Колкава е потрошувачката на гориво на вашиот автомобил?

  • Креатор на темата Креатор на темата Alek_Sk
  • Време на започнување Време на започнување
Пежо 207 hdi 68 кс, на борд компјутерот просек е 5.3
Повекето км се возени на отворено, најчесто со брзина од 100 до 170 км/ч

Pezo 207 so 68ks odi 170?:nesvest: Bravo bravo :) Auris so pogolema konjaza i pogolema kola (postabilna) max brzina i e 160khm.
 
Pezo 207 so 68ks odi 170?:nesvest: Bravo bravo :) Auris so pogolema konjaza i pogolema kola (postabilna) max brzina i e 160khm.

Не форсираме да ја возиме толку брзо, тоа беше само за проба, патот беше лош, имаше и ветер. Ке ја пробаме повторно на подобар автопат.

Изненадена сум од малата потрошувачка на Пежото. Тие 7000 км досега ги поминавме со нафта за 16 000 денари, ги чувам сите фискални сметки
 
Pezo 207 so 68ks odi 170?:nesvest: Bravo bravo :) Auris so pogolema konjaza i pogolema kola (postabilna) max brzina i e 160khm.
Абе брат не се чуди.
Јас со Aygo(1 000cc 50kw) си идев од Штип за Велес.
Дигнав 160км/ч со 4 души внатре(околу 300kg товарен).
А замисли имав поминато само 3 000 км, шо се вика машината уште на ново мириса.
Имаше снага и повеќе да крене, ама жал ми беше да ја оптоварувам.
 
Битен е и менувачот и аеродинамиката.

Аеродинамиката - да, менувачот - не. X коњи си се X коњи па каков сака нека биде менувачот. Треба само да не бара невозможни работи од моторот, а ниту еден менувач не е таков.

Еден прилично раширен урбан мит вели дека со различни менувачи се постигнуваат различни снаги. Со менувачот можеш да го регулираш вртливиот момент на тркалата, не и моќноста. За максимални брзини ти е битна моќноста (момент * вртежи), а не само моментот. Секој автомобил кога ја постигнува максималната брзина се судира со границите на моќноста на моторот, а не на менувачот.
 
Абе брат не се чуди.
Јас со Aygo(1 000cc 50kw) си идев од Штип за Велес.
Дигнав 160км/ч со 4 души внатре(околу 300kg товарен).
А замисли имав поминато само 3 000 км, шо се вика машината уште на ново мириса.
Имаше снага и повеќе да крене, ама жал ми беше да ја оптоварувам.

Koga ke dojde eden drugar ke go zamolam da pise tuka so Spark kolku imaat dignato maksimalna brzina so 4 vola vnatre :)Aygo to ima pomala kilaza i skoro ista konjaza, ne e bitno ne vikam deka ne moze tuku cudno mi bese kazav zosto, Auris so pogolema konjaza max brzina mu e 160khm nova od salon, ne deka toj motor i taa kola ne moze pobrzo samo mislam deka na novive koli od taa klasa im stavaat nekoi ogranicuvanja na brzinata, kako sto na pojakive im stavaat na 250khm a mozat da dostignat i 300khm:)
 
Аеродинамиката - да, менувачот - не. X коњи си се X коњи па каков сака нека биде менувачот. Треба само да не бара невозможни работи од моторот, а ниту еден менувач не е таков.

Еден прилично раширен урбан мит вели дека со различни менувачи се постигнуваат различни снаги. Со менувачот можеш да го регулираш вртливиот момент на тркалата, не и моќноста. За максимални брзини ти е битна моќноста (момент * вртежи), а не само моментот. Секој автомобил кога ја постигнува максималната брзина се судира со границите на моќноста на моторот, а не на менувачот.

Ај ти прашај некој шо се разбира од автомобили шо е најбитно кај кола па ке видиш шо ке ти каже.Од каде ти е таа глупост дека менувачот немал врска дај не зафркавај.

