И кај Исаја Мажовски кратиш од оригиналот:
Јас немам проблем. Проблемот е кај тебе. Што и да проверам се` излегува фалсификувано. Не е добро да ги лажете луѓето.
Се надевам го правите тоа ненамерно.
Јас ве корегирам, вие се лутите.
Абе не може да речеш дека кратам од оригиналот, бидејќи ако го постирам целиот оригинален текст нема 5 посебни теми да го соберат и затоа не јади такви трици друг пат. Темата е токму таква и затоа смеам да цитирам се она што е во врска со темата а не како што ти правиш да манипулираш и да даваш цитати на кои не им го знаеш целосното значење. Има веќе дискутирано дека за Македонците тој употребува повеќе имиња - Македонци, Македонски Славјани, Славјано-Бугари (еднаш за царот употребил Бугаро-Македонски) но СЕКОГАШ ги одделува од Бугарите кои ги нарекува само така Бугари без никакви други додавки и ги смета за многу помлад народ од Македонските Славјани .Ако си читал целиот текст ќе видиш дека кога зборува за Македонците никако не го употребува во народносна смисла туку само како ознака дека сме
Словенски и егзархиски и двата народи тоа Славјано-Бугари но Македонците се многу постари од Бугарите.
вреина отговори, че незнае, заштото еврејските книги ништо не пишели за това, но ние знаем от преданието на деди и башти, че Солун преди дохождането на евреите се населјавал от вашија народ, но гр'цкија цар като дошел в Солун, изп'дил от там вашија народ и го заселил с г'рци. Ог думите на еврејна, па и от старите преданија става очевидно, че града Солун и целите брегове на Бело море се населјавали от славјански народ оште преди нашествието на г'рците и установјаването там на гр'цко царство.
От детинството си припомвам си оште две старовремски песни, в които се говори за п'рвија б'лгаро-македонски цар Каран и за-царица Солуна девојка .
Кој е тоа Бугарски цар пред 2500 години? Јасно е дека збори за Макецонскиот цар ист како Александар и Филип.
Сега уште една песна
Дохождането на Апостол Павла в Македонија
Когато дош'л Апостол Павел в Солун и в'в в'трешността на Македонија, минал през града Еманлија, всичкото население на којто излезнало да посрештне апостола, а п'к момичетата и момчетата пејалј следнјата песен:
Навела се Света гора,
Над море, над море,
Не ми била Света гора,
Над море, над море,
-Току била Света Дева,
Марија, Марија.
Наточила две здравици,
Винени, винени,
Ми го канит Свети Ивана
На јордан, на јордан
Да го кржетит Славна Бога
Христоса, Христоса.
По в'проса за Солун. Както дохождането на македонските славјано-б'лгари на Бело море и заселването им в цела Македонија до Костурското, и охридското езера и до реката Черни Дрин, т'ј и заселването на Солун не е оште достат'чно и јасно доказано. Евреите тв'рдјат, че нај-напред те са заселили Солун, г'рците от своја страна настојават да тв'рдјат, че гр'цки цар бил заел и заселил Солун;
ние п'к славјано-б'лгарите македонци, не знаем кои по-напред са се заселили в Солун, евреи ли, г'рци ли или македонски славјани, та и за това необходимо е за македонските славјани добре да се изучи и изјасни в'проса за заселването иа Солун.
Според тв'рденијата на Солунскија евреин, основани в'рху еврејската историја, преселението на евреите по бреговете на Бело море е било изв'ршено преди 2650 години, а според доказателствата и уверенијата на јанинскија албански шејх, основани на албанската латинска стара историја, б'лгаро-
славјаните са се преселили в Солун и другите брегове на Бело море о
ште преди 2658 години. Тв'рденијата на рускиј посланик в Букурешт г-н Хитрово с'што казват, че
славјано-б'лгарите македонцип'рви са заселили Солун и бреговете на Бело море; ако обаче се с'ди от леточислението изложено в вечнија календар на господина Ив К. Божинов, родом от Деб'р — Македонија, издател на книги и притежател на печатница в Софија, б
'лгаро-славјанските македонци са се преселили в Солун и са заселили бреговете на Бело море оште преди 2762 години.
Има исто така напишано една забелешка пред да ја испечати книгата а тоа е во врска со реката Дон. Значи
3)На страница б — ред 20 думите далечна страна Донија да се чет'т —- далечна славјанска страна Македонија.
Спомените што ги напишал овој Македонец се еден голем удар за Бугарската пропаганда бидејќи покажуваат дека Бугарското име не значело никакво етничко име .