Вградување на клима уред во моторно возило

  • Креатор на темата Креатор на темата Ептен
  • Време на започнување Време на започнување

Ептен

Џомба
Член од
30 јуни 2006
Мислења
97
Поени од реакции
15
Гледам неколку фирми низ Ск. вградуваат клими во возила кои немаат фабрички. Има некој некакво искуство со ова? Ич не ми се продава колата од која сум топ-задоволен само затоа што нема клима и озбилно се мислам да ја однесам да и стават.

Знае некој нешто повеќе? Да препорача некој дуќан? Dos and don'ts?
 
Цеко работеше со вградување на клими на било кој возила, ама сега веќе не работел така::: Сега е концентриран на вградување на клими во комбиња... Како и да е ми спомна дека набрзо ќе донел клими на електрика кој може да се вградат во кола каде ти одговара. Кога ќе биде тоа не знам. Цеко се наоѓа позади леснина, се влегува во уличката кај новиот тинекс кај слонче сервисот, кај тутунски комбинат...
 
Јас како што знам, клима да се вгради накнадно е скапа работа...
Ај, и да не е до парите, треба цела арматура да излезе, а обично тоа е на пластични типли кои се кршат, па после цела кола внатре ќе се тресе...
А тоа Црнко...шо работа е шо викаш?
 
Се губела сила од моторот многу сум слушал рекла казала.
 
Се губела сила од моторот многу сум слушал рекла казала.

ne e rekla kazala nego potpolna vistina da da da, se gubi sila od motorot......

И се зголемуба потрошувачката на гориво!
Па многу јасно...
Климата зема сила од моторот и дополнително го оптеретува.
Затоа...клима на нешто од 55 коња на пр. ептен ќе го успори...а на 400 коња нема ни да се осети хехе
 
Значи еве ви краток опис како функционира климата (фрижидерот дома-исто). Клучниот момент е фреонот кој под притисок од околу 20-30 бари излегува со температура од -70 степени. Па за да се изведе клима уред потребно е пумпа што ке го создава притисокот на фреонот, дизна (тесен вентил онаму каде што сакаме да ладиме) и ладилник. Па фреонот го лади ладилникот, низ кој поминува загреан воздух кој се лади и во кабината добиваме ладен воздух.

Е сега ова е онака, пазарџиски кажано, за да се оствари во кола, потребно е пумпата за притисок да се врзи на радилица и преку електромагнетна шајбна-ременица по потреба (нели сакаме да се пали-гаси уредот) да го задвижува фреонот низ системот. Од таму доаѓа зголемената потрошувачка на гориво, моторот врти екстра ременица нон-стоп, а има и оптеретување кога е вклучен електро-магнетниот склоп и пумпата работи. Плус треба да се внимава на работи од типот што ако притисокот во системот е преголем, притисокот е премал, има недостаток на фреон, и тн да не ја должам.

Е сега, сето од страна на механика е изводливо за монтажа во било кое возило, бидејки механичкиот дел е доста прост. Но, како би се монтирале електронските делови и колку ке биде тоа успешно е прашање, а споредба со фабричкиот клима уред кој е тестиран 1987961234 пати пред да е влезен во сериско производство, не правиме муабет.

Кога ке видиш дека не добиваш којзнае што од фабричките вградени уреди, единствено возило кое што може да гарантира константност на температурата во кабината на било кои услови на +-2% е Мерцедес Ѕ класа и Ролс Ројс. Останатите, кое климата е слаба, изолацијата е лоша и уште милион мали детаљи кои имаат огромна улога. За на крај да испадне дека џабе си дал ХХХ евра + имаш потрошувачка од 1-2 литри на 100 км екстра (зависно климата е исклучена/вклучена), имаш намалена сила на моторот а сончев кров отворен од задниот дел брка 80% од работата на климата. Е поради ова засега не планирам да правам нешто што не направила фабриката.
 
Па многу јасно...
Климата зема сила од моторот и дополнително го оптеретува.
Затоа...клима на нешто од 55 коња на пр. ептен ќе го успори...а на 400 коња нема ни да се осети хехе
Колку за пример: Кај моделот камион Ивеко Стралис од 560 КС кога работи во место потрошувачката е 1.2 Л на 1 час а со клима е 1.8 Л на 1 час па сега рачунајте колку можете да изгубите парички...
Упорно на интернет го барам оној тест што го направија момците од Mythbasters кога тестираа 2 исти автомобила со иста количина гориво во резервоарот а едниот автомобил беше со вклучена клима а едниот со отворен прозор.
Кај оној со вклучена клима потрошувачката беше за 20% поголема од оној со климата...:helou:
 
После свадба топани не пибудава.. То вградување на клима е само за да ти ги земаат парите а и сигурно нема да работа како што треба ке имаш многу проблеми.
еден од кај нас имаше доста проблеми со климата и некаде је вградил во мк ..
 
Колку за пример: Кај моделот камион Ивеко Стралис од 560 КС кога работи во место потрошувачката е 1.2 Л на 1 час а со клима е 1.8 Л на 1 час па сега рачунајте колку можете да изгубите парички...
Упорно на интернет го барам оној тест што го направија момците од Mythbasters кога тестираа 2 исти автомобила со иста количина гориво во резервоарот а едниот автомобил беше со вклучена клима а едниот со отворен прозор.
Кај оној со вклучена клима потрошувачката беше за 20% поголема од оној со климата
...:helou:
Мислиш кај оној со отворен прозор поише му трошеше него на тој со клима... Ваљда поради отпорот што се создава ?! (или трескам зелени) :kesa:
 
Мислиш кај оној со отворен прозор поише му трошеше него на тој со клима... Ваљда поради отпорот што се создава ?! (или трескам зелени) :kesa:

Точно така беше.Докажаа дека подобро е да се вози со пуштена клима отколку со отворени прозори.
 
Не...колата со вклучена клима трошеше многу повеќе од колата со отворени прозорци. Не се создава толку отпор. Климата "цеди" буквално еден цилиндар од работата на моторот.

Tests were performed under varying conditions (55 miles per hour (89 km/h) versus 45 miles per hour (72 km/h)). Also, the 55 mph test was using a computer to estimate fuel efficiency based on air intake, not actual fuel consumption, and showed A/C was more efficient. The 45 mph test consisted of running the tank until it was empty, and showed open windows were more efficient. This experiment—or one like it—is sometimes cited by the Magliozzi Brothers on Car Talk when presented with this question.

Колку за пример: Кај моделот камион Ивеко Стралис од 560 КС кога работи во место потрошувачката е 1.2 Л на 1 час а со клима е 1.8 Л на 1 час па сега рачунајте колку можете да изгубите парички...

Имам шибано со Ивеко Турбодејли 10-35, на 500 километри по спореден пат - потрошувачка пола резервоар. Истата километража со истиот товар и вклучена клима (овој пат малку побрзо на автопат) - целиот резервоар го пиеше.
 
Мислиш кај оној со отворен прозор поише му трошеше него на тој со клима... Ваљда поради отпорот што се создава ?! (или трескам зелени) :kesa:
Obratno beshe,kolata so otvoreni prozori potrosi 20% pomalce gorivo ama toa vekje vi go objasnija pogore zoshto e toa taka!
 
абе луге ако вклучен компресор на клима вграден во автобус,му покачува 20% - 35% потрошувачка,и му одзема,15-40% од моќноста а моторот е 480 коња што станува за помал мотор:toe:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom