Менувачот е и те како важен за перформансите на колата бидејќи тој е врската меѓу моторот и погонските тркала.
Читај погоре: никаде не реков дека менувачот не е важен за перформансите воопшто. Зборував само за максималната брзина, за ништо друго.
Перформанси е многу општ термин. Сигурно дека со подруг менувач една кола, на пример, може да се менува забрзувањето и ред други перформанси. Но не и максималната брзина. Нејзе ја одредуваат
други фактори, менувачот сам по себе нема големо влијание
на максималната брзина за која што, повторувам, почна муабетот.
Зошто тјунерите ги извадија сите менувачи од Скалата 55 Пикап во Белград да си ги стават во своите тјунирани Југовци. Затоа што брзините кај менувачот на пикапот се пократки. Баш тоа тие и бараат за брканици по град, пеколно забрзување до 100км/х, но за жал при 6000 вртежи во 4 брзина моторот врти како луд и дава се од себе ,а оди едвај 135-140км/х. Хмззз. Менувачот е виновен !!!
Абе за
забрзување (промена на брзина во единица време) воопшто не правам муабет. Така е, во право си, за
забрзувањето менувачот има огромно влијание.
Не ми одговори на прашањето како Југо со 17/64 оди побргу од 13/54 а истиот мотор е во прашање.
Не ти одговорив затоа што појма немам што значат бројките.
Ако според тебе нема врска менувачот се чудам зошто толку се замараат тјунерите со менувачот... Чудо :uvo::uvo::uvo:
Тие тјунери, меѓу другото, нели додаваат со разни финти и коњажа на моторот? Прашувам пошто не се разбирам многу во тјунирање. Ако се зголеми коњажата, нормално дека и менувачот ќе треба да претрпи измени - треба да го издржи зголемениот вртлив момент.
Да не должиме, ова сакам да кажам: зборувам за максимална брзина на рамен пат и за ништо друго. Тогаш:
- Ако зголемиш коњажа и све друго исто - макс. брзина е поголема
- Ако подобриш аеродинамика и све друго исто - макс. брзина е поголема
- Ако намалиш паразитски загуби на енергија - макс. брзина е поголема
- Ако го зголемиш степенот на пренос во менувачот и све друго исто - макс. брзина НЕ Е поголема. Моторот ја постигнува истата максимална брзина, само што врти на малку помалку вртежи (поради малку поголемиот степен на пренос).
Еве на мојата кола петта брзина има однос 0.9:1. Ако го модификувам менувачот и петта брзина ја направам 0.8:1 викаш максималната брзина поголема ќе биде? Јас викам не.
Ако ја зголемам коњажата, јасно дека ќе морам да го модификувам менувачот за да го издржи поголемиот момент. Колата ќе оди побрзо, но не ради менувачот, туку ради коњите.