Koga ke dojde eden drugar ke go zamolam da pise tuka so Spark kolku imaat dignato maksimalna brzina so 4 vola vnatre :)Aygo to ima pomala kilaza i skoro ista konjaza, ne e bitno ne vikam deka ne moze tuku cudno mi bese kazav zosto, Auris so pogolema konjaza max brzina mu e 160khm nova od salon, ne deka toj motor i taa kola ne moze pobrzo samo mislam deka na novive koli od taa klasa im stavaat nekoi ogranicuvanja na brzinata, kako sto na pojakive im stavaat na 250khm a mozat da dostignat i 300khm:)

Абе нема врска тоа со проспектите за брзината.Јас имам акцент во проспект пишува max 160 и нешто мислам дека беше а лично ја имам кренато 190.А за потрошувачка исто така не му е точно за 2-2,5 литри е разликата.
 
Аеродинамиката - да, менувачот - не. X коњи си се X коњи па каков сака нека биде менувачот. Треба само да не бара невозможни работи од моторот, а ниту еден менувач не е таков.

Немој не ме радуј.
Затоа со 13/53 менвач Југо оди 145 км/х а со 17/64 155км/х :tapp:
 
Аеродинамиката - да, менувачот - не. X коњи си се X коњи па каков сака нека биде менувачот. Треба само да не бара невозможни работи од моторот, а ниту еден менувач не е таков.
Aјде според стручната твоја експертиза, објасни ми како е изводливо ова?

Форд ескорд караван, 1.8 дизел и форд фиеста 1.8 дизел (потполно исти мотори 44KW), ескордот на ѓавато (од битола према ресен празен) оди со 4-та 4.000 вртежи 100-110 км/ч (ставаш 5-та брзината опаѓа, а на поостри свиоци менувам на 90 во 3-та оди со 4-та се мачи), а фиестата оди со 4-та до 130 со 3-ца (нема обртомер незнам колку се врти, ама ако ставиш и 5-та, забрзува полека но ја нема потребната моќност за зголемување на брзината во острите свиоци, со 4-та е супер).

Разбирам дека има разлика во тежина (караванот е потежок 100-150 кг) но сето тоа се компензира со 3-цата што се во другата кола. Исто тежина, исти мотори, различно одат.

Чекам одговор.
 
Aјде според стручната твоја експертиза, објасни ми како е изводливо ова?

Форд ескорд караван, 1.8 дизел и форд фиеста 1.8 дизел (потполно исти мотори 44KW), ескордот на ѓавато (од битола према ресен празен) оди со 4-та 4.000 вртежи 100-110 км/ч (ставаш 5-та брзината опаѓа, а на поостри свиоци менувам на 90 во 3-та оди со 4-та се мачи), а фиестата оди со 4-та до 130 со 3-ца (нема обртомер незнам колку се врти, ама ако ставиш и 5-та, забрзува полека но ја нема потребната моќност за зголемување на брзината во острите свиоци, со 4-та е супер).

Разбирам дека има разлика во тежина (караванот е потежок 100-150 кг) но сето тоа се компензира со 3-цата што се во другата кола. Исто тежина, исти мотори, различно одат.

Чекам одговор.

Значи, муабетот почна за максималната брзина која може една кола да ја развие. Некој кажа дека максималната брзина зависи од аеродинамиката и од менувачот. Јас реагирав затоа што менувачот не е толку значаен фактор (иако има мало влијание) за макс. брзина колку што се значајни една цела низа други фактори, меѓу кои секако и аеродинамиката. Значи, зборевме за максимална брзина, не за брзина на качување по угорници. Но тоа не е толку важно колку што е важно дека не можеме да продолжиме со дискусијата доколку не расчистиме неколку работи:

1. што е сила (се обележува со F, се мери во њутни), а што моќност (се обележува со P, се мери во вати или коњи). На кој начин тие две величини се разликуваат и каков е нивниот меѓусебен однос.

2. на што се се троши енергијата од горењето на горивото. Ова е малку посложено и ќе мора со цртање и/или линкови.

3. што е тоа просечна снага на моторот (единица различна од максималната снага која ја сретнуваме во рекламните материјали за колите). Ова има врска со дистрибуцијата на вртливиот момент низ спектарот на вртежи.

Ако сакате да се впуштиме во ваква дискусија - ќе ми биде ќеф. Но не можеме да ги заобиколиме овие работи и веднаш да преминеме на каравани, фиести и угорници, затоа што обавезно ќе испадне гс муабет, а таквите муабети не ми се интересни. Бива?

Ова се иначе три различни теми, ама без нив ништо нема никој да сфати.
 
Јас те сваќам потполно, дека улогата на менувачот во споредба со аеродинамиката е помала, но не е занемарлива. Сепак караваните се произведени со носивост до 700 кг тежина + 2 патници... Од таму е и разликата, на ист мотор, различна брзина и различна потрошувачка.

На тоа што е сила, а што моќност, можам да ти додадам дека баш менувачот ја одредува таа сила. Не е исто да повлечиш тон на 20% угорнина или 2 тона. И двата мотори имаат иста моќност, но силата им е различна. На едниот се користи повеќе во влечна за тежина, додека на другиот се користи за поголема брзина. Инаку, не сум тестирал, ама за Ескордот мислам дека од 185-190 нема да оди повеќе (140 сум го возел најмногу), а фиестата таткоми ја има возено 180 од Солун према Атина на авто-пат, и велеше дека би одела до 200. Пак, разликата во крајна не е голема :)
 
Јас те сваќам потполно, дека улогата на менувачот во споредба со аеродинамиката е помала, но не е занемарлива.

За тоа колкава ќе биде максималната брзина, и само за тоа, улогата на менувачот е речиси занемарлива - под услов менувачот да е така конструиран да во највисокиот степен на пренос моментот на моторот се изедначи со „спротивниот“ момент (отпор на воздух, паразитско трошење на енергија, угорница, watever...). Но, такви се сите менувачи на овој свет и затоа велам дека менувачот нема многу врска со максималната брзина.

Има цела армија други фактори кои се неспоредливо позначајни.

Инаку, не сум тестирал, ама за Ескордот мислам дека од 185-190 нема да оди повеќе (140 сум го возел најмногу), а фиестата таткоми ја има возено 180 од Солун према Атина на авто-пат, и велеше дека би одела до 200. Пак, разликата во крајна не е голема :)

Не ти е добар аргументов затоа што немаш етаблирани експериментални услови. И да е ист патот, не знаеш многу други работи дали се исти: колку ветер од кој правец дувало во кој дел од патот, колкава била температурата и притисокот на воздухот, состојбата на гумите (нови стари тврди меки летни зимски бла бла), амортизери, клима, радио, подотоврен прозор ехеее вака да ги редам - ти викам - цела армија, пет страни ќе пишувам... Сето ова троши вати/коњи и има влијание врз постигнатата највисока моментална брзина.
 
Значи, муабетот почна за максималната брзина која може една кола да ја развие. Некој кажа дека максималната брзина зависи од аеродинамиката и од менувачот. Јас реагирав затоа што менувачот не е толку значаен фактор (иако има мало влијание) за макс.

Менувачот е и те како важен за перформансите на колата бидејќи тој е врската меѓу моторот и погонските тркала.

- Како прво тој мора да биде инжинерски правилно усогласен со кривите на развој на сила и вртежниот момент кај колата за да се исползуваат до максимум можностите на моторот.

- Друга важна задача на менувачот е да биде констуиран на траков начин да врши што помал отпор ма моторот.Факт е дека кај менувачот дел од силата на моторот се губи и тоа кај нормалните коли од 10-15% кај спортските коли 5-10%. И неможе како ти што велиш дека не игра улога. Да беше така никој немаше да го усоврчува менувачот туку сите ќе фураа менувачи од пред 50 години

Пример 1:
Зошто тјунерите ги извадија сите менувачи од Скалата 55 Пикап во Белград да си ги стават во своите тјунирани Југовци. Затоа што брзините кај менувачот на пикапот се пократки. Баш тоа тие и бараат за брканици по град, пеколно забрзување до 100км/х, но за жал при 6000 вртежи во 4 брзина моторот врти како луд и дава се од себе ,а оди едвај 135-140км/х. Хмззз. Менувачот е виновен !!! :toe:

Пример 2:
Пробај ти Југо 1,6 со обичниот менувач 13/54 кај Југо и гарантирам првите три брзини ќе ги потпишуваш по асфалтот и на крај колата иако со 100KS и 140Nm едвај ќе оди 170km/h. Зошто? Менувачот е виновен !!! :toe:

Пример 3:
Не ми одговори на прашањето како Југо со 17/64 оди побргу од 13/54 а истиот мотор е во прашање. Пак менувачот е виновен !!! :toe:

Ако според тебе нема врска менувачот се чудам зошто толку се замараат тјунерите со менувачот... Чудо :uvo::uvo::uvo:
 
Менувачот е и те како важен за перформансите на колата бидејќи тој е врската меѓу моторот и погонските тркала.

Читај погоре: никаде не реков дека менувачот не е важен за перформансите воопшто. Зборував само за максималната брзина, за ништо друго.

Перформанси е многу општ термин. Сигурно дека со подруг менувач една кола, на пример, може да се менува забрзувањето и ред други перформанси. Но не и максималната брзина. Нејзе ја одредуваат други фактори, менувачот сам по себе нема големо влијание на максималната брзина за која што, повторувам, почна муабетот.

Зошто тјунерите ги извадија сите менувачи од Скалата 55 Пикап во Белград да си ги стават во своите тјунирани Југовци. Затоа што брзините кај менувачот на пикапот се пократки. Баш тоа тие и бараат за брканици по град, пеколно забрзување до 100км/х, но за жал при 6000 вртежи во 4 брзина моторот врти како луд и дава се од себе ,а оди едвај 135-140км/х. Хмззз. Менувачот е виновен !!! :toe:

Абе за забрзување (промена на брзина во единица време) воопшто не правам муабет. Така е, во право си, за забрзувањето менувачот има огромно влијание.

Не ми одговори на прашањето како Југо со 17/64 оди побргу од 13/54 а истиот мотор е во прашање.

Не ти одговорив затоа што појма немам што значат бројките.

Ако според тебе нема врска менувачот се чудам зошто толку се замараат тјунерите со менувачот... Чудо :uvo::uvo::uvo:

Тие тјунери, меѓу другото, нели додаваат со разни финти и коњажа на моторот? Прашувам пошто не се разбирам многу во тјунирање. Ако се зголеми коњажата, нормално дека и менувачот ќе треба да претрпи измени - треба да го издржи зголемениот вртлив момент.

Да не должиме, ова сакам да кажам: зборувам за максимална брзина на рамен пат и за ништо друго. Тогаш:

- Ако зголемиш коњажа и све друго исто - макс. брзина е поголема
- Ако подобриш аеродинамика и све друго исто - макс. брзина е поголема
- Ако намалиш паразитски загуби на енергија - макс. брзина е поголема
- Ако го зголемиш степенот на пренос во менувачот и све друго исто - макс. брзина НЕ Е поголема. Моторот ја постигнува истата максимална брзина, само што врти на малку помалку вртежи (поради малку поголемиот степен на пренос).

Еве на мојата кола петта брзина има однос 0.9:1. Ако го модификувам менувачот и петта брзина ја направам 0.8:1 викаш максималната брзина поголема ќе биде? Јас викам не.

Ако ја зголемам коњажата, јасно дека ќе морам да го модификувам менувачот за да го издржи поголемиот момент. Колата ќе оди побрзо, но не ради менувачот, туку ради коњите.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom