косово го сработеа своето.
Со посебен пат, Драч - Кукс - Морина се поврзаа со Приштина. Ќе биде ли Македонија заобиколена. Албанија веќе испланира повеќе од половина милијарда евра да инвестира во модернизација на инфраструктурата во земјата во следните 4 години, изјави албанскиот премиер Сали Бериша.
Македонија веќе има сработено многу на коридорот 10, но останува да се доработи уште. Во тек се градежните работи на 7 километри делница од српската граница до Табановце.
Делот кај Демир Капија иако го пикираа Грци, договор не се склучи. Ќе го градиме сами, кога ке има пари. Овој коридор го поврзува северот со југот на Европа.
Коридорот десет минува и на српска територија. Што Србите работат. Градат интензивно. Српскиот претседател Борис Тадиќ, изјави дека неговата изградба е клучна стопанска задача на Србија што го зголемува потенцијалот за влез во ЕУ. Ќе чини 1,6 милијарди евра, а ќе обезбеди работа за 200 илјади лица.
Која е цената за изградба на модерни убави патишта. Околу два милиони евра еден километар, само пат ако се пробива тунел цената е двојна.
Извор - А1.