Прашања за Христијанството I

Статус
Затворена за нови мислења.
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
:nenene: Се работи за особеност на семитските јазици.
Тоа е самоперсирање. Својство на семитските јазици ( арапски,еврејски) со кое се истакнува важноста на говорникот.
А зошто Бог само на тоа место би се "самоперсирал"? :) Зошто на сите други стотици места во Библијата Бог не се "самоперсира", туку само на тоа место? Зарем само на тоа место Бог сакал да ја истакне Својата важност?
 
O

Omer el Faruk

Гостин
А зошто Бог само на тоа место би се "самоперсирал"? :) Зошто на сите други стотици места во Библијата Бог не се "самоперсира", туку само на тоа место? Зарем само на тоа место Бог сакал да ја истакне Својата важност?

А кој ти рече дека Бог се самоперсира само на тоа место? Посочениот цитат е следниов:


“И Бог рече: „Да направиме човек во Нашиот лик, според Нашата сличност, и нека владеат над морските риби, над небесните птици и над добитокот - над сета земја - и над сите лазачи што ползат по земјата!” (БИТИЕ - ПРВА КНИГА МОЈСЕЕВА
Глава 1 , Пасус 26 )

А еве и други места во Библијата каде што Бог се самоперсира:

"И Господ, Бог, рече: „Еве, човекот стана како еден од Нас, знаејќи го доброто и злото. Да не ја испружи сега раката, и да набере од дрвото на животот па да јаде и да живее вечно!” (БИТИЕ - ПРВА КНИГА МОЈСЕЕВА
Глава 3 , Пасус 22 )

"Да слеземе и да им го измешаме јазикот, за да не се разбираат еден со друг што зборуваат.” (БИТИЕ - ПРВА КНИГА МОЈСЕЕВА
Глава 11 , Пасус 7 )

" Тогаш го чув Господовиот глас: „Кого да испратам? И кој ќе ја однесе нашата порака?” Јас реков: „Еве ме, испрати ме мене!” ( КНИГА НА ПРОРОК ИСАИЈА
Глава 6 , Пасус 8)


Знаеш ли кој оригинален збор ( на еврејски) е употребен во овие пасуси? :)
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Дискутабилно е дали во останатите цитати (особено 3-от и 4-от) Бог зборува во прво лице множина посочувајќи на Него (според мене на Тројството) или пак зборува за Него и некои други небесни созданија (пример ангели, херувими, серафими и сл.) кои евентуално се вклучени во задачата да го измешаат јазикот на вавилонците или пак во пораката што Бог ја има за евреите. Но, дури и да посочува само на Него (т.е. на Тројството) тоа повторно не го решава твојот толкувачки проблем и затоа повторно ќе прашам:
Зошто Бог се "самоперсира" :) само на овие 4-5 места, а на сите стотици други места во Библијата не се "самоперсира"? Зарем Бог само овие 4-5 стихови, според тебе, ја истакнува Својата важност "самоперсирајќи" се, а во сите други стотици места во Библијата каде што не се "самоперсира" тој ја понижува Својата важност?
Зошто ви сите други места во Библијата Бог користи прво лице еднина кога зборува за Себе? Зошто и сите други библиски личноти (пророците, Авраам, Мојсеј, Соломон, небесните суштества, па дури и Исус) го ословуваат Бог со "Ти", "Тебе", "Твојата" итн. а не со "Вие", "Вас", "Вашата" и сл?
 
O

Omer el Faruk

Гостин
Незнам колку е дискутабилно, но знам дека многумина христијански апологети тоа вака го изнесуваат.

И зошто не одговори кој збор во оригинал е употребен во тие стихови на еврејски?

Можеби во пронаоѓањето на зборот, ти лежи одговорот на твоите прашања. :wink:
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Сите зборови во тие стихови се еврејски, не знам на кој збор поточно мислиш. Јас не знам ниту еден христијански апологет што тврди дека Бог се "самоперсира" :) Бог што се "самоперсира" воопшто не спаѓа во христијанскиот концепт за Бог. Но дури и да постои неков ткн. "христијански апологет", тоа воопшто не те вади од кашата на тоа квази-толкување, затоа што на оваа тема дискутираме јас и ти, а не јас и некои твои омилени "христијански" апологети.
 
Член од
10 февруари 2006
Мислења
358
Поени од реакции
8
Сакам да ве прашам нешто сериозно но ВЕ МОЛАМ да ми одговорат САМО луѓето кој ја имаат прочитано Библијата и убаво ја знаат а другите кои не се целосно запознаени со ова прашање ги замолувам да не одговараат.

Ова ми е многу важно
Слушнав дека Исус после јадење со пријателите им викал да ги соберат и трошките од масата и да не остане ништо.
Строго е забрането фрлање на храна а осовено леб.

(Ова подоле не го имам јас лично прочитано но со свои зборови ке го кажам)
Некоја жена дошла кај Исус и му рекла дека нејзиното дете умре, Исус и рекол дека не требало жената да двои од јадењето на своето дете и да го дава на нејзиното куче за да јаде тоа. Но жената му рекла дека тоа се само трошките и остатоците. Исус и рекол дека детето ке си го најде живо но тоа повеке да не го прави.

Кога ке го отвориме фрижидерот и ке исечеме некое мевце и го фрлиме надвор на гладните мачиња и кучиња е грев за тоа што ние си двоиме од нашето јадење.
Остатокот од нашето јадење не смееме да го даваме на животните.

Сега прашањето ми е следно, дали специјално наменета храна за домашни миленичиња можам да купам и со неа да ги хранам прегладнатите мачиња што ми се врткаат на околу и дали тоа не е никаков грев?

Луге кои се длабоко навлезени во христијанската вера ве молам за одговор.

Поздрав
 
O

Omer el Faruk

Гостин
Сите зборови во тие стихови се еврејски, не знам на кој збор поточно мислиш. Јас не знам ниту еден христијански апологет што тврди дека Бог се "самоперсира" :) Бог што се "самоперсира" воопшто не спаѓа во христијанскиот концепт за Бог. Но дури и да постои неков ткн. "христијански апологет", тоа воопшто не те вади од кашата на тоа квази-толкување, затоа што на оваа тема дискутираме јас и ти, а не јас и некои твои омилени "христијански" апологети.
:coffee:Квази -толкување!!!! Ма немој.:tv: Ајде одиме со квази толкувањето::pipi:


И Бог рече: „Да направиме човек во Нашиот лик, според Нашата сличност, и нека владеат над морските риби, над небесните птици и над добитокот - над сета земја - и над сите лазачи што ползат по земјата!” (БИТИЕ - ПРВА КНИГА МОЈСЕЕВА
Глава 1 , Пасус 26 )


1.Mojs 1:26
I reče Bog: "Načinimo čovjeka na svoju sliku, sebi slična, da bude gospodar ribama morskim, pticama nebeskim i stoci - svoj zemlji - i svim gmizavcima što puze po zemlji!"
(Croatian Bible)





ויאמר אלהים נעשה אדם בצלמנו כדמותנו וירדו בדגת הים ובעוף השמים ובבהמה ובכל־הארץ ובכל־הרמש הרמש על־הארץ׃

(Aleppo Codex & BHS)



Пишувам: elohim אלהים ;c-ץ ; j-י ( Зборот Елохим ти го барав):wink:


Правам транскрипција на погорниот цитат,за сите да го разбереме:


vai jomer elohim, na'aseh adam betzalmenu kidmutenu; vejirdu vidgat haijam uve'ovf hashamajim uvabbehemah uvechol-ha'arec, uvechol-haremes haromes al-ha'a·rec

Ајде сега да видиме кој го создал човекот האדם

"Господ (Јахве), Бог, го обликува човекот од земниот прав и му дувна здив на живот во носалките. Така човекот стана жива душа." (БИТИЕ - ПРВА КНИГА МОЈСЕЕВА
Глава 2 Пасус 7)



2.Mojs 1:7
7 Jahve, Bog, napravi čovjeka od praha zemaljskog i u nosnice mu udahne dah života. Tako postane čovjek živa duša.
(Croatian Bible)




ייצר יהוה אלהים את־האדם עפר מן־האדמה ויפח באפיו נשמת חיים ויהי האדם לנפש חיה׃

(Aleppo Codex & BHS)


Пишувам:
elohim אלהים ;c-ץ ; j-י ; יהוה - hashem

Правам транскрипција на погорниот стих


vai jicer hashem elohim et-ha'adam afar min-ha'adamah, vaijippach be'appav nishmat chaijim; vajhi ha'adam lenefesh chaijah



Испред elohim- אלהים стои: יהוה =JHWH,Jahve (Croatian Bible), hashem,adonaj(i).... Deuteronomy 6:4 Така да сосема е јасно дека ЕДЕН(ehad- אחד) го создал човекот- האדם

Затоа реков,само персирање,или за да ти биде појасно
plural majestical Множина на Величеството која што воглавном се однесува на името ELOHIM.

Затоа и реков,ако тоа се однесувало на Тројството,зарем евреите немаше да го забележат и прифатат како такво?

Ај :helou::helou::helou::helou::helou:, и земи подгреј го столчето.:wink:



 
Член од
10 февруари 2006
Мислења
358
Поени од реакции
8
Хомосексуалноста е грев и тоа е во ред но е спомнато за маж со маж (маж да легне со маж исто како со жена) е грев НО зошто не се спомнати и жена со жена, дали ова нешто значи дека лезбејките не се грешни?:vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud:и нема да платат за своите гревови?:vozbud::vozbud::vozbud:
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Пишувам: elohim אלהים ;c-ץ ; j-י ( Зборот Елохим ти го барав):wink:
Еврејскиот збор "Елохим" е множинска форма од зборот Ел или Елоах (што значат Бог) и значи: Богови. А дека не станува збор за никакво "самоперсирање" доказ е тоа што истиот збор (Елохим) се користи и за боговите на многубожечките пагани кои што се спомнати во Библијата. Пример:
"Тие го повикуваа народот на жртвувањата на своите богови (елохим), а народот јадеше на нивните гозби и им се поклонуваше на нивните богови. (елохим) " (Броеви 25:2)

Да не сакаш да кажеш дека Библијата ги персира и овие пагански богови? :pos2:
 
Член од
19 јули 2006
Мислења
3.157
Поени од реакции
129
Едино најверојатното не ви текнува дека не се однесува ни на единство ни двојство ни тројство туку дека се работи за најобична множина и дека биле повеќе личности :).

Убаво рече некој претходно, немал Бог попаметна работа па книги ќе диктира на луѓето прво една па таа не му се бендисала па после 600 години решил втора верзија да диктира :).

А тоа стражите околу дрвото на животот некако не ви текнува зашто ги ставил. Страв му било да не му скинат од јаболките :).

Смешни работи!
 

marcus

струмички модератор
Член од
5 јули 2006
Мислења
5.378
Поени од реакции
131
Едино најверојатното не ви текнува дека не се однесува ни на единство ни двојство ни тројство туку дека се работи за најобична множина и дека биле повеќе личности :).

Убаво рече некој претходно, немал Бог попаметна работа па книги ќе диктира на луѓето прво една па таа не му се бендисала па после 600 години решил втора верзија да диктира :).

А тоа стражите околу дрвото на животот некако не ви текнува зашто ги ставил. Страв му било да не му скинат од јаболките :).

Смешни работи!
Не ни текна...кај ти текна тебе..:)
Не се работи за повеќе "личности"..аман постојат премногу теолози, професори, апологети кои се занимаваат со ова..сигурно Омер не е меродавен во однос на нив..уште помалку е меродавен како верник
И доста веќе со јаболкото..не се ова македонски народни приказни
 
O

Omer el Faruk

Гостин
Еврејскиот збор "Елохим" е множинска форма од зборот Ел или Елоах (што значат Бог) и значи: Богови. А дека не станува збор за никакво "самоперсирање" доказ е тоа што истиот збор (Елохим) се користи и за боговите на многубожечките пагани кои што се спомнати во Библијата. Пример:
"Тие го повикуваа народот на жртвувањата на своите богови (елохим), а народот јадеше на нивните гозби и им се поклонуваше на нивните богови. (елохим) " (Броеви 25:2)

Да не сакаш да кажеш дека Библијата ги персира и овие пагански богови? :pos2:
Таман седнав да ручам кога го прочитав ова.:ija::ija::ija: Уплав ме фати.:tv:

Јас не кажувам ништо, ти веќе си кажа се! :toe: Сега според тебе испадна она, на што многумина се сомневаа/т: Политеизмот во Библијата и христијанското учење.:pishtoldz

Чорбаџија, смири се, и почни од почеток. Ајде протолкувај го 26 пасус од Првата Мојсеева. Ако добро ја пратеше дискусијава ( а сигурно не ја пратеше и не ја пратиш) некој рече дека таму се алудира,мисли на Тројството, јас реков дека не е така и го спомнав самоперсирањето или plural majestical , а тебе и тоа не ти е во ред. Па ајде да го видиме твоето толкување на тој пасус и да ја избегнеме конфузијата и погрешните заклучоци.:)
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Таман седнав да ручам кога го прочитав ова.:ija::ija::ija: Уплав ме фати
Нормално дека ќе те фати уплав, кога со сопствен камен по глава се удри и самиот си даде аргумент за Тројството. :)
 
O

Omer el Faruk

Гостин
Да, а? А ти пак самиот го сруши тој аргумент за Тројството и го поддржа Политеизмот.:wink:

"Тие го повикуваа народот на жртвувањата на своите богови (елохим), а народот јадеше на нивните гозби и им се поклонуваше на нивните богови. (елохим) " (Броеви 25:2) :)
 
Член од
10 февруари 2006
Мислења
358
Поени од реакции
8
ej aj ako moze bez prepukuvanje, ja gusite temata vaka. Jas postaviv prasanje no poradi prepukuvackite postovi na treti lica moeto prasanje nikoj nema da go zabelezi i da odgovori
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom