Цар Самоил ја уништил Бугарската Патријаршија

E

emission

Гостин
Ти да ми кажеш,как македонеца Паисиj пише историja славенобугарска,а не некоja друга?!
ФМИ, до кога бе ќе повтарате едни исти лаги, со која цел ( на мене целта ми е јасна но сам да си кажеш ). Докажано е дека Пасиј не е од Пирин неколку пати е постирано а и ваши учени тоа го имаат докажано. Треба ли пак да давам линкови за неговото место на раѓање? А и да беше навистина од таму тоа немаше ништо да промени. одговори ми за Пасиј и не ја насочувај и оваа тема како што правиш секогаш.
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
imam.
Jurti se podigaat vo Mongolija ili vo Evropa?
i odite li na ekskurzija na toj grobot od 6 vek,ona so pokrstuvanjeto de pomesano?



Во книгата Формиране на староблгарската култура (Софија, 1977, стр. 15) од авторот Станчо Ваклинов пишува:
Прабугарите биле туркојазичен народ, чија прататковина се наоѓа на далечниот исток, во срцето на Азија...

Прабугарите претставувале една целина со монголските и манџурските племиња.
:vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud:
Темата???
Прабугарите са составен дел от бугарите,но е и обратното :helou:

ФМИ, до кога бе ќе повтарате едни исти лаги, со која цел ( на мене целта ми е јасна но сам да си кажеш ). Докажано е дека Пасиј не е од Пирин неколку пати е постирано а и ваши учени тоа го имаат докажано. Треба ли пак да давам линкови за неговото место на раѓање? А и да беше навистина од таму тоа немаше ништо да промени. одговори ми за Пасиј и не ја насочувај и оваа тема како што правиш секогаш.
Точно Паисиj е роден во Пиринскиа Македониja-Банско.
 
A

anaveno

Гостин
Темата???
Прабугарите са составен дел от бугарите,но е и обратното :helou:
napolno te razbiram.
Dedo ti bil MONGOL,A BABATI TURCINKA kako pretstavnici na prototo,TI SI MESANEC (BULGAR).

mrdnati..
ima li drugi narodi PROTO?
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
napolno te razbiram.
Dedo ti bil MONGOL,A BABATI TURCINKA kako pretstavnici na prototo,TI SI MESANEC (BULGAR).

mrdnati..
ima li drugi narodi PROTO?
Ти знаеш подобре от мене шо сум или jaс знам?
Разбирам комплекса ти,но е местото тук да го вадиш и лечиш!
Не прави това,което грците прават врз теб-да кажуваш какави са хората.
 
A

anaveno

Гостин
Ти знаеш подобре от мене шо сум или jaс знам?
Разбирам комплекса ти,но е местото тук да го вадиш!
Не прави това,което грците прават врз теб-да кажеваш какави са хората.
jas gi citiram blgarskite istorici,ne greckite....
sto se srdis....
zapalete im gi knigite....

ti se kazvas blgar,od proto blgari.
jas ti dadov recept,i sto e sporno?

ti da ne si guptin be,pa ne vazi toa?
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
jas gi citiram blgarskite istorici,ne greckite....
sto se srdis....
zapalete im gi knigite....

ti se kazvas blgar,od proto blgari.
jas ti dadov recept,i sto e sporno?

ti da ne si guptin be,pa ne vazi toa?
Има и македонци,кои велат дека вие сте срби,бугари и какво ли уште не,дали това е вистината?
Секи има право да пишува каквото сака,битно е доколко е вистина.
 
A

anaveno

Гостин
pa,ja gledame vasata vistina.
ovoj veli turci sme,onoj mongoli,onoj tatari.
najpoveke velat deka ste Turci...

i temata....
ta vie nemavte 5 vekovi crkva...
potoa,toj,Sultanot....
krvta voda ne stava...
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
pa,ja gledame vasata vistina.
ovoj veli turci sme,onoj mongoli,onoj tatari.
najpoveke velat deka ste Turci...

i temata....
ta vie nemavte 5 vekovi crkva...
potoa,toj,Sultanot....
krvta voda ne stava...
Султана има полната власт во империjaта и е наполно нормално да треба султански ферман за отделуването на бугарската екзархиja.:helou:
Преди да напишеш каквото и да е си спамти дека Отоманската империja е абсолутна монархиja!
Тезата ти е наполно фалш.
 
E

emission

Гостин
Точно Паисиj е роден во Пиринскиа Македониja-Банско.
Малку оф-топик ама не бива да се кажуваат само мислења од една страна.

В труда си "Паисиј Хилендарски - от Банско или от Кралев дол" публицист'т Цанко Живков припомнја утв'рдилата се до 1944 година теорија на филолога Веле П. Кралевски, че п'рвобудителјат на народа ни е роден в село Кралев дол, Пернишко. Основанијата на ученија са, че в селото не само с'штествува Паисиев род, но хилендарскијат монах използва в "Историја славјаноб'лгарскаја" кралевдолското наречие. А има ли по-неопровержимо доказателство от употребата на мајчинија език?

"Нај-голјамото доказателство, че Кралев дол е родното мјасто на Паисиј, това е език'т, на којто тој се обр'шта к'м своите слушатели и читатели. Това е език'т на палакаријските и кралевдолските селјани. Един тамошен учител, Веле Кралевсски, пр'в изследва тези податки и извади 240 думи от историјата на Паисиј, които са от кралевдолското наречие. В текста на Паисиевата историја не се срешта нито една от банските! Банското наречие е много характерно, то е македонско и родопско, но не можеш да го об'ркаш с граовското."
ЗА РОДНОТО МјаСТО НА ПАИСИј ХИЛЕНДАРСКИ

от
академик Иван Снегаров

"И досега не е открит документ, за да се разреши в'прос'т, в кое село или град се е родил п'рвијат народен будител — Паисиј Хилендарски. Известно е само това, което тој с'обштава за себе си в заглавието на своето с'чинение „Историја славјаноб'лгарска": „и пришед'ша ва Светьiе гори Афонские у епархiи Самоковскiие в' л'то 1745" („дош'л в Света гора Атонска от Самоковска епархија в 1745 година").
[SIZE=+1]Из историјата на нашето езиково строителство[/SIZE]
Л. Андрејчин

Език'т на Паисиевата „Историја славеноболгарскаја” и началото на новоб'лгарскија книжовен език

С езика на „Историја славеноболгарскаја”, единственото книжовно дело на Паисиј Хилендарски, вече са се занимавали доста много езикови и литературни изследвачи. Нјакои от тјах са се опитвали да определјат дали тој трјабва да се характеризира в основата си повече като черковчославјански или като б'лгарски народен език (например М. Дринов [1], А. Теодоров-Балан [2], Б. Цонев [3], ј. Иванов [4], Б. Пенев [5], Н. С. Державин [6], Е. Георгиева [7], Л. Тодоров [8]), а други са т'рсили в него характерни диалектни елементи, които биха дали в'зможност да б'де географски локализиран и по този начин да се разреши и все оште неизјасненијат в'прос за родното мјасто на нашија п'рви в'зрожденец (напр. М. Дринов [9], ј. Иванов [10], Ив. Кепов [11], В. П. Кралевски [12], Ив. Снегаров [13], А. Кирјанов [14]).

От нјакои изрази в неговата историја може да се с'ди, че тој не поставја граница между б'лгарски и „словенски”, не ги схвашта като два отделни езика. Б'лгарскијат език образува за него нјакакво единство с черковнославјански и това единство тој противопоставја в известен смис'л на рускија език (срв. в „Послесловието”: „От р у с к и речи прости обратих на б о л г а р с к и прости речи и с л о в е н с к и.”)
 
E

emission

Гостин
И шо излезе-пернишко.Ако си припамтиме тезата на некои членови на форума,дека шопите са македонци,то Паисиj уште еднаш стана македонец.:helou:
Този пат категорично ти го доказа.
Сега ми е јасно зошто големиот мозок ти е како зрно грав - оти ти е отечен .:tapp: На кој објаснувам. Јас не се сеќавам дека ти ја прифати нивната теза па сега со неа нешто да ми докажуваш. :nenene: Ај сега продолжи да објаснуваш зошто ваши историчари велат дека имате Татарско, Турско и уште какво не потекло. :baeh:
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Сега ми е јасно зошто големиот мозок ти е како зрно грав - оти ти е отечен .:tapp: На кој објаснувам. Јас не се сеќавам дека ти ја прифати нивната теза па сега со неа нешто да ми докажуваш. :nenene: Ај сега продолжи да објаснуваш зошто ваши историчари велат дека имате Татарско, Турско и уште какво не потекло. :baeh:
Има теза на македонските историчари и на некои членови от форума дека шопите са македонци???Знаеш каде е Перник?
Полесно е да се откажеш от некого,когато не ти е во угода. :)
 

Македонеро

Домаќин
Член од
15 декември 2008
Мислења
3.480
Поени од реакции
1.854
Ако започнеме да цитираме македонци,дали ке можеш да направиш сам заклучоци?:toe:
Може би колажите му са от бугарски автори?!
Факт може би е тезата му дека султана создава бугарската екзархиja??!!
Много е лесно да се откажеш от едно,заштото не ти е во изгода,много е лесно да си затвориш очите.Но уви во спора се ражда вистинта и много добре,когато професори во академичната област спорат,но понекога е смешно,когато читаш некои професори,заштото са белетристи,а не историци. :)[/quote]

Кој ви крив што имате такви професори:wink:
 

Soreno

Big Brother
Член од
14 јануари 2009
Мислења
530
Поени од реакции
19
Ne moga da razbera zasto se vrazvate na akala na anaveno:)
To shto ima ponjatie od istoria e jasno,ili pone nekoi pokrai nego ima..
To shto e chel bulgarski istoricheski knigi isto e jasno..
Drug e voprosot sto citira anaveno od tia knigi i kak go tulkuva..
I nie i anaveno znaem shto tam pishe mnogu poveke ,ili po tochno za naselenieto vo geogravskata oblast Makedonija i za negovia bulgarski proizhod .
Toa anaveno nema da go citira i diskutira..:)

Ostavte go chovekot da si izjivee pet minutnata slava
On znae ,sto nie znaeme deka trese zeleni ,ma toa e i celta mu..

FMI-vistinata se rajda vo sporot togava koga ima obektivnost i znania..
I vistinata se znae mnogu otdavna -treba samu chelovek da ide vo starite crki vo Makedonija i da vidi nadpisite vo teh:helou::smir:
 
A

anaveno

Гостин
lobotomirani,kako e?
slikata ja pozna po poleto koe go baete?:pos2::pos2:

neli vo 9-12 vek, Pecenezite ja napadnaa Trakija?
Se setaa niz blgarskite zemi i polinja....

Ama,tie se TURCI po poteklo....

vrti,suci...
TURSKA PRAVOSLAVNA CRKVA V BLGARIA

p.s..
objasnuvanje
Makedoci ima:pelagonci,palancani,belomorci i t.n.

Turci ima:Pecenezi,Kzlbasi,Deliormanci i t.n. (site v blgarskite zemi)
 

bitushanec

Борец за човекови права
Член од
17 јануари 2006
Мислења
3.741
Поени од реакции
814
Не знам дали знаеш, но сликата е от Македониjа :helou:

А знаеш ли за втората грамота на Василиј II от 1020 г. коjа гласи:

"Т'ј като след издаването на таја п'рва грамота за обсега на всјака б'лгарска епископија, светејшијат архиепископ на Б'лгарија поиска от царство ни да се направи и друга грамота за останалите негови епископства, неизброени в п'рвата грамота, заштото с'седните митрополити ги били заграбили от б'лгарската област и си ги били присвоили, и понеже царство ми не желае да допусне никого от тези митрополити или от техните лјуде ни крачка нав'тре в границите на б'лгарската област, то постановихме, штото сегашнијат светејши архиепископ да притежава и управлјава всичките б'лгарски епископства, които при цар Пет'р и Самуил се притежаваха и владееха от тогавашните архиепископи, и всички други градове, заштото не без кр'в, не без труд и пот, а с многогодишно т'рпение и с божија помошт, таја страна ни се подари от Бога, чијато благост јавно ни помагаше, та да се с'едини под един јарем разделеното, без да нарушат границите и наредбите, добре установени от царуваштите преди нас. Заштото, ако и да станахме господар на таја страна, запазихме непок'тнати нејните права, като ги потв'рдихме с наши хрисовули и грамоти. С'што и сегашнијат архиепископ на Б'лгарија постановјаваме да има толкова епархија, колкото е била при цар Пет'р и да владее и управлјава всички епископства на Б'лгарија, т.е. не само онија, които бјаха изброени в п'рвата грамота, но и тија, които, които са били пропуснати и неизредени там и които в таја грамота се објавјават и поименно излагат. И на тези (епископства), както и на останалите подарјаваме клирици и парици, т.е. заповјадваме, штото епископ'т на Др'ст'р (Силистра) да има в градовете на својата епархија и в другите нејни околни градове 40 клирици и 40 парици. Заштото при царуването на Пет'р в Б'лгарија таја епархија е блестјала с архиепископско достојнство, а след това архиепископите преминаваха от едно мјасто на друго, един в Тријадица (Софија), друг в'в Воден и М'глен, и сетне ние намерихме сегашнија архиепископ в Охрид, затова (заповјадваме) самијат Охрид да има архиепископ, а в Др'ст'р да се р'кополага епископ."

Ти глупав татар, ама толку ти сече. Хун си.
Како прво, таа повелба е напишана од Иван Снегаров, кој како што знаеме е голем фалсификатор.





За да ги асимилира различните етникуми во својата држава во Ромени (Византијци), Византија ги менуваше вистинските етногеографски имиња на областите, добиени по името на етносите кои ги населуваа тие територии, во нови, кои немаат врска со националноста на домицилниот народ. Поради тоа, Византија само ги дислоцираше имињата од една во друга византиска област. Во 1018 г., Василиј Втори, создава нова географска-воена област тнр. Тема Бугарија и ја простира на територијата на Македонија, Србија, ЦГ и Албанија, како и делови од БиХ. Василиј Втори пак, права, вистинска Бугарија ја направи тема Паристрион или Мезија (Мизија), а жителите по византиската книжнина беа нарекувани Паристрионци или Мизи (извори: Ibidem, p. 43-49./Vezi P. Diaconu, Les Petchénegues..., p. 112-115, N. Iorga, Les premieres cristallisations d'État des Roumains, “Bulletin de la Section Historique”, 5-8, 1920, 1, p. 33-46; N. Bănescu, Les premiers témoignages byzantins sur les Roumains de Bas-Danube, “Byzantinisch-Neugriechische Jahrbücher”, 3, 1922, p. 287-310 / N. Bănescu, Les duchés byzantins de Paristrion (Paradounavon) et de Bulgarie, Bucarest, 1946, p. 101; P. Diaconu, Les Petchénegues..., p. 101).

Седиште на темата Бугарија бил градот Скопје
, од каде се управувал не само најголемиот дел од Македонија, туку и Србија, денешна Црна Гора и делови на Албанија. Поради тоа, Србите, како и Црногорците за византијците представуваа во средниот век “Бугари“- жители на темата Бугарија. Византискиот историчар Лаоник Халкондил вели “Трибалите (средновековно архаично име за Cрби т.е. рашкани) сега се нарекуваат Бугари” (Laonicus Chalcondyles, P.G., т. 159, Op. cit., кол. 26). Во истиот период, вистинските Бугари за Византијците представуваа Мизи или Паристрионци- жители и поданици на византиската Тема/област Паристрион или Мизија.


Теофилакт Охридски, родум Грк од Еврип, е, Архиепископ на Охридската Архипископија од 1090 г. до 1119 г. Познат е по тоа што го има напишано "Пространото Св. Климентово Житие" каде објаснува дека за него Бугари се сите поданици на византиската тема Бугарија. Бидејќи и самиот Теофилакт Охридски бил жител на темата Бугарија, се сметал за Бугарин
(види Пространото Житие на Св. Климент, Охридски ракопис во Румјанцев музеј во Москва. Збирката на Григорович под број 818, лист стр. 11-6 до ЗЗ-б. / Архивен институт на БАН (кутија III, папка IV.)

Друг охридски Архиепископ од 1216 година, гркот Димитриј Хоматијан, родум од Ликија (Мала Азија), поради тоа што немал добри познавања до каде се простираат границите на византиската тема Бугарија, сите словенски народи на Балканот ги нарекува Бугари - Волгарои. Во познатата “Охридска Легенда“, тој објаснува дека “Бугарите“ го населуваат Илирик (Србија, БиХ, Црна Гора, Хрватска, мое дополнување), Далмација и Панонија (Охридска легенда- автора на житието — охридскија архиепископ Димитриј Хоматиан; Ал.Милев, Гр'цките житија на Климент Охридски" , 1966 г. ). “Папата го ракоположил Св. Методиј за архиепископ на Моравија и Бугарија (мили на тема Бугарија мое дополнување), а Св. Kлимент бил ракоположен од Св. Методиј за епископ на "бугарскиот народ" од Илирик“- пишува Хоматијан (Ив. Дујчев, Краткото Климентово житие от Димитриј Хоматиан, в „Климент Охридски, сборник от статии по случај 1050 години от см'ртта му" БАН, Софија, 1966 г., стр. 161—171).



По пропаста на Самоиловото царство, Василиј Втори Македонецот ја намалува диецезата на Охридската Патријаршија само на Тема Бугарија т.е. на најголемиот дел од Македонија, Србија и Црна Гора. Бугарските историчари тврдат дека Охридската Архиепископија е бугарска црква поради тоа што нејзината надлежност била за ЦЕЛА БУГАРИЈА; но, под ЦЕЛА БУГАРИЈА се подразбира целата тема Бугарија, која не ја опфаќаше денешна Бугарија- Добруџа (византиска тема Паристрион, Мезија) и Тракија (византиска тема Македонија). Добруџа и Паристрион тогаш беа потчинети на Цариградската Патријаршија. Диецезата на Охридската Архиепископија се простираше во Бугарија само на територијата која ја населуваа словенските племиња Торлаци и Шопи до градот Видин, што представува десеттина отсто од територијата на цела Бугарија. Тоа го потврдуваат и Хрисивулите на Василиј II, каде зборува за "бугарскиот народ" и епархиите на "цела Бугарија" која се простира од Срем, цела Србија, Косови делови од БиХ и Албанија, Црна Гора, чистословенските област на северозападна Бугарија до Видин и најголемиот дел од Македонија (Иван Снeгаров'. "Историја на Охридската Архиепископија" Том 1. От основаването до завладјаването на Балканскија полуостров от турците, стр. 55-62). Од таму многу јасно се гледа дека под цела Бугарија се подразбира само византиската тема Бугарија, а бугарскиот народ е словенскиот народ од спомнатите територии, оти покрај него, спомнува и турци Вардариоти и власи, мислејки на Романците на север од Дунав.

 

Kajgana Shop

На врв Bottom