Македонија има шанса да произведува оклопен транспортер

  • Креатор на темата Креатор на темата vone
  • Време на започнување Време на започнување
Таа фабрика до 1991 е апсолутен гигант,еден од првите пет производители на автобуси во Европа.
Сега...
јас имам многу замерки и амандмани на квалитетот и пред се дизајнот на финалниот производ,меѓутоа факт е дека произведувале солидно добри автобуси и можеле да произведат 8 такви дневно!
Дали пратите... 8 дневно!
Целокупно... фабриката вреди преку 1 милијарда евра.
Кога ќе се земе у предвид амортизација,украдени машини итн...
вредела преку 300 милиони и у моментот кога некој му ја `продаде` (читај подари) на Распашковски за 1 (еден) милион евра.
:kesa: :nesvest:
Настрана што правите газди на фабриката се сосема трети лица од нашето соседство...дур Славе глуми газда.

Е сега има еден проблем.
У најдобри денови фабриката во секој момент имала резерва во делови за сто автобуси.
Производството (линијата) покрај тоа што некој треба да може да ја `сконта` (свари и усвои :) ) кошта!
И без пари и без памет... не се прави ништо.
Поготово не може да направи веќе спомнатиот `газда` Распашковски.

Велите ... букефал?
Ете локација за негово производство...

vo sekoj slucaj ova e proekt koj moze da e uspesen a nie kako zemja da si se promovirame vo prrizvotstvo na voena tehnika
Гилиптери не можат да направат таква работа бе...
:tapp:
нели гледаш дека све се на варијанта лапни урда тоа `надлежните`...
 
БТР-4 е потполно промашена инвестиција,неговата конструкција се отфрла како неоперативна во денешниот начин на војување.Добри се само за во Сахара или некоја друга пустина каде нема урбана средина.Плус никој не ги купува повеќе.
btr-4_3l.jpg



еве уште една:

btr-4_lb_1l.jpg


а ова е веќе нешто друго:

brdm-2-base-a.jpg


Дефинитивно испробано во Вуковар.:)

Заборавив да кажам дека БТР-4 ги гаѓаат како глинени гулаби во борбени услови,во Вуковар не “преживеа“ ни еден,а БРДМ-2 или БОВ како што едноставно го викавме беше практично неуништлив за ZNG-те.Па сега ти види,кое оклопно возило е подобро.Уствари нека прашаат паталец а не гаталец,го имаат Стојановски поранешниот капетан,сега малку со поголем чин.:toe:
 
Ostaite TAKTIKA...pa Takticko Tehnicki karakteristiki :)........gledajte sega biznis...:)
ZA KOGO BI PRAVELE OKLOPNI TRANSPORTERI???
Trgovija so oruzje e SOFISTICIRANA RABOTA pred se POLITIKA... nie ne zneme da "ispregovarame" ni takva zaebancija kakva e bezvizen rezim na eden pajton narod...pa ke sme prodaele nekoe "zelezo"!! :)
Nekoj spomna zolji , matici...slemovi??? Srbi prvo kupuvaa, pa "KUPIJA" se sto im treba , pa sega NI PRODAVAAT... :)
FAS...... takva sramota ne e nadaleku videna...tocno e deka vo poslednite godini na nieden avtobuscija vo EU ne mu odese, a FAS bese MEGA fabrika bez pazari ( lipsaa pazarite) , pa Turci NAUCIJA da pravat avtobusi i normalno dojdoa zoltite mravki itn. itn. (patem i niv gi naucivme, koga nikoj nejkese, kako se pravat avtobusi :) )
Znaci na poentata...ZA MILION EVRA NE SE PRODAVA HARDVER KAKO FAS.......uste vednas vo nego trebase da se butne TOYOTA ili barem nekoj pomal..... ( nemojte AUDI...toa e basna...politicka... :) ) i toa i ke se napravese, od domasni investitori i nivnite biznis partneri...da nekoj pak neobjasnivo zosto ne STAVI STIKLA... :)
Malku e sega neverojatno da se kaze, no vo ovaa nikakva Makedonija, vo eden moment se izdogovara GOOOLEM DOGOVOR za nesto sto se narekuva high tech i toa togas bese edinstven takov so zemja von NATO...detalite tolku se SPACE AGE, sto denesnive klinci bi mislele deka se od Trilogijata na Tolkin :) istiot e bezmilosno ZAKLAN ....formalno od nasi luge, so istata NELOGIKA , kakva e RASKURCUVANJETO na se vredno za sitna para.......sega veke e jasno zosto:)
 
Транспортер ко транспортер еден проектил,со минимална кумулативна боева глава и сите внатре се мртви што од шрапнели од стопениот оклопен метал што од притисокот кој се создава притоа !! би било промашена инвестиција според мене, сите ги исфрлаат од употреба како борбени орудија се неефикасни бидејки оклопот им е премногу слаб а како превозни средства се премногу слаби биејки, немаат некој способности на кој може даимсе позавиди во однос на брзината, подобро би било да се размисли за реактивирање на погонот за производство на тенкови ! а уствари пак некој сака овде да лапне пара
 
БТР-4 е потполно промашена инвестиција,неговата конструкција се отфрла како неоперативна во денешниот начин на војување.Добри се само за во Сахара или некоја друга пустина каде нема урбана средина.Плус никој не ги купува повеќе.
btr-4_3l.jpg



еве уште една:

btr-4_lb_1l.jpg


а ова е веќе нешто друго:

brdm-2-base-a.jpg


Дефинитивно испробано во Вуковар.:)

Заборавив да кажам дека БТР-4 ги гаѓаат како глинени гулаби во борбени услови,во Вуковар не “преживеа“ ни еден,а БРДМ-2 или БОВ како што едноставно го викавме беше практично неуништлив за ZNG-те.Па сега ти види,кое оклопно возило е подобро.Уствари нека прашаат паталец а не гаталец,го имаат Стојановски поранешниот капетан,сега малку со поголем чин.:toe:
Ne e tuka temata ama tvrdenjava ne ti se bas na mesto tuku akcentot e na ekonomijata...
 
Транспортер ко транспортер еден проектил,со минимална кумулативна боева глава и сите внатре се мртви што од шрапнели од стопениот оклопен метал што од притисокот кој се создава притоа !! би било промашена инвестиција според мене, сите ги исфрлаат од употреба како борбени орудија се неефикасни бидејки оклопот им е премногу слаб а како превозни средства се премногу слаби биејки, немаат некој способности на кој може даимсе позавиди во однос на брзината, подобро би било да се размисли за реактивирање на погонот за производство на тенкови ! а уствари пак некој сака овде да лапне пара

Па со изборот на БТР-4 очигледно некој сака да лапне пари со оглед дека е слабо подвижен и неоперативен во борбени услови,ретко кој се решава да го купи,ќе испадне после дека треба пак да ги топиме како тенковите,овој подолу на сликата би го нарекол БТР-3 иако оргинално име му е БТР-90,знаеш Русите одамна ја увидоа неефикасноста на БТР-4,дури и за својата огромна територија,па преминаа на нешто пооперативно,помобилно и во секој случај поефикасно.Овие “летаат“ со брзина од 120 км на час,ако му го извадиш граничникот на туражата,брзината неколку пати ни помогна да преживееме низ Борово Село.:smir:
wheel92_01.jpg


Ne e tuka temata ama tvrdenjava ne ti se bas na mesto tuku akcentot e na ekonomijata...

Па не виде дека во акцијата низ Бродец БТР-4 едвај се движеа по улиците,заглавија уште на првата кривина ебаго,не се оперативни и готово,практично ги отфрлаат од употреба,е сега друга е работата доколку го почнат ова возило за кое исто така има најави од истиот производител.:helou::

mkts03l.jpg


Еве каков е и внатре:

mkts08l.jpg
 
Па со изборот на БТР-4 очигледно некој сака да лапне пари со оглед дека е слабо подвижен и неоперативен во борбени услови,ретко кој се решава да го купи,ќе испадне после дека треба пак да ги топиме како тенковите,овој подолу на сликата би го нарекол БТР-3 иако оргинално име му е БТР-90,знаеш Русите одамна ја увидоа неефикасноста на БТР-4,дури и за својата огромна територија,па преминаа на нешто пооперативно,помобилно и во секој случај поефикасно.Овие “летаат“ со брзина од 120 км на час,ако му го извадиш граничникот на туражата,брзината неколку пати ни помогна да преживееме низ Борово Село.:smir:
wheel92_01.jpg




Па не виде дека во акцијата низ Бродец БТР-4 едвај се движеа по улиците,заглавија уште на првата кривина ебаго,не се оперативни и готово,практично ги отфрлаат од употреба,е сега друга е работата доколку го почнат ова возило за кое исто така има најави од истиот производител.:helou::

mkts03l.jpg


Еве каков е и внатре:

mkts08l.jpg
E sega malku si se zbunil.Toa na slikata ne e BTR-90.Toa e VAB ili eventualno negovata kineska kopija(sudejki po PKM na kupolata).Da ne ja pocnuvam diskusijata.AKo OT so 4 trkala go pogodis vo guma i mu ja razneses ke moze li da se dvizi?Ne.Ovoj so 8 moze da izdrzi i 4 unisteni...vtora rabota.NE se raboti vekje koa si zapnal za urbani borbi za toa kolku emanevrqabilen nema so nego da se vozat trki se raboti za zastita na personalot vnatre i pruzanje ognena podrska.Vo globala pri izvrsuvanje operacii vo urbani sredini na chelo odat potesko oklopeni vozila (na primer Bradley ili Abrams vo irak )pa potoa ovie vozila.E sega najgolema opasnost vo urbanite sredini doagja od minsko eksplozivni sredstva ili pesadisko protivoklopno oruzje.NO tamu na udar se teskite vozila koi i zatoa se na celo ili vo zacheloto.Akcentot pagja na ovie vozila na izdrzlivosta.Ovoj BTR-4 ko sto go gledam ne mi stoi da izdrzi udar od 12.7mm.Vo posledno vreme toj kalibar e najcesto koristen vo borba protiv oklopenite vozila.Plus kazav od koi pricini ke bide tezok za odrzuvanje.PAtriata e favorit zaradi toa sto:Ima dobar motor,kompleten prozivod e na edna firma,ke go imaat golem del od balkanskite zemji i ke postoi regionalen centar za odrzuvanje.Otporen e na kalibri do 14 mm,a i vooruzen e so kupola so elektronsko vodeno voruzuvanje(top od 20mm) a ima i opcija so minofrlacka od 120mm.Sto znaci e BVP to est borbeno vozilo na pesadijata.DOdeka BTR-4 izgleda kako adaptiran OT vo BVP(vsusnost btr-80 so preden del od germanskiot FUCHS).Sto ne e kompleten prozivod.OD taa pricina ne go ni upotrebuva nikoj.Zatoa mora da se razmisli.Idejata za domasno proizvodstvo e primamliva no jas ja gledam i kako trik ili adut na ukraincite da ni go prodadat ova.A ako eventualno nesto potpiseme i staneme edinstveni korisnici veruvaj ke ni ispadne 3 pati poskapo otkolku da sme kupele gotov proizvod.
I za VUkovar.BOV nikogas ne bese koristen kako sredstvo za napad.A sekogas koga ke naletase na bilo kakvi zasedi bea kako svajcarsko sirenje.POvekje od 7.62 ne izdrzuvaat.Negovata namena bese OT i se koristese kako takov.BTR bea vo mnogu mal broj vo JNA a vo Hrvatska bese raritet da se vidat.Ne znam kaj si gi primetil samo.
 
...........BTR bea vo mnogu mal broj vo JNA a vo Hrvatska bese raritet da se vidat.Ne znam kaj si gi primetil samo.
БТР во ЈНА беше возило само на специјалната воена полиција.
Другите користеа разни верзии на БМП
 
Споредувајќи ги перформансите на четирите земени во разгледување од МО мене најповеќе ми се допаѓа Пандурот. Еден метар е пократок од другите и некако ми делува поссодветен за македонски услови.

Од политички аспект Патријата има предност бидејќи Финска е неутрална земја но не е ли оперативно Пандурот поефикасен за наши услови?
 
Споредувајќи ги перформансите на четирите земени во разгледување од МО мене најповеќе ми се допаѓа Пандурот. Еден метар е пократок од другите и некако ми делува поссодветен за македонски услови.

Од политички аспект Патријата има предност бидејќи Финска е неутрална земја но не е ли оперативно Пандурот поефикасен за наши услови?
Licencno e od strikerot ili piranata pandurot ili obratno nekako znam povrzani se.Zatoa e skap megjutoa po performansi PATRIATA se pokaza i vo avganistan i vo cad.Dosta zemji ja vovedoa.Samoto toa ja pravi podostapna od drugite vozila.Plus Vo hrvatska se pokaza mnogu podobra od pandurot.Ima po forumive hrvatski i deckite sami kazuvaat iskustva od prva raka.

Vone tocno VP samo.Zatoa i rekov retko se gledaa.Imase normalno i VP tamu no BTR tesko da se gledaa a kamoli da gi upotrebuvaa.I ako ne se lazam se rabotese za BTR-50 i 60.Znaci nema ni zbor za bilo kakva sporedba so btr-80 ili btr4.Pa samo izlezot i vlezot na 60-kite e stapica.Zatoa vo praksa e vozenje na pokriv.Pobezbedno e otkolku vnatre.AMa epten otidovme nadvor od temava......
 
E sega malku si se zbunil.Toa na slikata ne e BTR-90.Toa e VAB ili eventualno negovata kineska kopija(sudejki po PKM na kupolata).Da ne ja pocnuvam diskusijata.AKo OT so 4 trkala go pogodis vo guma i mu ja razneses ke moze li da se dvizi?Ne.Ovoj so 8 moze da izdrzi i 4 unisteni...vtora rabota.NE se raboti vekje koa si zapnal za urbani borbi za toa kolku emanevrqabilen nema so nego da se vozat trki se raboti za zastita na personalot vnatre i pruzanje ognena podrska.Vo globala pri izvrsuvanje operacii vo urbani sredini na chelo odat potesko oklopeni vozila (na primer Bradley ili Abrams vo irak )pa potoa ovie vozila.E sega najgolema opasnost vo urbanite sredini doagja od minsko eksplozivni sredstva ili pesadisko protivoklopno oruzje.NO tamu na udar se teskite vozila koi i zatoa se na celo ili vo zacheloto.Akcentot pagja na ovie vozila na izdrzlivosta.Ovoj BTR-4 ko sto go gledam ne mi stoi da izdrzi udar od 12.7mm.Vo posledno vreme toj kalibar e najcesto koristen vo borba protiv oklopenite vozila.Plus kazav od koi pricini ke bide tezok za odrzuvanje.PAtriata e favorit zaradi toa sto:Ima dobar motor,kompleten prozivod e na edna firma,ke go imaat golem del od balkanskite zemji i ke postoi regionalen centar za odrzuvanje.Otporen e na kalibri do 14 mm,a i vooruzen e so kupola so elektronsko vodeno voruzuvanje(top od 20mm) a ima i opcija so minofrlacka od 120mm.Sto znaci e BVP to est borbeno vozilo na pesadijata.DOdeka BTR-4 izgleda kako adaptiran OT vo BVP(vsusnost btr-80 so preden del od germanskiot FUCHS).Sto ne e kompleten prozivod.OD taa pricina ne go ni upotrebuva nikoj.Zatoa mora da se razmisli.Idejata za domasno proizvodstvo e primamliva no jas ja gledam i kako trik ili adut na ukraincite da ni go prodadat ova.A ako eventualno nesto potpiseme i staneme edinstveni korisnici veruvaj ke ni ispadne 3 pati poskapo otkolku da sme kupele gotov proizvod.
I za VUkovar.BOV nikogas ne bese koristen kako sredstvo za napad.A sekogas koga ke naletase na bilo kakvi zasedi bea kako svajcarsko sirenje.POvekje od 7.62 ne izdrzuvaat.Negovata namena bese OT i se koristese kako takov.BTR bea vo mnogu mal broj vo JNA a vo Hrvatska bese raritet da se vidat.Ne znam kaj si gi primetil samo.

Гардиската полиција во Вуковар имаше неколку БТР-4ки и никој не го дочека крајот во исправна состојба,беа како “тетреби“ за отстрел,ZNG си вежбаа на нив.Од 12те BOV возила,само едно се расипа но на крај си го вративме назад.Додуша гуми сменувавме и додатни штитници од кевлар,ама звукот на одбиени тромблони па сигурно и одбиени куршуми од 12.7мм оставаа записи и траги на каросеријата скоро секојдневно,но никој не загина во ни еден од BOV-овите во скоро тримесечната агонија.Можеби на Хрватите им снема соодветна мониција па не гаѓаа со воздушни и со камења,или така сакал Господ кого како да го немаше таму.
Eве како се враќаа BOV-овите:

БТР во ЈНА беше возило само на специјалната воена полиција.
Другите користеа разни верзии на БМП

Поточно на Гардиската Моторизирана Бригада.Гардијската полиција користеше исклучиво BOV.:toe:

Споредувајќи ги перформансите на четирите земени во разгледување од МО мене најповеќе ми се допаѓа Пандурот. Еден метар е пократок од другите и некако ми делува поссодветен за македонски услови.
Од политички аспект Патријата има предност бидејќи Финска е неутрална земја но не е ли оперативно Пандурот поефикасен за наши услови?

Има,ама ќе се прави во Хрватска итоа во Ѓаково каде Хрватите и Србите произведуваа тенкови Т-84 дури и кога војуваа меѓусебно.:tapp:

Licencno e od strikerot ili piranata pandurot ili obratno nekako znam povrzani se.Zatoa e skap megjutoa po performansi PATRIATA se pokaza i vo avganistan i vo cad.Dosta zemji ja vovedoa.Samoto toa ja pravi podostapna od drugite vozila.Plus Vo hrvatska se pokaza mnogu podobra od pandurot.Ima po forumive hrvatski i deckite sami kazuvaat iskustva od prva raka.
Vone tocno VP samo.Zatoa i rekov retko se gledaa.Imase normalno i VP tamu no BTR tesko da se gledaa a kamoli da gi upotrebuvaa.I ako ne se lazam se rabotese za BTR-50 i 60.Znaci nema ni zbor za bilo kakva sporedba so btr-80 ili btr4.Pa samo izlezot i vlezot na 60-kite e stapica.Zatoa vo praksa e vozenje na pokriv.Pobezbedno e otkolku vnatre.AMa epten otidovme nadvor od temava......

Без разлика,оперативната способност и на BTR-50,60,80,4 или било кој од споменатите не се баш флексибилни за градска борба како што сега се води скоро насекаде по светот,за разлика од BOV-от.:toe:
 
Гардиската полиција во Вуковар имаше неколку БТР-4ки.

Druze ne sakam da zvucam dosadno ama BTR-4 togas ne postoese.Nesto imas zgreseno.
Од 12те BOV возила,само едно се расипа но на крај си го вративме назад.Додуша гуми сменувавме и додатни штитници од кевлар,ама звукот на одбиени тромблони па сигурно и одбиени куршуми од 12.7мм оставаа записи и траги на каросеријата скоро секојдневно,но никој не загина во ни еден од BOV-овите во скоро тримесечната агонија.Можеби на Хрватите им снема соодветна мониција па не гаѓаа со воздушни и со камења,или така сакал Господ кого како да го немаше таму.
SO seta pocit kon tvojata dolznost sto si ja izvrsil tamu no:
NEma teorija da ve gagjal PAM vo BOV a de ne ve napravil sito.Ednostavno transporterot ne bese dizajniran da izdrzi povekje od 7.62.A toj sto ve pogodil so tromblon vo dvizenje gajba pivo odma i mu bacuvam raka.




Без разлика,оперативната способност и на BTR-50,60,80,4 или било кој од споменатите не се баш флексибилни за градска борба како што сега се води скоро насекаде по светот,за разлика од BOV-от.:toe:
Tvoe licno mislenje. Ne e temata ovde, ama stvarno ne mozam da svatam od koi pricini tvrdis takvo nesto.Urbana borba ne e trkata vo Monako koj pobrzo ke stasa.Se raboti za prezivuvanje.
 
Druze ne sakam da zvucam dosadno ama BTR-4 togas ne postoese.Nesto imas zgreseno.

SO seta pocit kon tvojata dolznost sto si ja izvrsil tamu no:
NEma teorija da ve gagjal PAM vo BOV a de ne ve napravil sito.Ednostavno transporterot ne bese dizajniran da izdrzi povekje od 7.62.A toj sto ve pogodil so tromblon vo dvizenje gajba pivo odma i mu bacuvam raka.





Tvoe licno mislenje. Ne e temata ovde, ama stvarno ne mozam da svatam od koi pricini tvrdis takvo nesto.Urbana borba ne e trkata vo Monako koj pobrzo ke stasa.Se raboti za prezivuvanje.


Ich verstand Herr General !!!! ABC POOOJMA nema...:)
 
Druze ne sakam da zvucam dosadno ama BTR-4 togas ne postoese.Nesto imas zgreseno.

SO seta pocit kon tvojata dolznost sto si ja izvrsil tamu no:
NEma teorija da ve gagjal PAM vo BOV a de ne ve napravil sito.Ednostavno transporterot ne bese dizajniran da izdrzi povekje od 7.62.A toj sto ve pogodil so tromblon vo dvizenje gajba pivo odma i mu bacuvam raka.
Tvoe licno mislenje. Ne e temata ovde, ama stvarno ne mozam da svatam od koi pricini tvrdis takvo nesto.Urbana borba ne e trkata vo Monako koj pobrzo ke stasa.Se raboti za prezivuvanje.

Да се разбереме,не дека беа BTR-4ки,ама имаа 8 тркала,не им ги читавме спецификациите тогаш,немавме време иако сите беа оперативно онеспособени од ZNG.Зборувам за транспортер со 4 тркала.А за другото можеби имаш право,доколку Хрватите располагаа единствено со малокалибарки и чифтиња,сепак јас само најдов две противоклопни ракети спремни за испалување на напуштени позиции.Знаеш кога BTR-4ка ќе избегне таква ракета дури и Михаел Шумахер да го има за возач?Никогаш брат!
Со BOV-от,дури и 18 годишниот “книнџа“ како што го викавме шоферчето од Книнска Краина беше прав “виртоуз“,за тоа можат да ти посведочат и новинарите на Францускиот “Канал 5“ кој се посраа од страв при едно примирје кога посакаа да снимат нешто на прва борбена линија,го бакнуваа како да е Алан Прост или Ајритон Сена оти ги врати живи и здрави во базата,како многупати нас пред тоа,благодареќи токму на оперативната способност и специјално дизајнираните “закосени страни“ на BOV-от,кој е скоро невозможно да го погодиш директно и под прав агол.Некои звуци кој се слушаат тапо во BOV-от,не верувам ни сега дека беа само од 7.62ка,за тоа сведочеа и покрупните зрна кој ги наоѓавме во гумите на споменатото возило што знаеше чудно да се движи итоа прилично брзо низ рушевините на скоро срамнетиот град,и со парчосани гуми.Оценките на воените експерти во тоа време за BOV-oт,беа чиста 100ка,ако веќе мораше некое возило да се оценува според неговите оперативни квалитети директно во воени услови.:toe:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom