Збирка задачи

back_rest

ex mod coder
Член од
19 јули 2006
Мислења
1.590
Поени од реакции
107
Пошо има членови кои имаат мерак да пастуваат примерчиња и решени домашни во било кој јазик, изволте ви табла за покажување. За прашања имате друга тема.

Само бидете културни и наведете што работи и ако може како работи.
 

SkyDriver

Would like my bananna ?
Член од
31 јули 2008
Мислења
2.140
Поени од реакции
221
Ајде да почнам јас :) Задачите што ќе ги постирам ги постирав веќе во темата C/C++ али мислам дека тука им е вистинското место... па... ајде да почнеме.

Програмски јазик C++
"Рејтинг": Основи на програмирање.

Задачиве мислам дека се универзални од државните факултети за информатика, прва година, втор колоквиум (не сум сигурен).

1. За сите од следните тврдења заокружете вистинито ( Т ) или лажно ( F )
(секој точен одговор носи 1 поен)

a) C++ функцијата main е void функција.(T - F)
b) void функција користи само референцни параметри.(T - F)
c) Функција која враќа вредност, враќа само една вредност на функцијата повикувач.(T - F)
d) Дереференцирањето на pointer променлива ја враќа мемориската адреса на променливата на која покажува pointer променливата.(T - F)
e) Повикувањето на void функција се врши од издвоена инструкција во функцијата повикувач, која го содржи името на функцијата и актуелните аргументи (ако постојат) во мали загради.(T - F)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

2. Што е излез од следниов програм
(2 поени)

#include <iostream>
using namespace std;
void Fun2( float );
const int a = 3;
int b, c;
int main( )
{
b = 1;
c = 2;
Fun2(5.1);
cout << a << “ “ << b << “ “ << c;
return 0;
}
void Fun2( float c)
{
float b = 7.7;
cout << a << “ “ << b << “ “ << c << “ “;
}

a) 3 7.7 5.1 3 1 2
b) 3 7.7 2 3 1 2
c) 3 1 2
d) 3 7.7 2

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

3. Во повиканата функција треба да се користи параметар по вредност ако протокот на податокот што се предава на параметарот е:
(2 поени)

a) влезно-излезен.
b) влезен (од функцијата повикувач во повиканата функција).
c) излезен (од повиканата функција во функцијата повикувач).
d) двата понудени одговора а и b погоре.
e) двата понудени одговора b и c погоре.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

4. Дадена e низа од 5000 елемента. Кој од програмските сегменти може да се користи да ги отпечати вредностите на beta[0], beta[2], beta[4] и т.н. (Сите променливи се од int тип)
(3 поени)

a. for (i = 0; i < 5000; i = i + 2)
cout << beta << endl;

b. for (i = 0; i < 2500; i = i++)
cout << beta[2*i] << endl;

c. for (i = 0; i < 5000; i = i++)
cout << beta[++i] << endl;

d. сите три горепонудени одговори
e. Понудените одговори под a и b

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

5. Дадена декларација
(3 поени)

struct Student
{
int id;
int age;
float gpa;
};

која инструкција е коректна за креирање и иницијализирање на променлива од тип Student:

a) Student.id = 2134;
Student.age = 19;
Student.gpa = 7.24;

b) Student st1;
st1.id = 2134;
st1.age = 19;
st1.gpa = 7.24;

c) и двата понудени одговори под a и b се коректни.
d) ниту еден од понудените одговори не е коректен.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

6. Дадени декларации:
(4 поени)

struct Slog1
{
char ime1;
int broj1;
};

struct Slog2
{
char ime2;
int broj2;
};

Slog1 aSlog, bSlog;
Slog2 cSlog;

Која од следните инструкции на доделување е коректна:

a) aSlog = bSlog;
b) bSlog.ime1 = cSlog.ime2;
c) aSlog = cSlog;
d) првите два понудени одговори (a и b)
e) сите три претходно понудени одговори ( a, b и c)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

7. Што е излез по извршување на програмскиот сегмент:
(4 поени)

int arr[5], i;
for (i = 0; i < 5; i++)
{
arr = i + 2;
if (i >= 3)
arr[i-1] = arr + 3;
}
cout << arr[1];

a) 2 b) 3 c) 4 d) 8

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ова се 7 од вкупно 14 задачи, понатака ќе ги постирам и остатокот од задачите, сеа за сеа решавајте ги овие :)

Сега следува остатокот од задачите за припрема на колоквиум.

Значи да се потсетиме, се разботи за програмски јазик C++, "рејтингот" на овие задачи е: Основи на програмирање.

Идемо...

1. Што е излез од следниот програмски сегмент:
(5 поени)

int x = 2, sum, count = 0;
sum=1;
while(count++ <= 3)
{
sum +=x++;
cout<<sum<<" ";
}

a) 4 8 13 19
b) 3 6 10
c) 3 6 10 15
d) 4 8 13

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

2. Што е излез од следниот програмски сегмент:
(5 поени)

int i;
for( i = 1; i <= 5; ++i )
{
cout << --i << " ";
i += 2;
}

a) 0 2 4
b) 1 3 5
c) 1 3 5 7
d) 0 2 4 6

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

3. Кој од понудените одговори за пренос на C++ низи како параметри е неточен ?
(4 поени)

a) не е можно да се пренесе низа како вредносен параметар
b) кога декларираме низа како параметар во функција, не прикачуваме амперсанд (&) на типот на компонентите на низата
c) при извршување, базната адреса на низата се предава на функцијата
d) последниот (најголем) индекс на низата е еднаков со нејзината должина во декларацијата.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

4. За дадениот програмски сегмент
(4 поени)

char alpha[200];
char beta[200];

Copy_plus1(alpha, beta, 200); // Dodava 1 na site komponenti od beta i gi kopira
// komponentite od beta vo alfa

кој функциски heading од долу понудените е валиден:

void Copy_plus1( char arr1[ ], const char arr2[ ], int length )
void Copy_plus1( const char arr1[ ], const char arr2[ ], int length )
void Copy_plus1( char arr1[ ], char arr2[ ], int length )
void Copy_plus1( const char arr1[ ], char arr2[ ], int length )

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

5. За дадениот функциски heading
(4 поени)

void GetNums( int howMany, float& alpha, float& beta )

кој не е валиден функциски прототип:

a) void GetNums( int howMany, float& alpha, float& beta );
b) void GetNums( int, float&, float& );
c) GetNums( int, float&, float& );
d) сите три понудени одговори се валидни

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

6. Дадена функциска дефиниција
(5 поени)

void Twist( int a, int& b )
{
int c;
c = a * 2;
a = a + 3;
b = c + a;
}

Што е излез од следниот програмски сегмент кој ја повикува Twist (сите променливи се од тип int):

r = 1;
s = 2;
t = 3;
Twist(t, s);
cout << r << ‘ ‘ << s << ‘ ‘ << t << endl;

a) 126
b) 1 12 3
c) 1 12 6
d) 1 6 6
e) ниту еден од понудените одговори

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

7. Екстра задача
(10 поени)

Дадена низа од 1000 неподредени цели броеви. Да се напише програма која ќе ги подреди броевите по големина (почнувајќи од најмалиот кон најголемиот) и потоа ќе ја отпечати подредената низа на монитор по 10 броја во ред.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Понатака ќе постирам и задачи од задачитите за вежбање за прв колоквиум од втора година, али најпрвин ќе гледам да одам по ред, од лесно, кон потешко. :)

Енџој. :)

Ги заборавивме и оние тоталните почетници, еве и за нив ќе смислам неколку задачи, ќе дадам еден пример и се надевам дека ќе успеат да се снајдат околу совладувањето на задачите.

Значи, повторно програмски јазик C++, "рејтинг" на задачите: за тотални почетници во C++.

Еве јас ќе дадам еден пример со најосновните работи и ќе се потрудам да се изразувам поразбирливо за почетниците:

Код:
#include <cstdlib>
#include <iostream>    //Внесување основни библиотеки
#include <string>

using namespace std;

int main()
{
    int a, b, c;                 //Внесување на променливи
    string ime = "";             //Внесување на променливи
    
    cout<<"Dobredojdovte vo programot namenet za primer."<<endl;  //Печатење на текст
    cout<<"Najprvin vnesete go vasheto ime."<<endl;               //Печатење на текст
    cin>>ime;          //Внесување на променлива (Во случајов "ime")
    cout<<"Zdravo "<<ime<<". Mozhe da zapochneme so reshavanje."<<endl; //Печатење на текст во комбинација со променлива
    cout<<ime<<", nie denes kje se obideme da presmetame a+b=c"<<endl;  //Печатење на текст во комбинација со променлива
    cout<<"Najprvin vnesete ja vrednosta 'a'."<<endl;    //Печатење на текст
    cin>>a;            //Внесување на вредноста 'a'
    cout<<"Sega vnesete ja vrednosta 'b'."<<endl; //Печатење на текст
    cin>>b;            //Внесување на втората вредност 'b'
    c=a+b;             //Извршување на функцијата (пресметување на збирот помеѓу вредностите 'a' и 'b')
    cout<<c;     //Печатење на добиената вредност
    system("PAUSE");  //Стопирање на програмата за да може да се види вредноста која ќе се испечати
    return 0;    //return 0; не враќа никаде, доколку ставиме return main(); одново ќе се повтори целиот програм
}
Погледнете го кодов, размислете логички и све ќе ви стане јасно.

1. Направете програм, кој ќе ја пресметува и испечати разликата помеѓу вредноста 'a' и вредноста 'b' користејки променливи од типот int.

- - - - - - - - - - - - - - - - -

2. Направете програм кој ќе ја печати вашата мини биографија:

- Име
- Презиме
- Години
- Место на раѓање
- Место на живеење

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

3. Користејки променливи од типот int, направете програм кој ќе го пресметува збирот на вреднста 'a' и вредноста 'b', но на крај збирот да го печати секогаш за 1 поголем.

Пример:
a = 5
b = 3
c = 8 + 1 (c = 9)

- - - - - - - - - - - - - - -

4. Кој израз од наведените можеме да го употребиме за да програмот го испечати нашето име и презиме ?

string ime = "Mile";
string prezime = "Panika";

а) cout<<"Jas se vikam "<<ime + prezime<<endl;
b) cout<<"Moeto ime e "<<ime<<", a moeto prezime e "<<prezime<<endl;
c) cout<<ime + prezime<<endl;
d) Сите од горенаведените.
f) Ниедно од горенаведените.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Задачиве се премногу лесни, што би се рекло и смешни, мислам дека добро би им дошле на тоталните почетници за да го сватат принципот на работа на променливите од типот int и string и нивно комбинирање со некоја лесна функција. Доколку Админите/Модераторот не се сложува со мене и доколку смета дека овој пост е непотребен, има опција Delete :)
 

SkyDriver

Would like my bananna ?
Член од
31 јули 2008
Мислења
2.140
Поени од реакции
221
Задачиве на постарите кајганџии им се познати, меѓутоа се решив да ги постирам тука бидејки темава е збирка задачи.

Значи вака:
Може да се решаваат во било кој програмски јазик.

Задача број 1.

Позитивен цел број k поголем од нула се нарекува кул делител на m ако е помал од m и делител на m, но k^n не е делител на m. Нека d(m) е функција која означува број на кул делители за бројот m. Ако се дадени два цели броеви a и b, да се напиште функција која ќе го врати резултатот на: d(a) + d(a+1) + d(a+2) + ... + d(a+b). Дадени параметри се a, b и n.

a може да биде од 1 до 1000000
b може да биде од 1 до 10000000
n може да биде од 2 до 10

Резултатот е гарантирано во рамките на големината на 32bit integer

Влезни параметри: int a, int b, int n
Функција: int coolDivisors(int a, int b, int n)

Примери:

coolDivisors(1, 12, 2) = 8
coolDivisors(1000000, 10000000, 10) = 146066338

Тест случаеви:

coolDivisors(100, 1000, 3) = ?
coolDivisors(1000, 10000, 4) = ?
coolDivisors(10000, 100000, 5) = ?

Задача број 2.

Следен палиндром

Позитивен интеџер се нарекува палиндорм ако е зададен во децимален систем и се чита исто од лево кон десно и обратно. За даден позитивен интеџер К кој не е поголем од 1 000 000, испишија вредноста од најмалиод палиндром поголем од К за излез.

Влез:
Првата линија содрижи интеџер t ( <= 1000 ), што означува број на тест случаи. Интеџерот K се задава на следната линија.

Излез:

За секој K, испишиго најмалиот палиндром поголем од K.

Пример


Влез:
2
808
2133

Излез:
818
2222

Случаеви на кои се бара одговор

Влез:

3
123052
9670
9238

Излез: ?

Задача број 3.

Значи како влез добивате матрица м*н составена од "#" и "." која треба да рапрезентира мапа од некој архипелаг.
Еве пример за влез:
........................
...#####..........##....
...#####.........#####..
...#####....###.######..
........................
"#" е копно а "." е вода. Ваша задача е да ги идентификувате копната и да ги испечатите сортирани по површина (прво е најголемото). За идентификација на копната ќе го користите најлевото поле во најгорната линија. Значи за примеров излезот треба да е "{(1,3),(1,18),(3,12)}". Повторно излезот треба да е со формат стринг без празни места.

Интерфејс кој треба да го почитувате при имплементација е:
String najdiOstrovi(char[][] mapa)

Еве уште некој пример:
Влез:
..........
..#######.
........#.
...###..#.
...###..#.
Излез "{(1,2),(3,3)}"
.

Задача број 4.

Најди си сите различни дропки подредени по големина со вредност од 0 до 1 каде деленикот и делителот не треба да се поголеми од N.
На крај испечати колку такви дропки има.

пример доколку влезот N биде 5 - излезот треба ќе биде следниот:
0/1, 1/5, 1/4, 1/3, 2/5, 1/2, 3/5, 2/3, 3/4, 4/5, 1/1;
Постојат 11 дропки.

Задача број 5.


Броеви завртени наопаку (завртени броеви)

Завртени броеви се арапски броеви на кои редоследот им е наопчки. Првата цифра постанува последна, наредната предпоследна итн. За пример, ако го имаме бројт 1245, 5421 е негов еквивалент во обратен редослед. Запазеде на нулите. Ако еден број завршува со нула пример 1200, негов еквивалент ќе биде истиот број но без нули во примеров 21. Исто завртениот број никогаш нема нула на крајот.

Ваша задача е од внесени два завртени броја да ја најдете нивната завртена сума. Секако резултатот никогаш не е уникатен бидејќи секој завртен број може да биде еквивалент на повеќе, пример ( 21 може да биде еквивалент на 12, 120, 1200 итн). Запазете на нулите.

Влез
Влезот N несмее да биде поголем од 10000. Секој случај се состои од исклучуво два позитивни интеџери на една линија одделени со празно место. Тоа се превртените броеви кои треба да ги внесете.

Излез

Испринтај по една линија за резултатот во интеџер - завртена сума од два завртени броеви. Исклучи ги нулите кои се наоѓаат напред во сумата.

Пример


Влез:
3
24 1
4358 754
305 794

Излез:
34
1998
1
______________________________

Влез:
10 234
2340 9210
530 56

Излез:
???

Задача број 6.

Факторизација на Природен Број

Факторизација на природен број претставува претставувањето на бројот како производ на ПРОСТИ броеви на одреден степен.

Задачата се состои од , за даден природен произволен број да се најде производот од прости броеви(фактори) на некоја степен(степенот на бројот не мора да биде прост број) кој како резултат го дава внесениот природен број. Примери :

Внесен број: 1250 = 2‘1 * 5‘4 .
Бројот 1250 се претставува како производ на простите броеви 2(на степен 1) и простиот број 5(на степен 4) или 2 * 625 =1250

Други Примери:
139400= 2‘3 * 5‘2 * 17‘1 * 41‘1 <-- каде простите фактори се 2,5,17 и 41
17250=2‘1 * 3‘1 * 5‘3 * 23‘1 <-- прости фактори: 2,3,5 и 23
1620=2‘2 * 3‘4 * 5‘1 <-- прости фактори 2, 3 и 5.
и т.н.т.

За Вас:
--Влез:
11400
10050
55600
----------
Излез :
??????
??????
??????
---------------------

Задача број 7.

Монети

Задачата е лесна. Имаме монети од 1 денар, 2 денари и 5 денари.
Влез е некоја сума (пример: 14 денари) а излез треба да е печатење на сите можни комбинации за да ја добиеме сумата:

Пример:
Влез:
14

Излез:
1) 1 - 14, 2 - 0, 5 - 0; //14 денарки, 0 два-денарки, 0 пет-денарки
2) 1 - 12, 2 - 1, 5 - 0;
3) 1 - 10, 2 - 2, 5 - 0;
......
......
n) 1 - 0, 2 - 2, 5 - 2;
____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____

Тест примери:
Влез:
33
45
51

Излез:
????

________________________________________________

Да ги средам другиве задачи кои ми се мотаат низ компјутеров ќе ги постирам и нив.
 

SkyDriver

Would like my bananna ?
Член од
31 јули 2008
Мислења
2.140
Поени од реакции
221
Идемо народе даље...

Програмски јазик: C++
Рејтинг: Основи на програмирање.

1. За сите од следните тврдења заокружете вистинито ( Т ) или лажно ( F )
(секој точен одговор носи 1 поен)

a) Pointer променлива ја содржи мемориската локација на друга променлива. T F
b) void функција се повикува од израз во функцијата повикувач.
T F
c) Функција која враќа вредност, враќа само една вредност. T F
d) Прототип на функција се пишува надвор од секоја функција. T F
e) Компонентите на struct мора да бидат од ист тип на податок. T F



2.Што е излез од следниов програм
(2 поени)

#include <iostream>
using namespace std;
void Fun4( float );
const int a = 5;
int b, c;
int main( )
{
b = 8;
c = 9;
Fun4(8.9);
cout << a << “ “ << b << “ “ << c;
return 0;
}

void Fun4( float c)
{
float b = 2.2;
cout << a << “ “ << b << “ “ << c << “ “;
}

a) 5 8 9
b) 5 2.2 9
c) 5 2.2 9 5 8 9
d) 5 2.2 8.9 5 8 9




3.Функција која враќа вредност треба да се користи ако:
(2 поена)

a) функцијата треба да врати само една вредност која веднаш ќе се користи во израз во функцијата повикувач.
b) функцијата треба да ја смени вредноста на еден или повеќе аргументи.
c) функцијата треба да врати повеќе од една вредност.
d) двата понудени одговора а и b погоре.
e) двата понудени одговора b и c погоре.




4.Дадена e низа од 6000 елемента. Кој од програмските сегменти може да се користи да ги отпечати вредностите на beta[0], beta[4], beta[8] и т.н.
(Сите променливи се од int тип)
(3 поени)

a. for (i = 0; i < 6000; i = i+3)
cout << beta[i++] << endl;

b. for (i = 0; i < 6000; i = i + 4)
cout << beta << endl;

c. for (i = 0; i < 1500; i = i++)
cout << beta[4*i] << endl;

d. сите три горепонудени одговори
e. Понудените одговори под b и c




5.Дадена декларација
(3 поени)

struct Machine
{
int id_Number;
float price;
};

која инструкција е коректна за креирање и иницијализирање на променлива од тип Date1:

a) Machine kola; b) Machine.id_Number = 1256;
kola.id_Number = 1256; Machine.price = 16200;
kola.price = 16200;
c) и двата понудени одговори d) ниту еден од понудените
под a и b се коректни одговори не е коректен




6.Дадени декларации:
(4 поени)

struct Danok
{
float procent;
float iznos;
};

struct Faktura
{
int broj;
float bruto;
};

Danok aSlog;
Faktura bSlog, cSlog;

Која од следните инструкции на доделување е коректна:
a) aSlog = bSlog;
b) aSlog.iznos = bSlog.bruto;
c) aSlog = cSlog;
d) првите два понудени одговори (a и b)
e) сите три претходно понудени одговори ( a, b и c)



7. Што е излез по извршување на програмскиот сегмент:
(4 поени)

int arr[5], i;
for (i = 0; i < 5; i++)
{
arr = i + 2;
if (i >= 3)
arr[i-1] = arr + 3;
}
cout << arr[4];

a) 9 b) 8 c) 6 d) 3




8.Што е излез од следниот програмски сегмент:
(5 поени)

int x = 1, sum, count = 0;
sum=0;
while(count++ <= 3)
{
sum +=x++;
cout<<sum<<" ";
}

a)2 3 4 5
b)1 3 6
c)1 3 6 10
d)2 5 9




9.Што е излез од следниот програмски сегмент:
(5 поени)

int i;
for( i = 1; i <= 8; ++i )
{
cout << i-- << " ";
i += 3;
}

a) 1 4 7 b) 0 3 6
c) 1 3 5 7 d) 0 2 4 6




10.Дадени декларации
(4 поени)

int arr[700];
int i=10, j = 0, k=70;

Којa од операциите е неточна
a) arr[10*j] = i*k*j;
b) arr[10*k] = i + j + k;
c) arr[5*i+7] = k / i;
d) arr[10*i + 2+j]=50;




11. За дадениот програмски сегмент
(4 поени)

int alpha[200];
int beta[200];
int gama[200];

Add_Arrays(alpha, beta, gama 200); // Gi sobira alpha i beta vo gama

кој функциски heading од долу понудените е најдобар:

a) void Add_Arrays( int arr1[ ], const int arr2[ ], int arr3[ ], int length )
b) void Add_Arrays( const int arr1[ ], const int arr2[ ], const int arr3[ ], length )
c) void Add_Arrays( int arr1[ ], int arr2[ ], int arr3[ ], int length )
d) void Add_Arrays( const int arr1[ ], const int arr2[ ], int arr3[ ], int length )




12. За дадениот функциски прототип
(4 поени)

void GetNums( int, int&, int& )

кој е валиден функциски повик (сите променливи се од тип int):
a) zbir = 3*GetNums( i, j, k );
b) GetNums( i, j, k );
c) GetNums( int i, int& j, int& k);
d) ниеден од понудените одговори не е валиден




13. Дадена функциска дефиниција
(5 поени)

void Twist( int a, int& b )
{
int c;
c = a * 2;
a = a - 1;
b = c + a;
}

Што е излез од следниот програмски сегмент кој ја повикува Twist (сите променливи се од тип int):

r = 1;
s = 2;
t = 3;
Twist(t, s);
cout << r << ‘ ‘ << s << ‘ ‘ << t << endl;

a) 1 8 3 b) 1 2 6 c) 1 8 9

d) 1 2 3 e) ниту еден од понудените одговори



14. (Екстра 10 поени)

Да се напише програма која ќе транспонира дадена 10x10 матрица од цели броеви c.
Транспонираната матрица d да се отпечати по редови на мониторот.

---------------------------------

Енџој :)

П.С. Наскоро ќе има уште.
 

SkyDriver

Would like my bananna ?
Член од
31 јули 2008
Мислења
2.140
Поени од реакции
221
Програмски јазик: C++

Рејтинг: Основи на програмирање

- - - - - - - - - - - - -

1. За сите од следните тврдења заокружете вистинито ( Т ) или лажно ( F )
(секој точен одговор носи 1 поен)

a) C++ функцијата main е void функција. T F
b) void функција користи само референцни параметри. T F
c) Функција која враќа вредност, враќа само една вредност на функцијата повикувач. T F
d) Дереференцирањето на pointer променлива ја враќа мемориската адреса на променливата на која покажува pointer променливата.
T F
e) Повикувањето на void функција се врши од издвоена инструкција во функцијата повикувач, која го содржи името на функцијата и актуелните аргументи (ако постојат) во мали загради. T F




2. Што е излез од следниов програм
(2 поени)

#include <iostream>
using namespace std;
void Fun2( float );
const int a = 3;
int b, c;
int main( )
{
b = 1;
c = 2;
Fun2(5.1);
cout << a << “ “ << b << “ “ << c;
return 0;
}
void Fun2( float c)
{
float b = 7.7;
cout << a << “ “ << b << “ “ << c << “ “;
}

a) 3 7.7 5.1 3 1 2
b) 3 7.7 2 3 1 2
c) 3 1 2
d) 3 7.7 2





3. Во повиканата функција треба да се користи параметар по вредност ако протокот на податокот што се предава на параметарот е:
(2 поени)

a) влезно-излезен.
b) влезен (од функцијата повикувач во повиканата функција).
c) излезен (од повиканата функција во функцијата повикувач).
d) двата понудени одговора а и b погоре.
e) двата понудени одговора b и c погоре.





4. Дадена e низа од 5000 елемента. Кој од програмските сегменти може да се користи да ги отпечати вредностите на beta[0], beta[2], beta[4] и т.н. (Сите променливи се од int тип)
(3 поени)

a. for (i = 0; i < 5000; i = i + 2)
cout << beta << endl;

b. for (i = 0; i < 2500; i = i++)
cout << beta[2*i] << endl;

c. for (i = 0; i < 5000; i = i++)
cout << beta[++i] << endl;

d. сите три горепонудени одговори
e. Понудените одговори под a и b




5. Дадена декларација
(3 поени)

struct Student
{
int id;
int age;
float gpa;
};

која инструкција е коректна за креирање и иницијализирање на променлива од тип Student:
a) Student.id = 2134; b) Student st1;
Student.age = 19; st1.id = 2134;
Student.gpa = 7.24; st1.age = 19;
st1.gpa = 7.24;


c) и двата понудени одговори d) ниту еден од понудените
под a и b се коректни одговори не е коректен





6.Дадени декларации:
(4 поени)

struct Slog1
{
char ime1;
int broj1;
};

struct Slog2
{
char ime2;
int broj2;
};

Slog1 aSlog, bSlog;
Slog2 cSlog;

Која од следните инструкции на доделување е коректна:
a) aSlog = bSlog;
b) bSlog.ime1 = cSlog.ime2;
c) aSlog = cSlog;
d) првите два понудени одговори (a и b)
e) сите три претходно понудени одговори ( a, b и c)





7. Што е излез по извршување на програмскиот сегмент:
(4 поени)

int arr[5], i;
for (i = 0; i < 5; i++)
{
arr = i + 2;
if (i >= 3)
arr[i-1] = arr + 3;
}
cout << arr[1];

a) 2
b) 3
c) 4
d) 8





8. Што е излез од следниот програмски сегмент:
(5 поени)

int x = 2, sum, count = 0;
sum=1;
while(count++ <= 3)
{
sum +=x++;
cout<<sum<<" ";
}

a) 4 8 13 19
b) 3 6 10
c) 3 6 10 15
d) 4 8 13





9. Што е излез од следниот програмски сегмент:
(5 поени)

int i;
for( i = 1; i <= 5; ++i )
{
cout << --i << " ";
i += 2;
}

a) 0 2 4
b) 1 3 5
c) 1 3 5 7
d) 0 2 4 6





10. Кој од понудените одговори за пренос на C++ низи како параметри е неточен
(4 поени)

a) не е можно да се пренесе низа како вредносен параметар
b) кога декларираме низа како параметар во функција, не прикачуваме амперсанд (&) на типот на компонентите на низата
c) при извршување, базната адреса на низата се предава на функцијата
d) последниот (најголем) индекс на низата е еднаков со нејзината должина во декларацијата.




11. За дадениот програмски сегмент
(4 поени)

char alpha[200];
char beta[200];

Copy_plus1(alpha, beta, 200); // Dodava 1 na site komponenti od beta i gi kopira
// komponentite od beta vo alfa

кој функциски heading од долу понудените е валиден:

a) void Copy_plus1( char arr1[ ], const char arr2[ ], int length )
b) void Copy_plus1( const char arr1[ ], const char arr2[ ], int length )
c) void Copy_plus1( char arr1[ ], char arr2[ ], int length )
d) void Copy_plus1( const char arr1[ ], char arr2[ ], int length )




12. За дадениот функциски heading
(4 поени)

void GetNums( int howMany, float& alpha, float& beta )

кој не е валиден функциски прототип:
a) void GetNums( int howMany, float& alpha, float& beta );
b) void GetNums( int, float&, float& );
c) GetNums( int, float&, float& );
d) сите три понудени одговори се валидни




13. Дадена функциска дефиниција
(5 поени)

void Twist( int a, int& b )
{
int c;
c = a * 2;
a = a + 3;
b = c + a;
}

Што е излез од следниот програмски сегмент кој ја повикува Twist (сите променливи се од тип int):

r = 1;
s = 2;
t = 3;
Twist(t, s);
cout << r << ‘ ‘ << s << ‘ ‘ << t << endl;

a) 1 2 6
b) 1 12 3
c) 1 12 6
d) 1 6 6
e) ниту еден од понудените одговори





14. (Екстра 10 поени)

Дадена низа од 1000 неподредени цели броеви. Да се напише програма која ќе ги подреди броевите по големина (почнувајќи од најмалиот кон најголемиот) и потоа ќе ја отпечати подредената низа на монитор по 10 броја во ред.


- - - - - - - - - - - - -

Енџој :)

Програмски јазик: C++

Рејтинг: Основи на програмирање

- - - - - - - - - - - - -


1. За сите од следните тврдења заокружете вистинито ( Т ) или лажно ( F )
(секој точен одговор носи 1 поен)

a) void функција не враќа вредност на функцијата повикувач. T F
b) Вредноста на null pointer е 0. T F
c) Функција која враќа вредност, се повикува со посебна инструкција и зафаќа цела линија од кодот во функцијата повикувач. T F
d) Функцијата main не користи параметри. T F
e) Компонентите на низа мора да бидат од ист тип на податок. T F




2. Што е излез од следниов програм
(2 поени)

#include <iostream>
using namespace std;
void Fun3( float );
const int a = 5;
int b, c;
int main( )
{
b = 4;
c = 3;
Fun3(1.5);
cout << a << “ “ << b << “ “ << c;
return 0;
}

void Fun3( float c)
{
float b = 2.2;
cout << a << “ “ << b << “ “ << c << “ “;
}

a) 5 2.2 3 5 4 3
b) 5 2.2 1.5 5 4 3
c) 5 4 3
d) 5 2.2 3





3. void функција треба да се користи ако:
(2 поена)

a) функцијата треба да врати само една вредност која веднаш ќе се користи во израз во функцијата повикувач.
b) функцијата треба да врати повеќе од една вредност.
c) функцијата треба да ја смени вредноста на еден или повеќе аргументи.
d) двата понудени одговора а и b погоре.
e) двата понудени одговора b и c погоре.




4. Дадена e низа од 6000 елемента. Кој од следните програмски сегменти може да се користи да ги отпечати вредностите на beta[0], beta[3], beta[6] и т.н. (Сите променливи се од int тип)
(3 поени)

a. for (i = 0; i < 6000; i = i+2)
cout << beta[++i] << endl;

b. for (i = 0; i < 6000; i = i + 3)
cout << beta << endl;

c. for (i = 0; i < 2000; i = i++)
cout << beta[3*i] << endl;

d. сите три горепонудени одговори
e. Понудените одговори под b и c




5. Дадена декларација
(3 поени)

struct Date1
{
int month;
int day;
int year;
};

која инструкција е коректна за креирање и иницијализирање на променлива од тип Date1:
a) Date1 datum1; b) Date1 datum2;
datum1.month = 1; datum2.month = 1;
datum1.day = 16; datum2.day = 16;
datum1.year = 2008; datum2.year = 8;

c)и двата понудени одговори d) ниту еден од понудените
под a и b се коректни одговори не е коректен




6. Дадени декларации:
(4 поени)

struct Zapis1
{
char ime1;
int broj1;
};

struct Zapis2
{
char ime2;
int broj2;
};

Zapis1 aSlog;
Zapis2 bSlog, cSlog;

Која од следните инструкции на доделување е коректна:
a) aSlog = bSlog;
b) bSlog.ime2 = cSlog.ime2;
c) aSlog = cSlog;
d) првите два понудени одговори (a и b)
e) сите три претходно понудени одговори ( a, b и c)




7. Што е излез по извршување на програмскиот сегмент:
(4 поени)

int arr[5], i;
for (i = 0; i < 5; i++)
{
arr = i + 2;
if (i >= 3)
arr[i-1] = arr + 3;
}
cout << arr[3];

a) 9
b) 5
c) 4
d) ниеден од понудените




8. Што е излез од следниот програмски сегмент:
(5 поени)

int x = 2, sum, count = 0;
sum=0;
while(count++ <= 3)
{
sum +=x++;
cout<<sum<<" ";
}

a) 4 8 13 19
b) 3 6 10
c) 2 5 9 14
d) 4 8 13



9. Што е излез од следниот програмски сегмент:
(5 поени)

int i;
for( i = 0; i <= 5; ++i )
{
cout << --i << " ";
i += 2;
}

a) 0 2 4
b) -1 1 3
c) –1 1 3 5
d) ниеден од понудените одговори




10.Дадени декларации
(4 поени)

int arr[1000];
int i=10, j = 0, k=100;

Којa од операциите е неточна
a) arr[10*j] = i*k*j;
b) arr[10*i] = k / i;
c) arr[10*k] = i + j + k;
d) arr[10*i + 2+j] = 24;




11. За дадениот програмски сегмент
(4 поени)

char alpha[200];
char beta[200];

Read_Arrays(alpha, beta, 200); // Gi cita komponentite od alpha i beta

кој функциски heading од долу понудените е најдобар:

a) void Read_Arrays( char arr1[ ], const char arr2[ ], int length )
b) void Read_Arrays( const char arr1[ ], const char arr2[ ], int length )
c) void Read_Arrays( char arr1[ ], char arr2[ ], int length )
d) void Read_Arrays( const char arr1[ ], char arr2[ ], int length )




12. За дадениот функциски прототип
(4 поени)

void GetNums( int, float&, float& )

кој не е валиден функциски heading:
a) void GetNums( int howMany, float& alpha, float& beta );
b) void GetNums( int i, float& x, float& y);
c) GetNums( int j, float& alpha, float& beta);
d) сите три понудени одговори се валидни




13. Дадена функциска дефиниција
(5 поени)

void Twist( int a, int& b )
{
int c;
c = a - 2;
a = a * 3;
b = c + a;
}

Што е излез од следниот програмски сегмент кој ја повикува Twist (сите променливи се од тип int):

r = 1;
s = 2;
t = 3;
Twist(t, s);
cout << r << ‘ ‘ << s << ‘ ‘ << t << endl;

a) 1 3 9
b) 1 2 3
c) 1 10 9
d) 1 10 3
e) ниту еден од понудените одговори




14. (Екстра 10 поени)

Да се напише програма која дадена 10x10 матрица од цели броеви c, ќе ја претстави како збир од долно-триаголна матрица а (на која главната дијагонала е иста со главната дијагонала на c) и горно-триаголна матрица b (на која елементите од главната дијагонала се 0). Потоа да се определи и отпечати на монитор трагот (збирот од елементите на главната дијагонала) на дадената матрица c.

- - - - - - - - - - - - - -

Бе истурив со вакви задачи :vozbud:
Задачиве не се тешки, али добри се за усовршување на работа со циклуси особено со for циклусот.

Хммзз... незнам дали имам уште еден тест ваков... ако има ќе го постирам, ако не идеме со "Американските" задачи од Американ Колеџ.
 

SkyDriver

Would like my bananna ?
Член од
31 јули 2008
Мислења
2.140
Поени од реакции
221
Имало уште такви задачи... ќе причекаат малце "Американските" задачи :)

Значи... Програмски јазик: C++

Рејтинг: Основи на програмирање

- - - - - - - - - - - - - - - - -


1. За сите од следните тврдења заокружете вистинито ( Т ) или лажно ( F )
(секој точен одговор носи 1 поен)

a) Pointer променлива ја содржи мемориската локација на друга променлива. T F
b) void функција се повикува од израз во функцијата повикувач.
T F
c) Функција која враќа вредност, враќа само една вредност. T F
d) Прототип на функција се пишува надвор од секоја функција. T F
e) Компонентите на struct мора да бидат од ист тип на податок. T F




2. Што е излез од следниов програм
(2 поени)

#include <iostream>
using namespace std;
void Fun4( float );
const int a = 5;
int b, c;
int main( )
{
b = 8;
c = 9;
Fun4(8.9);
cout << a << “ “ << b << “ “ << c;
return 0;
}

void Fun4( float c)
{
float b = 2.2;
cout << a << “ “ << b << “ “ << c << “ “;
}

a) 5 8 9
b) 5 2.2 9
c) 5 2.2 9 5 8 9
d) 5 2.2 8.9 5 8 9




3. Функција која враќа вредност треба да се користи ако:
(2 поена)

a) функцијата треба да врати само една вредност која веднаш ќе се користи во израз во функцијата повикувач.
b) функцијата треба да ја смени вредноста на еден или повеќе аргументи.
c) функцијата треба да врати повеќе од една вредност.
d) двата понудени одговора а и b погоре.
e) двата понудени одговора b и c погоре.




4. Дадена e низа од 6000 елемента. Кој од програмските сегменти може да се користи да ги отпечати вредностите на beta[0], beta[4], beta[8] и т.н. (Сите променливи се од int тип)
(3 поени)

a. for (i = 0; i < 6000; i = i+3)
cout << beta[i++] << endl;

b. for (i = 0; i < 6000; i = i + 4)
cout << beta << endl;

c. for (i = 0; i < 1500; i = i++)
cout << beta[4*i] << endl;

d. сите три горепонудени одговори
e. Понудените одговори под b и c




5. Дадена декларација
(3 поени)

struct Machine
{
int id_Number;
float price;
};

која инструкција е коректна за креирање и иницијализирање на променлива од тип Date1:

a) Machine kola; b) Machine.id_Number = 1256;
kola.id_Number = 1256; Machine.price = 16200;
kola.price = 16200;

c) и двата понудени одговори d) ниту еден од понудените
под a и b се коректни одговори не е коректен




6. Дадени декларации:
(4 поени)

struct Danok
{
float procent;
float iznos;
};

struct Faktura
{
int broj;
float bruto;
};

Danok aSlog;
Faktura bSlog, cSlog;

Која од следните инструкции на доделување е коректна:
a) aSlog = bSlog;
b) aSlog.iznos = bSlog.bruto;
c) aSlog = cSlog;
d) првите два понудени одговори (a и b)
e) сите три претходно понудени одговори ( a, b и c)



7. Што е излез по извршување на програмскиот сегмент:
(4 поени)

int arr[5], i;
for (i = 0; i < 5; i++)
{
arr = i + 2;
if (i >= 3)
arr[i-1] = arr + 3;
}
cout << arr[4];

a) 9
b) 8
c) 6
d) 3




8. Што е излез од следниот програмски сегмент:
(5 поени)

int x = 1, sum, count = 0;
sum=0;
while(count++ <= 3)
{
sum +=x++;
cout<<sum<<" ";
}
a) 2 3 4 5
b) 1 3 6
c) 1 3 6 10
d) 2 5 9




9. Што е излез од следниот програмски сегмент:
(5 поени)

int i;
for( i = 1; i <= 8; ++i )
{
cout << i-- << " ";
i += 3;
}

a) 1 4 7
b) 0 3 6
c) 1 3 5 7
d) 0 2 4 6




10.Дадени декларации
(4 поени)

int arr[700];
int i=10, j = 0, k=70;

Којa од операциите е неточна
a) arr[10*j] = i*k*j;
b) arr[10*k] = i + j + k;
c) arr[5*i+7] = k / i;
d) arr[10*i + 2+j]=50;





11. За дадениот програмски сегмент
(4 поени)

int alpha[200];
int beta[200];
int gama[200];

Add_Arrays(alpha, beta, gama 200); // Gi sobira alpha i beta vo gama

кој функциски heading од долу понудените е најдобар:

a) void Add_Arrays( int arr1[ ], const int arr2[ ], int arr3[ ], int length )
b) void Add_Arrays( const int arr1[ ], const int arr2[ ], const int arr3[ ], length )
c) void Add_Arrays( int arr1[ ], int arr2[ ], int arr3[ ], int length )
d) void Add_Arrays( const int arr1[ ], const int arr2[ ], int arr3[ ], int length )





12. За дадениот функциски прототип
(4 поени)

void GetNums( int, int&, int& )

кој е валиден функциски повик (сите променливи се од тип int):
a) zbir = 3*GetNums( i, j, k );
b) GetNums( i, j, k );
c) GetNums( int i, int& j, int& k);
d) ниеден од понудените одговори не е валиден





13. Дадена функциска дефиниција
(5 поени)

void Twist( int a, int& b )
{
int c;
c = a * 2;
a = a - 1;
b = c + a;
}

Што е излез од следниот програмски сегмент кој ја повикува Twist (сите променливи се од тип int):

r = 1;
s = 2;
t = 3;
Twist(t, s);
cout << r << ‘ ‘ << s << ‘ ‘ << t << endl;

a) 1 8 3
b) 1 2 6
c) 1 8 9
d) 1 2 3
e) ниту еден од понудените одговори




14. (Екстра 10 поени)

Да се напише програма која ќе транспонира дадена 10x10 матрица од цели броеви c.
Транспонираната матрица d да се отпечати по редови на мониторот.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Сега за сега доста ви се задачи, за некој ден ќе продужиме и да не заборавам да напоменам дека понатака ќе решам по некоја од задачите и ќе ги постирам како пример.
 

SkyDriver

Would like my bananna ?
Член од
31 јули 2008
Мислења
2.140
Поени од реакции
221
Им дојде редот и на задачите од Американскиот Колеџ :)
Иако овие се малце потешки од оние претходните кои ги постирав, мене повеќе ми се допаќаат затоа што треба да се напишат програми наместо да се заокружува кој е точен одговор.

Овие задачи наменети се за програмскиот јазик C++, али поголемиот дел од нив можат да се решаваат во било кој програмски јазик.

1. Функции

Напиши програма која за внесен цел број ќе го отпечати збирот на неговите цифри. Програмата треба да има функција која како аргумент го прима внесениот број, а потоа го враќа збирот на неговите цифри.

Пример:

Влез: 1436
Излез: 14 (1+4+3+6)

1.1 Функции

Напиши програма која за внесен реден број на месец да отпечати колку денови има тој месец. Програмата треба да има функција како аргумент го прима редниот број на месецот и која го враќа бројот на денови на тој месец.

Пример:

Влез: 12 (Декември)
Излез: 31 (Декември има 31 ден)

- Бонус

Во случај да се внесе 2 (Февруари), програмата да праша дали станува збор за престапна година или не.

Пример:

Влез: 2 (Фебруари)
Излез: Дали годината е престапна (0=Не, 1=Да): 0
Месецот име 28 дена.
(Буквите пишувајте ги на латиница)

2. Наредби за повторување - for


Бидејки задачиве се малце лоши за да ги пишувам рачно и текстуално, затоа ќе ги постирам сликовито...

2.1 Задача број еден:



2.2 Задача број два:



2.3 Задача број три:



3. Низи

Елементите на еднодимензионалната низа a[] се внесуваат преку иницијализаторска низа. Пресметајте ги одделно збирот на позитивните и збирот на негативните елементи и испечатете ги овие 2 збора на екранот.

3.1 Низи

Пресметајте ја средната вредност на елементите во низа од цели броеви a[]. Низата има 10 елементи и тие се внесуваат преку тастатура.

4. Вовед во микрокомпјутери

Да се внесуваат децимални броеви и истите да се сместуваат во низа. Внесувањето на броевите да запре кога ќе се внесе 0. Потоа да се пресмета нивната хармонска вредност.

Сорете што неможам да пишам формула за пресметување на хармонска вредност, али ептен е ушмрљано и ништо не се разбира :S

4.1 Вовед во микрокомпјутери

Да се внесуваат децимални броеви и истите да се сместуваат во низа. Внесувањето на броеви да запре кога ќе се внесе 0. Потоа да се внесе децимална вредност x. Да се напише функција која како излез ќе го даде процентот на елементи со вредност помала од x. Од главната програма т.е. од main() само да се повика таа функција. Процентот се пресметува на следнив начин:



4.2 Вовед во микрокомпјутери


Да се напише процедура izmeni која како аргумени има референци на 3 цели броеви. Во прцеддурата, првиот аргумент се зголемува 1, вториот аргумент се множи по 2, и третиот се намалува за 1. Потоа во main() да се декларираат 3 целобројни променливи x, y и z и да се внесат нивните вредности преку тастатура. Да се повика процедурата со нив како аргументи. На крајот во main() да се отпечатат нивните нови вредности.

Пример:

x=3, y=2, z=4;

Излез: 4, 4, 3; (3-1=4, 2*2=4, 4-1=3)

4.3 Вовед во микрокомпјутери

Да се внесе матрица m x n (m, n и елементите на матрицата се внесуваат преку тастатурата). Да се пресмета средната вредност на матрицата. Средна вредност на матрица се пресметува како

збир на елементи на матрицата

m*n


4.4 Вовед во микрокомпјутери

Да се внесуваат децимални броеви и истите да се сместат во низа. Внесувањето на броевите да запре кога ќе се внесе 0. Да се напише функција која како излез ќе го даде процентот на елементи со вредност 5 во неа. Од главната функција т.е. од main() само да се повика таа функција. Процентот се пресметува на следниот начин:


4.5 Вовед во микрокомпјутери

Да се напише процедура izmeni која како аргументи има референци на 4 цели броеви. Во процедурата, првиот аргумент си ја заменува вредноста со вредноста на вториот, третиот си ја заменува својата вредност со вредноста на четвртиот аргумент. Потоа во main() да се декларираат 4 целобројни променливи v, x, y и z и да се внесат нивните вредности преку тастатура. Да се повика процедурата со нив како аргументи. На крај во main() да се отпечатат нивните нови вредности.

Пример:

v=3, x=2, y=4, z=2;

Излез: 2, 3, 2, 4;

Идемо програмирање во Матлаб :twisted:

Како Интро ќе напишам за оние кои незнаат мал вовед во Матлаб.

1. Слабости на Матлаб

- Матлаб не е програмски јазик за општа намена.
- Матлаб е интерпретиран програмски јазик (тоа го прави поспор од C++).
- Матлаб е наменет за технички пресметки (не е погоден на пример за обработка на текст).
- Високата цена.

2. Препораки при креирање на променливи во Матлаб

- Користи имиња на променливи кои асоцираат на нивното значење.
- Променливите во Матлаб:
Мора да почнуваат со буква.
Може да содржат било која комбинација на букви, бројки и долна црта.
Мора да бидат еднозначни во првите 31 знаци.
- Матлаб прави разлика помеѓу големи и мали букви.
- Никогаш не користи променливи со исто име како Матлаб команда.

3. Вградени променливи

- pi - Бредноста на "Пи" во 15 децимали.
- i, j - Имагинарна единица.
- inf - Бесконечност.
- NaN - Not-a-Number (како делење на 0 со 0).
- clock - Моменталниот датум и време како вектор.
- date - Моменталниот датум како текстуална променлива.
- ans - Default variable for snawers.

За да не пишувам цел туторијал за Матлаб, .pdf фајлот можете да го превземете од тука.

Задачи - Програмирање во Матлаб

1. Преку тастатура да се внесе природен број n и да се испита дали n е степен на некој природен број. Резултатот да се соопшти со соодветна порака.

Пример: Ако n=625 тогаш n е степен на природен број бидејки 625=25 на квадрат.

2. Преку тастатура да се внесе природен број и да се испита дали тој број е помал од сумата на квадратите на неговите цифри на единици и десетки. Резултатот да се соопшти со соодветна порака.

3. Преку тастатура да се внесат 3 природни броеви и да се најде нивниот најголем заеднички делител. потоа резултатот да се испечати во вид на порака NZD(a,b,c)=...

4.
Преку тастатура да се внесат 3 природни броеви и да се најде нивниот најголем заеднички содржател. потоа резултатот да се испечати во вид на порака NZS(a,b,c)=...

5. Преку тастатура да се внесат 2 природни броеви a и b, првиот броител, а вториот именител на дропка. Потоа таа дропка да се претстави во облик на мешан број во редуцирана форма.

Пример: 20/16=11/4, 16/20=4/5.

6. Преку тастатура да се внесе природен број, а потоа да се претстави како производ од прости множители.

Пример: 24=2*2*2*3, 39=3*13.

7. Преку тастатура да се внесат координатите на 3 точки од рамнината и да се определи кои 2 се на растојание една од друга. Да се испечати соодветната порака на екран.

8.
Преку тастатура да се внесат координатите на една точка од простор и да се определи во кој октант се наоѓа. Да се испечати соодветната порака на екран.

9. Преку тастатура да се внесат координатите на 3 точки и да се подредат тие точки по блискост до координатниот почеток.

10. Да се отпечатат на екран сите временски моменти кога на дигитален часовник прочитаното време е огледало т.е. се чита исто и од лево и од десно.

Пример: 13:31, 10:01...

11. Преку тастатура да се внесе природен број и да се определи колку цифри има.

12. Преку тастатура да се внесе природен број и да се отпечати бројот запишан со истите цифри но по обратен редослед.

Ајмо на решавање :icon_lol:
 

SkyDriver

Would like my bananna ?
Член од
31 јули 2008
Мислења
2.140
Поени од реакции
221
Идеме повторно со Матлаб програмирање...

Задачи со користење на if, while и for.

1. Да се состави Матлаб скрипта која ќе вчита природен број n, а потоа ќе го определи и отпечати првиот поголем од него кој е двојно помал од збирот на своите делители.

2. Да се состави Матлаб скрипта која ќе вчита природен број n, а потоа ќе го отпаќати првиот поголем од него кој е поголем од квадратот на збирот на цифрите на бројот n.

3. Наредбата rand во Матлаб генерира случаен број помеѓу 0 и 1. Да се состави Матлаб скрипта која ќе генерира случајни броеви и ќе ги собира се додека збирот не надмине 10. Бројот на собироци ќе го отпечати на екран.

4. Наредбата rand во Матлаб генерира случаен број помеѓу 0 и 1. Да се состави Матлаб скрипта која ќе генерира два случајни броеви се додека нивната разлика (по апсолутна вредност) не е помала од 0.1. Броевите што го задоволуваат овој услов ќе ги отпеќати на екран.

5. Да се состави Матлаб скрипта која ќе вчита број s, а потоа ќе се определи и отпечати колку членови од низата на Фибоначи треба да се соберат за да се добие збир поголем од s.

6. Да се состави Матлаб скрипта која ќе вчита броеви a и b, а потоа ќе ги определи и отпечати сите природни броеви помеѓу a и b кои имаат точно 3 делители. Ако нема такви броеви да се отпечати соодветна порака.

7. Да се состави Матлаб скрипта која ќе вчита броеви a и b, а потоа ќе ги определи и отпечати сите природни броеви помеѓу a и b кои се поголеми од квадратот на збирот на нивните цифри. Ако нема такви броеви да се отпечати соодветна порака.

Следните задачи че бидат:
Задачи од работа со вектори.
Иисто така програмирање во Матлаб.

Програмирање во Матлаб.

Задачи од работа со вектори.

1. Да се состави Матлаб скрипта која ќе ги вчита елементите на еден вектор, а потоа ќе ја определии отпечати аритметичката средина од елементите на векторот кои се поголеми од дуплираниот збир на нетривијалните делители на елементот. Ако векторот нема такви елементи да се отпечати соодветна порака. Елементите на векторот се природни броеви.

2. Да се состави Матлаб скрипта која ќе ги вчита елементите на еден вектор, а потоа ќе ја определии отпечати сумата на елементите на векторот чиј збир на цифри е поголем од вчитан број c. Ако векторот нема такви елементи да се отпечати соодветна порака. Елементите на векторот се природни броеви.

3. Да се напише Матлаб скрипта која ќе ги вчита елементите на еден вектор, а потоа ќе формира и отпечати нов вектор составен од елементите на внесениот вектор кои лево и десно од себе имаат помали елементи. Ако векторот нема такви елементи да се отпечати соодветна порака.

4. Да се напише Матлаб скрипта која ќе ги вчита елементите на еден вектор, а потоа ќе формира и отпечати нов вектор составен од елементите на внесениот вектор кои се помали од аритметичката средина на елементите на векторот со парни индекси. Ако векторот нема такви елементи да се отпечати соодветна порака.

5. Да се напише Матлаб скрипта која ќе ги вчита елементите на еден вектор, а потоа ќе формира и отпечати нов вектор добиен од внесениот на тој начин што на местото на елементите со иста цифра на единици ќе стави 0, а на останатите 1.

6. Да се напише Матлаб скрипта која ќе ги вчита координатите на низа точки во рамнината, а потоа на екран ќе ги отпечати точките кои се на растојание помало од d од точката која е најблиску до координатниот почеток. Вредноста на d се вчитува од тастатура. Ако нема такви точки да се отпечати соодветна порака.

7. Да се напише Матлаб скрипта која ќе ги вчита координатите на низа точки во рамнината, а потоа на екран ќе ги отпечати точките кои се наоѓаат во втор квадрант и се во внатрешноста на кружницата со центар во координатниот почеток и радиус 1. Ако нема такви точки да се отпечати соодветна порака.

Задачи од работа со матрици

1. Да се состави Матлаб скрипта која ќе ги вчита елементите на една матрица, а потоа ќе ја определи и отпечати аритметичката средина од елементите на матрицата кои десно од себе имаат помал број. Ако матрицата нема такви елементи да се отпечати соодветна порака.

2. Да се состави Матлаб скрипта која ќе ги вчита елементите на матрица, а потоа ќе ја определи и отпечати сумата од лементите на матрицата кои лево и десно од себе имаат поголеми броеви. Ако матрицата нема такви елементи да се отпечати соодветна порака.

3. Да се состави Матлаб скрипта која ќе ги вчита елементите на матрица составена од природни броеви со повеќе од две цифри, а потоа ќе ја определи и отпечати аритметичката средина од елементите на матрицата чиј двоцифрен завршеток е помал од двоцифрениот завршеток на најмалиот број во матрицата. Ако матрицата нема такви елементи да се отпечати соодветна порака.

4. Да се состави Матлаб скрипта која ќе ги вчита елементите на една матрица, а потоа ќе ја определи и отпечати од максимумите во непарните редици на матрицата.

5. Да се состави Матлаб скрипта која ќе ги вчита елементите на една матрица, а потоа ќе формира и ќе отпечати вектор составен од елементите на матрицата со непарна сума на делители. Ако матрицата нема такви елементи да се отпечати соодветна порака.

6. Да се состави Матлаб скрипта која ќе ги вчита елементите на една матрица, а потоа ќе определи и ќе го отпечати елементот (елементите) на матрицата со најголем број на делители.

7. Да се состави Матлаб скрипта која ќе ги вчита елементите на една матрица, а потоа ќе го определи и отпечати елементит (елементите) на матрицата таков како што збирот на броевите лево и десно од него е најголем.

Задачи од работа со функции

1. Да се состави Матлаб функција која ќе го определи бројот на делители на даден природен број k. Потоа да се состави Матлаб скрипта која ќе ја решава задача 6 од задачите за работа со матрици.

2. Да се состави Матлаб функција која ќе го определи двоцифрениот завршеток на даден број k>9. Потоа да се состави Матлаб скрипта која ќе ја решава задача 3 од задачите за работа со матрици.

3. Да се состави Матлаб функција која ќе ја определи сумата на делители на еден даден природен број. Потоа да се состави Матлаб скрипта која ќе ја решава задача 5 од задачите за работа со матрици.

4. Да се состави Матлаб функција која ќе провери дали даден природен број k>1 е прост. Потоа да се состави Матлаб скрипта која ќе го отпечати првиот прост број поголем од вчитан беој n>10.

5. Да се состави Матлаб функција која ќе определи во кој квадрант се наоѓа дадена точка од координантната памнина. Потоа да се состави Матлаб скрипта која ќе вчита низа точки во рамнината и со помош на функцијата ќе ја определи сумата на растојаијата на точките од трет квадрант до координантниот почеток.

6. Да се состави Матлаб функција која ќе го определи аголот што со x оската го зафаќа дадена точка од координантната рамнина. Потоа да се состави Матлаб скрипта која ќе вчита низа точки во рамнината и со помош на функцијата ќе определи која точка (точки) зафаќа најголем агол со x оската и која е таа точка.

Епа народе... решавајте :icon_evil :)
 
Член од
25 август 2008
Мислења
34
Поени од реакции
0
не е лошо некој да постира задачи со датотеки во паскал по можност и со решение, на некој ке му притребат на пример како на мене :wink:
 

Xak

Член од
23 декември 2007
Мислења
2.610
Поени од реакции
464
не е лошо некој да постира задачи со датотеки во паскал по можност и со решение, на некој ке му притребат на пример како на мене :wink:
Ако сакаш C++ адни ме на мсн ќе ти пратам еден тон задачи :)
 

Xak

Член од
23 декември 2007
Мислења
2.610
Поени од реакции
464
A zasto ne gi pises tuka?
Зошто имам полно кодови (претежно од факултет вежби или вежбање за испити/колоквиуми за Основи на програмирање на ПМФ), кажете некој хост ќе ги хостирам сите и ќе ставам линк за download, не ми е проблем (освен rapidshare зошто дозволува само 10 пати да биде симнат фајлот).

Jas sakam C++ ako moze da te addnam da mi gi prates
Аднат :)
 
R

Reve0ke

Гостин
Ај ако не ве мрзи тие што ќе постираат наредни задачи нека ги направат во pdf оти вака ми се здрви прстот од скролање.Мислам нема да биди лошо така.

p.s Ај ако има некој задачи за рекурзија нека прикачи.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom