Киро: Фрчко е грчки кодош

  • Креатор на темата Креатор на темата bitushanec
  • Време на започнување Време на започнување
Kaj da e kje vi stani pojasno koga kje gi objavi Frchkoski dokazite,ima 2ca shto se prepotuvaat nenormalno mnogu na toa prashanje na obidot za atentatot na K.Gligorov.


Да знаеме, да не се некој од тие петорица со бради што беа видени пред Бристол тој ден.....Абе ај незебавај. Информацииве ти се од прва рака (десанка шакиќ). Прво Фрчко беше министер за внатречни работи тоа време и ако имал некои информации требал да постапи по нив, а ако знаел и не постапил нека му ја мисли и нека се препотува тој.:toe:
 
Па е што да не не е.А па кој нашол да каже дека Фрчко е грчки кодош.Киро е најголем грчки кодош,он го смени знамето под притисок од Гејлада и некој геј му фрлил едно снопче пари и нормално дека ке го смени.
:salut:
 
Па е што да не не е.А па кој нашол да каже дека Фрчко е грчки кодош.Киро е најголем грчки кодош,он го смени знамето под притисок од Гејлада и некој геј му фрлил едно снопче пари и нормално дека ке го смени.
:salut:

Го сменија граѓаните за да не им плаче председателот.Слично е и со уставот и со прифаќање на с-рамковниот,така ќе биде и со името и со нацијата и со скоро се во иднина.Само за да не плачат председателот или премиерот ние ќе мораме да сменуваме се што треба или не треба.:toe:
 
Прво Фрчко беше министер за внатречни работи

Frchkoski ne bil za vnatreCHni raboti minister nego za vnatreshni a dodeka za bezbednosta na pretsedatelot bilo odgovorno DBK ili chelnicite Pavle Trajanov i togashniot shef na DBK Sasho Mijalkov i bratuched na Gruevski.A poradi taa bliska rodninska vrska nekoj od tie 2ca gi ima dokazite za atentatot,zatoa logichki e da se kazhe deka Pavle Trajanov i Gruevski se prepotuvaat najmnogu od site vmeshani vo sluchajot.

Па е што да не не е.А па кој нашол да каже дека Фрчко е грчки кодош.Киро е најголем грчки кодош,он го смени знамето под притисок од Гејлада и некој геј му фрлил едно снопче пари и нормално дека ке го смени.
:salut:

Pritisokot za referencata BJRM ne beshe pod pritisok na Grcija nego beshe pod nash sopstven pritisok za egzistencija ili postoenje,toj togashen kompromis beshe neophoden za opstanok na drzhavata a druga alternativa ne postoeshe.Spored mene Gligorov go napravi najpatriotskiot poteg za drzhavata.7godini vie od DPMNE ne truete so konspiracijata deka nekoj prodal ime i zel pari i deka nekoj navodno bil grchki kodosh,patetichni ste.
 
Frchkoski ne bil za vnatreCHni raboti minister nego za vnatreshni a dodeka za bezbednosta na pretsedatelot bilo odgovorno DBK ili chelnicite Pavle Trajanov i togashniot shef na DBK Sasho Mijalkov i bratuched na Gruevski.A poradi taa bliska rodninska vrska nekoj od tie 2ca gi ima dokazite za atentatot,zatoa logichki e da se kazhe deka Pavle Trajanov i Gruevski se prepotuvaat najmnogu od site vmeshani vo sluchajot.

Прво да те прашам. Која година беше атентатот ?

Ако знаеш,:toe: тогаш види кој бил главен на ДБК тоа време и продолжи да учествуваш во твојот омилен спорт “глупости без граници“
 
Прво да те прашам. Која година беше атентатот ?

Ако знаеш,:toe: тогаш види кој бил главен на ДБК тоа време и продолжи да учествуваш во твојот омилен спорт “глупости без граници“

Од каде да почнеме?
Од тоа кој ги уби Рацин и Ченто? Или малку порано, кој го предаде Гоце? Или од подоцна, со пикантните интриги и кодошења за време на комунизмот? Можеби со она што се уште ни е свежо во сеќавањето, од оние пресвртни настани од почетокот на деведесеттите години, кога Македонија стана независна држава.
Се сеќавате ли, на пример, на аферите „Сина птица“ и „Дувло“, на загадочната смрт на првиот македонски министер за внатрешни работи Јордан Мијалков, на атентатот врз претседателот Киро Глигоров во 1995 година, на подоцнежните успешни обиди со шашми во јавноста (лансираната приказна за „братиславската врска“) да се заведе истрагата, ако воопшто и се водеше некаква истрага? А фамозното грчко куферче со милион долари, шверцот на нафта за Србија, шверцот со цигари, кокаинот, „ТАТ“?
Конечно, со мирна душа можеме да ја прескокнеме целата таа долга историја и приказната да ја почнеме од блиската 2002 година, од фамозната афера „Големо уво“, кога опозиционерот Бранко Црвенковски јавно и победоносно обелодени транскрипти на прислушувани разговори меѓу дузина јавни личности (меѓу нив и новинари, кои потоа покренаа и судски процес). Претседателот Борис Трајковски мораше со аболиција од судење да ги спасува тогашната министерка Доста Димовска и разузнавачот Александар Цветков. Аферата „Големо уво“ ја прелеа чашата на незадоволството од владеењето на ВМРО-ДПМНЕ и во 2002 година СДСМ се врати на власт, по поразот четири години пред тоа.

Патолошка врска
Од каде и да почнеме, секако, ќе стасаме до заклучокот дека историјата на Македонија во голема мера е и историја на интриги и на кодошења и дека сите поголеми настани од нашата понова, петнаесетгодишна историја на независна држава, се одиграни со значајно, а често и со пресудно инволвирање припадници и инсталации на поранешните тајни служби (Службата за државна безбедност СДБ, наследничката на УДБ-а, како и военото разузнавање КОС). Познавачите на состојбите со кои имав можност да разговарам на оваа тема не се согласуваат само во една битна дијагноза - дали тие луѓе, израснати, школувани, индоктринирани и обучувани во време кога се беше раководено од еден центар, од Белград, сега се верни припадници на македонските легални служби и патриоти, или се активни инсталации „приклучени“ кон центарот или, пак, поради големите промени во Србија во последниве години се само рудименти на старите структури, кои работат на своја рака и за нови газди. Веројатно и вакви и такви и онакви, но неоспорен факт е дека тие структури се цврсто поврзани со луѓето од македонската политичка елита, во еден патолошки однос на меѓусебна приврзаност, контрола и ограничувања.
Тоа до некаде е и нормално, бидејќи Македонија пет децении беше во југословенската заедница, во еден режим што го контролираа моќни тајни служби. Така беше во сите посткомунистички земји, но во многу од нив се извршија драматични демонтажи на тие структури - службите беа распуштани, а нивните тајни архиви и досиеја завршија на клада. Во Македонија се постапи поинаку. Вмровците во почетокот се обидоа да ја наметнат идејата и кај нас да се стори истото, но бившите комунисти ги одбранија „структурите“ и најдоа начин да ја убедат јавноста дека уништувањето на околу 14.000 тајни досиеја ќе биде голема загуба за македонската историја. Бившите комунисти веруваа дека можат да го искористат тоа огромно „богатство“, да ги контролираат луѓето од СДБ што ги поставија на врвни позиции (Павле Трајанов, Слободан Богоевски, Александар Диневски и други од „дисидентската“ група наречена „осумтемина“ станаа водечки луѓе во МВР како кадар на социјалдемократот Љубомир Фрчкоски) и да ги искористат удбашките инсталации во политичките партии, меѓу интелектуалците, во медиумите и секаде каде што беа и се уште се присутни. Барем до атентатот во 1995 година, бившите комунисти беа убедени дека ја држат ситуацијата в рака и дека врските со север се пресечени. По атентатот, се виде „хаосот“ (да се послужам со речникот на Верушевски)...
Откако дојдоа на власт во 1998 година, вмровците не успеаја битно да ги променат нештата. Извршија скромни кадровски промени, ги демонтираа доушничките инсталации меѓу Албанците (подарок за Џафери и Тачи пред војната во 2000 година), ги прочешлаа досиејата и архивите и веројатно нешто тргнаа настрана „за црни денови“. Наспроти тоа, разузнавачките структури тогаш се вовлекоа во вмровските штабови и успеаја да ги импресионираат вмровците со своите „вештини“, токму како што готвачите во кујната во Владата ги импресионираа нивните министри со мешана скара за појадок.

Четири центри
Како стојат работите денес? Има многу сериозни, но и романескни и дури и ласцивни приказни за моќни удбашки инсталации, кои се протегаат од државниот врв преку интелектуалните кругови до медиумите. Но, во оваа анализа ќе се задржиме само на неоспорните факти. Неоспорен факт, на пример, е дека еден значаен, а по линијата на институционална одговорност и легален центар на моќ, е релацијата меѓу претседателот Бранко Црвенковски и водечкиот разузнавач Зоран Верушевски (директор на Агенцијата за разузнавање е Лазар Китановски, но тој подолго време е на боледување и прв човек практично е Верушевски). Она што ја прави нелегитимна и во извесна смисла патолошка таа врска е занимавањето на Верушевски со активности што немаат врска со разузнавањето и фактот што Црвенковски го толерира тоа.
Вториот центар на моќ е сконцентриран околу младиот лидер на ВМРО-ДПМНЕ, Никола Груевски. Покрај политичките соборци, во негова близина се и Борис Змејковски (и самиот со познато разузнавачко педигре), Слободан Богоевски (поранешен шеф на СДБ) и некои други интересни фаци, чии имиња љубопитните можат да ги откријат ако уште еднаш внимателно ги препрочитаат транскриптите од аферата „Големото уво“.
На другата страна е Владата на Владо Бучковски. Се шпекулира дека освен агилниот министер за внатрешни работи Љубомир Михајловски и младиот и недоволно искусен шеф на ДБК Миле Зечевиќ, наклонет му бил и стариот КОС-овец Драган Стојмановски-Млекце, за кого сепак велат дека веќе не е активен. Веројатно за Бучковски се побитни информациите од „Проксима“ и од пријателските западни разузнавачки служби.
Конечно, четвртиот центар се поранешни припадници на службите афилирани кон партијата на Љубчо Георгиевски. Некои веруваат дека токму тие ја конструирале аферата „Швајцарски сметки“ и дека тоа е всушност изворот на нервозата на Црвенковски и на Верушевски. Меѓу нив најзвучно име секако е спомнатиот Цветков.
Со наближувањето на изборите може да се очекува овие структури да бидат се поактивни и се поконфликтни. Верушевски веќе најави „хаос“ и „институционална криза“ во земјата. Се огласи и Цветков, со тврдење дека аферата „Големото уво“ е манипулација на Црвенковски и дека МВР и ДБК со тоа немале врска. Конечно, се огласи и маргиналната ТМРО, со повик до Зечевиќ да ги открие резидентите на тајните служби во Македонија, всушност со обид да го дефокусира вниманието на јавноста од вистинската тема - најавениот остар судир меѓу „големите“.
Колку е сериозен тој судир? Како ќе изгледа „хаосот“, што би рекол Верушевски? Македонија не е Србија за да се очекуваат пукотници и бомби по улиците, но „не лези враже“, што би рекле браќата Срби. Сепак, контролата на моќните западни служби врз овој терен е поцврста, како и политичкиот интерес на меѓународниот фактор да се зачува некакво елементарно ниво на безбедност и стабилност. Освен тоа, изгледа се засилени и капацитетите на полицијата, предводена од Михајловски, која засега успева да оствари безбедносна контрола на теренот, дури и во некои делови од земјата што порано и беа „недостапни“.

Тажна перспектива
Значи, битката ќе се води со масовно производство на интриги и на афери, што е и логично во изборна година. При тоа, се разбира, секој ќе го брка својот „легитимен“ интерес: на политичарите им требаат афери за да дојдат или да се одржат на власт, на медиумите за подобро да се продаваат и да им служат на газдите, а на удбашките инсталации за да ги остварат целите на своите центри - во Македонија да се предизвика институционална, можеби политичка, па дури и безбедносна криза (по можност со елементи на меѓуетнички судир), а се за да зајакне скептицизмот на Европејците за проширувањето на нивната Унија кон овој дел од светот, скептицизам кој и така не е мал поради внатрешните проблеми во ЕУ.
Македонија тешко ќе му одолее на предизвикот. Не е исклучено да дојдеме во фаза на една подолготрајна политичка нестабилност, која ќе го подзапре нашето „пребрзо“ движење кон Европа. А најтажно е што тоа нема ни да го почувствуваме како сериозна слабост - губитникот на изборите ќе ја преземе одговорноста, промената на власта ќе го намали интересот на политичарите за стратегиските прашања, победниците ќе го кркаат медот, а поразените тоа под него, ќе се составуваат влади и коалиции, медиумите ќе брујат, а народот ќе се забавува и ќе гледа сеир, како и обично.
Единствено можеби ќе се насекираме кога ќе стаса веста дека Бугарија станала членка на Европската Унија (и дека во драматична предност се сите Македонци што навреме се сетиле да извадат бугарски пасоши), а потоа и кога ќе слушнеме дека Хрватска е во друштвото на среќните народи, а богами и Србија, Црна Гора, Босна и Косово грабат напред, рамо до рамо со нас. А ние? Ние... удба наша судба!


ШАМПИОНИ

Zoran%20Verusevski.JPG


Зоран Верушевски, водечки разузнавач во Македонија, човек од доверба на Бранко Црвенковски

Slobodan%20Bogoevski.JPG


Слободан Богоевски, поранешен шеф на СДБ, сега влијателен во ВМРО-ДПМНЕ

aleksandar%20cvetkov.JPG


Александар Цветков, контраразузнавач, близок до Љубчо Георгиевски

Приказните за „резидентите“

Деновиве драматично се лансираат најави дека наскоро ќе се „разоткријат“ податоци за македонски граѓани што се резиденти на триесетина странски разузнавачки служби. И бидејќи сме луѓе со кратко паметење, мора да потсетиме дека приказната е стара и изветвена од служење, а секогаш служи за иста цел - за да се оттргне вниманието од фактот дека главните центри на разузнавачка пенетрација во Македонија се соседните метрополи, пред се Белград.
Што се однесува до приказните за „резидентите“, во кулоарите тие се познати. Многумина, на пример, се сомневаат дека Доста Димовска е човек на ЦИА (додуша, треба да се спомне и тоа дека своевремено првиот човек на ЦИА за Балканот се крена дури од Софија да дојде во Скопје на промоција на една нејзина книга, а тоа не е мала и небитна работа). Други велат дека еден познат универзитетски професор од вмровска провениенција е резидент на руската тајна служба. Трети посочуваат на имиња на личности што се резиденти на британската тајна служба, на германската тајна служба, двоцевки, троцевки...
Приказните имаат и ласцивни и фолклорни детали, но вистината е дека најмоќните светски тајни служби во Македонија се присутни институционално и така соработуваат со македонските служби. Странците имаат софистицирани методи на собирање и на анализирање разузнавачки податоци и немаат ни потреба ни намера со нас да се натпреваруваат во она што е наш национален спорт - кодошењето и денунцирањето.




Вистината за тајните досиеја

vmro-stab.JPG


Во годините на распадот на СФРЈ, дел од „богатството“ од 14.000 тајни досиеја и архиви на СДБ заврши во приватни раце. И ден-денес се прикажува за приватната архива на легендарниот дебеец Тошо Шкартов, кој во тоа време ќе се забради и ќе се затвори во својот дом, каде што на гости ќе прима видни македонски политичари, „за да ги посоветува“. Имаше и изгледа неоправдани сомневања дека и Лазар Колишевски имал своја приватна архива. Велат дека за време на министерувањето на Фрчковски, МВР упаднало кај обајцата, со намера да ги заплени тие архиви. Што е сторено, не се знае. Само се претпоставува дека за време на своето долго владеење до 1998 година, социјалдемократите сепак педантно ги имаат „прочешлано“ и „дотерано“ овие досиеја и архиви.
По доаѓањето на ВМРО-ДПМНЕ е извршено уште едно „прочешлување“ на архивите, а по враќањето на СДСМ веројатно тоа е сторено и третпат. По толку манипулации п пречкртувања, вредноста на тоа „богатство“ денес е крајно сомнителна. Од друга страна, се претпоставува дека има богати приватни архиви, кои обилно се користат во производството на интриги и на афери и се дополнуваат со нови интриги и со транскрипти од прислушувања, од системи што денес можат да се купат за мали пари. Шпионирањето, кодошењето и денунцирањето стануваат евтин „спорт“.


P.S. 1995 beshe atentatot.
 
Од каде да почнеме?

Сигурно мислиш од каде да почнеш, или повеќе ве има со самоубиствени намери .

P.S. 1995 beshe atentatot.

Е сега бидејќи знаеш која година бил обидот за атентат, кажи кој бил главен на ДБК. Па потоа кажи според законот на кого тој бил потчинет, односно кои му биле шефови (мала помош.....тражи кој бил тогаш министер за внатрешни и кој бил премиер).

Е од тука можеш да почнеш!:toe:
 
О друже самоубицо, ако некој тропа глупости тоа си ти.

Ама јбг памет не можам да ти дадам, или на твој речник “памет или имаш или немаш, тој не е менструален циклус па да ти дојде“, а ти
очигледно памет немаш.:toe:
 
Од атентатот се офајдија Црвенковски, Фрчкоски и Грција


Автор: Мирка Велиновска

atentat.jpg



Оцената на Стојан Андов дека македонската политика е подземна активност има посебна вредност зашто доаѓа од инсајдер што во изминативе децении е во врвот или блиску до центарот на таквите подземни активности. Ова сведоштво нема да ни помогне многу при определувањето на овие избори, ама може да ни расветли многу настани, одлуки и постапки на политичките елити од минатото што имаат тешки реперкусии за државата до денешен ден. На пример, што е она што толку цврсто ги сврза лутите противници Петковски и Андов со Црвенковски и Фрчкоски, за првите двајца да ја напуштат удобната коалициска фотелја на два месеци пред самитот на НАТО во Букурешт и да прејдат во опозиција, по цена на јавна компромитација. Или, зошто Црвенковски реши да го кандидира за свој „наследник“ човекот кого го именуваше како напуштена љубовница? Одговорите на вакви прашања секогаш се во минатото. Во случајов, клучни настани (а особено дати) за демистификација на оваа „непринципиелна коалиција“ се периодот на подготовка и потпишување на Привремената спогодба, а особено нејзината ратификација во Собранието и атентатот врз претседателот Киро Глигоров.

По овие собитија, македонската политичка сцена драматично се прекомпонира. Атентатите не се случуваат туку така и секогаш имаат конкретни политички мотиви. Во случајов со Глигоров изгледа се поклопија и грчкиот интерес (да ги оствари своите стратегиски цели во поглед на Македонија) и интересот на една група амбициозни индивидуи во СДСМ што беа спремни тие грчки интереси да ги остварат, а за себе да обезбедат неограничена политичка моќ преку процесот на приватизацијата. Во обата процеси, очигледно Киро Глигоров стана вишок (и проблем) што требаше да биде отстранет (што се повтори и со смртта на Борис Трајковски во сомнителна авионска несреќа, а откако беа изведени уставните промени во 2001 година и следуваше законот за територијална поделба, кој Трајковски се закануваше дека нема да го потпише). Заеднички именител на обата настани со далекосежни последици е што СДСМ е на власт, а државните органи се необјасниво незаинтересирани за расветлување на инцидентите. За нив никој не понесува лична политичка одговорност. Напротив, истите ликови по секој ваков чин необјасниво напредуваат или ја зацврстуваат својата политичка позиција, односно, имаат евидентна политичка и материјална корист. Дополнителна небулоза е нивното необјасниво амнестирање од страна на т.н. невладин и медиумски сектор, но и од интересот на Обвинителството и МВР.

Така, Фрчкоски, по три месеци, при првата реконструкција на Владата на СДСМ, станува министер за надворешни работи и главен менаџер на грчко-македонските преговори, а Црвенковски, по авионската несреќа на Трајковски, само преминува од премиерската во претседателската фотелја, без да понесе одговорност за кој било од двата настани.

Техничка ратификација на далекосежен документ

И тајмингот кога се случуваат настани што предизвикуваат шокова состојба кај нацијата се прецизно одбрани. На пример, Привремената спогодба беше потпишана на 13 септември 1995 година, по многу натегања, а требаше да биде ратификувана во Собранието во рок од еден месец. Така, една недела пред 10 октомври, за кога беше закажана седницата за ратификација, но и големите демонстрации во организација на вонпарламентарната опозиција (ДП и ВМРО-ДПМНЕ), на 3 октомври „случајно“ се случи атентатот врз Киро Глигоров. Нормално, за колективни шокови состојби, вниманието на јавноста беше пренасочено кон атентатот, а ратификацијата се изврши рутински, без никаква дебата. Иако имаше место за сериозно преиспитување на македонската политика во поглед на „деталите“ од Привремената спогодба, кои беа недостапни за јавноста, а носеа сериозни консеквенци за државата. Така, и до денешен ден не е објаснето како дошло до тоа македонскиот анонимен преговарачки тим да ги прифати трите дополнителни барања на Грција што биле доставени буквално на минута пред потпишувањето на спогодбата, а се однесуваат на обврската на Македонија да признае дека симболот од Вергина е грчки, дека државата Македонија ќе ги попречува сите чекори на Македонците, жртви на егзодусот, да си ги остварат своите имотни и граѓански права и, согласноста државата Македонија самата да се деноминира и на својата амбасада во Грција да запише дека ја претставува ФИРОМ. Нашата дилема денес, а во светло на непристојното и невообичаено агресивно однесување на шефот на државата и неговиот кандидат за претседател Фрчкоски по прашањето на името и идентитетот, е какви сè други обврски можеби презела македонската политичка елита што во она време водела крајно нетранспарентна политика? И, дали во ваквиот вид тајни шашми, треба да ја бараме вистинската причина за политичкиот судир со Никола Груевски, а кој ги надминува рамките во кои се одвива политичката борба помеѓу власт и опозиција. Значи, нема никаква антиквизација или букефализација на македонската политика, но можно е да постојат уште тајно преземени обврски од страна на главните транзициски ликови за кои ние ништо не знаеме и кои, во претстојниот судски процес пред Меѓународниот суд, може да станат јавно добро што ќе ги искомпромитира нивните патриотски костуми. Да не заборавиме дека грчките политичари постојано тврдат дека нивните македонски колеги им ветиле, а не испорачале!!!

Засега не ни е јасно по каква шема се случува радикалната промена на претходно резолутните ставови на Бранко Црвенковски за двојната формула, воведувањето на некаква нова реалност во старите преговори за разликите околу името, воведувањето на идентитетот во некаков голем преговарачки пакет кој од 2001 година ни го носи медијаторот Нимиц, барањето гаранции за идентитет од политички партнери и меѓународни организации, ама е реално да се сомневаме дека Црвенковски има лични мотиви зошто сака брзо да го прифатиме грчкиот ултиматум за наше самоукинување.

Симболични бонуси за Македонија

Од содржината на Спогодбата во сите шест поглавја и 23 члена се гледа дека Македонија е нагрбачена со серија рестрикции и обврски, а Грција само со признавањето на границите на државава и обврската да не го попречува приемот на Македонија во меѓународните и регионалните организации. Бонус од „преговорите“ што ги олеснуваа Ричард Холбрук и Џејмс Пердју (олеснувач и во епизодата Рамковен договор) ни е единственото македонско барање на кое „тврдоглаво“ инсистира македонскиот преговарачки тим - Грција да го симне своето економско ембарго пред потпишувањето на спогодбата. Што е апсурдно, зашто тоа ќе се случеше по основа на пресудата на Европскиот суд на која Грција беше дадена од страна на земјите-членки на ЕУ (тогаш ЕЕЗ) зашто ги нарушуваше законите за слободна трговија на Унијата. Интересно, по истата „формула“ беше испреговаран и рамковниот договор со кој на Македонија и се „гарантираше“ крај на војната и територијален интегритет, а за возврат таа се обврза од темел да го промени Уставот, односно самата да ги поништи асномските придобивки по Втората светска војна. Ако се сеќавате, при неговото донесување, парламентарниот спикер, Стојан Андов, тврдоглаво инсистираше на „бонусот“ да била разоружена ОНА пред да биде прогласен новиот устав.

Симптоматично е за Македонија дека во клучни моменти преговорите се водат толку аматерски и лузерски што не може да биде случајност дури и ако се согласиме дека имаме неталентирани или неписмени политичари кои избираат исто толку неасолни експерти. Попрво се работи за подземна активност на подземната политика, која има прецизно зацртани етапи во остварувањето на крајната цел. На пример, последниот сет грчки барања со кои се условувало потпишувањето на Привремената спогодба, македонските „преговарачи“ го прифатиле за само три минути. А ист беше случајот и со рамковниот договор за кој, интелектуални услуги даваше „експертот“ Фрчкоски по принципот - ќе ви начкрабам што сакате, а на вас е после да го избуткате.

Па сепак, и покрај овие факти кои не доведоа до „новата реалност“ на Црвенковски, двете резолуции на Советот за безбедност, 845 и 817, Повелбата на ООН и Хелсиншката повелба за човековите права и меѓународното право велат дека „преговорите за името се однесуваат само за разликите околу името, а не и за самото име“. Тоа значи дека „секоја страна си ја задржува својата позиција околу ова прашање, но тоа не ја попречува натамошната меѓусебна комуникација“. Членот 5 од Спогодбата, пак, појаснува дека „никој, па ни ООН не може да определи ново име за „втората страна“ исто како што никој не може да ја натера Грција тоа име да го прифати“. Што логично упатува на решавање на спорот преку т.н. Ирска формула. Освен ако една или двете страни самоиницијативно (а под притисок) во меѓувреме не се откажат од своите права.

Под претпоставка дека би било ептен транспарентно ако во Македонија се случи уште една „сообраќајка“ или атентат за да се елиминира и Никола Груевски како нов неадаптибилен „вишок“, се чини дека на овие избори носителите на подземната македонска политика со сите средства, методи и разработени техники ќе се борат да се одржат во живот. Имено, имаат многу што да кријат и тоа во временски распон од 1993 до 2003 година. И во тоа е суштината на нивната жестока кампања за деноминација на Македонија.
 
Хронологија

на настаните што му претходеа на атентатот на Глигоров и на Привремената спогодба, која може фрли поинакво светло на „политиката“ што Македонија етапно ја претвора во неодржлива држава, а чии експоненти се истите добропознати транзициски ликови.

1994 година
- 10 март Љубомир Фрчкоски го разрешува Павле Трајанов од позицијата раководител на јавната полиција поради обвинувањето дека во Македонија политичкиот врв го организира и го покрива шверцот со нафта.

- 7 септември, со одлука на Владата се затворени фришоповите на границата со Србија. Истиот ден Стојан Андов ги закажува парламентарните и претседателските избори.

- 15 септември на конвенција на ВМРО-ДПМНЕ, Љубиша Георгиевски станува кандидат за претседател.

- 17 септември Сојузот за Македонија го номинира Киро Глигоров за свој претседателски кандидат.

- 18 октомври ВМРО и ДП најавуваат бојкот на вториот изборен круг поради изборен фалсификат (130.000 издадени државјанства за Косовци)

- 20 октомври Киро Глигоров победува во првиот круг со 52,44 отсто од гласовите, со главната порака „Името останува!“.

- 20 октомври опозицијата дефинитивно излегува од изборите и станува вонпарламентарна.

- 31 октомври Сојузот за Македонија освојува 89 пратенички места.

- 14 ноември се соопштуваат резултатите од пописот. Македонија има 1.936.877 жители, од кои 66,5 отсто се Македонци и 22,9 отсто Албанци.

- 26 ноември инцидент во „Хард рок“, но Глигоров непланирано избегнува јавна компромитација

- 28 ноември почнува „историската“ приватизација со усвојување на програмата за преструктурирање на 25 загубари

- 20 декември е формирана новата влада, во која либералите учествуваат како експерти, а за нејзиниот состав гласаат воздржано

1995
- од 1 јануари почнува да се шпекулира дека Сојузот за Македонија е мртов, а Киро Глигоров е остарен политичар што ги кочи реформите.

-Странските весници, особено грчките, редовно известуваат за непомирливите разлики помеѓу Глигоров и Црвенковски во врска со македонската државна политика.

- 7 јануари во Охрид доаѓа Ричард Холбрук

- 10 јануари почнува приватизација на тутунските претпријатија

- 4 јули Стево Црвенковски и Сајрус Венс се среќаваат во Женева

- 6 јули Стево Црвенковски оди во Њујорк, а се враќа без објаснување за што разговарал или преговарал. Грчкиот министер Арсенис обелоденува дека постојат мал и голем преговарачки пакет.

- 8 септември се одвива шатл-мисијата на Холбрук на релацијата Атина - Скопје

- 13 септември е потпишана Привремената спогодба со преамбула, шест поглавја и 23 члена за регулирање на односите помеѓу Македонија и Грција.

- 24 септември се менува државното знаме. Идејното решение на новото знаме е на арх. Мирослав Грчев.

- 3 октомври - атентат. Министерот портпарол Ѓунер Исмаил ја презема улогата на контролор на здравствената состојба на преживеаниот Глигоров и главен координатор и комуникатор.

- 5 октомври Собранието донесува резолуција од 6 точки. Се бара истрага и откривање на инспираторите и извршителите на атентатот. Владата таа обврска не ја исполнува до 1998 година.

- 10 октомври ратификација на Привремената спогодба

- 15 октомври Стојан Андов бара формирање анкетна комисија за расветлување на атентатот. Парламентарното мнозинство гласа против.

Министерот Љубомир Фрчкоски две недели не се појавува во јавноста и плаче во кабинетот над својата упропастена кариера. Тој формално нуди оставка, а Бранко Црвенковски формално не ја прифаќа. Андов дава изјава за „Дневен телеграф“ дека несменливоста на Фрчкоски се должи на неговите информации за тоа кој стои зад атентатот.

- На 4 ноември Џорџ Сорос дава интервју за „Нова Македонија“ и тврди дека има одлична соработка со Владата и со премиерот Бранко Црвенковски, но затоа нема разбирачка со Киро Глигоров. Сорос цела година предлага Македонија да се преименува во Славомакедонија. Владе Милчин добива доживотна специјална улога на истурен логистичар за потребите на проектите на Бранко Црвенковски.

- Во новогодишниот број на „Нова Македонија“ Бранко Црвенковски објавува прекинување на коалицијата со ЛП на Андов. Следува реконструкција на Владата и промовирање на Љубомир Фрчкоски во шеф на дипломатијата.

- Фрчкоски истиот месец во ПУЛС ја елаборира својата идеја за шефот на државата (Глигоров) како англиска кралица. Оваа идеја ја поддржува јавно и новоназначениот министер на полицијата, Томислав Чокревски. Црвенковски не се оградува.


1996 година

- Без опозиција, а камоли соработка со неа или некаков дијалог, на Македонија и се случуваат локални избори, генерален реизбор на судиите во сите судски инстанци по партиски клуч.

- Приватизацијата се одвива според замислата. Претпријатијата паѓаат едно по едно и по принцип на внатрешен долг кон доверителите, преминуваат во приватна сопственост на директорите на СДСМ.

- Следува и новата територијална реорганизација без јавна расправа или учество на опозицијата.

- Фрчкоски како шеф на дипломатијата почнува да зборува за нужноста да се дефинира македонскиот идентитет, односно да се допрецизира со некаква додавка.

- Киро Глигоров, иако е сè уште на сцената, е целосно политички маргинализиран. Играта целосно ја води Бранко Црвенковски.

- Стојан Андов тврди дека врз Глигоров на таков начин е извршен втор, овојпат политички атентат.

Аспенскиот институт и Карнегиевата фондација излегуваат со оцената дека во Македонија е на власт Сојузот на комунистите, кој само го сменил своето име.

извор:http://www.novamakedonija.com.mk/De...=2&fCat=1&EditionID=327&top=1&ArticleID=18988
 
КОНФЕРЕНЦИЈА ЗА ПЕЧАТ
14.03.2009

aleksandarBicikliski.jpg


Почитувани,

Вчера Ви покажавме како Љубомир Фрчковски со брзина на светлината ги менува своите ставови кога станува збор за спорот со Грција за името на Република Македонија.
Тоа го знаат и граѓаните.

Она што е страшно е фактот дека зад таквото менување на ставовите очигледно стојат други лични интереси.

Зад ова тврдење стои и поранешниот претседател на Република Македонија, г-дин Киро Глигоров. Тоја во својата книга-мемоари, со наслов “Македонија е се што имаме” го вели следново:
Еден ден министерот за внатрешни работи Фрчкоски ми предложи да примам некои соработници од Службата, за да ме известат лично за нешто од нивната работа. Ги примив, а тие ми кажаа дека имале некоја средба со нивни колеги од Грција и дека тие официјално им рекле да ми пренесат лично мене дека доколку попуштам околу името, подготвени се да ми префрлат, на која банка сакам во светот, милион долари тврди Глигоров.

Или уште повеќе, во напис на дневниот весник Време во кој се цитирани делови од изјавата на Глигоров пред истражен судија, се вели:
На таа средба Глигоров подналутено побарал, како претседател на држава и врховен командант, да го префрлат Грилакис во друга држава. Но, и по месец-два од тој разговор, не само што Грилакис не беше заминал од Македонија, туку се обидел и да го поткупи со амфора од Егејско Море, што во кабинетот ја донел еден полицаец. Глигоров навреден побарал од полицаецот амфората да му ја врати на Фрчкоски. Еден месец потоа, Фрчкоски во кабинетот на Глигоров донел златен часовник „ролекс“ и златна нараквица како подарок од Грилакис. Глигоров, уште налутен од првиот пат со амфората, побарал од Фрчкоски веднаш да ги врати назад златните работи, на што овој му рекол дека и тој има таков саат и нараквица.

Овие се презначајни изјави за да бегло се помине преку нив. Глигоров беше претседател на Република Македонија, додека Фрчковски беше министер за внатрешни и надворешни работи. Глигоров сигурно знае многу работи за Фрчковски и неговите активност.
Затоа, бараме од г-дин Фрчковски, јавно да се произнесе за ставовите на поранешниот Претседател на Република Македонија.
Фрчковски мора да даде одговор на обвинувањата од Глигоров за нудење на поткуп за попустливост кон Грција.
Едноставно, Фрчковски не може да се надева ни на минимална подршка од граѓаните ако не одговори на овие обвинувања од Глигоров.

http://www.vmro-dpmne.org.mk/mk/zapis.asp?id=4340

Фрч уште не одговорил. Што ли се крие толку, ако е невин по однос на обвинувањата ?!

Елем, на темава, зарме тоа не е јасно?

Елем насловот де!

не е само грчки агент.

Курва е! работи за секој што го плаќа.

И Гвујо да му ја плати цената и за Гвухјо ќе работи, ама Гвујо нема толку пари, одат за кампањи и пропаганди, а и Фрле не му е требен, си го има Ставревски!


Дај да го потплатиме да работи за Македонија. :helou:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom