Друга работа е што Цар Самуил НИКАДЕ не е прикажан како Бугарски Цар, туку како Вулгарски - термин кој означувал СЛОВЕНИ во Византија
[FONT="]CHRONICLE OF THE PRIEST OF DUKLJA (Ljetopis' Popa Dukljanina) [/FONT]
[FONT="]"...Tugemir succeeded to the kingdom. Having taken a wife he sired a son whom he named Chvalimir. At that time, among the race of Bulgars , a certain Samuel commanded that he be called emperor, fought many battles with the Greeks, and drove them completely from Bulgaria . During his reign the Greeks did not dare approach that land..." [/FONT]
И?
Во тоа време и Србите беа нарекувани ВУЛГАРИ, и Босанците.
За Византија во 10 век сите што говореле словенски ги нарекувале со погрдното име “вулгарос“.
Тоа не претставувало нит раса нит етникум.
Територијата на денешна Бугарија често била нарекувана Мизија а народот Мизи ( Скилица )
Дури терминот бугар (грчки напишано вулгар) станал синоним за словен во грчкиот јазик.
Српскиот академик Петар Драгашевиќ кон крајот на 19-от век бил во Грција при што вели грците го нарекувале бугар, иако им објаснил дека е србин од Србија
, па заклучува дека грците сите словени ги нарекуваат бугари
(Петар Драгашевиќ, Македонски Словени, 1890 г., Београд)
Марин Барлети (Скадар 1450 - Рим 1512/13), католички свештеник од Скадар кој живеел во времето на Скендербег и ја напишал волуменозната позната “Историја за животот и делата на Скендербег, Принцот Епирски”, “Хисториа де вита ет гестис Сцандербеги Епиротарум принципис”; во 13-та книга под наслов “Vita et res praeclare gestae Christi Athletae Georgii Castrioti Epirotarum principis, qui propter heroicam virtutem suam a Turcis Scander beg, id est Alexander Magnus cognominatus est libris XIII” дава поподробни информации за Георги- вториот Александар Македонски и неговата војска, за која Марлети вели дека е составена од избрани дебрани, кои се воедно и македонци:
“Scanderbegus... vias patentes inter manipulos antesignario Dibranis suis et Macedonicis explevit (ea levis armatura erat).
Меѓутоа, Марин Барлети во истото дело за луѓето северно од Македонија, за трибалите (србите) вели дека се бугари
“Булгари сиве Трибали хабитант” т.е. бугарите ги населуваат Трибалите (Србија).
И самиот Пасиј Хилендарски во својата историја вели дека
терминот бугар грците го употребуваат за словени, а јазикот кој сите општо го нарекуваат словенски од грците е наречен бугарски (простачки) (ИЗВОР: СЛАВјаНОБ'ЛГАРСКА ИСТОРИја, ПАИСИј ХИЛЕНДАРСКИ, ЗА СЛАВјаНСКИТЕ УЧИТЕЛИ).
Затоа и во повеќето хроники од средновековните хроничари, Цар Самуил е наречен “цар на вулгарите”, а неговите поданици “вулгари”. Меѓутоа,
тој термин не означувал бугари, туку словени, а како што гледаме пред тоа византиските историчари почнале бугарите да ги нарекуваат мизи со цел да ги одвојат овие два различни етникума.
И никаде не е прикажан Цар Самуил како “бугарски Цар”, туку како цар на вулгарите т.е. Словените.
Во хрониките на Михаил Псел за востанието на
Петар Делјан кое прво почнало во денешна Северна Србија кажува
“тоа племе на вулгарите востана”, а потоа продолжило во
“земјата на вулгарите од Белград, преку Ниш па се до Скопје” односно цела денешна Србија.
Според толкувањата на денешната бугарска историја, И србите се бугари.
И во Отоманската Империја, терминот бугар се користел за сите словенски народи во оваа империја
(Friedman 1975:84)
The
term Bulgarian,
which had earlier been used to refer to all the Slavs of the Ottoman Empire (Friedman 1975:84), or as a
virtual synonym for peasant without any political significance at all (Wilkinson 1951:149),
The Macedonian ConflictAuthor: Loring M.Danforth
И за крај,
За
Македонците терминот Бугар не означавал етническа припадност,
а славјанска.
За македонците и рускија царь беше бугарски,
не по националност a по славјанство, “
Periodichesko spisanie (Sofia), LXV (1904)“ стр.818.